Toen ik 10 was, was het nog 1,83.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:55 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Ik haat niet, rustig maar
Statistically, the tallest people in the world, as measured by country are the Dutch. The average height for all adults for the Netherlands is 6 feet 1 inch (1.85 m).
Wij zijn bazen
1.85 gemiddeld voor mannen en vrouwen samen? Heb het idee dat het gemiddelde toch wel wat lager ligt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:55 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Statistically, the tallest people in the world, as measured by country are the Dutch. The average height for all adults for the Netherlands is 6 feet 1 inch (1.85 m).
Wij zijn bazen
okeeequote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:55 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Wij zijn bazen
Ik vind het wel geloofwaardig hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:56 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
1.85 gemiddeld voor mannen en vrouwen samen? Heb het idee dat het gemiddelde toch wel wat lager ligt.
Ik vind het niet erg. Zou liever ~5 cm groter zijn, maar je kan niet alles hebben.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:55 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
nou japieman ben je net iets kleiner dan het gemiddelde
Vond ik ook, als je bij mij op school het gemiddelde neemt van mannen en vrouwen is dat sowieso geen 1,85m denk ik.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:56 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
1.85 gemiddeld voor mannen en vrouwen samen? Heb het idee dat het gemiddelde toch wel wat lager ligt.
En dan niet bruggers enzo erbij rekenen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:57 schreef JApieman het volgende:
[..]
Vond ik ook, als je bij mij op school het gemiddelde neemt van mannen en vrouwen is dat sowieso geen 1,85m denk ik.
nou ik vind te lang ook niet leuk hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:57 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg. Zou liever ~5 cm groter zijn, maar je kan niet alles hebben.
Ja dat krijg ik ook steeds te horen haha. 'Ja als ik je dan vastheb kom je precies tot m'n borstkas.'quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:58 schreef meneer_valk het volgende:
Mijn vriendin is ook 15 tot 20 cm kleiner, vind dat juist leuk
1.90 hier. Bij concerten is het leuk, maar verder...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:57 schreef Zamorak het volgende:
Bovengemiddeld lang zijn is ook niet leuk hoor, ik ben 1.92m en vind mezelf eigenlijk te lang. Maar het is wel handig als het druk is, je kijkt boven iedereen uit_!
En ik dan, moet ik nog aan regels voldoen om te daten?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:59 schreef Zamorak het volgende:
Mannen horen gewoon langer te zijn dan hun vrouw vind ik, dat staat liefIk weet niet waarom.
Ja, zolang ik nog wel een stuk langer ben dan de meeste meisjes is het wel oke.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:58 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
nou ik vind te lang ook niet leuk hoor1.80 klinkt prima
hey die downloads in Chrome he. stel je hebt 2 dezelfde gedownloadt. waar verwijder je er 1 weer;pquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:59 schreef Zamorak het volgende:
Mannen horen gewoon langer te zijn dan hun vrouw vind ik, dat staat liefIk weet niet waarom.
eens.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:00 schreef Renn het volgende:
Man moet groter en breder dan vrouw zijn want hij hoort haar te 'beschermen'.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:00 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, zolang ik nog wel een stuk langer ben dan de meeste meisjes is het wel oke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |