Andersom staat het raar.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:59 schreef Zamorak het volgende:
Mannen horen gewoon langer te zijn dan hun vrouw vind ik, dat staat liefIk weet niet waarom.
Rechtsbovenin "Map 'Downloads' openen" en dan handmatig verwijderen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:00 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
hey die downloads in Chrome he. stel je hebt 2 dezelfde gedownloadt. waar verwijder je er 1 weer;p
We moeten terug naar de jagers en verzamelaars. Dat moeten we.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:00 schreef Renn het volgende:
Man moet groter en breder dan vrouw zijn want hij hoort haar te 'beschermen'.
het liefst wel jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:00 schreef Renn het volgende:
Geen geschiedenis bespreken aub.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
We moeten terug naar de jagers en verzamelaars. Dat moeten we.
Klopt, dat zit in ons oerinstinct.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:00 schreef Renn het volgende:
nope staan ze nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:01 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Rechtsbovenin "Map 'Downloads' openen" en dan handmatig verwijderen?
Het gaat ook om hoeveel je van diegene houdtquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:01 schreef Rezania het volgende:
Ik heb schijt aan 'mannetje en vrouwtje' regels en verhoudingen.
Gewoon mannetje mannetje bij mij.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:02 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
Het gaat ook om hoeveel je van diegene houdt
oh laatmaar ik heb het al gevondenquote:
okiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:03 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
oh laatmaar ik heb het al gevonden
Dat is dan ook bijna altijd zo, ik heb nog nooit een vrouw gezien die breder was dan haar man.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:00 schreef Renn het volgende:
Do tell.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:03 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ik vind homo's echt schattig.. heb me een keer heel erg verdiept erin XD
Catagorie obesitas valt ook onder 'breed'.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:03 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dat is dan ook bijna altijd zo, ik heb nog nooit een vrouw gezien die breder was dan haar man.
Ik ben niet schattig.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:03 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
Andersom vind ik er niet uit zien inderdaad.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:04 schreef Renn het volgende:
[..]
Catagorie obesitas valt ook onder 'breed'.
En nee, meestal is het goed. Andersom staat ook zo 'lullig' ofzo.
Bij ons is er afgelopen jaar zelfs een profielwerkstuk gemaakt over homosexualiteit, voor filosofie geloof ik. Dat was een bazenwerkstuk.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:03 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
Er is een genre anime. gaat over homo's. dat kijk ik. geen hardcoreshit...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:05 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Bij ons is er afgelopen jaar zelfs een profielwerkstuk gemaakt over homosexualiteit, voor filosofie geloof ik. Dat was een bazenwerkstuk.
Omg.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:06 schreef Lutte het volgende:
Nou Rezania volgens mij zie ik je net op FB en.. JE BENT ZO SCHATTIG
hahahahahaquote:
ik niet oarr Öquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omg._! Hoezo weet iedereen mijn FB te vinden?
Behalve ik?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zelfs ik weet hem te vinden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Half UDOWU is mijn vriend op FB, dat verbaast me dus niks.quote:
Koetsjiekoetsjiekoe.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:08 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Iedereen vindt mij sowieso schattig, komt door mn lengte...
wtf die autoreplay doet het niet meer xDquote:
Picsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:08 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Iedereen vindt mij sowieso schattig, komt door mn lengte...
Jij zit in die groep?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:08 schreef Lutte het volgende:
Rez omdat je naam er op lijkt en FOK! FB en zooo.
Hij heeft mij geblockt.quote:
alsnog, picsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:09 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
op pics zie je mn lengte nooit zo goed
Yesss.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij zit in die groep?
[..]
Hij heeft mij geblockt.
Gaat me niet alleen om lengtequote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:09 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
op pics zie je mn lengte nooit zo goed
Ik ga zoeken, alle 88 leden als het moet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |