Ik vind dat gewoon sletterig gedragquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:57 schreef Keauning het volgende:
[..]
Lol, dan ken ik dr genoeg die zichzelf niet in waarde hebben gehouden. Zo erg is het nu ook weer niet.
Lol, geldt dat ook voor mannen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:58 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Pics van jezelf posten als daar om gevraagd wordt, of cammen.
pic van je kont posten is sletterig ja, van je gezicht niet en brengt misschien ''bevredigende'' reacties op!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:58 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Pics van jezelf posten als daar om gevraagd wordt, of cammen.
Ok. Thanks.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:59 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Nee want mannen kunnen geen slet zijn, sorry
ik ken genoeg manwhores die pics van hun sixpack posten waarop ik dan een positieve reactie moet geven. NEE. zo werkt het nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:59 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Nee want mannen kunnen geen slet zijn, sorry
dit.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:00 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ik ken genoeg manwhores die pics van hun sixpack posten waarop ik dan een positieve reactie moet geven. NEE. zo werkt het niet
Maar het was zo grappiiigggquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:01 schreef Zamorak het volgende:
[..]
niet als ik niet serieus word genomen
Je moet niks.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:00 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ik ken genoeg manwhores die pics van hun sixpack posten waarop ik dan een positieve reactie moet geven. NEE. zo werkt het niet
Ja, ik heb oranje Strepsilsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:03 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
okeee, ik vind antaflu lekker, de oranje! Ik eet het gewoon als snoepjes...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |