Ik vind dat gewoon sletterig gedragquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:57 schreef Keauning het volgende:
[..]
Lol, dan ken ik dr genoeg die zichzelf niet in waarde hebben gehouden. Zo erg is het nu ook weer niet.
Lol, geldt dat ook voor mannen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:58 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Pics van jezelf posten als daar om gevraagd wordt, of cammen.
pic van je kont posten is sletterig ja, van je gezicht niet en brengt misschien ''bevredigende'' reacties op!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:58 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Pics van jezelf posten als daar om gevraagd wordt, of cammen.
Ok. Thanks.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:59 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Nee want mannen kunnen geen slet zijn, sorry
ik ken genoeg manwhores die pics van hun sixpack posten waarop ik dan een positieve reactie moet geven. NEE. zo werkt het nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:59 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Nee want mannen kunnen geen slet zijn, sorry
dit.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:00 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ik ken genoeg manwhores die pics van hun sixpack posten waarop ik dan een positieve reactie moet geven. NEE. zo werkt het niet
Maar het was zo grappiiigggquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:01 schreef Zamorak het volgende:
[..]
niet als ik niet serieus word genomen
Je moet niks.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:00 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ik ken genoeg manwhores die pics van hun sixpack posten waarop ik dan een positieve reactie moet geven. NEE. zo werkt het niet
Ja, ik heb oranje Strepsilsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:03 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
okeee, ik vind antaflu lekker, de oranje! Ik eet het gewoon als snoepjes...
Hoe weet je dat, misschien willen ze wel hun progress delen met hun fitnessmatties.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:03 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ik bedoel dat er van mij verwacht wordt
sommige sturen het gewoon naar me, persoonlijk...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:04 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hoe weet je dat, misschien willen ze wel hun progress delen met hun fitnessmatties.
Oh.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:05 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
sommige sturen het gewoon naar me, persoonlijk...
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:05 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
sommige sturen het gewoon naar me, persoonlijk...
Marokkanen zeker?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:05 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]![]()
beter dan als je over straat loopt en je hoort; pst pst schatje, kom eens hier
Ik wordt daar zo schijtziek van =\
Op deze manier maak je mensen natuurlijk wel heel nieuwsgierig naar pics.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:05 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]![]()
Neuh ook met Nederlanders gehad. alleen dan ging het meer van; hey schoonheiiidd blablablaaaaaaquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:07 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Neuh ook met Nederlanders gehad. alleen dan ging het meer van; hey schoonheiiidd blablablaaaaaa
![]()
Het zou meer een compliment zijn als het wat charmanter gebeurde en niet zo over straat schreeuwn
Bouwvakkers zeker.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:07 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Neuh ook met Nederlanders gehad. alleen dan ging het meer van; hey schoonheiiidd blablablaaaaaa
![]()
Het zou meer een compliment zijn als het wat charmanter gebeurde en niet zo over straat schreeuwn
omg 1x was het zo eng.. Ik was in Delfzijl he, friggin Delfzijl... en we waren met de hele familie gaan bowlen, gingen we lopend terug.. Mn nichtje en ik liepen helemaal achter (ze moest dr veters strikken) loopt er een ouwe man achter ons, grijze baard en een petje alles, zegt ie opeens: 'Willen jullie anaal?' ik voelde me zooooo vies he... En mn neef liep voor ons, maar kon em net niet horen, maar goed ookquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:05 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]![]()
Ik vond het wel grappig tho dat, toen ik een avondje in amsterdam was, iemand zich als engels voordeed om men nummer te krijgen xD het was hem nog gelukt ookquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:08 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
omg 1x was het zo eng.. Ik was in Delfzijl he, friggin Delfzijl... en we waren met de hele familie gaan bowlen, gingen we lopend terug.. Mn nichtje en ik liepen helemaal achter (ze moest dr veters strikken) loopt er een ouwe man achter ons, grijze baard en een petje alles, zegt ie opeens: 'Willen jullie anaal?' ik voelde me zooooo vies he... En mn neef liep voor ons, maar kon em net niet horen, maar goed ook
ja soort van, gewoon een gesprek met iemand, pics van sixpack, wat vind je hiervannnn? en dan verwijder ik diegene gelijk XDquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:08 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig tho dat, toen ik een avondje in amsterdam was, iemand zich als engels voordeed om men nummer te krijgen xD het was hem nog gelukt ook
Ik ga je pics van m'n sixpack dm'en.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:09 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ja soort van, gewoon een gesprek met iemand, pics van sixpack, wat vind je hiervannnn? en dan verwijder ik diegene gelijk XD
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:09 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
niet lachen, heb echt een trauma eraan overgehouden!
HAHAHAHAAAAAquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:08 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
omg 1x was het zo eng.. Ik was in Delfzijl he, friggin Delfzijl... en we waren met de hele familie gaan bowlen, gingen we lopend terug.. Mn nichtje en ik liepen helemaal achter (ze moest dr veters strikken) loopt er een ouwe man achter ons, grijze baard en een petje alles, zegt ie opeens: 'Willen jullie anaal?' ik voelde me zooooo vies he... En mn neef liep voor ons, maar kon em net niet horen, maar goed ook
ja toch, ik met mn 1.54m....quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:10 schreef Zamorak het volgende:
[..]ik zou me kapot lachen als ik daar bij was geweest
En hem daarna een mep verkocht
hahahahaaaaaa wth xDquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:09 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ga je pics van m'n sixpack dm'en.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |