Daarom maak ik geen examens zodat ik die conclusie niet kan trekkenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:28 schreef Apostrof het volgende:
Ik heb deze dagen verscheidene examens Natuurkunde gemaakt. Conclusie: ik ga zo hard falen
Dat raad ik nou ook weer niet aanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:30 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Daarom maak ik geen examens zodat ik die conclusie niet kan trekken
Ik ga straks ook maar examens makenquote:
hahaha ja ik doe wel paar oefeningen voor rugspieren, maar ze zijn echt groot XDquote:Op zaterdag 19 mei 2012 09:42 schreef dramatic het volgende:
[..]
Lolo Ferrari (kon) het ook. Je kan toch ook met fitness beginnen en dan vooral op je rug focussen? Of zijn ze echt zo groot.. (klinkt fout maar niet zo bedoeld)
Ja ik had 2009 eerst gemaakt en ik was toen helemaal opgelucht dat zogenaamd 2010 en 2011 makkelijker zouden zijn. Niet dus. Maar het klopt wel: 2009 heeft nog dingen met impuls en warmte etc.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:40 schreef lamp272 het volgende:
van natuurkunde moet je alleen 2010 en 2011 oefenen.. de rest is veels te moeilijk haha
heey sorry ik was even wegquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:42 schreef WJE11 het volgende:
SummerSunshine, weet jij misschien waarom het niet gunstig voor de Republiek was toen Willem 3 koning van Engeland werd? Hij was namelijk stadhouder van Holland en zou dus de Republiek kunnen helpen maar deed dit niet ofzo
Weet jij dat misschien?
goooeeedemorgenquote:
Begin met een gezichtsmasker. Is voor mij iig altijd even heerlijkquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:50 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
ik heb echt geen zin om te leren...
hellooquote:
Geen probleemquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:53 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
heey sorry ik was even weghmmm ik zie niet waarom nee. Waar staat dat het ongunstig was dan?
http://www.bol.com/nl/p/s(...)8105/#product_imagesquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:59 schreef BeyondTheGreen het volgende:
heeft iemand samengevat, of examenbundel wiskunde A havo 2012 liggen? Zo ja, waar staat een sterretje bij dat we mogen overslaan en wat is ongeveer de inhoud ervan? De examensyllabus is me nét iets te vaag om risicos te nemen.
moet er wel leuk uitzien als je 1.54 bentquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:46 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
hahaha ja ik doe wel paar oefeningen voor rugspieren, maar ze zijn echt groot XD
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:02 schreef dramatic het volgende:
[..]
moet er wel leuk uitzien als je 1.54 bent
Fijn dankjewel! Weet je ook wat het verschil is tussen exponentiële verbanden en functies?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:02 schreef Zamorak het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/s(...)8105/#product_images
[ afbeelding ]
verbanden zal wel bijv het los schrijven van een letter zijn in een vergelijking. Een functie is iets met f(x)=quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:10 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Fijn dankjewel! Weet je ook wat het verschil is tussen exponentiële verbanden en functies?
Klopt, hij stond aan het hoofd van een personele unie, en hij had bijvoorbeeld de Act of Navigation in kunnen trekken, maar dat deed hij niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:55 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Geen probleemJa volgens mij zei mijn leraar dat steeds. Ik geloof dat het te maken had dat de Republiek in 1689 (Willem wordt koning Engeland) al bijzonder veel was afgezwakt qua vloot en economie. En dan Willem 3, door dit koningschap de Republiek beter kon helpen (tegengaan mercantilistische maatregelen Engeland), maar hij deed dit niet.
Verder trokken kooplieden van A'dam naar Engeland, volgens mij is dit het ongeveer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |