doe hetquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:09 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ga je pics van m'n sixpack dm'en.
Nee maar ik bedoel als ik zou horen dat hij dat zei tegen iemand die ik kende.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:10 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ja toch, ik met mn 1.54m....
owh... sorryquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:11 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
het was zo niet grappig, voel me zelfs niet meer veilig in Delfzijl
ja die man was daarna de hoek om gegaan en mn neef had al door dat er iets niet goed was, dus darna vertelde ik het hem, hij was boooosssquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:11 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoel als ik zou horen dat hij dat zei tegen iemand die ik kende.
ik doe net alsof ik dat nog nooit gedaan heb hahahaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:11 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
owh... sorry
Jonge 1.54 kan nog heel wat uithalen mocht er wat gebeuren. je kan altijd bijten xD
nee man tuurlijk niet xD zo lullig ben ik nietquote:
Ik had het niet tegen jou, mja. Jou zal ik al helemaal niet dm'en, jij wilt je naam niet eens zeggen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:14 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
nee man tuurlijk niet xD zo lullig ben ik niet
Ik zou DE JApieman toch niet blokkeren!
owh ROFL. okeeee (A)quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:15 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou, mja. Jou zal ik al helemaal niet dm'en, jij wilt je naam niet eens zeggen.
en dan? kan je nooit meer tegen ze praten? XDquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:16 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Nee ik hoef jullie sixpacks niet te zien, straks vind ik ze niet mooi...
dan kwets ik zequote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:16 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
en dan? kan je nooit meer tegen ze praten? XD
Serieus nemen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:16 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
Nee ik hoef jullie sixpacks niet te zien, straks vind ik ze niet mooi...
Sorry.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:17 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ahh ik voelde me net vereerd
quote:
byebyeeequote:
Rechterklik -> hier afmelden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:22 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
[..]
byebyeee(nou nog van msn afkomen
)
ik heb het gisteren weer gedownload hahaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:27 schreef Amoeba het volgende:
MSN. Ik heb dat kutprogramma niet eens meer op mijn PC staan.
Waarom.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:28 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
ik heb het gisteren weer gedownload haha
same here! denk dat ik in een ziekenhuis ga checken, is veel te doen daar...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:21 schreef Polyfemos het volgende:
ik moet nog ergens werken na die examens zit ik net te denken, tips?
zoals? En mijn moeder loopt heel de tijd te zeiken dat ik in een supermarkt kan gaan werken, maar daar ga ik nooit meer aan beginnenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:35 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
[..]
same here! denk dat ik in een ziekenhuis ga checken, is veel te doen daar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |