Iemand die weet tot welk jaar de biologie examens nog overeen komen met de huidige stof? Aangezien bijv. natuurkunde 2009 al verouderd is?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:59 schreef Unsub het volgende:
Mensen met vwo biologie hier?
Ga nu een CE uit 2011 maken, 40 (!) vragen..
Je krijgt ook studiefinanciering + optionele lening + huurtoeslagquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:16 schreef dramatic het volgende:
je gaat je toch niet uitsloven door tig uur te werken om een grote kamer te hebben? na je studeren kan je de rest van je leven nog werken
Ik leen lekker maximaalquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:16 schreef Etsu het volgende:
Mensen die nooit van lenen, ouders, spaargeld gehoord hebben.
tot dat opeens weg is met een nieuw kabinetquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:17 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Je krijgt ook studiefinanciering + optionele lening + huurtoeslag
Deze man snapt het.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:17 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Je krijgt ook studiefinanciering + optionele lening + huurtoeslag
ga je meer lenen, so whatquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:17 schreef dramatic het volgende:
[..]
tot dat opeens weg is met een nieuw kabinet
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:19 schreef Zamorak het volgende:
En rijk worden is misschien een beetje overdreven, maar die lening is meer dan schappelijk genoeg om later terug te betalen, dus waarom er geen gebruik van maken en nu genieten?
dan werk je straks een paar jaar om je schuld af te lossen, terwijl je dat allemaal voorkomt door iets kleiner te wonen tijdens het studeren.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:18 schreef Zamorak het volgende:
[..]
ga je meer lenen, so whatIk word later toch rijk.
Je hebt 15 jaar om het af te lossen, en een schuld van iets van 20k. Tutut dat trek ik echt niet hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:19 schreef dramatic het volgende:
[..]
dan werk je straks een paar jaar om je schuld af te lossen, terwijl je dat allemaal voorkomt door iets kleiner te wonen tijdens het studeren.mja meningen enzo
Gelukkig is het mijn zaak en ben ik de enige die in mijn financiën kan kijken.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:19 schreef dramatic het volgende:
[..]
dan werk je straks een paar jaar om je schuld af te lossen, terwijl je dat allemaal voorkomt door iets kleiner te wonen tijdens het studeren.mja meningen enzo
Etsu, ik kan het desbetreffende topic niet vinden?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gelukkig is het mijn zaak en ben ik de enige die in mijn financiën kan kijken.
Over?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:20 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Etsu, ik kan het desbetreffende topic niet vinden?is het verwijderd?
Zelfde als bij Natuurkunde, t/m 2010 te maken, dacht ik.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:17 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Iemand die weet tot welk jaar de biologie examens nog overeen komen met de huidige stof? Aangezien bijv. natuurkunde 2009 al verouderd is?
Eensch.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:19 schreef Zamorak het volgende:
En rijk worden is misschien een beetje overdreven, maar die lening is meer dan schappelijk genoeg om later terug te betalen, dus waarom er geen gebruik van maken en nu genieten?
ging om TT van gisteren, ik zette: EM > rest vd profielen.quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 14:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
ging om TT van gisteren, ik zette: EM > rest vd profielen.
Kon iemand niet waarderen, kreeg note erbij.
Toen ging ik een bericht plaatsen met 'altijd al geweten dat je triest was'.
Nog een note en toen verder discussie via DM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |