Jij komt met padden aanzetten anders...quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:35 schreef tornadomirakel het volgende:
Wat een IQ hebben zulke tornadonullen toch?!
Vouruit, ik lach je niet nogmaals uit.quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:40 schreef tornadomirakel het volgende:
Vouruit, ik geef toe dat het eigenlijk patstelling is, maar in het geval van kouwe kikkers lijkt de eerste benaming mij hier beter van toepassing!
Ja!quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:50 schreef tornadomirakel het volgende:
Misschien kan er ook beter om een stel kouwe kikkers worden gelachen, die zich als zulke tornadonullen ijskoud kunnen laten blijven opblazen, totdat ze al te koud zijn geworden!
Wat voor autistische stoornis heb je eigenlijk?quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:50 schreef tornadomirakel het volgende:
Misschien kan er ook beter om een stel kouwe kikkers worden gelachen, die zich als zulke tornadonullen ijskoud kunnen laten blijven opblazen, totdat ze al te koud zijn geworden! Meer uit de categforie F5, en dat we zullen we ook dit jaar vermoedelijk gaan merken!
Vertel het me!quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:53 schreef tornadomirakel het volgende:
Hoe zijn we toch zo'n ultieme proefkonijnenonderwereld van de lucht- en ruimtevaart geworden?
Ja hallo, jij begint met het retorisch gezemel!quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:56 schreef tornadomirakel het volgende:
Waarvoor zou je een vraag stellen, als je reeds het antwoord weet?
dit is echt wel zo'n vraag waarvan je denkt jaquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:00 schreef tornadomirakel het volgende:
Mag je de wereld dan wel aan grenzeloze "vliegrampenmisdadigers" uitleveren, die het niet kunnen laten om zulke proefkonijnen opportuun te misbruiken om de wereld terroristisch op te blazen?
Gruwelijk educatief laten opblazen ...quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:04 schreef tornadomirakel het volgende:
Wie zouden zich zo gruwelijk educatief kunnen laten opblazen zonder daar een donder van te kunnen merken of te voelen?!
Ik wel, jij niet.quote:
Ze keken in de koplampen en hun lach bevroor op de konijnensnoetjes.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:07 schreef tornadomirakel het volgende:
Zou je denken?
Hoe kan het lachen de proefkonijnen nog niet zijn vergaan?!
Ik gok zo'n 14.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:16 schreef tornadomirakel het volgende:
Een educatieve vliegramp als bij Moerdijk op 6 oktober 1981, waarbij de noodzaak van een patent voor het dempen van de draagkracht van vleugels kon worden gepromoot!
Hoeveel tornadonullen zouden er zo demonstratief achteraan kunnen zijn gegeaan in pakweg zo'n dertig jaar tijds?
Tornadonullen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:22 schreef tornadomirakel het volgende:
Een paar nullen erachter zouden meer in de buurt kunnen komen!
Maak maar over zou ik zeggen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:24 schreef tornadomirakel het volgende:
Wat zouden we van een paar miljoen vinden?
Heb je daar bronnen voor?quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:24 schreef tornadomirakel het volgende:
Wat zouden we van een paar miljoen vinden?
En die van jou is ontegenzeggelijk feilloos.quote:
Jazeker! Maar vertel: waar liggen jouw fundamenten voor deze criminele edoch educatieve cijfers?quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:31 schreef tornadomirakel het volgende:
Feilloos is overdreven, maar het lijkt mij fundamenteel wel correct!
Gaarne even uitleg. Dank.quote:Geen resultaat voor ' tornadonul '
Concreet?quote:
Da's geen uitleg.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:03 schreef tornadomirakel het volgende:
Het zou ook nog kunnen, dat we het ontstaan van de wereld in de vorm van een Big Bang te goed door de computer kunnen laten simuleren, waarvan we vanavond op Nederland 3 rond half acht het eminente resultaat kunnen zien! De Van Dale zou wel eens achter de feiten aan kunnen blijven lopen!
En ook dat is pijnlijk duidelijk.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:15 schreef tornadomirakel het volgende:
Voor de Steen der Wijzen of het Orakel van Delphi moet je ergens anders zijn!
Hij kan zijn zelfverzonnen woorden niet eens uitleggenquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:17 schreef Copycat het volgende:
En ook dat is pijnlijk duidelijk.
Bij jou moet je aankloppen voor wollig gelul in de ruimte. Niks meer.
Meer dan jij en wetenschapquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:22 schreef tornadomirakel het volgende:
Uiteindelijk hebben wetenschap en woordenboeken weinig met elkaar te maken!
Jij bent echt zo de weg kwijt. Ik vond het grappig, maar begin het nu treurig te vinden. Sterkte.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:38 schreef tornadomirakel het volgende:
Heeft jullie vader je nooit gewaarschuwd, dat het verkeerd zou kunnen zijn om oude koeien uit de sloot te halen?
- Wat zijn educatieve psychotornadotests?quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:20 schreef tornadomirakel het volgende:
Ook al lijkt de discussie over mijn educatieve "psychotornadotests" van vliegtuigen onder Brave New World gesloten, toch zal de padstelling van ons eeuwige onbegrip ons alleen maar als een stilte voor de storm, zoals bij Joplin op 22 mei in de Verenigde Staten vorig jaar, nimmer kunnen bevredigen!
Waarvoor zouden we toch alleen maar als zulke flagrante achterlijke "tornadonullen" voor zo'n al te ulltieme "proefkonijnenonderwereld" van de lucht- en ruimtevaart door kunnen blijven gaan?
Het zou ook kunnen dat je zinsbouw van geen kant klopte.quote:Jullie zouden te weinig fantasie kunnen hebben om iets wetenschappelijks te begrijpen!
Jij vliegtuigcrashert, jij!quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:08 schreef tornadomirakel het volgende:
Het was mijn patent, dus de dader zou in mijn richting moeten kunnen worden gezocht, maar dat is werk voor de recherche, en we mogen nog steeds niet voor onze beurt spreken!
As we speak is Yvonne bezig je gegevens door te geven aan de instanties. Aan alle instanties.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:15 schreef tornadomirakel het volgende:
Je weet niet hoe gelukkig een mens is, dat jullie het na ruim dertig jaar eindelijk door hebben gekregen!
Dat ze dit gewoon even op slot komt gooien. Al die aandacht..quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
As we speak is Yvonne bezig met je gegevens door te geven aan de instanties. Aan alle instanties.
Jij hebt wel zin is pakweg dertig jaar water en brood?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:17 schreef tornadomirakel het volgende:
Goed zo doe uw plicht voor de verandering!
Nog geen antwoord op mijn vraag hoe die psychologische tornado's nu tot stand komen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:08 schreef tornadomirakel het volgende:
Het bleek dus op 6 oktober 1981 bij Moerdijk mogelijk om een vliegtuig door een tornado te laten crashen om een patent voor het dempen van de draagkracht van vleugels te promoten, zodat deze niet zo fataal bij de romp af konden breken! Het was mijn patent, dus de dader zou in mijn richting moeten kunnen worden gezocht, maar dat is werk voor de recherche, en we mogen nog steeds niet voor onze beurt spreken!
Ecologische "tornadoterugslag" moet het vliegtuig fataal zijn geworden, toen men het naliet diens vliegrampen te voorkomen, terwijl er om het ontwikkelen van een "veiligheidsvliegtuig" werd gevraagd om dit patent te verwerken. Dit voldeed aan de wet van Murphy, en zelfs nog met een educatief karakter. Het was meer mijn correcte en adequate manipulatie van onze gedachteloosheid waarmee we onze vliegrampen niet voorkwamen, en men dus aan diens existentiële problematiek in volle vlucht ten onder kon gaan!
Dat vind ik nou zoooo raar. Terwijl je toch heel samenhangend, logisch en vooral intelligent vertelt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:20 schreef tornadomirakel het volgende:
Probeer zo'n stel dooie dienders zoiets maar aan het verstand te brengen, mij is het nog nooit gelukt!
Dat andere topic is ook vrij briljantquote:
Kun je het mechanisme achter de tornado's die vliegtuigen doen crashen even uitleggen, was mijn vraag. Ik luister hoor, als jij het maar helder uitlegt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:20 schreef tornadomirakel het volgende:
Probeer zo'n stel dooie dienders zoiets maar aan het verstand te brengen, mij is het nog nooit gelukt!
Het manipuleren van onze gedachtelooshed maakt zulke existentiële experimenten, waarbij de defecten virtueel aan het licht kunnen worden gebracht blijkbaar mogelijk!
quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:32 schreef Bananenbar het volgende:
[..]
Dat andere topic is ook vrij briljant![]()
Verder kunt U ook op mijn site van "tornadomirakel" allerlei crowdfunding vinden om onze mogelijk van mijn experimenten al te "tornadogeestelijk gehandicapt" geraakte "11septembertragische tornadomongolen van al te ultieme proefkonijnen" weer een beetje normaal te krijgen, want zo'n beoogde excursie maakt wel een goede kans om ze uit hun waanwereld te verlossen en de ogen nog tijdig te openen, voor ze er net zo spontaan achteraan gaan!
quote:
Omdat mensen die het woord willen verspreiden niet over de juiste educatieve middelen beschikken om hun verhaal over de bühne te krijgen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:54 schreef tornadomirakel het volgende:
Hoe kunnen mensen ook te weinig geëngageerd en ongevoelig zijn om zulke gruwelijke, en zelfs nog uitermate educatieve vliegrampexperimenten serieus te kunnen nemen?! Kan een blijkbaar nog onbekend defect beter worden onderwezen?!
No offense, maar ik denk dat een excursie van jou meer vragen opwekt. Je bezit overduidelijk niet de educatieve skills nodig om deze materie helder over te brengen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:57 schreef tornadomirakel het volgende:
Daarom bied ik ook zo'n excursie aan!
QFT.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:06 schreef Copycat het volgende:
Ja, maar dat is nu net het hele eieren eten. Als je tijdens die excursies net zo warrig bent als hier en als je ook daar op de meest futiele vragen geen antwoorden hebt, zal er verdomd weinig tot je publiek doordringen.
Simpelweg omdat je onnavolgbaar bent.
Weet ik niet, jij misschien? Tenminste, ik ga er nu even vanuit dat jouw doel is mensen informeren over jouw theorie. Als je wil dat mensen dit snappen, dan moet je het helder uitleggen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:08 schreef tornadomirakel het volgende:
Wie zou er toch gelukkig van worden, om zoiets helder uitgelegd te krijgen?!
Ik heb me zelfs al aangemeld voor een excursie.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:10 schreef cinnamon_M het volgende:
Copycat, waarom reageren we eigenlijk nog op dit topic?![]()
Bij doodgewoon ga je al de mist in.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:11 schreef tornadomirakel het volgende:
Het gaat er doodgewoon om, om zulke psychotornadotests van vliegtuigen door te kunnen krijgen en verder niet! Waarvoor zou ons meer uitgelegd mogen worden, en wie zou daar een vergunning voor mogen verschaffen?!
Copycat is reeds nummer drie!
En wat schieten we daar mee op?quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:11 schreef tornadomirakel het volgende:
Het gaat er doodgewoon om, om zulke psychotornadotests van vliegtuigen door te kunnen krijgen en verder niet! Waarvoor zou ons meer uitgelegd mogen worden, en wie zou daar een vergunning voor mogen verschaffen?!
Copycat is reeds nummer drie!
'tot dan toe heeft hij zich voorgenomen buitengewoon kieskeurig te zijn in het verspreiden van zijn geschriften'quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:46 schreef Falco het volgende:
Het gave is dat deze dude al 24 jaar bezig is om zijn tornadopsychose aan de man te brengen.
Zie o.a.: http://www.rotterdam.nl/S(...)tend_vliegen_web.pdf
staat een 06 bij die marktplaats advertentie, mocht je nog wat meer kennis willen opdoenquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:49 schreef Lienekien het volgende:
Uit het krantenartikel wordt in ieder geval wel wat duidelijker wat hij bedoelt.
ROFLquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb me zelfs al aangemeld voor een excursie.
Mwah.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:56 schreef cinnamon_M het volgende:
Maar TS, serieus even. Ik vind je theorie best interessant. Ik hou mij inmiddels ook al tijden bezig met een baanbrekende theorie, ander onderwerp maar toch, ben benieuwd wat je ervan vindt.
Het zit zo: in de dynamiek van onze huidige ruimtetijd vindt een exponentiële quantificatie van grijze massa plaats. Die quantificatie draagt bij aan een multiplicatie door o.a. feromonen waardoor psychologische ruimtetijdkrommingen ontstaan! Een goed voorbeeld is de tsunami in Japan. Experimenten van de psychologische maffia wakkeren een hysterie aan die de dynamiek alleen maar verergeren. Steeds meer mensen worden slachtoffer, maar men wil maar niet wakker worden voor de problemen van quantificatie van grijze masse en de bijkomende psychologische ruimtetijdkrommingen!
Aaah, dus je zat eigenlijk uit je nek te lullen toen je het over de moerdijk tornado had.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:41 schreef tornadomirakel het volgende:
Dat is mij bekend, maar het lijkt er voor de gemiddelde mens vast wel genoeg op, en zolang de vleugel het maar niet overleefd heeft, en het defect voldoende aan het licht kwam!
Het begon bovendien als een micro-burst op 6 oktober 1981 bij Moerdijk, maar escaleerde al spoedig tot een ware tornado bij andere experimenten, om uiteindelijk de vorm van een F5 bij Joplin vorig jaar op 22 mei in de Verenigde Staten aan te nemen, naar gevreesd moet worden.
Misschien ligt het probleem dan in dat laatste.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:20 schreef tornadomirakel het volgende:
En waarvoor dan wel, is een micro-burst geen micro-tornado?! Het is elementair beschouwd een identieke confronttie tussen warme en koude lucht, maar dan op een bescheidener schaal, voor zover mij bekend!
Ja dat zeg ik, je zat uit je nek te lullen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:28 schreef tornadomirakel het volgende:
Het ging er alleen maar om voldoende turbulentie teweeg te brengen om het defect aan te tonen, en dat is prima gelukt, en voor meteorologische muggenzifterij heb ik geen tijd! Net alsof een stel gecrashte onbenullen alleen maar kunnen vinden, dat een mens met het verkeerde natruurverschijnsel aan is komen zetten?! Zolang al die gecrashte onbenullen maar aan diggelen liggen, zou ik zeggen! Kunnen we het soms nog steeds niet belangrijk vinden om in leven te blijven?!
Terwijl ze zo genocidaal mogelijk worden geofferd om "onbekende" defecten aan het licht te brengen voor het promoten van een patent, kunnen ze het nog steeds alleen maar over het rotte weer hebben! Wie is er dan krankjorum?
Een microburst is een luchtbeweging omlaag. Een tornado omhoog. 180 graden de andere kant op. Zal je ook wel weer onnozel vinden?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:19 schreef tornadomirakel het volgende:
Uw onnozele opmerking hebben we ook weer binnen!
Zijn er nog meer mensen die een onnozele opmerking willen plaatsen?
Zouden we teveel in onze meteorologische fantasie kunnen zijn getrapt?! Weerradar hadden ze in die tijd nog niet, dus waar ze het vandaan halen mag de duivel weten! Micro-bursts zijn alleen maar met een bijzonder soort radar meetbaar, welke in die tijd nog niet eens bestond. Zo goed kunnen we nou zelf uit onze nekharen kletsen!
Dat komt door de verhouding gewicht/frontaal oppervlaktequote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:43 schreef tornadomirakel het volgende:
De losse vleugel werd anders wel de lucht in geblazen, want deze kwam enkele seconden later pas naar beneden!
Waarom zou je de draagkracht willen dempen? Hoe doe je dat? Gaten boren in de vleugel?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:08 schreef tornadomirakel het volgende:
een patent voor het dempen van de draagkracht van vleugels
Doen ze dat niet al sinds het ontstaan van de luchtvaart?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:11 schreef Nemephis het volgende:
..en de oplossing is flexibele vleugels?...
Niet zo flexibel dat ze zware windstoten kunnen opvangen. Jonge je kent de psychotornadoverschijnselen toch?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:37 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Doen ze dat niet al sinds het ontstaan van de luchtvaart?
Hoe kan ik het vergeten met die gebroken plaat hierquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:40 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Niet zo flexibel dat ze zware windstoten kunnen opvangen. Jonge je kent de psychotornadoverschijnselen toch?
Jij had toch een patent op de oplossing?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:52 schreef tornadomirakel het volgende:
Waarvoor zou een tornado niet ook nog kunstmatig kunnen worden verkregen, of iets wat daarop lijkt?! Welk echt natuurverschijnsel zou zover kunnen worden gekregen om een defect demonstratief aan het licht te willen brengen, zodat iemands nieuw verkregen patent werd gepromoot?!
Als je begrepen wil worden zal je toch echt iets duidelijker en overzichtelijker je punten uiteen moeten zettenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 16:53 schreef tornadomirakel het volgende:
Na tien jaar van dergelijke bloederige defects assessment á la 11 septembertragedie, waarbij de mensheid wel wat meer geluk had, bleven onze rechtbanken en parlementen de mening toegedaan, dat dit enkel waanidee was, terwijl aan deze experimenten zelf toch zo'n 1000 per jaar op dergelijke gruwelijke wijze omkwamen, en de natuurlijke kettingreacties onderwijl toch wel enige miljoenen het leven toeschijnen te hebben gekost, waarbij de beperktheid van een enkele waarnemer wel in acht dient te worden genomen. Dat krijg je als je een pionier op één of ander wetenschappelijk gebied bent.
De vraag blijft aldus, hoe rechters en politici alleen maar dermate te leuke proefkonijnen konden zijn, terwijl zoveel mensen daar op gruweljke wijze het leven bij verloren, en dat zelfs nog zo hoogst educatief als bij het geval van Moerdijk op 6 oktober 1981, toen een tornado een nog onbekend defect aantoonde?! Uiteraard kunnen uitsluitend zij die vragen begrijpen deze beantwoorden. Indien er dus iets onduidelijk is aan de vraag, dan hoor ik dat graag!
En wederom blijft de plaat hangen.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:40 schreef tornadomirakel het volgende:
Waarvoor heb je toch die Yvonne Award gekregen, voor al je onbegrip?
Zij die van al hun "vliegrampengezwendel" waarmee ze plegen rond te vliegen of de wijze waarop ze anderen daartoe wisten te bewegen een fatale "tornado burn out" hebben opgelopen, dienen zich onder voldoende psychiatrische behandeling te laten stellen, want dan maken zij minder kans de hersenen door de slachtoffers ervan in te worden geslagen!
Jazekerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:49 schreef tornadomirakel het volgende:
Het IQ van sommige mensen hier is werkelijk zorgwekkend!
Weten we nog wel waar onze hersenen zitten?!
Wat probeer je hier nou precies te zeggen?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:20 schreef tornadomirakel het volgende:
Misschien zouden deze ook nog in je hoofd moeten zitten, dan zou niemand er een kogel doorheen hoeven te schieten, omdat je je ogen alleen maar zo hoogverraderlijk "Bijlmerrampspoedig" gesloten kunt houden!
"Ik ben een gigantische autist, kan alleen maar willekeurige woorden achter elkaar plakken, niet bestaande samenstellingen gebruiken en jullie hoofdpijn bezorgen."quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:29 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat probeer je hier nou precies te zeggen?
Welk lijden?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 15:54 schreef tornadomirakel het volgende:
Als je je ogen zo Bijlmerrampspoedig gesloten kunt houden, zou je juist dankbaar moeten zijn, dat iemand je uit je lijden wil verlossen!
Vergeet tornadonullen niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:29 schreef Bananenbar het volgende:
Bijlmerrampspoedig
11septembertragisch
Bel de Van Dale!
misschien als je eens duidelijke voorbeelden geeft van wat je bedoeld.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 21:03 schreef tornadomirakel het volgende:
Zouden we niet iets op proberen te merken, als er zulke gruweljke experimenten met vliegrampen worden gehouden, en de burn out die eraan ten grondslag schijnt te liggen ons ook nog op terroristische wijze kwalijk kan worden genomen?!
Daar is nou bijvoorbeeld zo'n excursie voor, want het siert uiteraard geen ontwikkeld mens om in zo'n geval wereldwijd met Bijlmerrampen op hoofdsteden nergens een steek van te merken, en het allemaal met alle mogelijke meineed in onze rechtbanken en parlementen te blijven ontkennen! Het lijkt zo wel alsof we "vliegrampensteek" en een "tornadoklap" van de malle molen hebben opgelopen!
Toe maar. Bijzin, hoofdzin, onderwerp, persoonsvorm, bijwoord, enz: wat is wat in deze zin?quote:Wat begrijpen we eigenlijk niet, dat we op moeten houden met zulke Bijlmerrampspoedige idioten te zijn, door het feit, dat met onze vliegrampspoedige imbecielen defects assessment kan worden bedreven, inplaats van hen onder de guillotine te leggen, niet zo 11 septembertragisch labiel te blijven ontkennen?!
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:24 schreef tornadomirakel het volgende:
De inleidende vragende zin is : Wat begrijpen we eigenlijk niet
De vragende hoofdzin is: dat we op moeten houden met Bijlmerrampspoedige idioten te zijn, door het feit niet zo 11 septembertragisch labiel te blijven ontkennen
De nadere beschouwing van het feit is: dat met onze vliegrampspoedige imbecielen defects assessment kan worden bedreven, inplaats van hen onder de guillotine te leggen,
Inplaats van de rampspoedige idioten na een gerezen "transportpandemie" tot de orde te roepen, hetgeen mogelijk net zo'n probleem is als met jullie in het algemeen, konden de autoriteiten namelijk kiezen tussen hen onder de guillotine leggen of met defects assessment hetzelfde beogen, maar dan om er nog wijzer van te worden ook met behulp van het onmenselijk testen van de producten. De gemaakte keuze lijkt mij bekend! Wat je eenmaal toegestaan hebt kun je juridisch vrij moeilijk weer verbieden. Zo beschouwd was 9/11 dan ook een voorspelbaar managementongeval!
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:24 schreef tornadomirakel het volgende:
De inleidende vragende zin is : Wat begrijpen we eigenlijk niet
De vragende hoofdzin is: dat we op moeten houden met Bijlmerrampspoedige idioten te zijn, door het feit niet zo 11 septembertragisch labiel te blijven ontkennen
De nadere beschouwing van het feit is: dat met onze vliegrampspoedige imbecielen defects assessment kan worden bedreven, inplaats van hen onder de guillotine te leggen,
Inplaats van de rampspoedige idioten na een gerezen "transportpandemie" tot de orde te roepen, hetgeen mogelijk net zo'n probleem is als met jullie in het algemeen, konden de autoriteiten namelijk kiezen tussen hen onder de guillotine leggen of met defects assessment hetzelfde beogen, maar dan om er nog wijzer van te worden ook met behulp van het onmenselijk testen van de producten. De gemaakte keuze lijkt mij bekend! Wat je eenmaal toegestaan hebt kun je juridisch vrij moeilijk weer verbieden. Zo beschouwd was 9/11 dan ook een voorspelbaar managementongeval!
Oké, leuk dat je hem ook idioot vindt, maar pak hem dan op iets wat daadwerkelijk niet klopt. Of vind jij de zin: 'Met basketballen kan niet gevoetbald worden' ook fout?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:30 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]![]()
ga een jaartje terug naar de basisschool a.u.b.
Bijv: "dat met onze vliegrampspoedige imbecielen defects assessment kan worden bedreven, inplaats van hen onder de guillotine te leggen"
"Kan" is de persoonsvorm, enkelvoud. Er staat echter geen zelfstandig naamwoord in enkelvoud in de zin, dus wat is in vredesnaam het onderwerp?
Nee, uiteraard niet; t klopte ook niet wat ik zei (zie edit). Ik raakte in de war van de woordenbrij van TSquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké, leuk dat je hem ook idioot vindt, maar pak hem dan op iets wat daadwerkelijk niet klopt. Of vind jij de zin: 'Met basketballen kan niet gevoetbald worden' ook fout?
En wat houdt dat in?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:35 schreef tornadomirakel het volgende:
"Het feit, dat" is het onderwerp
Bijlmerrampspoedig wil uiteraard zoveel zeggen als zo rampspoedig als de Bijlmerramp!
Ook al begrijp ik je zin niet, "het feit" kán in deze constellatie onmogelijk het onderwerp zijn. En rampspoedig is geen bestaand woord.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:35 schreef tornadomirakel het volgende:
"Het feit, dat" is het onderwerp
Bijlmerrampspoedig wil uiteraard zoveel zeggen als zo rampspoedig als de Bijlmerramp!
Wat een taalkundigen zijn we toch?!
HAHA WAT?!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:45 schreef tornadomirakel het volgende:
Wat is het toch fijn om een onnozel proefkonijn te zijn, die nergens achter kan komen?! Hoef je je nergens druk over te maken, hoef je niemand te vervolgen als deze diens ogen voor het misbruik van jouw persoon met Bijlmerrampen op hoofdsteden gesloten houdt. Eenvoud dient weer de mens tot in het graf, zoals met 9/11!
quote:Wat denken we ook als autistische proefkonijnen te "geestelijk tornadogehandicapt" te mogen zijn om achter "psychotornadotests" van vliegtuigen etc. te hoeven komen?!
Misschien heeft hij het verzonnen zoals driekwart van de rest van zijn woordenquote:Op zondag 27 mei 2012 01:18 schreef hellsgate het volgende:
ik heb het woord oleopneumatisch even opgezocht, maar geheel duidelijk wordt het me niet. misschien kan je dat een beetje duidelijker maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |