ROFLquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb me zelfs al aangemeld voor een excursie.
Mwah.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:56 schreef cinnamon_M het volgende:
Maar TS, serieus even. Ik vind je theorie best interessant. Ik hou mij inmiddels ook al tijden bezig met een baanbrekende theorie, ander onderwerp maar toch, ben benieuwd wat je ervan vindt.
Het zit zo: in de dynamiek van onze huidige ruimtetijd vindt een exponentiële quantificatie van grijze massa plaats. Die quantificatie draagt bij aan een multiplicatie door o.a. feromonen waardoor psychologische ruimtetijdkrommingen ontstaan! Een goed voorbeeld is de tsunami in Japan. Experimenten van de psychologische maffia wakkeren een hysterie aan die de dynamiek alleen maar verergeren. Steeds meer mensen worden slachtoffer, maar men wil maar niet wakker worden voor de problemen van quantificatie van grijze masse en de bijkomende psychologische ruimtetijdkrommingen!
Aaah, dus je zat eigenlijk uit je nek te lullen toen je het over de moerdijk tornado had.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:41 schreef tornadomirakel het volgende:
Dat is mij bekend, maar het lijkt er voor de gemiddelde mens vast wel genoeg op, en zolang de vleugel het maar niet overleefd heeft, en het defect voldoende aan het licht kwam!
Het begon bovendien als een micro-burst op 6 oktober 1981 bij Moerdijk, maar escaleerde al spoedig tot een ware tornado bij andere experimenten, om uiteindelijk de vorm van een F5 bij Joplin vorig jaar op 22 mei in de Verenigde Staten aan te nemen, naar gevreesd moet worden.
Misschien ligt het probleem dan in dat laatste.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:20 schreef tornadomirakel het volgende:
En waarvoor dan wel, is een micro-burst geen micro-tornado?! Het is elementair beschouwd een identieke confronttie tussen warme en koude lucht, maar dan op een bescheidener schaal, voor zover mij bekend!
Ja dat zeg ik, je zat uit je nek te lullen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:28 schreef tornadomirakel het volgende:
Het ging er alleen maar om voldoende turbulentie teweeg te brengen om het defect aan te tonen, en dat is prima gelukt, en voor meteorologische muggenzifterij heb ik geen tijd! Net alsof een stel gecrashte onbenullen alleen maar kunnen vinden, dat een mens met het verkeerde natruurverschijnsel aan is komen zetten?! Zolang al die gecrashte onbenullen maar aan diggelen liggen, zou ik zeggen! Kunnen we het soms nog steeds niet belangrijk vinden om in leven te blijven?!
Terwijl ze zo genocidaal mogelijk worden geofferd om "onbekende" defecten aan het licht te brengen voor het promoten van een patent, kunnen ze het nog steeds alleen maar over het rotte weer hebben! Wie is er dan krankjorum?
Een microburst is een luchtbeweging omlaag. Een tornado omhoog. 180 graden de andere kant op. Zal je ook wel weer onnozel vinden?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:19 schreef tornadomirakel het volgende:
Uw onnozele opmerking hebben we ook weer binnen!
Zijn er nog meer mensen die een onnozele opmerking willen plaatsen?
Zouden we teveel in onze meteorologische fantasie kunnen zijn getrapt?! Weerradar hadden ze in die tijd nog niet, dus waar ze het vandaan halen mag de duivel weten! Micro-bursts zijn alleen maar met een bijzonder soort radar meetbaar, welke in die tijd nog niet eens bestond. Zo goed kunnen we nou zelf uit onze nekharen kletsen!
Dat komt door de verhouding gewicht/frontaal oppervlaktequote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:43 schreef tornadomirakel het volgende:
De losse vleugel werd anders wel de lucht in geblazen, want deze kwam enkele seconden later pas naar beneden!
Waarom zou je de draagkracht willen dempen? Hoe doe je dat? Gaten boren in de vleugel?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:08 schreef tornadomirakel het volgende:
een patent voor het dempen van de draagkracht van vleugels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |