abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 mei 2012 @ 18:42:34 #151
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_111673952
Begrijp jij wel waarom wij jou niet begrijpen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_111674039
Hoe zou een mens het moeten kunnen begrijpen, dat deze niet wordt begrepen?

Een mens zou te geniaal kunnen zijn voor een stel "tornadoflapdrollen" misschien?!
  donderdag 17 mei 2012 @ 18:47:59 #153
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_111674133
Ik heb nog wel een verklaring, maar je gelooft toch je eigen waarheid.
pi_111674165
Ik ben benieuwd!
  donderdag 17 mei 2012 @ 18:49:46 #155
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_111674196
Dat je niet helemaal spoort.
pi_111674277
Wat kunnen we als zulke flagrante tornadonullen toch eigenlijk bereiken, behalve zo'n defect zo genocidaal mogelijk educatief aan te tonen, en dan zouden we zelf sporen?! Voor ontsporen wel aardig, maar toch niet helemaal!
  donderdag 17 mei 2012 @ 18:53:57 #157
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_111674374
Je bent niet te volgen.

Dat moet wel frustrerend zijn, als je niet in staat bent je ideeën begrijpelijk te maken voor anderen.
pi_111674471
Wat zou er toch voor ons te begrijpen vallen behalve dan dat we er geen vliegrampenkermis van moeten maken, en hoe zulke defecten worden aangetoond kunnen we beter streng geheim houden?!
  donderdag 17 mei 2012 @ 18:57:35 #159
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_111674529
Ik snap niet wat je bedoelt.
pi_111674815
Het zou wel eens onverstandig kunnen zijn om het anderen te leren hoe je vliegtuigen met tornado's kunt saboteren, want zo zou je medeplichtig kunnen worden aan het plegen van massamoord op mensen in hun volle vlucht en het wereldwijd bedrijven van vliegrampenterreur!

Hoe eerder we echter op leren houden met er zo'n vliegrampenkermis van te maken, wat het houden van zulke gruwelijke experimenten ook mogelijk maakt, hoe beter uiteraard!
  donderdag 17 mei 2012 @ 19:07:03 #161
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_111674932
Ok, het heeft echt geen zin.
pi_111675068
Het heeft inderdaad geen zin om je ogen gesloten te houden voor het feit, dat er zulke gruwelijke experimenten werden gehouden, en het noodlot van het escaleren ervan, zoals vorig jaar in Joplin leek te zijn gebeurd, te willen delen, en niet op te houden met er zo'n vliegrampenkermis van te maken!

We zouden zelfs op 11septembertragische wijze kunnen hebben ervaren, dat dit uitermate Bijlmerrampspoedig stom is!

[ Bericht 19% gewijzigd door tornadomirakel op 17-05-2012 19:18:57 ]
  donderdag 17 mei 2012 @ 19:18:17 #163
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_111675399
Nee, het heeft geen zin om te blijven proberen met jou te com-mu-ni-ce-ren.
pi_111675492
Als je je ogen alleen maar dicht kunt houden, door niet zelf op onderzoek uit te gaan, heeft communicatie zelden zin!

Daarom mag wetenschappelijk onderwijs ook uitsluitend met voldoende praktijkervaring worden verstrekt, en daarvoor moet je in dit geval wel op excursie!
  donderdag 17 mei 2012 @ 19:25:07 #165
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_111675695
Als jij alleen maar dezelfde onzin blijft herhalen en niet in staat bent om te snappen wat mensen aan je vragen, dan blijf je roepende in de woestijn!
pi_111675813
Wat een verbeelding hebben we toch, dat we zonder enige praktijkervaring reeds op zouden kunnen merken wat onzin is! Je zou het gezemel in de ruimte kunnen vinden! Zonder onderzoek kun je ook niets vinden!

Hoe zou je je Bijlmerrampspoedige achterlijkheid niet beter voor je kunnen houden, als je zulke gruwelijke experimenten niet eens op kunt merken?!
pi_111679192
Mogen we wel zo 11septembertragisch, wereldgevaarlijk debiel genoeg zijn om zulke vliegrampexperimenten met Bijlmerrampen op hoodsteden te blijven ontkennen?! Wie kan diens Bijlmerrampspoedige achterlijkheid en populair geneuzel ook niet voor zich houden?! Wat is Kindergarten toch niets bij mensen die alleen maar zo slim kunnen zijn als computerapen!
pi_111679796
"Eens vlogen vliegtuigen vrolijk in het rond
Al vielen ze van defecten op de grond
Daar maakte men verdraaide rampenfilms van
ook al werd de toeschouwer vaak wel wat bang!"

Poëzie van het hoogste kaliber. Ga je dit ook voordragen bij de excursie?
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_111679815
quote:
9s.gif Op donderdag 17 mei 2012 16:11 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik heb me zelfs al aangemeld voor een excursie.
ROFL
// wandelende paradox //
pi_111679816
Ik begrijp het ineens! TS is een bot!
pi_111680317
Maar TS, serieus even. Ik vind je theorie best interessant. Ik hou mij inmiddels ook al tijden bezig met een baanbrekende theorie, ander onderwerp maar toch, ben benieuwd wat je ervan vindt.

Het zit zo: in de dynamiek van onze huidige ruimtetijd vindt een exponentiële quantificatie van grijze massa plaats. Die quantificatie draagt bij aan een multiplicatie door o.a. feromonen waardoor psychologische ruimtetijdkrommingen ontstaan! Een goed voorbeeld is de tsunami in Japan. Experimenten van de psychologische maffia wakkeren een hysterie aan die de dynamiek alleen maar verergeren. Steeds meer mensen worden slachtoffer, maar men wil maar niet wakker worden voor de problemen van quantificatie van grijze masse en de bijkomende psychologische ruimtetijdkrommingen!
// wandelende paradox //
pi_111680489
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 20:56 schreef cinnamon_M het volgende:
Maar TS, serieus even. Ik vind je theorie best interessant. Ik hou mij inmiddels ook al tijden bezig met een baanbrekende theorie, ander onderwerp maar toch, ben benieuwd wat je ervan vindt.

Het zit zo: in de dynamiek van onze huidige ruimtetijd vindt een exponentiële quantificatie van grijze massa plaats. Die quantificatie draagt bij aan een multiplicatie door o.a. feromonen waardoor psychologische ruimtetijdkrommingen ontstaan! Een goed voorbeeld is de tsunami in Japan. Experimenten van de psychologische maffia wakkeren een hysterie aan die de dynamiek alleen maar verergeren. Steeds meer mensen worden slachtoffer, maar men wil maar niet wakker worden voor de problemen van quantificatie van grijze masse en de bijkomende psychologische ruimtetijdkrommingen!
Mwah.
pi_111684645
De theorie klinkt interessant, maar ik ben bang, dat niet veel mensen deze zullen kunnen begrijpen, zo ik deze überhaupt begrijp. Mogelijk zou je het zo kunnen formuleren, waarbij actie als min reactie elkaar in de ontwikkelingen opvolgen, en het verleden ons begraaft als we de catastrofale ontwikkelingen slechts kunnen laten escaleren of teveel opgraven, maar het is wel erg virtueel gesteld. Wat denken mensen het zich ook te kunnen veroorloven om overal als apen achteraan te blijven gaan, en zich net zo educatief af te laten slachten door al onze bittere ervaringen?! Wat kunnen mensen ook niet van hun bittere ervaringen wijzer worden?!
pi_111698126
Hoe zouden we toch tot zulke 11septembertragische, Bijlmerrampspoedige, flagrante tornadonullen kunnen zijn geworden?

Uiteraard zou een excursie hierover ons meer kunnen aanspreken, zodat dit ook wezenlijk voor de wereld aan het licht kan komen, als iemand tenminste in staat is om een filmopname van zulke uit ervaring te verwachten hierbij optredende, identiek aan die voor de educatieve psychotornadotest van een vliegtuig op 6 oktober 1981 bij Moerdijk fatale "tornadoterugslag" te maken. Zo zou de noodzakelijke research kunnen worden gepleegd om misschien nog aan het licht te kunnen brengen, wat de gevolgen van een dergelijk experiment, zoals mijn gedichten verhalen, zouden kunnen zijn geweest, en weer beschaafd bij te komen van het gebeurde!

[ Bericht 3% gewijzigd door tornadomirakel op 18-05-2012 11:33:42 ]
  vrijdag 18 mei 2012 @ 15:19:16 #176
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111705453
Psst, een tornado is niet hetzelfde als een microburst.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_111713083
Dat is mij bekend, maar het lijkt er voor de gemiddelde mens vast wel genoeg op, en zolang de vleugel het maar niet overleefd heeft, en het defect voldoende aan het licht kwam!

Het begon bovendien als een micro-burst op 6 oktober 1981 bij Moerdijk, maar escaleerde al spoedig tot een ware tornado bij andere experimenten, om uiteindelijk de vorm van een F5 bij Joplin vorig jaar op 22 mei in de Verenigde Staten aan te nemen, naar gevreesd moet worden.

[ Bericht 57% gewijzigd door tornadomirakel op 18-05-2012 18:47:31 ]
  vrijdag 18 mei 2012 @ 18:45:42 #178
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_111713216
Is toch gewoon een meteorologisch verschijnsel?
pi_111713446
Waarvoor zou een tornado niet ook nog kunstmatig kunnen worden verkregen, of iets wat daarop lijkt?! Welk echt natuurverschijnsel zou zover kunnen worden gekregen om een defect demonstratief aan het licht te willen brengen, zodat iemands nieuw verkregen patent werd gepromoot?!
  vrijdag 18 mei 2012 @ 18:54:41 #180
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_111713551
Dat dat zou zijn gebeurd is iets wat jij beweert, maar ik zie of lees daar nergens enig bewijs voor.
pi_111713809
Dat moet je dan maar van een mens aannemen, die het wereldwijde educatieve bloedbad, hoogstpersoonlijk weliswaar theoretisch beschouwd mee heeft mogen maken!

Dat defecten opportuun aan het licht zouden kunnen komen, als er een nieuw patent werd verkregen, zou pas een kwalijk sprookje zijn, en dat zou pas een hoop commercieel terrorisme kunnen veroorzaken! Welk fatsoenlijk mens zou er dan nog met een patent aan durven komen zetten?!
  vrijdag 18 mei 2012 @ 19:01:40 #182
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_111713862
Ik neem dat zeker niet aan van iemand die zich presenteert zoals jij dat doet. Je komt over als een raaskallende patiënt.
pi_111713978
Weet wie het zegt! Wat zijn er toch altijd mensen, die hun onnozele brutaliteiten niet voor zich kunnen houden?! Je bezit kennis van zaken of niet, en om iets tegen te kunnen spreken, zul je voor een serieus mens toch eerst met een goed onderbouwde antithese aan moeten komen zetten! Wat heb je toch aan zulke achterlijke proefkonijnen, die nooit wakker worden?!

[ Bericht 44% gewijzigd door tornadomirakel op 18-05-2012 19:19:02 ]
  vrijdag 18 mei 2012 @ 19:19:16 #184
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111714605
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 18:41 schreef tornadomirakel het volgende:
Dat is mij bekend, maar het lijkt er voor de gemiddelde mens vast wel genoeg op, en zolang de vleugel het maar niet overleefd heeft, en het defect voldoende aan het licht kwam!

Het begon bovendien als een micro-burst op 6 oktober 1981 bij Moerdijk, maar escaleerde al spoedig tot een ware tornado bij andere experimenten, om uiteindelijk de vorm van een F5 bij Joplin vorig jaar op 22 mei in de Verenigde Staten aan te nemen, naar gevreesd moet worden.
Aaah, dus je zat eigenlijk uit je nek te lullen toen je het over de moerdijk tornado had.
Onikaan ni ov dovah
pi_111714650
En waarvoor dan wel, is een micro-burst geen micro-tornado?! Het is elementair beschouwd een identieke confronttie tussen warme en koude lucht, maar dan op een bescheidener schaal, voor zover mij bekend!
  vrijdag 18 mei 2012 @ 19:26:22 #186
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111714913
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 19:20 schreef tornadomirakel het volgende:
En waarvoor dan wel, is een micro-burst geen micro-tornado?! Het is elementair beschouwd een identieke confronttie tussen warme en koude lucht, maar dan op een bescheidener schaal, voor zover mij bekend!
Misschien ligt het probleem dan in dat laatste.
Onikaan ni ov dovah
pi_111714970
Het ging er alleen maar om voldoende turbulentie teweeg te brengen om het defect aan te tonen, en dat is prima gelukt, en voor meteorologische muggenzifterij heb ik geen tijd! Net alsof een stel gecrashte onbenullen alleen maar kunnen vinden, dat een mens met het verkeerde natruurverschijnsel aan is komen zetten?! Zolang al die gecrashte onbenullen maar aan diggelen liggen, zou ik zeggen! Kunnen we het soms nog steeds niet belangrijk vinden om in leven te blijven?!

Terwijl ze zo genocidaal mogelijk worden geofferd om "onbekende" defecten aan het licht te brengen voor het promoten van een patent, kunnen ze het nog steeds alleen maar over het rotte weer hebben! Wie is er dan krankjorum?

Voor de goede meteorologische orde moet het overigens noch een tornado noch een micro-burst zijn geweest maar één of andere kunstmatig verkregen luchtwerveling, die niet te wijten was aan een confrontatie van koude met warme lucht, maar aan de confrontatie van benul en rampspoedig onbenul! Bovendien maakt het volgens mij niets uit of je je als een "tornado- of een micro-burstnul" op laat blazen!

[ Bericht 20% gewijzigd door tornadomirakel op 18-05-2012 20:18:48 ]
  vrijdag 18 mei 2012 @ 20:14:05 #188
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111717239
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 19:28 schreef tornadomirakel het volgende:
Het ging er alleen maar om voldoende turbulentie teweeg te brengen om het defect aan te tonen, en dat is prima gelukt, en voor meteorologische muggenzifterij heb ik geen tijd! Net alsof een stel gecrashte onbenullen alleen maar kunnen vinden, dat een mens met het verkeerde natruurverschijnsel aan is komen zetten?! Zolang al die gecrashte onbenullen maar aan diggelen liggen, zou ik zeggen! Kunnen we het soms nog steeds niet belangrijk vinden om in leven te blijven?!

Terwijl ze zo genocidaal mogelijk worden geofferd om "onbekende" defecten aan het licht te brengen voor het promoten van een patent, kunnen ze het nog steeds alleen maar over het rotte weer hebben! Wie is er dan krankjorum?
Ja dat zeg ik, je zat uit je nek te lullen.
Onikaan ni ov dovah
pi_111717507
Uw onnozele opmerking hebben we ook weer binnen!

Zijn er nog meer mensen die een onnozele opmerking willen plaatsen?

Zouden we teveel in onze meteorologische fantasie kunnen zijn getrapt?! Weerradar hadden ze in die tijd nog niet, dus waar ze het vandaan halen mag de duivel weten! Micro-bursts zijn alleen maar met een bijzonder soort radar, welke in die tijd nog niet eens bestond, meetbaar. Zo goed kunnen we nou zelf uit onze nekharen kletsen!

[ Bericht 31% gewijzigd door tornadomirakel op 18-05-2012 20:41:30 ]
  vrijdag 18 mei 2012 @ 20:41:03 #190
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111718533
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 20:19 schreef tornadomirakel het volgende:
Uw onnozele opmerking hebben we ook weer binnen!

Zijn er nog meer mensen die een onnozele opmerking willen plaatsen?

Zouden we teveel in onze meteorologische fantasie kunnen zijn getrapt?! Weerradar hadden ze in die tijd nog niet, dus waar ze het vandaan halen mag de duivel weten! Micro-bursts zijn alleen maar met een bijzonder soort radar meetbaar, welke in die tijd nog niet eens bestond. Zo goed kunnen we nou zelf uit onze nekharen kletsen!
Een microburst is een luchtbeweging omlaag. Een tornado omhoog. 180 graden de andere kant op. Zal je ook wel weer onnozel vinden?
Onikaan ni ov dovah
pi_111718652
De losse vleugel werd anders wel de lucht in geblazen, want deze kwam enkele seconden later pas naar beneden! Je kunt het aan de vervorming van het breukvlak vaststellen, of het een opwaartse of neerwaartse vorm van turbulentie was, en de vleugel ligt in de hal van de verzameling van Lucht- en Ruimtevaarttechniek te Delft!

Dat de koude lucht naar beneden valt, wil overigens niet zeggen dat de trechter dan de andere kant op staat, want dat gebeurt bij een gewone tornado ook!

[ Bericht 23% gewijzigd door tornadomirakel op 18-05-2012 20:52:00 ]
pi_111718716
Sorry, zou je het nog één keer kunnen uitleggen? En dan vanaf dat incident bij moerdijk tot aan die f5 bij joplin?
  vrijdag 18 mei 2012 @ 20:45:14 #193
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_111718742
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 20:43 schreef tornadomirakel het volgende:
De losse vleugel werd anders wel de lucht in geblazen, want deze kwam enkele seconden later pas naar beneden!
Dat komt door de verhouding gewicht/frontaal oppervlakte
Onikaan ni ov dovah
pi_111719274
Allemaal meteorologische koffiedikkijkerij moet er worden gevreesd, want geen natuurverschijnsel kan een defect demonstratief aantonen!

Een kunstmatig verkregen luchtwerveling, kon naar ik vrees van een minitieus formaat enkel opvallend tot een F5 bij Joplin escaleren, doordat de tegenstelling tussen benul en rampspoedig onbenul bleef, zoals ook in deze topic moet worden opgemerkt!
pi_111719407
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 15:08 schreef tornadomirakel het volgende:
een patent voor het dempen van de draagkracht van vleugels
Waarom zou je de draagkracht willen dempen? Hoe doe je dat? Gaten boren in de vleugel?
pi_111719789
Om te zorgen dat de vleugels niet als luciferhoutjes bij een plotse sterke impuls af kunnen breken, want zonder vleugels wordt het vliegen wel erg moeilijk!

pi_111719932
Of ik heb een deja vu, of het vorige topic was ook al 'es op dit punt aanbeland.
pi_111719954
Wie heeft er bovendien wel eens van een micro-burst op één kilometer hoogte gehoord?!
pi_111720012
Zolang het maar geen vorm van liefde is!

Wat heeft het toch al in alle kranten gestaan, hoe geweldig educatief we ons als flagrante "tornadonullen" aan nieuw verkregen patenten op kunnen laten offeren, en dat dan ook nog zo 11septembertragisch labiel met Bijlmerrampen op hoofdsteden kunnen blijven ontkennen?! Er zijn mensen die veel teveel geheimen met mij denken te mogen hebben!

[ Bericht 40% gewijzigd door tornadomirakel op 18-05-2012 21:25:53 ]
pi_111725446
..en de oplossing is flexibele vleugels?...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')