quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:32 schreef Bananenbar het volgende:
[..]
Dat andere topic is ook vrij briljant![]()
Verder kunt U ook op mijn site van "tornadomirakel" allerlei crowdfunding vinden om onze mogelijk van mijn experimenten al te "tornadogeestelijk gehandicapt" geraakte "11septembertragische tornadomongolen van al te ultieme proefkonijnen" weer een beetje normaal te krijgen, want zo'n beoogde excursie maakt wel een goede kans om ze uit hun waanwereld te verlossen en de ogen nog tijdig te openen, voor ze er net zo spontaan achteraan gaan!
quote:
Omdat mensen die het woord willen verspreiden niet over de juiste educatieve middelen beschikken om hun verhaal over de bühne te krijgen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:54 schreef tornadomirakel het volgende:
Hoe kunnen mensen ook te weinig geëngageerd en ongevoelig zijn om zulke gruwelijke, en zelfs nog uitermate educatieve vliegrampexperimenten serieus te kunnen nemen?! Kan een blijkbaar nog onbekend defect beter worden onderwezen?!
No offense, maar ik denk dat een excursie van jou meer vragen opwekt. Je bezit overduidelijk niet de educatieve skills nodig om deze materie helder over te brengen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:57 schreef tornadomirakel het volgende:
Daarom bied ik ook zo'n excursie aan!
QFT.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:06 schreef Copycat het volgende:
Ja, maar dat is nu net het hele eieren eten. Als je tijdens die excursies net zo warrig bent als hier en als je ook daar op de meest futiele vragen geen antwoorden hebt, zal er verdomd weinig tot je publiek doordringen.
Simpelweg omdat je onnavolgbaar bent.
Weet ik niet, jij misschien? Tenminste, ik ga er nu even vanuit dat jouw doel is mensen informeren over jouw theorie. Als je wil dat mensen dit snappen, dan moet je het helder uitleggen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:08 schreef tornadomirakel het volgende:
Wie zou er toch gelukkig van worden, om zoiets helder uitgelegd te krijgen?!
Ik heb me zelfs al aangemeld voor een excursie.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:10 schreef cinnamon_M het volgende:
Copycat, waarom reageren we eigenlijk nog op dit topic?![]()
Bij doodgewoon ga je al de mist in.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:11 schreef tornadomirakel het volgende:
Het gaat er doodgewoon om, om zulke psychotornadotests van vliegtuigen door te kunnen krijgen en verder niet! Waarvoor zou ons meer uitgelegd mogen worden, en wie zou daar een vergunning voor mogen verschaffen?!
Copycat is reeds nummer drie!
En wat schieten we daar mee op?quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:11 schreef tornadomirakel het volgende:
Het gaat er doodgewoon om, om zulke psychotornadotests van vliegtuigen door te kunnen krijgen en verder niet! Waarvoor zou ons meer uitgelegd mogen worden, en wie zou daar een vergunning voor mogen verschaffen?!
Copycat is reeds nummer drie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |