Jij komt met padden aanzetten anders...quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:35 schreef tornadomirakel het volgende:
Wat een IQ hebben zulke tornadonullen toch?!
Vouruit, ik lach je niet nogmaals uit.quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:40 schreef tornadomirakel het volgende:
Vouruit, ik geef toe dat het eigenlijk patstelling is, maar in het geval van kouwe kikkers lijkt de eerste benaming mij hier beter van toepassing!
Ja!quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:50 schreef tornadomirakel het volgende:
Misschien kan er ook beter om een stel kouwe kikkers worden gelachen, die zich als zulke tornadonullen ijskoud kunnen laten blijven opblazen, totdat ze al te koud zijn geworden!
Wat voor autistische stoornis heb je eigenlijk?quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:50 schreef tornadomirakel het volgende:
Misschien kan er ook beter om een stel kouwe kikkers worden gelachen, die zich als zulke tornadonullen ijskoud kunnen laten blijven opblazen, totdat ze al te koud zijn geworden! Meer uit de categforie F5, en dat we zullen we ook dit jaar vermoedelijk gaan merken!
Vertel het me!quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:53 schreef tornadomirakel het volgende:
Hoe zijn we toch zo'n ultieme proefkonijnenonderwereld van de lucht- en ruimtevaart geworden?
Ja hallo, jij begint met het retorisch gezemel!quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:56 schreef tornadomirakel het volgende:
Waarvoor zou je een vraag stellen, als je reeds het antwoord weet?
dit is echt wel zo'n vraag waarvan je denkt jaquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:00 schreef tornadomirakel het volgende:
Mag je de wereld dan wel aan grenzeloze "vliegrampenmisdadigers" uitleveren, die het niet kunnen laten om zulke proefkonijnen opportuun te misbruiken om de wereld terroristisch op te blazen?
Gruwelijk educatief laten opblazen ...quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:04 schreef tornadomirakel het volgende:
Wie zouden zich zo gruwelijk educatief kunnen laten opblazen zonder daar een donder van te kunnen merken of te voelen?!
Ik wel, jij niet.quote:
Ze keken in de koplampen en hun lach bevroor op de konijnensnoetjes.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:07 schreef tornadomirakel het volgende:
Zou je denken?
Hoe kan het lachen de proefkonijnen nog niet zijn vergaan?!
Ik gok zo'n 14.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:16 schreef tornadomirakel het volgende:
Een educatieve vliegramp als bij Moerdijk op 6 oktober 1981, waarbij de noodzaak van een patent voor het dempen van de draagkracht van vleugels kon worden gepromoot!
Hoeveel tornadonullen zouden er zo demonstratief achteraan kunnen zijn gegeaan in pakweg zo'n dertig jaar tijds?
Tornadonullen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:22 schreef tornadomirakel het volgende:
Een paar nullen erachter zouden meer in de buurt kunnen komen!
Maak maar over zou ik zeggen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:24 schreef tornadomirakel het volgende:
Wat zouden we van een paar miljoen vinden?
Heb je daar bronnen voor?quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:24 schreef tornadomirakel het volgende:
Wat zouden we van een paar miljoen vinden?
En die van jou is ontegenzeggelijk feilloos.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |