quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:24 schreef tornadomirakel het volgende:
De inleidende vragende zin is : Wat begrijpen we eigenlijk niet
De vragende hoofdzin is: dat we op moeten houden met Bijlmerrampspoedige idioten te zijn, door het feit niet zo 11 septembertragisch labiel te blijven ontkennen
De nadere beschouwing van het feit is: dat met onze vliegrampspoedige imbecielen defects assessment kan worden bedreven, inplaats van hen onder de guillotine te leggen,
Inplaats van de rampspoedige idioten na een gerezen "transportpandemie" tot de orde te roepen, hetgeen mogelijk net zo'n probleem is als met jullie in het algemeen, konden de autoriteiten namelijk kiezen tussen hen onder de guillotine leggen of met defects assessment hetzelfde beogen, maar dan om er nog wijzer van te worden ook met behulp van het onmenselijk testen van de producten. De gemaakte keuze lijkt mij bekend! Wat je eenmaal toegestaan hebt kun je juridisch vrij moeilijk weer verbieden. Zo beschouwd was 9/11 dan ook een voorspelbaar managementongeval!
Oké, leuk dat je hem ook idioot vindt, maar pak hem dan op iets wat daadwerkelijk niet klopt. Of vind jij de zin: 'Met basketballen kan niet gevoetbald worden' ook fout?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:30 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]![]()
ga een jaartje terug naar de basisschool a.u.b.
Bijv: "dat met onze vliegrampspoedige imbecielen defects assessment kan worden bedreven, inplaats van hen onder de guillotine te leggen"
"Kan" is de persoonsvorm, enkelvoud. Er staat echter geen zelfstandig naamwoord in enkelvoud in de zin, dus wat is in vredesnaam het onderwerp?
Nee, uiteraard niet; t klopte ook niet wat ik zei (zie edit). Ik raakte in de war van de woordenbrij van TSquote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké, leuk dat je hem ook idioot vindt, maar pak hem dan op iets wat daadwerkelijk niet klopt. Of vind jij de zin: 'Met basketballen kan niet gevoetbald worden' ook fout?
En wat houdt dat in?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:35 schreef tornadomirakel het volgende:
"Het feit, dat" is het onderwerp
Bijlmerrampspoedig wil uiteraard zoveel zeggen als zo rampspoedig als de Bijlmerramp!
Ook al begrijp ik je zin niet, "het feit" kán in deze constellatie onmogelijk het onderwerp zijn. En rampspoedig is geen bestaand woord.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 14:35 schreef tornadomirakel het volgende:
"Het feit, dat" is het onderwerp
Bijlmerrampspoedig wil uiteraard zoveel zeggen als zo rampspoedig als de Bijlmerramp!
Wat een taalkundigen zijn we toch?!
HAHA WAT?!quote:Op zaterdag 26 mei 2012 15:45 schreef tornadomirakel het volgende:
Wat is het toch fijn om een onnozel proefkonijn te zijn, die nergens achter kan komen?! Hoef je je nergens druk over te maken, hoef je niemand te vervolgen als deze diens ogen voor het misbruik van jouw persoon met Bijlmerrampen op hoofdsteden gesloten houdt. Eenvoud dient weer de mens tot in het graf, zoals met 9/11!
quote:Wat denken we ook als autistische proefkonijnen te "geestelijk tornadogehandicapt" te mogen zijn om achter "psychotornadotests" van vliegtuigen etc. te hoeven komen?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |