abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112050545
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 14:24 schreef tornadomirakel het volgende:
De inleidende vragende zin is : Wat begrijpen we eigenlijk niet

De vragende hoofdzin is: dat we op moeten houden met Bijlmerrampspoedige idioten te zijn, door het feit niet zo 11 septembertragisch labiel te blijven ontkennen

De nadere beschouwing van het feit is: dat met onze vliegrampspoedige imbecielen defects assessment kan worden bedreven, inplaats van hen onder de guillotine te leggen,

Inplaats van de rampspoedige idioten na een gerezen "transportpandemie" tot de orde te roepen, hetgeen mogelijk net zo'n probleem is als met jullie in het algemeen, konden de autoriteiten namelijk kiezen tussen hen onder de guillotine leggen of met defects assessment hetzelfde beogen, maar dan om er nog wijzer van te worden ook met behulp van het onmenselijk testen van de producten. De gemaakte keuze lijkt mij bekend! Wat je eenmaal toegestaan hebt kun je juridisch vrij moeilijk weer verbieden. Zo beschouwd was 9/11 dan ook een voorspelbaar managementongeval!
:') :') ga een jaartje terug naar de basisschool a.u.b.

EDIT: Laat dat voorbeeld maar. Er stond een woord in enkelvoud in, alsnog klopt er geen klap van, maar ik ga het allemaal niet uitleggen.

[ Bericht 8% gewijzigd door cinnamon_M op 26-05-2012 14:36:14 ]
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_112050627
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 14:30 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

:') :') ga een jaartje terug naar de basisschool a.u.b.
Bijv: "dat met onze vliegrampspoedige imbecielen defects assessment kan worden bedreven, inplaats van hen onder de guillotine te leggen"

"Kan" is de persoonsvorm, enkelvoud. Er staat echter geen zelfstandig naamwoord in enkelvoud in de zin, dus wat is in vredesnaam het onderwerp?
Oké, leuk dat je hem ook idioot vindt, maar pak hem dan op iets wat daadwerkelijk niet klopt. Of vind jij de zin: 'Met basketballen kan niet gevoetbald worden' ook fout? ;)
pi_112050675
"Het feit, dat" is het onderwerp

Bijlmerrampspoedig wil uiteraard zoveel zeggen als zo rampspoedig als de Bijlmerramp!

Wat een taalkundigen zijn we toch?!
pi_112050758
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 14:34 schreef Tchock het volgende:

[..]

Oké, leuk dat je hem ook idioot vindt, maar pak hem dan op iets wat daadwerkelijk niet klopt. Of vind jij de zin: 'Met basketballen kan niet gevoetbald worden' ook fout? ;)
Nee, uiteraard niet; t klopte ook niet wat ik zei (zie edit). Ik raakte in de war van de woordenbrij van TS :o
// wandelende paradox //
  zaterdag 26 mei 2012 @ 14:39:16 #255
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_112050763
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 14:35 schreef tornadomirakel het volgende:

Bijlmerrampspoedig wil uiteraard zoveel zeggen als zo rampspoedig als de Bijlmerramp!
En wat houdt dat in?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_112050791
Dat een vliegramp ook nog voor een hoop slachtoffers op de grond kan zorgen!
  zaterdag 26 mei 2012 @ 14:41:14 #257
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_112050820
Oke, enigszins duidelijk :')

Wat mag 11 septembertragisch labiel dan betekenen?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 26 mei 2012 @ 14:41:58 #258
337947 Unsub
Unidentified subject.
pi_112050842
Ok, dit topic heeft myAT lang genoeg vervuilt.
TS moet eerst maar eens een cursus communicatie volgen, wil hij zijn 'ideeën' op een normale, nuttige manier de wereld in helpen.

* Unsub klikt "stop volgen"
26"
Fading slowly.
pi_112050846
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 14:35 schreef tornadomirakel het volgende:

Wat een taalkundigen zijn we toch?!
Ook al begrijp ik je zin niet, "het feit" kán in deze constellatie onmogelijk het onderwerp zijn. En rampspoedig is geen bestaand woord.

Goed te weten dat je zelf niet eens schijnt te snappen wat je zegt, overigens.
// wandelende paradox //
pi_112050972
Als je 13 jaar eerder in de krant met zo'n gedicht voor een dergelijke terroristische ontwikkeling bent gewaarschuwd, zoals in het AD van 15 januari op pagina 2 in 1988 geschiedde met het artikel 'De strijd tegen het onwetend vliegen" van Arno Gelder over mijn instelling onder de naam "Scientific Aerospace Architecture', is het allicht niet erg stabiel om het daarop aan te laten komen!
pi_112051049
Rampspoedig is volgen mijn groen woordenboek van Kramers een bijnaamwoord of bijwoord, en betekent: noodlottig!

Waarvoor zou mijn woordeboek dan wel een originele uitgave betreffen?

Het feit is het onderwerp en dat..... de nadere omschrijving!

Zouden we nog te gefrustreerde proefkonijnen kunnen zijn om de waarheid over zulke experimenten reeds onder ogen te kunnen zien?! Let wel, als dit eenmaal gelukt is, zou aan het met Bijlmerrampen op hoofdsteden ontkennen van zulke experimenten in de rechtbank of het parlement, wel een prijskaartje in de orde van ¤10 miljoen schadeloosstelling ten aanzien van alleen mijn persoon verbonden kunnen zijn!

[ Bericht 29% gewijzigd door tornadomirakel op 26-05-2012 15:06:38 ]
  zaterdag 26 mei 2012 @ 15:14:19 #262
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_112051676
Hell yeah, ik ga het doen. Op de 'stop volgen'-knop drukken om van deze abjecte nodeloze tragiek verlost te zijn. Wat laten we ons voorliegen door assessendere rampspoedige onbennullen zoals TS hier 2012-tragisch ons doet voorkomen.
  zaterdag 26 mei 2012 @ 15:32:41 #263
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_112052120
Wat getuigt het toch van een welhaast onverholen arrogantie en egocentrisme om enschederamptechnisch te blijven volharden in woordvomering die eerder mensen van je verwijdert dan begrip oproept.
De roepende in de woestijn wil graag in die woestijn blijven. Meer begrip bij anderen maakt hem minder speciaal. Men zou echter toch verwachten dat door de onbegrepen jaren heen dit communicatiefgestoorde kwartje zou vallen en de roepende zich een betere woordenschat aanmeet.
Het feit dat dit achterwege blijft doet Heizeldramatragisch vermoeden dat de woestijnroeper zich stiekem wel erg senang voelt in zijn door eigen dieptragiek verkozen Toren van Babel.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_112052399
Wat is het toch fijn om een onnozel proefkonijn te zijn, die nergens achter kan komen?! Hoef je je nergens druk over te maken, hoef je niemand te vervolgen als deze diens ogen voor het misbruik van jouw persoon met Bijlmerrampen op hoofdsteden gesloten houdt. Eenvoud dient weer de mens tot in het graf, zoals met 9/11!
pi_112056582
pi_112056652
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 15:45 schreef tornadomirakel het volgende:
Wat is het toch fijn om een onnozel proefkonijn te zijn, die nergens achter kan komen?! Hoef je je nergens druk over te maken, hoef je niemand te vervolgen als deze diens ogen voor het misbruik van jouw persoon met Bijlmerrampen op hoofdsteden gesloten houdt. Eenvoud dient weer de mens tot in het graf, zoals met 9/11!
HAHA WAT?!
pi_112070224
hey tornadoman, vergeef me dat ik geen zak snap van heel je verhaal. Net als waarschijnlijk de rest hier op het forum.

Je zal toch echt met bewijzen moeten komen... persoonlijk denk ik dat je een flinke wip nodig hebt... maar goed, als Albert Einstein alleen de slotconclusies van zn RT's zo de wereld in had gegooid, had ik als ik zn dokter was 'm waarschijnlijk 2 tot 3 wippen voorgeschreven ;-)

Maar goed, ik vind het belangrijk dat iedereen gehoord wordt... ook jij tornado...

Alleen kom jij net als miljoenen andere mensen met fantastische ideeen niet met een bewijs...

Hoe lang speelt deze gedachte eigenlijk al in je hoofd? wat zijn je opleidingen?

goed... ik neem nog een biertje...

Maak je niet te druk over het wel en wee van de rest van de wereld... Dood ga je toch...

Proost Tornado!
pi_112072748
Zouden we van alle industriële revoluties met diens bizarre uitvindingen al te gefrustreerde proefkonijnen van consumenten en onschuldige slachtoffers van omstanders kunnen zijn geworden, zonder dat dit tot ons door drong, en zouden deze frustraties ook nog dermate fataal manipuleerbaar kunnen zijn geweest, dat er zelfs nog zulke educatieve "psychotornadotests" van vliegtuigen sinds 6 oktober 1981 bij Moerdijk door mij mee konden worden gehouden, nadat de "vliegrampenfilms" deze wisten te mobiliseren?! Zelf heb ik vliegtuigbouwkunde gestudeerd, maar zag tijdig in wat voor een helse "vliegrampenkermis" het was geworden, en vond het dan ook van groter belang om daar iets aan te gaan doen!

Uiteraard heb ik niets meer met tornado's te maken dan enig ander, maar het bleek wel mogelijk te zijn om al die proefkonijnenfrustraties, mogelijk ook die van bij de natuur zelf, in een dergelijke vorm te gieten!

Proost hellsgate!

[ Bericht 3% gewijzigd door tornadomirakel op 27-05-2012 00:06:33 ]
pi_112073058
quote:
Wat denken we ook als autistische proefkonijnen te "geestelijk tornadogehandicapt" te mogen zijn om achter "psychotornadotests" van vliegtuigen etc. te hoeven komen?!
:')
pi_112073436
waar studeer je dat? vliegtuigbouwkunde?
pi_112073571
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 00:11 schreef hellsgate het volgende:
waar studeer je dat? vliegtuigbouwkunde?
Niet, want HBO
pi_112073825
Aan TU Delft kun je nog steeds vliegtuigbouwkunde studeren sinds 1939! Heb het zelf in de zeventiger jaren gedaan, en ben zelfs nog enige jaren student-asssistent op de afdeling van Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek bij de vakgroep constructie geweest, waarbij ik mezelf toelegde op theoretische constructie!
pi_112074079
maar je bent nu niet meer aktief in de vliegtuigbouwkunde?
pi_112074586
Sinds 1981 houdt ik mij dus bezig met het houden van zulke experimenten en het bestrijden van de mogelijkheid ervan!
pi_112074591
Wanneer heb je dit ontdekt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')