Oh ja, dan was ik daar dus niet bijquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik was alleen bij die tweede keer geloof ik. Heb toen maar een paar boontjes gespilled.
Hehe.quote:
Ok, fijn dat we dit uitgepraat hebben.quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe.
[..]
Ok, fijn dat we dit uitgepraat hebben.
Neem me meequote:
Waarom zou je?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
QB: Id_do_her is heel lief en laid back en doet niet moeilijk over mensen niet mogen op FOK!
Ik was ¤ 830 kwijt voor:quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat zou fijn zijn... Helaas heb ik geen verstand van auto's, noch automonteurs in mijn kennissenkring
Dat vraag ik me ook af, zowel op internet als in het echt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:28 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Hoe wil je dat controleren dan ?
Ik ¤ 1000,-. Het was een donkere dag.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik was ¤ 830 kwijt voor:
- Grote beurt
- 4 nieuwe banden
- Distributie riem vervangen
- APK klaar maken
En gewoon een uitgebreide grote beurt, goede banden + alles erop en eraan qua distributie riem vervangen.
Ja, maar die riem vervangen is sowieso duur.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik was ¤ 830 kwijt voor:
- Grote beurt
- 4 nieuwe banden
- APK klaar maken
En gewoon een uitgebreide grote beurt, goede banden + alles erop en eraan qua distributie riem vervangen.
Wil ik niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:28 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Hoe wil je dat controleren dan ?
Bij de Renault dealer zou je ruim ¤ 2000 kwijt zijn zeg maar. Alleen al ¤ 1200 voor distributie riem vervangenquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar die riem vervangen is sowieso duur.
Kom we gaan. Ik ben in de steek gelaten.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Neem me meeIk bedacht me trouwens net dat je ook gewoon cheapass loafers kunt kopen en er zelf studs op maken. Dacht daaraan toen ik dit zag:
[ afbeelding ]
Ik kreeg 100 euro toe voor een grote beurt :$ :$ ;$quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik was ¤ 830 kwijt voor:
- Grote beurt
- 4 nieuwe banden
- APK klaar maken
Is niet duurquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik was ¤ 830 kwijt voor:
- Grote beurt
- 4 nieuwe banden
- APK klaar maken
quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:30 schreef Fascination het volgende:
Altijd zo'n ellende, truth or dare op de basisschool. Kon ik weer met een jongen gaan zoenen.!
Dat is nog steeds gruwelijk goedkoop.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ¤ 1000,-. Het was een donkere dag.
Ja precies, zoals ik al zei scheelt het extreem veelquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is niet duur![]()
Mocht ik een dergelijke rekening krijgen, dan loont het misschien meer om de auto te verkopen
Bij de volgende APK kun jij het dan wel even betalen? Als het je het toch zo goedkoop vindt.quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:30 schreef Fascination het volgende:
Altijd zo'n ellende, truth or dare op de basisschool. Kon ik weer met een jongen gaan zoenen.!
Wat dan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kom we gaan. Ik ben in de steek gelaten.
Die zijn vet.Ik wil dat met mn witte all stars doen aan de zijkant maar vind het aan de ene kan zo zonde.
Voor hetgeen wat ik opnoemde is 1000 Euro goedkoop ja, wilt niet zeggen dat ik het graag betaalquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bij de volgende APK kun jij het dan wel even betalen? Als het je het toch zo goedkoop vindt.
Wij deden dat niet eens.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:30 schreef Fascination het volgende:
Ja en ook nog met beugel.quote:
Ja zo praat Fas.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:32 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Wanne ellende? Oh met zo'n accent bedoel je
Oh op die manier, ik bedoelde de hele APK in het algemeen. Ze zeggen altijd wel wat ze doen maar dat boeit me niet zoveel dus dat vergeet ik altijd.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Voor hetgeen wat ik opnoemde is 1000 Euro goedkoop ja, wilt niet zeggen dat ik het graag betaal
Ja gewoon die ander kan niet mee ineens.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wat dan?
En gewoon doenIk wil nu nieuwe Vans kopen zodat ik dat kan doen want op m'n zwarte vind ik het niet leuk.

Michella ken je toch wel?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:32 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Wanne ellende? Oh met zo'n accent bedoel je
Op beige vansquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wat dan?
En gewoon doenIk wil nu nieuwe Vans kopen zodat ik dat kan doen want op m'n zwarte vind ik het niet leuk.
Lekte je?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik kreeg 100 euro toe voor een grote beurt :$ :$ ;$
Hahaha, nee.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Weleens vastgezeten met beugel tijdens het zoenen?
Ik wel. Omdat ik weet dat ze het kan hebben.quote:
Makkelijke klantquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh op die manier, ik bedoelde de hele APK in het algemeen. Ze zeggen altijd wel wat ze doen maar dat boeit me niet zoveel dus dat vergeet ik altijd.
Ah zo, nouja dit was gewoon nodig voordat ik hem überhaupt APK laat keuren zeg maarquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh op die manier, ik bedoelde de hele APK in het algemeen. Ze zeggen altijd wel wat ze doen maar dat boeit me niet zoveel dus dat vergeet ik altijd.
Nooit een beugel nodig gehad,quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Weleens vastgezeten met beugel tijdens het zoenen?
Je moest een vriendje anaal vingeren? (sorry JB)quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:33 schreef o.us het volgende:
Ik heb eens mijn waardigheid verloren door doen, durf of de waarheid.
Nooit meer.
Beter.quote:
Vandaar ook die paardenmuilquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:33 schreef o.us het volgende:
[..]
Nooit een beugel nodig gehad, [ afbeelding ]
Dat is wel een ellende, ja?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Beter.
Pff wees blij dat jullie lesbies niet hoeven te pijpen.
Ik vind pijpen wel leuk hoorquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Beter.
Pff wees blij dat jullie lesbies niet hoeven te pijpen.
In groep 8 kwamen ze met het fenomeen schuren in aanraking.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:33 schreef Juminelle het volgende:
Wij gingen altijd schuifelen op de basisschool. Die klamme zweethandjes van de jongens in kwestie waarvan de vingertoppen net je schouder raakten
Ik ben over het algemeen vrij makkelijk ja.quote:
Voor duizend euro ja? Een nieuwe auto kopen was voor mij duurder dan die APK doen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ah zo, nouja dit was gewoon nodig voordat ik hem überhaupt APK laat keuren zeg maarDat moet nog wel gebeuren deze maand. Als ik voor een rekening van ¤ 1000 kom te staan op het moment dat ik hem daar al gebracht heb zou ik liever iets anders kopen
Maar dan zonder dat je je bil ziet?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:34 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Zo een wil ik ook voor de festivals, Jumi.
vans zijn toch niet cheap assquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wat dan?
Net zo makkelijk als een zondagochtend?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben over het algemeen vrij makkelijk ja.
Bij ons werd er inning omhelsd.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:33 schreef Juminelle het volgende:
Wij gingen altijd schuifelen op de basisschool. Die klamme zweethandjes van de jongens in kwestie waarvan de vingertoppen net je schouder raakten
Klopt, ik heb een prachtig recht gebitje.quote:
Daar ben ik nu mee bezigquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:34 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Zo een wil ik ook voor de festivals, Jumi.
Die zag ik ook al voorbij komen op instagramquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Neem me meeIk bedacht me trouwens net dat je ook gewoon cheapass loafers kunt kopen en er zelf studs op maken. Dacht daaraan toen ik dit zag:
[ afbeelding ]
Nou nou, toe maar.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Klopt, ik heb een prachtig recht gebitje.
Voor mij ook, maar dat ligt er dus ook weer aan wat voor auto je rijd op dat moment. Vandaar dat ik ¤ 830 wel te doen vond nuquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Voor duizend euro ja? Een nieuwe auto kopen was voor mij duurder dan die APK doen.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net zo makkelijk als een zondagochtend?
'Een' auto. Daar gaat het me hoofdzakelijk om.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Voor mij ook, maar dat ligt er dus ook weer aan wat voor auto je rijd op dat moment. Vandaar dat ik ¤ 830 wel te doen vond nu
Nog niet zo lang. Een maandje ofzo? Toen ben ik hier ontmaagd.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:36 schreef remlof het volgende:
Sinds wanneer kom je hier eigenlijk QB? Vroegah heb ik je hier nooit gezien
Daarom, van A naar B enzoquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
'Een' auto. Daar gaat het me hoofdzakelijk om.
Nee klopt, maar door die foto dacht ik eraan. Al lijkt het me wel tof met Vans.quote:
Tof! Zodra salaris binnen is ga ik ook weer even creatief doen. Ik had trouwens zo'n mooie witte blazer gepast gisteren bij de Zara maar ik heb 'm met pijn in m'n hart teruggehangenquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die zag ik ook al voorbij komen op instagramZo heb ik mijn beige all stars gedaan
![]()
Meh nu wil ik ook vans.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:36 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Nog niet zo lang. Een maandje ofzo? Toen ben ik hier ontmaagd.
quote:
Hihiquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:36 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Nog niet zo lang. Een maandje ofzo? Toen ben ik hier ontmaagd.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:37 schreef o.us het volgende:
Noooooooh, APK.
Bedankt voor het herrineren.
En ik werd soort van door Gari hierheen gebracht. "Want hier was t leuk ende gezellig". Dus tja...quote:
Dacht ik even meer dan voldoende stack te hebben gaat dat feestje niet doorquote:
Haha, APK is een bitch.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:38 schreef o.us het volgende:
[..]
Dacht ik even meer dan voldoende stack te hebben gaat dat feestje niet door.
Die ouwe lul kwam hier vroegah ook nooitquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:38 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
En ik werd soort van door Gari hierheen gebracht. "Want hier was t leuk ende gezellig". Dus tja...
Snip en Snap.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:38 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
En ik werd soort van door Gari hierheen gebracht. "Want hier was t leuk ende gezellig". Dus tja...
Liefquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:38 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Samen gaan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel zin in, merk ik nu.
Ouwe lulquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Die ouwe lul kwam hier vroegah ook nooit
Noem eens namen dan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:39 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Nou... niet echt hoor. Sommige hier zien me liever gaan
. MAAR DIE HEBBEN PECH
Nogal.quote:
Belachelijk duur jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:36 schreef wolvendagen het volgende:
http://www.modemusthaves.com/kleding/broeken/studded-501.html
Deze vind ik wel gaaf, hoef ik het zelf niet te doen. maar 99 vind ik te duur voor vintage levi's
Details?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Nogal.
En ik wil geen benzine meer, met mijn auto is gewoon niet weg te geven zo tof is die. En heb hem net nieuw dus dat is al helemaal zonde.
Wat voor auto?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Nogal.
En ik wil geen benzine meer, met mijn auto is gewoon niet weg te geven zo tof is die. En heb hem net nieuw dus dat is al helemaal zonde.
Dat sowieso. Amsterdamse Bos?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Moet je wel naar de Randstad komen. En in soldatenoutfit.
Nee, helaas. Als ik weer op Nijmegen cs ben zal ik goed opletten.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja jij kwam vroegah al wel hier.
Heb je me nog gespot onlangs?
In de winter is het wel fijn, zeg maarquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Details?
En fuck auto's.![]()
Baarden, tattoos en motoren.
Hij woont toch in Arnhem?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, helaas. Als ik weer op Nijmegen cs ben zal ik goed opletten.
Lees terug ho!quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Noem eens namen dan?
Kan me niet voorstellen dat mensen dat echt per se willen, je denkt wel erg veel teweeg te brengen hier of niet?
Dan laat ik mijn lichaamshaar meestal staan, dus geen probleem.quote:
Hoe staat het er eigenlijk voor met jouw piece?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Details?
En fuck auto's.![]()
Godverdommequote:Op woensdag 16 mei 2012 17:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dan laat ik mijn lichaamshaar meestal staan, dus geen probleem.
Dat doe ik altijd, maar nu.quote:
Heb hem vandaag in de was gezet en pic er van gemaakt, ff uploaden.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Details?
En fuck auto's.![]()
Ik kom er 8 dagen per twee weken, twee keer per dag, tegen half tien en om half vijf of vijf uur.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, helaas. Als ik weer op Nijmegen cs ben zal ik goed opletten.
Ja dan kan je net zo goed bij de vintage winkel er een kopen voor 25 en zelf afknippen.quote:
Arabische genen he. Ik heb de baardgroei van een 14 jarig jochie maar ik heb benen als beren.quote:
Borstpiece ga ik nog eens uitwerken, onderarm weet ik al wat ik wil. Komt in de winter denk ik.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hoe staat het er eigenlijk voor met jouw piece?
True, niet te doen nu nee. Ik sta ook helemaal stijf van de adrenaline alles bij proberen te houden. En hysterisch f5-en en op en neer scrollenquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd, maar nu.
Niet te doen hier.
Dat is wel lekker warm jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Arabische genen he. Ik heb de baardgroei van een 14 jarig jochie maar ik heb benen als beren.
Goed FOK!-metafoor voor seks.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:43 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
True, niet te doen nu nee. Ik sta ook helemaal stijf van de adrenaline alles bij proberen te houden. En hysterisch f5-en en op en neer scrollen
Oh dan moet ik jou ook best vaak tegenkomen eigenlijkquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kom er 8 dagen per twee weken, twee keer per dag, tegen half tien en om half vijf of vijf uur.
Moet te doen zijn
Ja! Daar hebben ze een hele toffe Survival dinges inclusief zo'n band/schommel over het water.quote:
Eigenlijk moet je dus een soort epileerapparaat hebben dat uitdunt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Arabische genen he. Ik heb de baardgroei van een 14 jarig jochie maar ik heb benen als beren.
[..]
Borstpiece ga ik nog eens uitwerken, onderarm weet ik al wat ik wil. Komt in de winter denk ik.
Ohja, dat wist ik. Ben benieuwdquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Borstpiece ga ik nog eens uitwerken, onderarm weet ik al wat ik wil. Komt in de winter denk ik.
Bitches houden van die vacht.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je dus een soort epileerapparaat hebben dat uitdunt.
En ze hebben er ook van die knusse hutjes die je kunt huren.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja! Daar hebben ze een hele toffe Survival dinges inclusief zo'n band/schommel over het water.
Waarom niet?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:45 schreef L0t.. het volgende:
Ik mag ook geen kleren meer kopenEn er zijn zoveel leuke dingen
Inb4 lekkere bitches wel.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:45 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Nee. Nee. Dat doen ze niet. Trust me....
Wat voor een?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:46 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Geen geld voor. Net nieuwe auto gekocht en we moeten sowieso sparen.
Dus daarom likken ze aan mijn borsthaar en flossen ze hun tanden met mijn tarrels?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:45 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Nee. Nee. Dat doen ze niet. Trust me....
Ohh, maar dat is ook nice!quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:46 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Echt? Die ken ik nietquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En ze hebben er ook van die knusse hutjes die je kunt huren.
Ik voel je.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:46 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Jij hebt het voor elkaarquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dus daarom likken ze aan mijn borsthaar en flossen ze hun tanden met mijn tarrels?
Wow. Hoeveel betaal je ze per uur? 2000 euro?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dus daarom likken ze aan mijn borsthaar en flossen ze hun tanden met mijn tarrels?
Ja, bij zo'n soort campinggebouw en daar staan van die tuinhuisjes zeg maar waar je kunt overnachten.quote:
Ik krijg geld toe, zo lekker is mijn beharing.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:47 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Wow. Hoeveel betaal je ze per uur? 2000 euro?
Pics of het is niet gebeurd.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik krijg geld toe, zo lekker is mijn beharing.
Nicequote:Op woensdag 16 mei 2012 17:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, bij zo'n soort campinggebouw en daar staan van die tuinhuisjes zeg maar waar je kunt overnachten.
Vraag Jumi maar.quote:
Ja ik vind het wel een leuke auto. Hadden opzich nog wel iets groter gewild maar dat zit er gewoon even niet in. Achja, wel een 5 deurs dus groot genoeg voor de komende jarenquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:46 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Misschien blinde bitches die denken dat ze een lieve puppy aaien...
Haha, dat kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:47 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja ben er ook wel blij mee hoor, maar ik haat het gewoon om daar geld aan uit te geven
De kinderstoeltjes passen erinquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:48 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel een leuke auto. Hadden opzich nog wel iets groter gewild maar dat zit er gewoon even niet in. Achja, wel een 5 deurs dus groot genoeg voor de komende jaren
Nee dat wilden we eigenlijk wel in eerste instantie maar dat werd toch een beetje te duur en is eigenlijk ook wel zonde van de afschrijving. Nu hebben we eentje uit 2010, ook nog best jongquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha, dat kan ik me voorstellenIs het een gloednieuwe?
Kijk is aan, mooiquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:50 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee dat wilden we eigenlijk wel in eerste instantie maar dat werd toch een beetje te duur en is eigenlijk ook wel zonde van de afschrijving. Nu hebben we eentje uit 2010, ook nog best jong
Ja nu hoop ik dat we er de komende jaren ook geen gezeik mee krijgenquote:
Ja inderdaad.. maar gelukkig heb je daar (meestal) geen last van bij (redelijk) nieuwe auto's!quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:51 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja nu hoop ik dat we er de komende jaren ook geen gezeik mee krijgenDat kost zo teringveel geld allemaal he, ziek word ik ervan
Dat is altijd maar de vraag inderdaad.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja inderdaad.. maar gelukkig heb je daar (meestal) geen last van bij (redelijk) nieuwe auto's!
quote:
Heb je fatsoenlijke baardgroei? Dan kunnen we ruilen.quote:
Afkloppenquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja inderdaad.. maar gelukkig heb je daar (meestal) geen last van bij (redelijk) nieuwe auto's!
Deed ik ook hoorquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]![]()
Dame, ik dacht dat je het met liefde deed?
kanker ze de vullesbak inquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:52 schreef Vaseline_ het volgende:
Meh ik heb een kankerdikke stapel met flyers voor de mellukweg
mistig en niet zo warm, zoals iedere ochtend in the Bay Area.quote:
Nope, ook dat nietquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb je fatsoenlijke baardgroei? Dan kunnen we ruilen.
Precies, het zijn ook maar kut dingenquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is altijd maar de vraag inderdaad.
Ik heb medelijden met je.quote:
Altijd een parkeerplek, goed idee!quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:52 schreef Maisnon het volgende:
Je had ook Segways voor het hele gezin kunnen halen L0t!
Haha, maar wel naar je zin mag ik hopen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
mistig en niet zo warm, zoals iedere ochtend in the Bay Area.
Dezen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat voor auto?
Ik had dat met mijn vorige, was een 2 liter met 150PK. Maar om daar nu mee naar Rotterdam te rijden iedere dag, met deze prijzenDeed wel pijn om die weg te doen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het eerste wat ik te horen kreeg van mijn ma toen ik aanschafte was "Idioot, je hebt toch studenten-ov?!?!1"Feyenoord Rotterdam
quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Dezen.Die rijden zoooo fijn, heb daar in gelest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het eerste wat ik te horen kreeg van mijn ma toen ik aanschafte was "Idioot, je hebt toch studenten-ov?!?!1"![]()
[..]
Dezen.Jezus, wat heb je überhaupt aan die auto in RotterdamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het eerste wat ik te horen kreeg van mijn ma toen ik aanschafte was "Idioot, je hebt toch studenten-ov?!?!1"?
Wel mooi
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
[..]
Dezen.Jouw moederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het eerste wat ik te horen kreeg van mijn ma toen ik aanschafte was "Idioot, je hebt toch studenten-ov?!?!1"Heerlijk dat marokkaanse temperament
[..]
Dezen.Ik zou je neuken wanneer je langs zou rijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het eerste wat ik te horen kreeg van mijn ma toen ik aanschafte was "Idioot, je hebt toch studenten-ov?!?!1"The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
[..]
Dezen.Wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het eerste wat ik te horen kreeg van mijn ma toen ik aanschafte was "Idioot, je hebt toch studenten-ov?!?!1"Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
[..]
Dezen.Damn, vrij nieuw ook nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het eerste wat ik te horen kreeg van mijn ma toen ik aanschafte was "Idioot, je hebt toch studenten-ov?!?!1"Nice man!
Welkom op FOK!
Mijn moeder zei hetzelfde toen ik een auto kocht.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jouw moederHeerlijk dat marokkaanse temperament
[..]
Dezen.leuke peugeotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het eerste wat ik te horen kreeg van mijn ma toen ik aanschafte was "Idioot, je hebt toch studenten-ov?!?!1"
Ja maar jouw moederquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mijn moeder zei hetzelfde toen ik een auto kocht.
Gritquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
mistig en niet zo warm, zoals iedere ochtend in the Bay Area.
Kevin Gates, Drake en house uit mijn waggie knallen voor de Hollywood.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jezus, wat heb je überhaupt aan die auto in Rotterdam?
Wel mooi
Heel erg leuk! Kun je weinig aan verpesten toch? Ik zou het gewoon doenquote:
dit klinkt zoals turken praten op de een of andere manier.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:58 schreef L0t.. het volgende:
ik vind bmw echt zo'n kklelijk merk he, sorry
Mijn pa deed alsof ik voor het eerst schaamhaar kreeg, zo blij was hij voor mequote:Op woensdag 16 mei 2012 17:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jouw moederHeerlijk dat marokkaanse temperament
ontmaskerdquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
dit klinkt zoals turken praten op de een of andere manier.
Serieus? Ik wil een BMW juist zodra ik aan het cashen ben over 33 jaar.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:58 schreef L0t.. het volgende:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:58 schreef L0t.. het volgende:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zou je neuken wanneer je langs zou rijden.
quote:
quote:
Ga dan stoer doen met je Peugeot 106.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:58 schreef L0t.. het volgende:
Gekkie.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:58 schreef L0t.. het volgende:
Nee ik hou daar echt totaal niet van. Dan vind ik je huidige auto nog 10 keer leuker. Je hebt een mini toch?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Serieus? Ik wil een BMW juist zodra ik aan het cashen ben over 33 jaar.
pak dan een ekte 4x4swagquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gekkie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook van BMW, toevalligquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:02 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee ik hou daar echt totaal niet van. Dan vind ik je huidige auto nog 10 keer leuker. Je hebt een mini toch?
Dit is de ekte.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
pak dan een ekte 4x4swag
[ afbeelding ]
Doe niet zo naïefquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:02 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Waarom zou ik 'stoer' willen doen met een auto?
meh, boeie waar je in rijd. Als je maar naar je bestemming komtquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:01 schreef o.us het volgende:
[..]
[..]
[..].
[..]
Ga dan stoer doen met je Peugeot 106.
Haha, het doet er ook niet toe dat weet ikquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:04 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja Chevrolet hoort ook bij Opel en dat is ook spuuglelijk
Ik vind die voorkant van een charger zo lillek.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Pak jij de mustang, pak ik de charger. of cuda.
[ afbeelding ]
Idd. Voor mij is de auto een vervoersmiddel, dus degelijk en zuinig en ik vind het best.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:02 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Waarom zou ik 'stoer' willen doen met een auto?
WOWquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:05 schreef Juminelle het volgende:
Een coffeeshophouder hier heeft dezeAltijd even nat worden als ik langsloop.
[ afbeelding ]
Damnquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:05 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Kankerlijer.quote:
Die zag ik laatst ook in rotterdam. Kreeg er spontaan een natte gleuf van.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:05 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
SCHEI[quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:05 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Kkbaas.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:07 schreef Vaseline_ het volgende:
Kom stoer doen met jullie auto's, later cruise ik gewoon in een Canta autootje
quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die zag ik laatst ook in rotterdam. Kreeg er spontaan een natte gleuf van.
en terecht.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kankerlijer.
Als ik ooit naar de VS ga moet ik langs wat kennissen uit Austin. Die kunnen voor mij ook een Mustang regelen.
zoiets rijd er hier wel eens rondquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:05 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
was die kerel eigenlijk niet stiekem een draak?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:06 schreef Id_do_her het volgende:
Jullie doen me denken aan die kerel die geilde op auto's en soms eens een parkeerterrein opging om de meest sexy auto's eens even goed te nemen.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:06 schreef Id_do_her het volgende:
Jullie doen me denken aan die kerel die geilde op auto's en soms eens een parkeerterrein opging om de meest sexy auto's eens even goed te nemen.
Sowieso gekochte materie (dus niet zelf gemaakt oid) als statusverhogend zien.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:09 schreef wise het volgende:
[..]![]()
als het me maar van A naar B brengt. Maakt me geen ruk uit waarin.
Auto is geen statusmachine, maar een geld zuigend apparaat
Dat was zijn Reign of Fire-Cars erotische fanfictie.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
was die kerel eigenlijk niet stiekem een draak?
Zoog dat ding maar eens wat anders ja.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:09 schreef wise het volgende:
[..]![]()
Je kan hem matzwart laten maken bij de turk om de hoekquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:09 schreef o.us het volgende:
Wat heb ik eigenlijk toch een pauperwagen gescoord als ik die pics zie.
Dit, autorijden is toch ook helemaal niet leuk meer tegenwoordigquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:09 schreef wise het volgende:
[..]![]()
zwart mat ziet eruit alsof hij niet af is.quote:
Voor mij ook niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:10 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dit, autorijden is toch ook helemaal niet leuk meer tegenwoordigHelaas is het voor mij niet haalbaar om geen auto te hebben.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Sowieso gekochte materie (dus niet zelf gemaakt oid) als statusverhogend zien.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kan hem matzwart laten maken bij de turk om de hoek
Vind het te dichtbij mijn naam komen, niet doen, dankjewel.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:09 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Garisson - Gari - Gerrie - Gerrit - Grit.
Ja, met mij als chauffeur en al dat hiphop, rap, pop en house dat uit de speakers wordt gepompt is het plaatje van BMW Turkenbak helemaal compleet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kan hem matzwart laten maken bij de turk om de hoek
Als je niks hebt om het te compenseren moet je wel.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Sowieso gekochte materie (dus niet zelf gemaakt oid) als statusverhogend zien.
Gewoon zwart vind ik ook wel mooi hoor, maar mat zwart heb ik gewoon iets mee denk ikquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
zwart mat ziet eruit alsof hij niet af is.
ik regel hier met de meeste bijnamen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:09 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Garisson - Gari - Gerrie - Gerrit - Grit.
Ik zie alleen maar de achterkant telkens!quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:12 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik word zo happy van deze oto.
Like a bawsquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ik regel hier met de meeste bijnamen.
zalig kontje!quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar de achterkant telkens!
Leuke is dat de achterramen van die auto duurder zijn dan de auto zelf.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:12 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik word zo happy van deze oto.
Net als bij printers dat de inkt duurder isquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Leuke is dat de achterramen van die auto duurder zijn dan de auto zelf.
Daar word ik het meest happy van. Maar hier:quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar de achterkant telkens!
Ik kwam.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daar word ik het meest happy van. Maar hier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dima, jij had toch die ninja? Hoe zit dat met het vermogen en je leeftijd?quote:
te langquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |