Dat vind ik ook helemaal niet maar ik krijg het niet aan haar verstand.quote:
dan hoef ik t toch nog.niet leuk te v inden?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is toch duidelijk dat dat voor de grap is.
Ik doe raar over seks.... hm... okquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, maar ik vind gewoon dat jij er raar over doet, vind ik ook van Ado soms, maar die ken ik in t echt en dat relativeert gemakkelijker
Echt wel.quote:
Ik heb dan ook de vrouwelijke hormonen die Dqod mist en ik mis de mannelijke hormonen die Dqod heeft.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
jij kan anders ook vrouwelijk overkomen hoor
quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:25 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ik doe raar over seks.... hm... ok
waarom dan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja zoveel mogelijk, maar soms kan dat gewoon niet. Je moet DM's wel goed lezen.
QB: Id_do_her is heel lief en laid back en doet niet moeilijk over mensen niet mogen op FOK!quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat vind ik ook helemaal niet maar ik krijg het niet aan haar verstand.
Oh, moest dat humor voorstellen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan hoef ik t toch nog.niet leuk te v inden?
En ook soms dat ineens onaardig doen, net als net van dat 06 nr van ws, vind t gewoon niet zon leuke humor.
Fijn is dat, scheelt veel als je het zwart kan laten doen (de grote beurt).quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:05 schreef Salatrel het volgende:
hatsekidee ff 640 euri naar de garage gebracht voor grote beurt en apk
Doe eens.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja, doe eens normaal over seks.
Omdat je dan geweten had dat ik je niet onaardig vind.quote:
Nu ben ik overigens wel benieuwd naar die juicy details van de eerste keerquote:
Dat vind ik dan weer lief van jou.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
QB: Id_do_her is heel lief en laid back en doet niet moeilijk over mensen niet mogen op FOK!
Ohquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Was niet heel spannendVolgens mij gaven alleen Vas en ik bullshit prijs en keek de rest toe.
Wat is dit, zelfs een tweede keerquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Onwaar. Of was dat de tweede keer dat ik er bij was?
Ja dat zou fijn zijn... Helaas heb ik geen verstand van auto's, noch automonteurs in mijn kennissenkringquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Fijn is dat, scheelt veel als je het zwart kan laten doen (de grote beurt).
Valt wel mee toch?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:05 schreef Salatrel het volgende:
hatsekidee ff 640 euri naar de garage gebracht voor grote beurt en apk
K. Check.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
QB: Id_do_her is heel lief en laid back en doet niet moeilijk over mensen niet mogen op FOK!
Ik was alleen bij die tweede keer geloof ik. Heb toen maar een paar boontjes gespilled.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:26 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nu ben ik overigens wel benieuwd naar die juicy details van de eerste keer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |