Is toch duidelijk dat dat voor de grap is.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
op die stap on en vrouwen nemen enzo.
Ah nee! Waarom heb ik dat gemist!?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Was je er niet bij toen met die truth or dare in TC?
Ik zei net toch dat ik je niet onaardig vind?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:20 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Maisnon vind ik ook tof ja.![]()
En VaselineEn 2Nutz
En Id_do_her
(ookal vindt ie mij stom
)
Komt door jullie grote penis :$quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:21 schreef Gridlok het volgende:
Ik haal mezelf altijd door elkaar met sjocobeer :S
Beans zijn gespilled, als een malle.quote:
quote:
Was niet heel spannendquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:21 schreef junamii het volgende:
[..]
Ah nee! Waarom heb ik dat gemist!?
Wanneer was dat?
Kan die een btje beffen eigenlijk?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:22 schreef Quickie_Brat het volgende:
En natuurlijk Garisson72![]()
![]()
(maar die is er nu ff niet, dus die telt ff niet mee
)
ja, maar ik vind gewoon dat jij er raar over doet, vind ik ook van Ado soms, maar die ken ik in t echt en dat relativeert gemakkelijkerquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:20 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Oh... maar t gaat toch wel vaker over seks hier enzo?
Onwaar. Of was dat de tweede keer dat ik er bij was?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Was niet heel spannendVolgens mij gaven alleen Vas en ik bullshit prijs en keek de rest toe.
Je zei dat je me negeerdequote:Op woensdag 16 mei 2012 17:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zei net toch dat ik je niet onaardig vind?
Ja die is inderdaad vrouwelijkquote:
De tweede keer. Die eerste keer was ik er juist niet bijquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Onwaar. Of was dat de tweede keer dat ik er bij was?
Ja zoveel mogelijk, maar soms kan dat gewoon niet. Je moet DM's wel goed lezen.quote:
Onwaar dus.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
De tweede keer. Die eerste keer was ik er juist niet bij
Ik zal het doorgevenquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja die is inderdaad vrouwelijk![]()
En harig.
Niks voor jou inderdaad.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zei net toch dat ik je niet onaardig vind?
Weet ik niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kan die een btje beffen eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |