quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:15 schreef Sinosappel het volgende:
Ik vind QB toch wel 1 van de leukere users hier
Sorry Grid, ik dacht dat dit anoniem genoeg was aangezien ik jouw naam niet noemde xxxquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom moet je dat hier nou weer vertellen...
Was je er niet bij toen met die truth or dare in TCquote:
dat was een grapje. WAAAquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Naja soms...
Wou je nog dat trillende badeendje voor je verjaardag trouwens?
Oh dear, ik kan jou en jumi nooit uitelkaar houden.quote:
Ik maakte ook een grapjequote:Op woensdag 16 mei 2012 17:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat was een grapje. WAAA
Maar ik.vind m wel leuk
Ik kwam er net achter dat er verschil zat in die users.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh dear, ik kan jou en jumi nooit uitelkaar houden.
Dat heb ik ook weleens bij sommige mensenquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik kwam er net achter dat er verschil zat in die users.
Zoals.. ?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens bij sommige mensen
op die stap on en vrouwen nemen enzo.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:16 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Oh maar waar baseerde je dat op dan? Ik dacht op die post.
namen en rugusernummersquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens bij sommige mensen
quote:
Dat hoor ik wel vaker.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij en Ddqod. Geen idee waarom ook.
Die haal ik ook altijd door de war. Volgens mij zijn het kloonsquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij en Ddqod. Geen idee waarom ook.
Oh... maar t gaat toch wel vaker over seks hier enzo?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
op die stap on en vrouwen nemen enzo.
Oja die zitten ook in mijn top 10 :$ :$ :$quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:20 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Maisnon vind ik ook tof ja.![]()
En VaselineEn 2Nutz
En Id_do_her
(ookal vindt ie mij stom
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |