Echt? !quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Beetje als Nancy van DIDD. Oh, daar begint een nieuw seizoen van, he. Ben benieuwd of dat nog wat wordt.
Iets met haren die worden verloren maar streken die blijven?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
Laten we het daar maar niet over hebben
Iets met een saaie zeurende man die niets wil ondernemen en een vrouw die daar geen zin in heeft.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Iets met haren die worden verloren maar streken die blijven?
Nou ja, ik zag een aankondiging. Ze lieten alleen de nieuwe heren en dames niet zien. Ze zullen toch niet het vorige seizoen gaan herhalen? Nee, vast niet.quote:
Iel.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:35 schreef o.us het volgende:
Waarom die haat op haar, ik zou haar gewoon geven.
Als je vanavond naar roffa komt laten ik em CB je het tegenovergestelde zien.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Iets met een saaie zeurende man die niets wil ondernemen en een vrouw die daar geen zin in heeft.
0906-9966? Die?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:37 schreef wolvendagen het volgende:
Ous wil me nummer. Zal ik geven of niet.
Geef maar aan mij ik bewaar hem wel voor je.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:37 schreef wolvendagen het volgende:
Weer gemengd? dat is wel jammer.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, ik zag een aankondiging. Ze lieten alleen de nieuwe heren en dames niet zien. Ze zullen toch niet het vorige seizoen gaan herhalen? Nee, vast niet.
Doe maar niet, wie weet wordt het misbruikt. Marokkanenquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:37 schreef wolvendagen het volgende:
Als ik bel hoor ik "dit is de quickie brat lijn voor al uw geile neuqseckz en geruchten over vingeren". Denk niet dat ous zo blij is met jouw neuqseckz lijn.quote:
Je nummer of Ous?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:37 schreef wolvendagen het volgende:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik bel hoor ik "dit is de quickie brat lijn voor al uw geile neuqseckz en geruchten over vingeren". Denk niet dat ous zo blij is met jouw neuqseckz lijn.
En gestoorde vrouwen. matchmade in heaven QBquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:35 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ah het gaat eindelijk eens over honten?Mooi.
Ja. Ja, vind ik ook. Ik vind die mannen vaak niets aan.quote:
Ik weet niet of ik dit wel moet willen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Als je vanavond naar roffa komt laten ik em CB je het tegenovergestelde zien.
Vermaak is vermaak.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik bel hoor ik "dit is de quickie brat lijn voor al uw geile neuqseckz en geruchten over vingeren". Denk niet dat ous zo blij is met jouw neuqseckz lijn.
Even bellenquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe kun je nou geruchten over vingeren vertellen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ahh, thanks for de tip.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar volgens mij is het gewoon herhaling van het laatste seizoen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja. Ja, vind ik ook. Ik vind die mannen vaak niets aan.
Je bent te nieuw hier om te wetenquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:41 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Hoe kun je nou geruchten over vingeren vertellen?
Ga je ookquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:41 schreef wolvendagen het volgende:
Ja jumi kom ook, houden we fok waus meet
quote:
zo.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja. Ja, vind ik ook. Ik vind die mannen vaak niets aan.
waus meet?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:41 schreef wolvendagen het volgende:
Ja jumi kom ook, houden we fok waus meet
Twee Noord-Afrikanen (3, want bff gaat meequote:Op woensdag 16 mei 2012 16:40 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit wel moet willen.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je bent te nieuw hier om te weten
Idd weer filmpje op youtubequote:Op woensdag 16 mei 2012 16:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Twee Noord-Afrikanen (3, want bff gaat mee) tegenkomen is wel risicovol ja.
Wat schattig, Jumi hoort nu ook bij de club van junks. Volgens dWc dan hequote:Op woensdag 16 mei 2012 16:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ga je ook?
Als ik ga wil ik hard gaan en dan kan ik niet terugrijden. OV wordt 'm ook niet want skeer en eerste trein gaat 's ochtends![]()
wat kom jij praten over junks.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat schattig, Jumi hoort nu ook bij de club van junks. Volgens dWc dan he
Sanna kk kahba ik heb jouw nummer niet drmquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:45 schreef wolvendagen het volgende:
Overigens ous kk zemmel dat je bent. Je nummerdoet het niet eens op whatsapp
Ja dit dus.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:42 schreef Juminelle het volgende:
Als ik ga wil ik hard gaan en dan kan ik niet terugrijden. OV wordt 'm ook niet want skeer en eerste trein gaat 's ochtends![]()
Kan toch? Meestal al om half 6 al wel en tot 5 uur kun je je vast wel vermaken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ga je ook?
Het gaat door tot 8 uur he.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ga je ook?
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ey doe niet zo jaloers je weet toch dat jij mijn nr. 1 Junk bent![]()
Ha-ha-ha.
Jij bent de enige hier die seks heeft gehad met een FOK!ker just sayingquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:45 schreef Quickie_Brat het volgende:
Iedereen die hier elkaar ook persoonlijk kent. Ben ik blij dat ik nooit buiten kom
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar volgens mij is het gewoon herhaling van het laatste seizoen.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij bent de enige hier die seks heeft gehad met een FOK!ker just saying
inb4 the storm.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hahaha.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
inddquote:
Ik jat wel een fiets voor je, Maassilo zit toch al in een pauperwijk.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ga je ook?
Welnee joh Fernandes is all talkquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Hahaha.
Fernandes heeft sws ook al een hele orgie gehad met zn allen.
Ik ga Grid morgen ontbijt brengenquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:48 schreef Juminelle het volgende:
Als Gridje nou naar mijn huis komt en we ons tweemans-huisfeestje hebben gehad komen wij jullie vergezellen waarna Gridlok mij weer thuis afzet en hij zelf moet uitzoeken hoe hij weer thuiskomt.
Dit plan
Goed plan. Gewoon terugfietsen naar mijn huis vanaf Rotterdamquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:48 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik jat wel een fiets voor je, Maassilo zit toch al in een pauperwijk.
hoax !!!!quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
ja, kan echt niet. Al die lui die elkaar vingeren in mcdonalds enzoquote:
Er gaan geruchten dat er alleen...quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:48 schreef Fascination het volgende:
4EBE en wise hebben toch ook seks gehad?
Niet alleen zij.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet bij iedereen. Tli, Jajong en Grid hebben seks gehad met iemand van FOK!.
Gridje gaat vanavond in de bossen stoomsessies houden met zijn bradda's.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:48 schreef Juminelle het volgende:
Als Gridje nou naar mijn huis komt en we ons tweemans-huisfeestje hebben gehad komen wij jullie vergezellen waarna Gridlok mij weer thuis afzet en hij zelf moet uitzoeken hoe hij weer thuiskomt.
Dit plan
owh¿quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:48 schreef Fascination het volgende:
4EBE en wise hebben toch ook seks gehad?
Ja oke maar ik had het ff niet over de sletten van FOK!quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet bij iedereen. Tli, Jajong en Grid hebben seks gehad met iemand van FOK!.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat er alleen...
Laat ook maar.
crack BT en laster ook idd.quote:
Sssssssst. Ous en ik willen dit on the downlow hebben.quote:
quote:
Ik had het ook heel niet over onze avonturen :$quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Sssssssst. Ous en ik willen dit on the downlow hebben.
ohja, wie waren dat ook alweerquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja, kan echt niet. Al die lui die elkaar vingeren in mcdonalds enzo
Dan klaar ik wel een snorfiets voor je, kan je lekker naar Arnhem tuffen als een baas.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Goed plan. Gewoon terugfietsen naar mijn huis vanaf Rotterdam [ afbeelding ]
EN DIT MAG AL HELEMAAL NIET NAAR BUITEN KOEN.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik had het ook heel niet over onze avonturen :$
dqod is lesbies als je dat bedoeldquote:
Nee.quote:
Die posten dan ook niet in Fernandes.quote:
Nee bt post hier.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die posten dan ook niet in Fernandes.
Alleen wij weten.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Sssssssst. Ous en ik willen dit on the downlow hebben.
maar wel in klb toch,d acht dat het daar over ging.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die posten dan ook niet in Fernandes.
Oh. En daar doe ik geen uitspraken over hierquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
maar wel in klb toch,d acht dat het daar over ging.
Dat van etha en jb is nep of neit?
dat van ado en jb is echtquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat weet niemand behalve die twee.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Pardonquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja oke maar ik had het ff niet over de sletten van FOK!
Ik had het over jackiebrownquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:54 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh. En daar doe ik geen uitspraken over hier
een geil mokkel¿quote:
quote:
Je bent een lesbo.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn username valt hier opvallend vaak.
Titi, ga je uit vanavondquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
PardonIk heb al 3,5 jaar een vriend, domme kut.
Ja, blijkbaar..quote:
like¿quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:55 schreef Sinosappel het volgende:
Van alle FOK!kers zou ik alleen nog wel een keertje seks willen met tong80. Voor obvious reasons.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:56 schreef Mozy het volgende:
Ik zou wel seks willen hebben met Chai. Die ass
Maar met die ass krijg je geen seksquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:56 schreef Mozy het volgende:
Ik zou wel seks willen hebben met Chai. Die ass
Okquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
ah, alles voor de famequote:
Nee ga een vriendin helpen met klussen helaasquote:
lekker aan de wandel met zn 100-enquote:
ahahaha je hat its kunen zsegge over sy asstitude xDquote:
Wow.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje eng.quote:
Uiteraardquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn username valt hier opvallend vaak.
niet scharen¿quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:57 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ik zou Wolvendagen ook wel eens met een strap-on te grazen willen nemen
Mag ik je 06?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:57 schreef Quickie_Brat het volgende:
Fok is hetzelfde als in een spiegel kijkenquote:
Nat gewordenquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:57 schreef Quickie_Brat het volgende:
en weer droogquote:
quote:
ja, het echte werk mag ik niet posten, dusseeequote:
Ik wil, maar er zijn volgens mij geen leuke feestjes vanavond hier in de buurt. En jij weet ook van niets dusquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee ga een vriendin helpen met klussen helaasMaar dat is in Nijmegen dus misschien dat we daarna even de stad induiken.
Du?
Ik vond 'm eigenlijk best leuk.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]inderdaad.
Maar anywayz Fas wat vond je van Daans outfit maandag?
Vond het allebei leuk!quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vond 'm eigenlijk best leuk.Wat vond jij? En wat vond je van Jenna, of heb je die niet gezien? Die schoenen waren wanstaltig, maar ik vond dat jurkje ook best wat hebben.
Da's lief van je.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:01 schreef Quickie_Brat het volgende:
Fascination zou ik trouwens ook nog wel met een strap-on doen. Alleen dan lief en zacht. Niet zoals bij wd. Die zou ik laten smeken om genade
quote:
Mwah. Kan me grappigere bedenken met echte uitspraken van haar.quote:
Geen ervaring mee, doe niet aan seks enzoquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:59 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat doe je meestal als je als manzijnde nat wordt.
Ja, klopt! Ze zal wel rijke ouders hebben. En dat geklets van haar onderweg.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vond het allebei leuk!
Die schoenen vond ik ook wel leuk eigenlijk
En ik vond Daans huis ook leuk. (van wat je er van kon zien).
quote:
Ja maar zij is toch ook een succesvolle businessvrouw?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, klopt! Ze zal wel rijke ouders hebben. En dat geklets van haar onderweg.!
Denk ik ook wel, ja. Waarschijnlijk zou ik van te voren al huilen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:03 schreef Sinosappel het volgende:
Ik denk dat als ik seks met Fas zou hebben dat ik wel makkelijk een onderdanig sletje van haar zou kunnen maken.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk ik ook wel, ja. Waarschijnlijk zou ik van te voren al huilen.!
Ik weet alleen dat ze barvrouw is. En reality-ster natuurlijk.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja maar zij is toch ook een succesvolle businessvrouw?
Wat voor business heeft zij eigenlijk?
Kankergeil.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ga je ook domme kut noemen mag dat?
Zeiden ze dat het haar ouderlijk huis was? Of haar eigen huis? Heb het begin gemist..quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat ze barvrouw is. En reality-ster natuurlijk.
Because it's worth it...?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:05 schreef Salatrel het volgende:
hatsekidee ff 640 euri naar de garage gebracht voor grote beurt en apk
Moet haar eigen huis wel zijn, ze is al 29.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zeiden ze dat het haar ouderlijk huis was? Of haar eigen huis? Heb het begin gemist..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Oja. Naja hoeft niks te zeggen natuurlijk..quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Moet haar eigen huis wel zijn, ze is al 29.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:07 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ghehe ja, in die film doen ze dat ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
Orly?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hm, ja keuzes..quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:07 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Tot over 48 uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waar ga je heen dan¿quote:
er moest een heel stuk uitlaat (het voorste stuk vanaf de motor) vervangen worden en de accu was ook aan het eind van zn levenquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, ja keuzes..
Ik heb maar besloten om geen 700 euro aan een bumper uit te geven.
What?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Soms vind ik dat je een beetje raar doet QB.
Tjsa, wel in een spoiler gezet..quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:12 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
What?Hij overschrijdt grof the policy enzo
Ik hoorde kassa al rinkelen..quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
er moest een heel stuk uitlaat (het voorste stuk vanaf de motor) vervangen worden en de accu was ook aan het eind van zn leven
Naja blijkbaar niet dusquote:
Tli niet. Tli heeft Lasterquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Naja blijkbaar niet dus
Wist ik veel dat Vasje en Tliciouz al heel Fernandes over zich heen gehad hebben
ja ik vroeg wat de oorzaak kon zijn dus hij zei als je meeloopt kan ik het ff laten zien... was ook wel echt rot dat dingquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoorde kassa al rinkelen..
Mij zouden ze trouwens alles wijs kunnen maken, want ik heb toch geen verstand van auto's..
Naja soms...quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Soms vind ik dat je een beetje raar doet QB.
We delen zelfs het aantal bedpartners heb ik vernomen uit betrouwbare bronnen. So spannund.quote:
ik heb geeb idee waar je t over hebt, maar ik.bedoel in t algemeen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:12 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
What?Hij overschrijdt grof the policy enzo
Ik niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:15 schreef Sinosappel het volgende:
Ik vind QB toch wel 1 van de leukere users hier
We have so much in common.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
We delen zelfs het aantal bedpartners heb ik vernomen uit betrouwbare bronnen. So spannund.
Waarom moet je dat hier nou weer vertellen...quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
We delen zelfs het aantal bedpartners heb ik vernomen uit betrouwbare bronnen. So spannund.
Ik ook.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:15 schreef Sinosappel het volgende:
Je bent een van de weinigen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:15 schreef Sinosappel het volgende:
Oh maar waar baseerde je dat op dan? Ik dacht op die post.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb geeb idee waar je t over hebt, maar ik.bedoel in t algemeen.
Mja als je het kan zien heb je ook het idee dat je niet bedonderd wordt (bij wijze van spreke).quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja ik vroeg wat de oorzaak kon zijn dus hij zei als je meeloopt kan ik het ff laten zien... was ook wel echt rot dat ding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Altijd benieuwd naar.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:15 schreef Sinosappel het volgende:
Sorry Grid, ik dacht dat dit anoniem genoeg was aangezien ik jouw naam niet noemde xxxquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom moet je dat hier nou weer vertellen...
Was je er niet bij toen met die truth or dare in TCquote:
dat was een grapje. WAAAquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Naja soms...
Wou je nog dat trillende badeendje voor je verjaardag trouwens?
Oh dear, ik kan jou en jumi nooit uitelkaar houden.quote:
Ik maakte ook een grapjequote:Op woensdag 16 mei 2012 17:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat was een grapje. WAAA
Maar ik.vind m wel leuk
Ik kwam er net achter dat er verschil zat in die users.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh dear, ik kan jou en jumi nooit uitelkaar houden.
Dat heb ik ook weleens bij sommige mensenquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik kwam er net achter dat er verschil zat in die users.
Zoals.. ?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens bij sommige mensen
op die stap on en vrouwen nemen enzo.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:16 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Oh maar waar baseerde je dat op dan? Ik dacht op die post.
namen en rugusernummersquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens bij sommige mensen
quote:
Dat hoor ik wel vaker.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij en Ddqod. Geen idee waarom ook.
Die haal ik ook altijd door de war. Volgens mij zijn het kloonsquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij en Ddqod. Geen idee waarom ook.
Oh... maar t gaat toch wel vaker over seks hier enzo?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
op die stap on en vrouwen nemen enzo.
Oja die zitten ook in mijn top 10 :$ :$ :$quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:20 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Maisnon vind ik ook tof ja.![]()
En VaselineEn 2Nutz
En Id_do_her
(ookal vindt ie mij stom
)
Is toch duidelijk dat dat voor de grap is.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
op die stap on en vrouwen nemen enzo.
Ah nee! Waarom heb ik dat gemist!?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Was je er niet bij toen met die truth or dare in TC?
Ik zei net toch dat ik je niet onaardig vind?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:20 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Maisnon vind ik ook tof ja.![]()
En VaselineEn 2Nutz
En Id_do_her
(ookal vindt ie mij stom
)
Komt door jullie grote penis :$quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:21 schreef Gridlok het volgende:
Ik haal mezelf altijd door elkaar met sjocobeer :S
Beans zijn gespilled, als een malle.quote:
quote:
Was niet heel spannendquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:21 schreef junamii het volgende:
[..]
Ah nee! Waarom heb ik dat gemist!?
Wanneer was dat?
Kan die een btje beffen eigenlijk?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:22 schreef Quickie_Brat het volgende:
En natuurlijk Garisson72![]()
![]()
(maar die is er nu ff niet, dus die telt ff niet mee
)
ja, maar ik vind gewoon dat jij er raar over doet, vind ik ook van Ado soms, maar die ken ik in t echt en dat relativeert gemakkelijkerquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:20 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Oh... maar t gaat toch wel vaker over seks hier enzo?
Onwaar. Of was dat de tweede keer dat ik er bij was?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Was niet heel spannendVolgens mij gaven alleen Vas en ik bullshit prijs en keek de rest toe.
Je zei dat je me negeerdequote:Op woensdag 16 mei 2012 17:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zei net toch dat ik je niet onaardig vind?
Ja die is inderdaad vrouwelijkquote:
De tweede keer. Die eerste keer was ik er juist niet bijquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Onwaar. Of was dat de tweede keer dat ik er bij was?
Ja zoveel mogelijk, maar soms kan dat gewoon niet. Je moet DM's wel goed lezen.quote:
Onwaar dus.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
De tweede keer. Die eerste keer was ik er juist niet bij
Ik zal het doorgevenquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja die is inderdaad vrouwelijk![]()
En harig.
Niks voor jou inderdaad.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zei net toch dat ik je niet onaardig vind?
Weet ik niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kan die een btje beffen eigenlijk?
Of heeft ze geen hoofdhaar dan?quote:
Dat vind ik ook helemaal niet maar ik krijg het niet aan haar verstand.quote:
dan hoef ik t toch nog.niet leuk te v inden?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is toch duidelijk dat dat voor de grap is.
Ik doe raar over seks.... hm... okquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, maar ik vind gewoon dat jij er raar over doet, vind ik ook van Ado soms, maar die ken ik in t echt en dat relativeert gemakkelijker
Echt wel.quote:
Ik heb dan ook de vrouwelijke hormonen die Dqod mist en ik mis de mannelijke hormonen die Dqod heeft.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
jij kan anders ook vrouwelijk overkomen hoor
quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:25 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ik doe raar over seks.... hm... ok
waarom dan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja zoveel mogelijk, maar soms kan dat gewoon niet. Je moet DM's wel goed lezen.
QB: Id_do_her is heel lief en laid back en doet niet moeilijk over mensen niet mogen op FOK!quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat vind ik ook helemaal niet maar ik krijg het niet aan haar verstand.
Oh, moest dat humor voorstellen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan hoef ik t toch nog.niet leuk te v inden?
En ook soms dat ineens onaardig doen, net als net van dat 06 nr van ws, vind t gewoon niet zon leuke humor.
Fijn is dat, scheelt veel als je het zwart kan laten doen (de grote beurt).quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:05 schreef Salatrel het volgende:
Doe eens.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja, doe eens normaal over seks.
Omdat je dan geweten had dat ik je niet onaardig vind.quote:
Nu ben ik overigens wel benieuwd naar die juicy details van de eerste keerquote:
Dat vind ik dan weer lief van jou.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
QB: Id_do_her is heel lief en laid back en doet niet moeilijk over mensen niet mogen op FOK!
Ohquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Was niet heel spannendVolgens mij gaven alleen Vas en ik bullshit prijs en keek de rest toe.
Wat is dit, zelfs een tweede keerquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Onwaar. Of was dat de tweede keer dat ik er bij was?
Ja dat zou fijn zijn... Helaas heb ik geen verstand van auto's, noch automonteurs in mijn kennissenkringquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Fijn is dat, scheelt veel als je het zwart kan laten doen (de grote beurt).
Valt wel mee toch?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:05 schreef Salatrel het volgende:
K. Check.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
QB: Id_do_her is heel lief en laid back en doet niet moeilijk over mensen niet mogen op FOK!
Ik was alleen bij die tweede keer geloof ik. Heb toen maar een paar boontjes gespilled.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:26 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nu ben ik overigens wel benieuwd naar die juicy details van de eerste keer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |