Echt? !quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Beetje als Nancy van DIDD. Oh, daar begint een nieuw seizoen van, he. Ben benieuwd of dat nog wat wordt.
Iets met haren die worden verloren maar streken die blijven?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
Laten we het daar maar niet over hebben
Iets met een saaie zeurende man die niets wil ondernemen en een vrouw die daar geen zin in heeft.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Iets met haren die worden verloren maar streken die blijven?
Nou ja, ik zag een aankondiging. Ze lieten alleen de nieuwe heren en dames niet zien. Ze zullen toch niet het vorige seizoen gaan herhalen? Nee, vast niet.quote:
Iel.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:35 schreef o.us het volgende:
Waarom die haat op haar, ik zou haar gewoon geven.
Als je vanavond naar roffa komt laten ik em CB je het tegenovergestelde zien.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Iets met een saaie zeurende man die niets wil ondernemen en een vrouw die daar geen zin in heeft.
0906-9966? Die?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:37 schreef wolvendagen het volgende:
Ous wil me nummer. Zal ik geven of niet.
Geef maar aan mij ik bewaar hem wel voor je.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:37 schreef wolvendagen het volgende:
Weer gemengd? dat is wel jammer.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, ik zag een aankondiging. Ze lieten alleen de nieuwe heren en dames niet zien. Ze zullen toch niet het vorige seizoen gaan herhalen? Nee, vast niet.
Doe maar niet, wie weet wordt het misbruikt. Marokkanenquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:37 schreef wolvendagen het volgende:
Als ik bel hoor ik "dit is de quickie brat lijn voor al uw geile neuqseckz en geruchten over vingeren". Denk niet dat ous zo blij is met jouw neuqseckz lijn.quote:
Je nummer of Ous?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:37 schreef wolvendagen het volgende:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik bel hoor ik "dit is de quickie brat lijn voor al uw geile neuqseckz en geruchten over vingeren". Denk niet dat ous zo blij is met jouw neuqseckz lijn.
En gestoorde vrouwen. matchmade in heaven QBquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:35 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ah het gaat eindelijk eens over honten?Mooi.
Ja. Ja, vind ik ook. Ik vind die mannen vaak niets aan.quote:
Ik weet niet of ik dit wel moet willen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Als je vanavond naar roffa komt laten ik em CB je het tegenovergestelde zien.
Vermaak is vermaak.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik bel hoor ik "dit is de quickie brat lijn voor al uw geile neuqseckz en geruchten over vingeren". Denk niet dat ous zo blij is met jouw neuqseckz lijn.
Even bellenquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe kun je nou geruchten over vingeren vertellen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ahh, thanks for de tip.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar volgens mij is het gewoon herhaling van het laatste seizoen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja. Ja, vind ik ook. Ik vind die mannen vaak niets aan.
Je bent te nieuw hier om te wetenquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:41 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Hoe kun je nou geruchten over vingeren vertellen?
Ga je ookquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:41 schreef wolvendagen het volgende:
Ja jumi kom ook, houden we fok waus meet
quote:
zo.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja. Ja, vind ik ook. Ik vind die mannen vaak niets aan.
waus meet?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:41 schreef wolvendagen het volgende:
Ja jumi kom ook, houden we fok waus meet
Twee Noord-Afrikanen (3, want bff gaat meequote:Op woensdag 16 mei 2012 16:40 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit wel moet willen.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je bent te nieuw hier om te weten
Idd weer filmpje op youtubequote:Op woensdag 16 mei 2012 16:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Twee Noord-Afrikanen (3, want bff gaat mee) tegenkomen is wel risicovol ja.
Wat schattig, Jumi hoort nu ook bij de club van junks. Volgens dWc dan hequote:Op woensdag 16 mei 2012 16:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ga je ook?
Als ik ga wil ik hard gaan en dan kan ik niet terugrijden. OV wordt 'm ook niet want skeer en eerste trein gaat 's ochtends![]()
wat kom jij praten over junks.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat schattig, Jumi hoort nu ook bij de club van junks. Volgens dWc dan he
Sanna kk kahba ik heb jouw nummer niet drmquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:45 schreef wolvendagen het volgende:
Overigens ous kk zemmel dat je bent. Je nummerdoet het niet eens op whatsapp
Ja dit dus.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:42 schreef Juminelle het volgende:
Als ik ga wil ik hard gaan en dan kan ik niet terugrijden. OV wordt 'm ook niet want skeer en eerste trein gaat 's ochtends![]()
Kan toch? Meestal al om half 6 al wel en tot 5 uur kun je je vast wel vermaken.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ga je ook?
Het gaat door tot 8 uur he.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ga je ook?
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ey doe niet zo jaloers je weet toch dat jij mijn nr. 1 Junk bent![]()
Ha-ha-ha.
Jij bent de enige hier die seks heeft gehad met een FOK!ker just sayingquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:45 schreef Quickie_Brat het volgende:
Iedereen die hier elkaar ook persoonlijk kent. Ben ik blij dat ik nooit buiten kom
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar volgens mij is het gewoon herhaling van het laatste seizoen.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij bent de enige hier die seks heeft gehad met een FOK!ker just saying
inb4 the storm.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hahaha.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
inddquote:
Ik jat wel een fiets voor je, Maassilo zit toch al in een pauperwijk.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ga je ook?
Welnee joh Fernandes is all talkquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Hahaha.
Fernandes heeft sws ook al een hele orgie gehad met zn allen.
Ik ga Grid morgen ontbijt brengenquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:48 schreef Juminelle het volgende:
Als Gridje nou naar mijn huis komt en we ons tweemans-huisfeestje hebben gehad komen wij jullie vergezellen waarna Gridlok mij weer thuis afzet en hij zelf moet uitzoeken hoe hij weer thuiskomt.
Dit plan
Goed plan. Gewoon terugfietsen naar mijn huis vanaf Rotterdamquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:48 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik jat wel een fiets voor je, Maassilo zit toch al in een pauperwijk.
hoax !!!!quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
ja, kan echt niet. Al die lui die elkaar vingeren in mcdonalds enzoquote:
Er gaan geruchten dat er alleen...quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:48 schreef Fascination het volgende:
4EBE en wise hebben toch ook seks gehad?
Niet alleen zij.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet bij iedereen. Tli, Jajong en Grid hebben seks gehad met iemand van FOK!.
Gridje gaat vanavond in de bossen stoomsessies houden met zijn bradda's.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:48 schreef Juminelle het volgende:
Als Gridje nou naar mijn huis komt en we ons tweemans-huisfeestje hebben gehad komen wij jullie vergezellen waarna Gridlok mij weer thuis afzet en hij zelf moet uitzoeken hoe hij weer thuiskomt.
Dit plan
owh¿quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:48 schreef Fascination het volgende:
4EBE en wise hebben toch ook seks gehad?
Ja oke maar ik had het ff niet over de sletten van FOK!quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet bij iedereen. Tli, Jajong en Grid hebben seks gehad met iemand van FOK!.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat er alleen...
Laat ook maar.
crack BT en laster ook idd.quote:
Sssssssst. Ous en ik willen dit on the downlow hebben.quote:
quote:
Ik had het ook heel niet over onze avonturen :$quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Sssssssst. Ous en ik willen dit on the downlow hebben.
ohja, wie waren dat ook alweerquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja, kan echt niet. Al die lui die elkaar vingeren in mcdonalds enzo
Dan klaar ik wel een snorfiets voor je, kan je lekker naar Arnhem tuffen als een baas.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Goed plan. Gewoon terugfietsen naar mijn huis vanaf Rotterdam [ afbeelding ]
EN DIT MAG AL HELEMAAL NIET NAAR BUITEN KOEN.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik had het ook heel niet over onze avonturen :$
dqod is lesbies als je dat bedoeldquote:
Nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |