Echt? !quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Beetje als Nancy van DIDD. Oh, daar begint een nieuw seizoen van, he. Ben benieuwd of dat nog wat wordt.
Iets met haren die worden verloren maar streken die blijven?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
Laten we het daar maar niet over hebben
Iets met een saaie zeurende man die niets wil ondernemen en een vrouw die daar geen zin in heeft.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Iets met haren die worden verloren maar streken die blijven?
Nou ja, ik zag een aankondiging. Ze lieten alleen de nieuwe heren en dames niet zien. Ze zullen toch niet het vorige seizoen gaan herhalen? Nee, vast niet.quote:
Iel.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:35 schreef o.us het volgende:
Waarom die haat op haar, ik zou haar gewoon geven.
Als je vanavond naar roffa komt laten ik em CB je het tegenovergestelde zien.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:36 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Iets met een saaie zeurende man die niets wil ondernemen en een vrouw die daar geen zin in heeft.
0906-9966? Die?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:37 schreef wolvendagen het volgende:
Ous wil me nummer. Zal ik geven of niet.
Geef maar aan mij ik bewaar hem wel voor je.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:37 schreef wolvendagen het volgende:
Weer gemengd? dat is wel jammer.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, ik zag een aankondiging. Ze lieten alleen de nieuwe heren en dames niet zien. Ze zullen toch niet het vorige seizoen gaan herhalen? Nee, vast niet.
Doe maar niet, wie weet wordt het misbruikt. Marokkanenquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:37 schreef wolvendagen het volgende:
Als ik bel hoor ik "dit is de quickie brat lijn voor al uw geile neuqseckz en geruchten over vingeren". Denk niet dat ous zo blij is met jouw neuqseckz lijn.quote:
Je nummer of Ous?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:37 schreef wolvendagen het volgende:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik bel hoor ik "dit is de quickie brat lijn voor al uw geile neuqseckz en geruchten over vingeren". Denk niet dat ous zo blij is met jouw neuqseckz lijn.
En gestoorde vrouwen. matchmade in heaven QBquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:35 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ah het gaat eindelijk eens over honten?Mooi.
Ja. Ja, vind ik ook. Ik vind die mannen vaak niets aan.quote:
Ik weet niet of ik dit wel moet willen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Als je vanavond naar roffa komt laten ik em CB je het tegenovergestelde zien.
Vermaak is vermaak.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik bel hoor ik "dit is de quickie brat lijn voor al uw geile neuqseckz en geruchten over vingeren". Denk niet dat ous zo blij is met jouw neuqseckz lijn.
Even bellenquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |