Ja. Ja, vind ik ook. Ik vind die mannen vaak niets aan.quote:
Ik weet niet of ik dit wel moet willen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:37 schreef o.us het volgende:
[..]
Als je vanavond naar roffa komt laten ik em CB je het tegenovergestelde zien.
Vermaak is vermaak.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik bel hoor ik "dit is de quickie brat lijn voor al uw geile neuqseckz en geruchten over vingeren". Denk niet dat ous zo blij is met jouw neuqseckz lijn.
Even bellenquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik bel hoor ik "dit is de quickie brat lijn voor al uw geile neuqseckz en geruchten over vingeren". Denk niet dat ous zo blij is met jouw neuqseckz lijn.
Hoe kun je nou geruchten over vingeren vertellen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ahh, thanks for de tip.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar volgens mij is het gewoon herhaling van het laatste seizoen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja. Ja, vind ik ook. Ik vind die mannen vaak niets aan.
Je bent te nieuw hier om te wetenquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:41 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Hoe kun je nou geruchten over vingeren vertellen?
Ga je ookquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:41 schreef wolvendagen het volgende:
Ja jumi kom ook, houden we fok waus meet
quote:
zo.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja. Ja, vind ik ook. Ik vind die mannen vaak niets aan.
waus meet?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:41 schreef wolvendagen het volgende:
Ja jumi kom ook, houden we fok waus meet
Twee Noord-Afrikanen (3, want bff gaat meequote:Op woensdag 16 mei 2012 16:40 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit wel moet willen.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je bent te nieuw hier om te weten
Idd weer filmpje op youtubequote:Op woensdag 16 mei 2012 16:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Twee Noord-Afrikanen (3, want bff gaat mee) tegenkomen is wel risicovol ja.
Wat schattig, Jumi hoort nu ook bij de club van junks. Volgens dWc dan hequote:Op woensdag 16 mei 2012 16:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ga je ook?
Als ik ga wil ik hard gaan en dan kan ik niet terugrijden. OV wordt 'm ook niet want skeer en eerste trein gaat 's ochtends![]()
wat kom jij praten over junks.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat schattig, Jumi hoort nu ook bij de club van junks. Volgens dWc dan he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |