ja ik vroeg wat de oorzaak kon zijn dus hij zei als je meeloopt kan ik het ff laten zien... was ook wel echt rot dat dingquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoorde kassa al rinkelen..
Mij zouden ze trouwens alles wijs kunnen maken, want ik heb toch geen verstand van auto's..
Naja soms...quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Soms vind ik dat je een beetje raar doet QB.
We delen zelfs het aantal bedpartners heb ik vernomen uit betrouwbare bronnen. So spannund.quote:
ik heb geeb idee waar je t over hebt, maar ik.bedoel in t algemeen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:12 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
What?Hij overschrijdt grof the policy enzo
Ik niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:15 schreef Sinosappel het volgende:
Ik vind QB toch wel 1 van de leukere users hier
We have so much in common.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
We delen zelfs het aantal bedpartners heb ik vernomen uit betrouwbare bronnen. So spannund.
Waarom moet je dat hier nou weer vertellen...quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
We delen zelfs het aantal bedpartners heb ik vernomen uit betrouwbare bronnen. So spannund.
Ik ook.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:15 schreef Sinosappel het volgende:
Je bent een van de weinigen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:15 schreef Sinosappel het volgende:
Oh maar waar baseerde je dat op dan? Ik dacht op die post.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb geeb idee waar je t over hebt, maar ik.bedoel in t algemeen.
Mja als je het kan zien heb je ook het idee dat je niet bedonderd wordt (bij wijze van spreke).quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja ik vroeg wat de oorzaak kon zijn dus hij zei als je meeloopt kan ik het ff laten zien... was ook wel echt rot dat ding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Altijd benieuwd naar.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:15 schreef Juminelle het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:15 schreef Sinosappel het volgende:
Sorry Grid, ik dacht dat dit anoniem genoeg was aangezien ik jouw naam niet noemde xxxquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom moet je dat hier nou weer vertellen...
Was je er niet bij toen met die truth or dare in TCquote:
dat was een grapje. WAAAquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Naja soms...
Wou je nog dat trillende badeendje voor je verjaardag trouwens?
Oh dear, ik kan jou en jumi nooit uitelkaar houden.quote:
Ik maakte ook een grapjequote:Op woensdag 16 mei 2012 17:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat was een grapje. WAAA
Maar ik.vind m wel leuk
Ik kwam er net achter dat er verschil zat in die users.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh dear, ik kan jou en jumi nooit uitelkaar houden.
Dat heb ik ook weleens bij sommige mensenquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik kwam er net achter dat er verschil zat in die users.
Zoals.. ?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens bij sommige mensen
op die stap on en vrouwen nemen enzo.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:16 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Oh maar waar baseerde je dat op dan? Ik dacht op die post.
namen en rugusernummersquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens bij sommige mensen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |