Die posten dan ook niet in Fernandes.quote:
Nee bt post hier.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die posten dan ook niet in Fernandes.
Alleen wij weten.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Sssssssst. Ous en ik willen dit on the downlow hebben.
maar wel in klb toch,d acht dat het daar over ging.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:53 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die posten dan ook niet in Fernandes.
Oh. En daar doe ik geen uitspraken over hierquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
maar wel in klb toch,d acht dat het daar over ging.
Dat van etha en jb is nep of neit?
dat van ado en jb is echtquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat weet niemand behalve die twee.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Pardonquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja oke maar ik had het ff niet over de sletten van FOK!
Ik had het over jackiebrownquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:54 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh. En daar doe ik geen uitspraken over hier
een geil mokkelżquote:
quote:
Je bent een lesbo.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn username valt hier opvallend vaak.
Titi, ga je uit vanavondquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
PardonIk heb al 3,5 jaar een vriend, domme kut.
Ja, blijkbaar..quote:
likeżquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:55 schreef Sinosappel het volgende:
Van alle FOK!kers zou ik alleen nog wel een keertje seks willen met tong80. Voor obvious reasons.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:56 schreef Mozy het volgende:
Ik zou wel seks willen hebben met Chai. Die ass
Maar met die ass krijg je geen seksquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:56 schreef Mozy het volgende:
Ik zou wel seks willen hebben met Chai. Die ass
Okquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
ah, alles voor de famequote:
Nee ga een vriendin helpen met klussen helaasquote:
lekker aan de wandel met zn 100-enquote:
ahahaha je hat its kunen zsegge over sy asstitude xDquote:
Wow.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje eng.quote:
Uiteraardquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn username valt hier opvallend vaak.
niet scharenżquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:57 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ik zou Wolvendagen ook wel eens met een strap-on te grazen willen nemen
Mag ik je 06?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:57 schreef Quickie_Brat het volgende:
Fok is hetzelfde als in een spiegel kijkenquote:
Nat gewordenquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:57 schreef Quickie_Brat het volgende:
en weer droogquote:
quote:
ja, het echte werk mag ik niet posten, dusseeequote:
Ik wil, maar er zijn volgens mij geen leuke feestjes vanavond hier in de buurt. En jij weet ook van niets dusquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee ga een vriendin helpen met klussen helaasMaar dat is in Nijmegen dus misschien dat we daarna even de stad induiken.
Du?
Ik vond 'm eigenlijk best leuk.quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]inderdaad.
Maar anywayz Fas wat vond je van Daans outfit maandag?
Vond het allebei leuk!quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vond 'm eigenlijk best leuk.Wat vond jij? En wat vond je van Jenna, of heb je die niet gezien? Die schoenen waren wanstaltig, maar ik vond dat jurkje ook best wat hebben.
Da's lief van je.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:01 schreef Quickie_Brat het volgende:
Fascination zou ik trouwens ook nog wel met een strap-on doen. Alleen dan lief en zacht. Niet zoals bij wd. Die zou ik laten smeken om genade
quote:
Mwah. Kan me grappigere bedenken met echte uitspraken van haar.quote:
Geen ervaring mee, doe niet aan seks enzoquote:Op woensdag 16 mei 2012 16:59 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat doe je meestal als je als manzijnde nat wordt.
Ja, klopt! Ze zal wel rijke ouders hebben. En dat geklets van haar onderweg.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vond het allebei leuk!
Die schoenen vond ik ook wel leuk eigenlijk
En ik vond Daans huis ook leuk. (van wat je er van kon zien).
quote:
Ja maar zij is toch ook een succesvolle businessvrouw?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, klopt! Ze zal wel rijke ouders hebben. En dat geklets van haar onderweg.!
Denk ik ook wel, ja. Waarschijnlijk zou ik van te voren al huilen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:03 schreef Sinosappel het volgende:
Ik denk dat als ik seks met Fas zou hebben dat ik wel makkelijk een onderdanig sletje van haar zou kunnen maken.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk ik ook wel, ja. Waarschijnlijk zou ik van te voren al huilen.!
Ik weet alleen dat ze barvrouw is. En reality-ster natuurlijk.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja maar zij is toch ook een succesvolle businessvrouw?
Wat voor business heeft zij eigenlijk?
Kankergeil.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ga je ook domme kut noemen mag dat?
Zeiden ze dat het haar ouderlijk huis was? Of haar eigen huis? Heb het begin gemist..quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat ze barvrouw is. En reality-ster natuurlijk.
Because it's worth it...?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:05 schreef Salatrel het volgende:
hatsekidee ff 640 euri naar de garage gebracht voor grote beurt en apk
Moet haar eigen huis wel zijn, ze is al 29.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zeiden ze dat het haar ouderlijk huis was? Of haar eigen huis? Heb het begin gemist..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
Oja. Naja hoeft niks te zeggen natuurlijk..quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Moet haar eigen huis wel zijn, ze is al 29.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:07 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ghehe ja, in die film doen ze dat ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
Orly?quote:Op woensdag 16 mei 2012 16:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij bent de enige hier die seks heeft gehad met een FOK!ker just saying
Hm, ja keuzes..quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:07 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Tot over 48 uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waar ga je heen danżquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |