Je moest een vriendje anaal vingeren? (sorry JB)quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:33 schreef o.us het volgende:
Ik heb eens mijn waardigheid verloren door doen, durf of de waarheid.
Nooit meer.
Beter.quote:
Vandaar ook die paardenmuilquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:33 schreef o.us het volgende:
[..]
Nooit een beugel nodig gehad, [ afbeelding ]
Dat is wel een ellende, ja?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Beter.
Pff wees blij dat jullie lesbies niet hoeven te pijpen.
Ik vind pijpen wel leuk hoorquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Beter.
Pff wees blij dat jullie lesbies niet hoeven te pijpen.
In groep 8 kwamen ze met het fenomeen schuren in aanraking.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:33 schreef Juminelle het volgende:
Wij gingen altijd schuifelen op de basisschool. Die klamme zweethandjes van de jongens in kwestie waarvan de vingertoppen net je schouder raakten
Ik ben over het algemeen vrij makkelijk ja.quote:
Voor duizend euro ja? Een nieuwe auto kopen was voor mij duurder dan die APK doen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ah zo, nouja dit was gewoon nodig voordat ik hem überhaupt APK laat keuren zeg maarDat moet nog wel gebeuren deze maand. Als ik voor een rekening van ¤ 1000 kom te staan op het moment dat ik hem daar al gebracht heb zou ik liever iets anders kopen
Maar dan zonder dat je je bil ziet?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:34 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Zo een wil ik ook voor de festivals, Jumi.
vans zijn toch niet cheap assquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wat dan?
En gewoon doenIk wil nu nieuwe Vans kopen zodat ik dat kan doen want op m'n zwarte vind ik het niet leuk.
Net zo makkelijk als een zondagochtend?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben over het algemeen vrij makkelijk ja.
Bij ons werd er inning omhelsd.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:33 schreef Juminelle het volgende:
Wij gingen altijd schuifelen op de basisschool. Die klamme zweethandjes van de jongens in kwestie waarvan de vingertoppen net je schouder raakten
Klopt, ik heb een prachtig recht gebitje.quote:
Daar ben ik nu mee bezigquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:34 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Zo een wil ik ook voor de festivals, Jumi.
Die zag ik ook al voorbij komen op instagramquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Neem me meeIk bedacht me trouwens net dat je ook gewoon cheapass loafers kunt kopen en er zelf studs op maken. Dacht daaraan toen ik dit zag:
[ afbeelding ]
Nou nou, toe maar.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Klopt, ik heb een prachtig recht gebitje.
Voor mij ook, maar dat ligt er dus ook weer aan wat voor auto je rijd op dat moment. Vandaar dat ik ¤ 830 wel te doen vond nuquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Voor duizend euro ja? Een nieuwe auto kopen was voor mij duurder dan die APK doen.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net zo makkelijk als een zondagochtend?
'Een' auto. Daar gaat het me hoofdzakelijk om.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Voor mij ook, maar dat ligt er dus ook weer aan wat voor auto je rijd op dat moment. Vandaar dat ik ¤ 830 wel te doen vond nu
Nog niet zo lang. Een maandje ofzo? Toen ben ik hier ontmaagd.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:36 schreef remlof het volgende:
Sinds wanneer kom je hier eigenlijk QB? Vroegah heb ik je hier nooit gezien
Daarom, van A naar B enzoquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
'Een' auto. Daar gaat het me hoofdzakelijk om.
Nee klopt, maar door die foto dacht ik eraan. Al lijkt het me wel tof met Vans.quote:
Tof! Zodra salaris binnen is ga ik ook weer even creatief doen. Ik had trouwens zo'n mooie witte blazer gepast gisteren bij de Zara maar ik heb 'm met pijn in m'n hart teruggehangenquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die zag ik ook al voorbij komen op instagramZo heb ik mijn beige all stars gedaan
![]()
Meh nu wil ik ook vans.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:36 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Nog niet zo lang. Een maandje ofzo? Toen ben ik hier ontmaagd.
quote:
Hihiquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:36 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Nog niet zo lang. Een maandje ofzo? Toen ben ik hier ontmaagd.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:37 schreef o.us het volgende:
Noooooooh, APK.
Bedankt voor het herrineren.
En ik werd soort van door Gari hierheen gebracht. "Want hier was t leuk ende gezellig". Dus tja...quote:
Dacht ik even meer dan voldoende stack te hebben gaat dat feestje niet doorquote:
Haha, APK is een bitch.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:38 schreef o.us het volgende:
[..]
Dacht ik even meer dan voldoende stack te hebben gaat dat feestje niet door.
Die ouwe lul kwam hier vroegah ook nooitquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:38 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
En ik werd soort van door Gari hierheen gebracht. "Want hier was t leuk ende gezellig". Dus tja...
Snip en Snap.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:38 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
En ik werd soort van door Gari hierheen gebracht. "Want hier was t leuk ende gezellig". Dus tja...
Liefquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:38 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |