Ja precies, zoals ik al zei scheelt het extreem veelquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is niet duur![]()
Mocht ik een dergelijke rekening krijgen, dan loont het misschien meer om de auto te verkopen
Bij de volgende APK kun jij het dan wel even betalen? Als het je het toch zo goedkoop vindt.quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:30 schreef Fascination het volgende:
Altijd zo'n ellende, truth or dare op de basisschool. Kon ik weer met een jongen gaan zoenen.!
Wat dan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kom we gaan. Ik ben in de steek gelaten.
Die zijn vet.Ik wil dat met mn witte all stars doen aan de zijkant maar vind het aan de ene kan zo zonde.
Voor hetgeen wat ik opnoemde is 1000 Euro goedkoop ja, wilt niet zeggen dat ik het graag betaalquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bij de volgende APK kun jij het dan wel even betalen? Als het je het toch zo goedkoop vindt.
Wij deden dat niet eens.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:30 schreef Fascination het volgende:
Altijd zo'n ellende, truth or dare op de basisschool. Kon ik weer met een jongen gaan zoenen.!
Ja en ook nog met beugel.quote:
Ja zo praat Fas.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:32 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Wanne ellende? Oh met zo'n accent bedoel je
Oh op die manier, ik bedoelde de hele APK in het algemeen. Ze zeggen altijd wel wat ze doen maar dat boeit me niet zoveel dus dat vergeet ik altijd.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Voor hetgeen wat ik opnoemde is 1000 Euro goedkoop ja, wilt niet zeggen dat ik het graag betaal
Ja gewoon die ander kan niet mee ineens.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wat dan?
En gewoon doenIk wil nu nieuwe Vans kopen zodat ik dat kan doen want op m'n zwarte vind ik het niet leuk.

Michella ken je toch wel?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:32 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Wanne ellende? Oh met zo'n accent bedoel je
Op beige vansquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wat dan?
En gewoon doenIk wil nu nieuwe Vans kopen zodat ik dat kan doen want op m'n zwarte vind ik het niet leuk.
Lekte je?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik kreeg 100 euro toe voor een grote beurt :$ :$ ;$
Hahaha, nee.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Weleens vastgezeten met beugel tijdens het zoenen?
Ik wel. Omdat ik weet dat ze het kan hebben.quote:
Makkelijke klantquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh op die manier, ik bedoelde de hele APK in het algemeen. Ze zeggen altijd wel wat ze doen maar dat boeit me niet zoveel dus dat vergeet ik altijd.
Ah zo, nouja dit was gewoon nodig voordat ik hem überhaupt APK laat keuren zeg maarquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh op die manier, ik bedoelde de hele APK in het algemeen. Ze zeggen altijd wel wat ze doen maar dat boeit me niet zoveel dus dat vergeet ik altijd.
Nooit een beugel nodig gehad,quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Weleens vastgezeten met beugel tijdens het zoenen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |