Oh ja, dan was ik daar dus niet bijquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik was alleen bij die tweede keer geloof ik. Heb toen maar een paar boontjes gespilled.
Hehe.quote:
Ok, fijn dat we dit uitgepraat hebben.quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe.
[..]
Ok, fijn dat we dit uitgepraat hebben.
Neem me meequote:
Waarom zou je?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
QB: Id_do_her is heel lief en laid back en doet niet moeilijk over mensen niet mogen op FOK!
Ik was ¤ 830 kwijt voor:quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat zou fijn zijn... Helaas heb ik geen verstand van auto's, noch automonteurs in mijn kennissenkring
Dat vraag ik me ook af, zowel op internet als in het echt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:28 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Hoe wil je dat controleren dan ?
Ik ¤ 1000,-. Het was een donkere dag.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik was ¤ 830 kwijt voor:
- Grote beurt
- 4 nieuwe banden
- Distributie riem vervangen
- APK klaar maken
En gewoon een uitgebreide grote beurt, goede banden + alles erop en eraan qua distributie riem vervangen.
Ja, maar die riem vervangen is sowieso duur.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik was ¤ 830 kwijt voor:
- Grote beurt
- 4 nieuwe banden
- APK klaar maken
En gewoon een uitgebreide grote beurt, goede banden + alles erop en eraan qua distributie riem vervangen.
Wil ik niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:28 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Hoe wil je dat controleren dan ?
Bij de Renault dealer zou je ruim ¤ 2000 kwijt zijn zeg maar. Alleen al ¤ 1200 voor distributie riem vervangenquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar die riem vervangen is sowieso duur.
Kom we gaan. Ik ben in de steek gelaten.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Neem me meeIk bedacht me trouwens net dat je ook gewoon cheapass loafers kunt kopen en er zelf studs op maken. Dacht daaraan toen ik dit zag:
[ afbeelding ]
Ik kreeg 100 euro toe voor een grote beurt :$ :$ ;$quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik was ¤ 830 kwijt voor:
- Grote beurt
- 4 nieuwe banden
- APK klaar maken
Is niet duurquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik was ¤ 830 kwijt voor:
- Grote beurt
- 4 nieuwe banden
- APK klaar maken
quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:30 schreef Fascination het volgende:
Altijd zo'n ellende, truth or dare op de basisschool. Kon ik weer met een jongen gaan zoenen.!
Dat is nog steeds gruwelijk goedkoop.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ¤ 1000,-. Het was een donkere dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |