Je moest een vriendje anaal vingeren? (sorry JB)quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:33 schreef o.us het volgende:
Ik heb eens mijn waardigheid verloren door doen, durf of de waarheid.
Nooit meer.
Beter.quote:
Vandaar ook die paardenmuilquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:33 schreef o.us het volgende:
[..]
Nooit een beugel nodig gehad, [ afbeelding ]
Dat is wel een ellende, ja?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Beter.
Pff wees blij dat jullie lesbies niet hoeven te pijpen.
Ik vind pijpen wel leuk hoorquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Beter.
Pff wees blij dat jullie lesbies niet hoeven te pijpen.
In groep 8 kwamen ze met het fenomeen schuren in aanraking.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:33 schreef Juminelle het volgende:
Wij gingen altijd schuifelen op de basisschool. Die klamme zweethandjes van de jongens in kwestie waarvan de vingertoppen net je schouder raakten
Ik ben over het algemeen vrij makkelijk ja.quote:
Voor duizend euro ja? Een nieuwe auto kopen was voor mij duurder dan die APK doen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ah zo, nouja dit was gewoon nodig voordat ik hem überhaupt APK laat keuren zeg maarDat moet nog wel gebeuren deze maand. Als ik voor een rekening van ¤ 1000 kom te staan op het moment dat ik hem daar al gebracht heb zou ik liever iets anders kopen
Maar dan zonder dat je je bil ziet?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:34 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Zo een wil ik ook voor de festivals, Jumi.
vans zijn toch niet cheap assquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wat dan?
En gewoon doenIk wil nu nieuwe Vans kopen zodat ik dat kan doen want op m'n zwarte vind ik het niet leuk.
Net zo makkelijk als een zondagochtend?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben over het algemeen vrij makkelijk ja.
Bij ons werd er inning omhelsd.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:33 schreef Juminelle het volgende:
Wij gingen altijd schuifelen op de basisschool. Die klamme zweethandjes van de jongens in kwestie waarvan de vingertoppen net je schouder raakten
Klopt, ik heb een prachtig recht gebitje.quote:
Daar ben ik nu mee bezigquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:34 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Zo een wil ik ook voor de festivals, Jumi.
Die zag ik ook al voorbij komen op instagramquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Neem me meeIk bedacht me trouwens net dat je ook gewoon cheapass loafers kunt kopen en er zelf studs op maken. Dacht daaraan toen ik dit zag:
[ afbeelding ]
Nou nou, toe maar.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Klopt, ik heb een prachtig recht gebitje.
Voor mij ook, maar dat ligt er dus ook weer aan wat voor auto je rijd op dat moment. Vandaar dat ik ¤ 830 wel te doen vond nuquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Voor duizend euro ja? Een nieuwe auto kopen was voor mij duurder dan die APK doen.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net zo makkelijk als een zondagochtend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |