Kijk is aan, mooiquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:50 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee dat wilden we eigenlijk wel in eerste instantie maar dat werd toch een beetje te duur en is eigenlijk ook wel zonde van de afschrijving. Nu hebben we eentje uit 2010, ook nog best jong
Ja nu hoop ik dat we er de komende jaren ook geen gezeik mee krijgenquote:
Ja inderdaad.. maar gelukkig heb je daar (meestal) geen last van bij (redelijk) nieuwe auto's!quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:51 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja nu hoop ik dat we er de komende jaren ook geen gezeik mee krijgenDat kost zo teringveel geld allemaal he, ziek word ik ervan
Dat is altijd maar de vraag inderdaad.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja inderdaad.. maar gelukkig heb je daar (meestal) geen last van bij (redelijk) nieuwe auto's!
quote:
Heb je fatsoenlijke baardgroei? Dan kunnen we ruilen.quote:
Afkloppenquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja inderdaad.. maar gelukkig heb je daar (meestal) geen last van bij (redelijk) nieuwe auto's!
Deed ik ook hoorquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]![]()
Dame, ik dacht dat je het met liefde deed?
kanker ze de vullesbak inquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:52 schreef Vaseline_ het volgende:
Meh ik heb een kankerdikke stapel met flyers voor de mellukweg
mistig en niet zo warm, zoals iedere ochtend in the Bay Area.quote:
Nope, ook dat nietquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb je fatsoenlijke baardgroei? Dan kunnen we ruilen.
Precies, het zijn ook maar kut dingenquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is altijd maar de vraag inderdaad.
Ik heb medelijden met je.quote:
Altijd een parkeerplek, goed idee!quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:52 schreef Maisnon het volgende:
Je had ook Segways voor het hele gezin kunnen halen L0t!
Haha, maar wel naar je zin mag ik hopen?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
mistig en niet zo warm, zoals iedere ochtend in the Bay Area.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |