Heb hem vandaag in de was gezet en pic er van gemaakt, ff uploaden.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Details?
En fuck auto's.![]()
Baarden, tattoos en motoren.
Ik kom er 8 dagen per twee weken, twee keer per dag, tegen half tien en om half vijf of vijf uur.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, helaas. Als ik weer op Nijmegen cs ben zal ik goed opletten.
Ja dan kan je net zo goed bij de vintage winkel er een kopen voor 25 en zelf afknippen.quote:
Arabische genen he. Ik heb de baardgroei van een 14 jarig jochie maar ik heb benen als beren.quote:
Borstpiece ga ik nog eens uitwerken, onderarm weet ik al wat ik wil. Komt in de winter denk ik.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hoe staat het er eigenlijk voor met jouw piece?
True, niet te doen nu nee. Ik sta ook helemaal stijf van de adrenaline alles bij proberen te houden. En hysterisch f5-en en op en neer scrollenquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd, maar nu.
Niet te doen hier.
Dat is wel lekker warm jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Arabische genen he. Ik heb de baardgroei van een 14 jarig jochie maar ik heb benen als beren.
Goed FOK!-metafoor voor seks.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:43 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
True, niet te doen nu nee. Ik sta ook helemaal stijf van de adrenaline alles bij proberen te houden. En hysterisch f5-en en op en neer scrollen
Oh dan moet ik jou ook best vaak tegenkomen eigenlijkquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kom er 8 dagen per twee weken, twee keer per dag, tegen half tien en om half vijf of vijf uur.
Moet te doen zijn
Ja! Daar hebben ze een hele toffe Survival dinges inclusief zo'n band/schommel over het water.quote:
Eigenlijk moet je dus een soort epileerapparaat hebben dat uitdunt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Arabische genen he. Ik heb de baardgroei van een 14 jarig jochie maar ik heb benen als beren.
[..]
Borstpiece ga ik nog eens uitwerken, onderarm weet ik al wat ik wil. Komt in de winter denk ik.
Ohja, dat wist ik. Ben benieuwdquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Borstpiece ga ik nog eens uitwerken, onderarm weet ik al wat ik wil. Komt in de winter denk ik.
Bitches houden van die vacht.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je dus een soort epileerapparaat hebben dat uitdunt.
En ze hebben er ook van die knusse hutjes die je kunt huren.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja! Daar hebben ze een hele toffe Survival dinges inclusief zo'n band/schommel over het water.
Waarom niet?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:45 schreef L0t.. het volgende:
Ik mag ook geen kleren meer kopenEn er zijn zoveel leuke dingen
Inb4 lekkere bitches wel.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:45 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Nee. Nee. Dat doen ze niet. Trust me....
Wat voor een?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:46 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Geen geld voor. Net nieuwe auto gekocht en we moeten sowieso sparen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |