Dacht ik even meer dan voldoende stack te hebben gaat dat feestje niet doorquote:
Haha, APK is een bitch.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:38 schreef o.us het volgende:
[..]
Dacht ik even meer dan voldoende stack te hebben gaat dat feestje niet door.
Die ouwe lul kwam hier vroegah ook nooitquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:38 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
En ik werd soort van door Gari hierheen gebracht. "Want hier was t leuk ende gezellig". Dus tja...
Snip en Snap.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:38 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
En ik werd soort van door Gari hierheen gebracht. "Want hier was t leuk ende gezellig". Dus tja...
Liefquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:38 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Samen gaan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel zin in, merk ik nu.
Ouwe lulquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Die ouwe lul kwam hier vroegah ook nooit
Noem eens namen dan?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:39 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Nou... niet echt hoor. Sommige hier zien me liever gaan
. MAAR DIE HEBBEN PECH
Nogal.quote:
Belachelijk duur jaquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:36 schreef wolvendagen het volgende:
http://www.modemusthaves.com/kleding/broeken/studded-501.html
Deze vind ik wel gaaf, hoef ik het zelf niet te doen. maar 99 vind ik te duur voor vintage levi's
Details?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Nogal.
En ik wil geen benzine meer, met mijn auto is gewoon niet weg te geven zo tof is die. En heb hem net nieuw dus dat is al helemaal zonde.
Wat voor auto?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Nogal.
En ik wil geen benzine meer, met mijn auto is gewoon niet weg te geven zo tof is die. En heb hem net nieuw dus dat is al helemaal zonde.
Dat sowieso. Amsterdamse Bos?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Moet je wel naar de Randstad komen. En in soldatenoutfit.
Nee, helaas. Als ik weer op Nijmegen cs ben zal ik goed opletten.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja jij kwam vroegah al wel hier.
Heb je me nog gespot onlangs?
In de winter is het wel fijn, zeg maarquote:Op woensdag 16 mei 2012 17:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Details?
En fuck auto's.![]()
Baarden, tattoos en motoren.
Hij woont toch in Arnhem?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, helaas. Als ik weer op Nijmegen cs ben zal ik goed opletten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |