Gekkie.quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:58 schreef L0t.. het volgende:
ik vind bmw echt zo'n kklelijk merk he, sorry
Nee ik hou daar echt totaal niet van. Dan vind ik je huidige auto nog 10 keer leuker. Je hebt een mini toch?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Serieus? Ik wil een BMW juist zodra ik aan het cashen ben over 33 jaar.
pak dan een ekte 4x4swagquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gekkie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook van BMW, toevalligquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:02 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee ik hou daar echt totaal niet van. Dan vind ik je huidige auto nog 10 keer leuker. Je hebt een mini toch?
Dit is de ekte.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
pak dan een ekte 4x4swag
[ afbeelding ]
Doe niet zo naïefquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:02 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Waarom zou ik 'stoer' willen doen met een auto?
meh, boeie waar je in rijd. Als je maar naar je bestemming komtquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:01 schreef o.us het volgende:
[..]
[..]
[..].
[..]
Ga dan stoer doen met je Peugeot 106.
Haha, het doet er ook niet toe dat weet ikquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:04 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja Chevrolet hoort ook bij Opel en dat is ook spuuglelijk
Ik vind die voorkant van een charger zo lillek.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Pak jij de mustang, pak ik de charger. of cuda.
[ afbeelding ]
Idd. Voor mij is de auto een vervoersmiddel, dus degelijk en zuinig en ik vind het best.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:02 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Waarom zou ik 'stoer' willen doen met een auto?
WOWquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:05 schreef Juminelle het volgende:
Een coffeeshophouder hier heeft dezeAltijd even nat worden als ik langsloop.
[ afbeelding ]
Damnquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:05 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Kankerlijer.quote:
Die zag ik laatst ook in rotterdam. Kreeg er spontaan een natte gleuf van.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:05 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
SCHEI[quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:05 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Kkbaas.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:07 schreef Vaseline_ het volgende:
Kom stoer doen met jullie auto's, later cruise ik gewoon in een Canta autootje
quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die zag ik laatst ook in rotterdam. Kreeg er spontaan een natte gleuf van.
en terecht.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kankerlijer.
Als ik ooit naar de VS ga moet ik langs wat kennissen uit Austin. Die kunnen voor mij ook een Mustang regelen.
zoiets rijd er hier wel eens rondquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:05 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
was die kerel eigenlijk niet stiekem een draak?quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:06 schreef Id_do_her het volgende:
Jullie doen me denken aan die kerel die geilde op auto's en soms eens een parkeerterrein opging om de meest sexy auto's eens even goed te nemen.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:06 schreef Id_do_her het volgende:
Jullie doen me denken aan die kerel die geilde op auto's en soms eens een parkeerterrein opging om de meest sexy auto's eens even goed te nemen.
Sowieso gekochte materie (dus niet zelf gemaakt oid) als statusverhogend zien.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:09 schreef wise het volgende:
[..]![]()
als het me maar van A naar B brengt. Maakt me geen ruk uit waarin.
Auto is geen statusmachine, maar een geld zuigend apparaat
Dat was zijn Reign of Fire-Cars erotische fanfictie.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:09 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
was die kerel eigenlijk niet stiekem een draak?
Zoog dat ding maar eens wat anders ja.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:09 schreef wise het volgende:
[..]![]()
Je kan hem matzwart laten maken bij de turk om de hoekquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:09 schreef o.us het volgende:
Wat heb ik eigenlijk toch een pauperwagen gescoord als ik die pics zie.
Dit, autorijden is toch ook helemaal niet leuk meer tegenwoordigquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:09 schreef wise het volgende:
[..]![]()
zwart mat ziet eruit alsof hij niet af is.quote:
Voor mij ook niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:10 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dit, autorijden is toch ook helemaal niet leuk meer tegenwoordigHelaas is het voor mij niet haalbaar om geen auto te hebben.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Sowieso gekochte materie (dus niet zelf gemaakt oid) als statusverhogend zien.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kan hem matzwart laten maken bij de turk om de hoek
Vind het te dichtbij mijn naam komen, niet doen, dankjewel.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:09 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Garisson - Gari - Gerrie - Gerrit - Grit.
Ja, met mij als chauffeur en al dat hiphop, rap, pop en house dat uit de speakers wordt gepompt is het plaatje van BMW Turkenbak helemaal compleet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kan hem matzwart laten maken bij de turk om de hoek
Als je niks hebt om het te compenseren moet je wel.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Sowieso gekochte materie (dus niet zelf gemaakt oid) als statusverhogend zien.
Gewoon zwart vind ik ook wel mooi hoor, maar mat zwart heb ik gewoon iets mee denk ikquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
zwart mat ziet eruit alsof hij niet af is.
ik regel hier met de meeste bijnamen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:09 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Garisson - Gari - Gerrie - Gerrit - Grit.
Ik zie alleen maar de achterkant telkens!quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:12 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik word zo happy van deze oto.
Like a bawsquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ik regel hier met de meeste bijnamen.
zalig kontje!quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar de achterkant telkens!
Leuke is dat de achterramen van die auto duurder zijn dan de auto zelf.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:12 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik word zo happy van deze oto.
Net als bij printers dat de inkt duurder isquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Leuke is dat de achterramen van die auto duurder zijn dan de auto zelf.
Daar word ik het meest happy van. Maar hier:quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar de achterkant telkens!
Ik kwam.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daar word ik het meest happy van. Maar hier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dima, jij had toch die ninja? Hoe zit dat met het vermogen en je leeftijd?quote:
te langquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |