Dit, autorijden is toch ook helemaal niet leuk meer tegenwoordigquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:09 schreef wise het volgende:
[..]![]()
als het me maar van A naar B brengt. Maakt me geen ruk uit waarin.
Auto is geen statusmachine, maar een geld zuigend apparaat
zwart mat ziet eruit alsof hij niet af is.quote:
Voor mij ook niet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:10 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dit, autorijden is toch ook helemaal niet leuk meer tegenwoordigHelaas is het voor mij niet haalbaar om geen auto te hebben.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Sowieso gekochte materie (dus niet zelf gemaakt oid) als statusverhogend zien.
quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kan hem matzwart laten maken bij de turk om de hoek
Vind het te dichtbij mijn naam komen, niet doen, dankjewel.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:09 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Garisson - Gari - Gerrie - Gerrit - Grit.
Ja, met mij als chauffeur en al dat hiphop, rap, pop en house dat uit de speakers wordt gepompt is het plaatje van BMW Turkenbak helemaal compleet.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kan hem matzwart laten maken bij de turk om de hoek
Als je niks hebt om het te compenseren moet je wel.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Sowieso gekochte materie (dus niet zelf gemaakt oid) als statusverhogend zien.
Gewoon zwart vind ik ook wel mooi hoor, maar mat zwart heb ik gewoon iets mee denk ikquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
zwart mat ziet eruit alsof hij niet af is.
ik regel hier met de meeste bijnamen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:09 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Garisson - Gari - Gerrie - Gerrit - Grit.
Ik zie alleen maar de achterkant telkens!quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:12 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik word zo happy van deze oto.
Like a bawsquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ik regel hier met de meeste bijnamen.
zalig kontje!quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar de achterkant telkens!
Leuke is dat de achterramen van die auto duurder zijn dan de auto zelf.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:12 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik word zo happy van deze oto.
Net als bij printers dat de inkt duurder isquote:Op woensdag 16 mei 2012 18:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Leuke is dat de achterramen van die auto duurder zijn dan de auto zelf.
Daar word ik het meest happy van. Maar hier:quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar de achterkant telkens!
Ik kwam.quote:Op woensdag 16 mei 2012 18:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daar word ik het meest happy van. Maar hier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dima, jij had toch die ninja? Hoe zit dat met het vermogen en je leeftijd?quote:
te langquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |