twitter:VITV twitterde op maandag 14-05-2012 om 17:31:23Vanavond weer een bomvolle uitzending, de play-offs, Oranje en nog veel meer. Gasten: Joop Munsterman en Hans Kraay jr. #VItv reageer retweet
Wat moeten we nou met Jopie aan tafel man.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:34 schreef Massief het volgende:
Wtf waarom geen hansie vanavond.. :mad:
Joop Munsterman aan tafel bij Voetbal International tv
14/05/2012 16:36
FC Twente-voorzitter Joop Munsterman neemt vanavond tijdens de maandagavonduitzending van Voetbal International aan tafel plaats samen met de vaste aanwezigen Wilfred Genee (presentator), René van der Gijp en VI-hoofdredacteur Johan Derksen.
De Enschede preses zal uitgebreid terugblikken op het teleurstellende jaar van zijn club en meepraten over verdere actuele ontwikkelingen in de voetballerij.
Het programma wordt uitgezonden op RTL 7 en begint om 20.30 uur.
quote:Op maandag 14 mei 2012 17:37 schreef Piles het volgende:
5-persoons tafel, voorproefje op VI Oranje dus.
Omdat Johan het bij mensen uit de voetbalwereld wil houden. Mss bij VI Oranje weerquote:Op maandag 14 mei 2012 17:42 schreef De-Hamster het volgende:
Ik snap echt niet dat Joop Munsterman nu weer mag komen. De vorige keer zei hij totaal niets. en met Frank de Boer en Bert van Marwijk hebben we onlangs al twee trainers gehad die niks schokkends te melden hadden.
Zal wel weer een faaluitzending worden.
Iemand enig idee waarom Jakhals Erik niet meer langskomt?
Hij schijnt er goed niks te kunnen zeggenquote:Op maandag 14 mei 2012 17:48 schreef RensAjacied het volgende:
5 man aan tafel. Wat is dan de toevoeging van Joop?
Brengt toch de kijkers wat dichter bij elkaar.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:48 schreef RensAjacied het volgende:
5 man aan tafel. Wat is dan de toevoeging van Joop?
Ja lekker mensen zoals Joop , Frank en Bertjequote:Op maandag 14 mei 2012 17:44 schreef Friesz het volgende:
[..]
Omdat Johan het bij mensen uit de voetbalwereld wil houden. Mss bij VI Oranje weer
Hansie is erbij,dus zowiezo een topshow!quote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 17:47 schreef Caland het volgende:
De Joop Muntenman leugen-detector: 0
Die gaat als een tierelier uitslaan natuurlijk vanaf half 9.
Wat een onzin. René houd het woord, en Jopie zit er bij en kijkt er naar. Nou nou. Opdonderen met die halve Duitser. Nietszeggende gasten 3x achter elkaar is te veel van het goede.quote:
Ho ho, je hebt hebt het hier wel over de zangeres van de Koffietijd-tune!quote:Op maandag 14 mei 2012 18:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nog even terugkomen op de CD: we vroegen ons af wie er dan nog meer te horen waren op deze schitterende plaat. Het koor bestaat volgens het boekje uit Mandy Huydts en Ferdi Bolland.
Deze Mandy lijkt mij echter niet in staat om in haar eentje alle voetbalvrouwen te spelen (en Ferdi ook niet). Echter, na uitvoerig onderzoek heb ik in het dankwoord van Ferdi Bolland nog de volgende namen ontdekt: 'Marion' en 'Summer'. Deze twee artiesten (tenminste, zij hebben geen achternaam, dus het zal wel hun artiestennaam zijn) hebben ongetwijfeld een ferme bijdrage geleverd aan de CD.
Toch komt het 'o.a.' op het hoesje van de CD wat obligaat over, want tot voor kort waren deze Mandy, Marion en Summer onbekend voor het grote publiek.
KOFFIETIJD, EEN BEETJE GEZELSCHAP... WAT TIJD VOOR JE ZELFquote:Op maandag 14 mei 2012 18:29 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ho ho, je hebt hebt het hier wel over de zangeres van de Koffietijd-tune!
Die Mandy Huydts is nog wel redelijk bekend hoor. Ze zat vroeger in Frizzle Sizzle, dat ooit meedeed aan het Eurovisie Songfestival.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toch komt het 'o.a.' op het hoesje van de CD wat obligaat over, want tot voor kort waren deze Mandy, Marion en Summer onbekend voor het grote publiek.
En met welke voetballer is zij getrouwd?quote:Op maandag 14 mei 2012 18:29 schreef Mike het volgende:
[..]
Die Mandy Huydts is nog wel redelijk bekend hoor. Ze zat vroeger in Frizzle Sizzle, dat ooit meedeed aan het Eurovisie Songfestival.
Hopelijk pakken ze hem een beetje aan ja, Wilfred heeft er onlangs nog een column over geschreven.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:09 schreef Veerboot het volgende:
Hopelijk gaat Wilfred wel even etteren. Gewoon beginnen met de vraag of Jopie Co Adriaanse deze week misschien nog gesproken heeft.
Geen gijpvogel?quote:Op maandag 14 mei 2012 18:31 schreef Veerboot het volgende:
Oh trouwens, gewaardeerde mede-VI Hooligans. Ik mag 5 exemplaren van 'Gijp' weggeven. Als jullie vast even de René van der Gijp-wiki uit je hoofd leren, voor zover nodig, kunnen jullie mooi meedoen. Prijsvragie komt vanavond online. Lekker toch?
Heerlijk ouwe reus.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:31 schreef Veerboot het volgende:
Oh trouwens, gewaardeerde mede-VI Hooligans. Ik mag 5 exemplaren van 'Gijp' weggeven. Als jullie vast even de René van der Gijp-wiki uit je hoofd leren, voor zover nodig, kunnen jullie mooi meedoen. Prijsvragie komt vanavond online. Lekker toch?
Welke vraag je ook stelt: iedereen hier weet 'm toch. Dus dan kan je het net zo goed een verloting noemen.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:31 schreef Veerboot het volgende:
Keine Twitter, gewoon lekker old skool een e-mailtje met het juiste antwoord sturen.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welke vraag je ook stelt: iedereen hier weet 'm toch. Dus dan kan je het net zo goed een verloting noemen.
Maar als het via twitter moet doe ik niet mee. Dat laat ik gaan.
Jullie hadden zeker al door dat de naam Olga Hiniov die ik hier eerder noemde een anagram van VI HOOLIGAN is?quote:Op maandag 14 mei 2012 18:35 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ik ga ook een vraag stellen aan Johan onder het pseudonym Jan Fokker (reclame voor het forum): hoeveel spelers zitten er in een elftal?
Word er geloot tussen de goeie antwoorden of first come first servequote:Op maandag 14 mei 2012 18:35 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Keine Twitter, gewoon lekker old skool een e-mailtje met het juiste antwoord sturen.
Nee. Complimenten!quote:Op maandag 14 mei 2012 18:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jullie hadden zeker al door dat de naam Olga Hiniov die ik hier eerder noemde een anagram van VI HOOLIGAN is?
Geweldigquote:Op maandag 14 mei 2012 18:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jullie hadden zeker al door dat de naam Olga Hiniov die ik hier eerder noemde een anagram van VI HOOLIGAN is?
Oh ja, de stem van zuster Joy uit pokémon, die had al een enorme carričre en zij geeft dat zomaar op voor deze CD? Respect.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:29 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ho ho, je hebt hebt het hier wel over de zangeres van de Koffietijd-tune!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
quote:Op maandag 14 mei 2012 18:57 schreef RensAjacied het volgende:
Jos Bakpan. Zit alleen nog met die M.Meer, meer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KOM OP, MET Z'N ALLEN!TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Hahaha heldquote:Op maandag 14 mei 2012 18:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
speciale dank aan: Bert van marwijk, Edwin Evers, Bennie Jolink, Gerard Joling, Kees Jansma, wilma Nanninga, Tom Peters, Astrid de Raaff, Rude de Raaff, Atte de Jong, Pjotr Wessels, Erik Hogenboom, Bram van der valk, Marion, Robin tess, Summer, Leo Driessen, Marco Louwerens, radbouw Ribbert, Bert meulendijk, Mandy Huydts, Wino Omtzigt, Edwin Janssen.quote:Op maandag 14 mei 2012 18:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nog even terugkomen op de CD: we vroegen ons af wie er dan nog meer te horen waren op deze schitterende plaat. Het koor bestaat volgens het boekje uit Mandy Huydts en Ferdi Bolland.
Deze Mandy lijkt mij echter niet in staat om in haar eentje alle voetbalvrouwen te spelen (en Ferdi ook niet). Echter, na uitvoerig onderzoek heb ik in het dankwoord van Ferdi Bolland nog de volgende namen ontdekt: 'Marion' en 'Summer'. Deze twee artiesten (tenminste, zij hebben geen achternaam, dus het zal wel hun artiestennaam zijn) hebben ongetwijfeld een ferme bijdrage geleverd aan de CD.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Gewoon een opportunistische open deur-vraag.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:09 schreef Heufd het volgende:
Gerwin Leefden voor Wilfred Genee, maar ik weet geen vraag.
Aan jou de eer de vraag in te sturen.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:10 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Gewoon een opportunistische open deur-vraag.
Is speler X rijp voor Oranje? In die trand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Idd. En vooral niet met je eigen domheid te koop lopen.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:13 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Twee vragen is genoeg. Ik ga er niet mee koketteren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie denken toch zeker niet dat die redactie dit forum ondertussen nog niet ontdekt heeft he.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:20 schreef Ronaldsen het volgende:
Minimaal 1 van die anagrammen moet toch de uitzending halen
quote:Op maandag 14 mei 2012 19:21 schreef Oliver23 het volgende:
Drees DovisJan KeesmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2012 19:22:35 ]![]()
Vorig seizoen was er toch iemand die zogenaamd Derk Johansen heette? Die haalde wel de uitzending en niemand aan tafel had m door![]()
![]()
Wat dachten we van onze indische vriend Devan RanySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn Engelse buurvrouw: Jade Ken HornsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!![]()
Dat nummer 'Bla, bla, bla' is best wel lachen nummer, hoe vaker ik het hoor![]()
Of heeft Johan toch gelijk dat we in een smakeloos land wonen?![]()
Eredivisiequote:Op maandag 14 mei 2012 19:29 schreef opperkleurder het volgende:
Pier Jul voor de betere vragen over de eerste divisie.
Dries Viée![]()
Olga Ivan SaulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!![]()
Nog eentje om het af te leren. Complimenten voor de cd door Roland BeldifSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een niet objectieve PSV suggestie van Roland Treurwarsquote:Op maandag 14 mei 2012 19:29 schreef opperkleurder het volgende:
Pier Jul voor de betere vragen over de eerste divisie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
Bobje NarrenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Adri WavennunSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Chiel van DongnemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leen Vermourane (zal Derksen leuk vinden)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De oosterse voetbalfan
Bea JamphiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Harry Jan Kasie, zou die met jasjes gooien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 14 mei 2012 19:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Harry Jan Kasie, zou die met jasjes gooien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA!![]()
Als Henk Motvat maar nooit bij VI wordt uitgenodigd, laat hem maar Studio Voetbal blijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vrouwenliefhebber
Jef WikklerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aan de bar lekker open deuren intrappen met Raymond JagennetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Loting. Prijsvraagje staat overigens online. Voor de geďnteresseerden:quote:Op maandag 14 mei 2012 18:38 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Word er geloot tussen de goeie antwoorden of first come first serve
http://sigaarsnor.blogspo(...)n-het-boek-gijp.html
-edit: Met de groeten van Saar Ingros.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 14 mei 2012 20:02 schreef Heufd het volgende:
Aan de bar lekker open deuren intrappen met Raymond JagennetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wouter R. de SnaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Manusje Trompon is van mening dat Twente als een krant speelde onder McClaren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jenna Poortsums, dat lijkt me een rare naam, maar het is ook een raar type.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb zo'n gevoel dat het toch wel een leuke topshow gaat worden! hansie tegen derksen en andersom. Hansie neemt joopie in bescherming, gijpie en derksen tegen jopie. De fohn nog wat irriteren bij hansie en derksen. jaha, inderdaad ja, het zou zomaar een topshow kunnen worden.
Maargoed,de tafel is rond, de vragen kunnen open en dicht zijn, 1 tegen 1 tegen 1 tegen 1, enzovoortsPaardelul !!!![]()
Het wordt hoog tijd dat de uitzending begintquote:Op maandag 14 mei 2012 20:05 schreef kapiteintje het volgende:
Nu is 't wel leuk geweest met die anagrammen.
٩๏̯͡๏)۶![]()
De man van Stand,
Jan IvoreSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die gasten van Repo vergeten wel telkens de cameraman als ze wegvluchten van al die wilde types die ze tegenkomen![]()
![]()
Haha viel me ook op, slecht en ongeloofwaardig acteerwerkquote:Op maandag 14 mei 2012 20:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die gasten van Repo vergeten wel telkens de cameraman als ze wegvluchten van al die wilde types die ze tegenkomen♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Heineken dacht ik?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:23 schreef RemcoW23 het volgende:
Nieuwe sponsor komend jaar, of mis ik wat?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Snicker?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:23 schreef RemcoW23 het volgende:
Nieuwe sponsor komend jaar, of mis ik wat?
♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Zo staat het ook in het script!quote:Op maandag 14 mei 2012 20:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die gasten van Repo vergeten wel telkens de cameraman als ze wegvluchten van al die wilde types die ze tegenkomenTTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR![]()
Hopelijk pakt Hansie Johan even aan met zijn opstelling."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Vraag ik me ook af!quote:Op maandag 14 mei 2012 20:19 schreef onlogisch het volgende:
Is VI eigenlijk ook op een stream te zien?sd![]()
Joop gaat zeggen dat het allemaal niet belangrijk is. De wijken, die zijn belangrijk.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Hansie gedegradeerd, ik ga het mediapark bestormen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hansie aan de bar???"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Hans ging weer los langs het veld?
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
"HET IS TOCH ONGELOFELUK MAN!!!""Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Eerder weg dusquote:Op maandag 14 mei 2012 20:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Munsterman lekker stil blijven 90 minuten.
Dat vermoedde ik al.![]()
joop munsterman, ik sla over..Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Waarom gaan die cameraploegen altijd naar Joop Munsterman? Dat moet je je eens afvragen!TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR![]()
Omdat zn hoofd niet op 1 camera pastquote:Op maandag 14 mei 2012 20:34 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Waarom gaan die cameraploegen altijd naar Joop Munsterman? Dat moet je je eens afvragen!?
![]()
Ja, dat was wel weer genoeg aandacht voor die Munsterman.Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!![]()
Jopie rijdt dus 2 uur naar Hilversum, zegt niets en rijdt weer 2 uur terug. Blijf dan gewoon thuis, schenk een wijntje in en heb een leuke avond met je vrouw...![]()
Mocht Hansie vandaag ook niet in de make-up zitten? Wat ziet die man eruit joh, he?Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".![]()
Zijn vrouw heeft meegefloten![]()
Wir haben das Krieg nicht verloren!quote:Op maandag 14 mei 2012 20:35 schreef Freak188 het volgende:
Joop met z'n popie-joop gezicht komt alles wel even goedpraten. Politburo Munstermann![]()
In z'n carričre of in de uitzending?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:35 schreef Friesz het volgende:
Hij heeft alleen nog maar open deuren ingetrapt die Joop![]()
Bestaat er ook een Munsterlo?quote:Op maandag 14 mei 2012 20:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
?
Ik kom niet uit Markelo![]()
Ik kom uit Hengelo♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
quote:Op maandag 14 mei 2012 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij komt uit Markelo.
HET IS MARKOALMELO MET DE VRAAG![]()
![]()
eerst amsterdam en rotterdam zegen en later toch maar feijenoord. naar mannetje.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Kein geloelquote:Op maandag 14 mei 2012 20:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
?
Ik kom uit Hengelo![]()
Zeg eens Coca Cola!quote:Op maandag 14 mei 2012 20:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
?
Ik kom uit HengeloTTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR![]()
Echt een uitzending crasher die Joop, Oliver krijgt het rustig met het uploaden van grappige fragmenten٩๏̯͡๏)۶![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa de gijpvogel
Moet je MarkoHengelo als naam nemen.quote:Op maandag 14 mei 2012 20:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
?
Ik kom uit Hengelo
KANKERLUUULLLVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik snap wel dat Joop en Steve zo goed met elkaar door een door kunnen. Lullen alleen maar in cliches.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".![]()
De Gijpvogel heeft erop gepoeptquote:Op maandag 14 mei 2012 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Iemand heeft René aangevallen op z'n kale hoofd![]()
flinke koek gehadquote:Op maandag 14 mei 2012 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Iemand heeft René aangevallen op z'n kale hoofd∞![]()
quote:Op maandag 14 mei 2012 20:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je MarkoHengelo als naam nemen.
KANKERLUUULLL![]()
![]()
Kan niet![]()
![]()
[..]
KANKERLUUULLL![]()
![]()
Heeft gijp een klap op z'n kop gehad? Hoop niet dat ie nog raarder gaat doen dan, zoals laatst tegen de boer![]()
[..]
KANKERLUUULLL![]()
![]()
![]()
[..]
KANKERLUUULLL
Noot noot.![]()
consequenties trekken?
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen![]()
Hij kon er niet goed bij Gijp."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Opstelling op een briefje aan het maken voor Bertquote:Op maandag 14 mei 2012 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hans zit alvast wat grappen aan het bedenken aan de bar.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Dat dus ja. En dan gaan zitten fappen op Real, het ligt er wel dik bovenop bij Gijpie...quote:Op maandag 14 mei 2012 20:40 schreef Bonobo11 het volgende:
Slap gelul van Gijp over ManCity zeg, die QPR lieten het echt niet lopen![]()
Waar haalt Johan de tijd vandaan he, zo'n heel dik boek lezen, allemaal ouwe uitsmijtjertjes, lijkt me toch niet weg te werken.![]()
Ach ja, als hij niet was gekomen, was het ook weer niet goed, want "komt alleen met succes."quote:Op maandag 14 mei 2012 20:37 schreef Freak188 het volgende:
Zo'n Munstermann komt alleen z'n straatje schoonvegen. Erg irritant.![]()
Ik schakel net in, waar is Hans?<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
zolang Joop wegblijft is alles best. groetjesquote:Op maandag 14 mei 2012 20:41 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ach ja, als hij niet was gekomen, was het ook weer niet goed, want "komt alleen met succes."![]()
Oh daar
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
Forum Opties Forumhop: Hop naar: