Had ik ook....HEEEEEL veel dorst! ze hebben alles na gekeken en er was niks geks...dus het hoeft niet!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:16 schreef KatyM het volgende:
Ik heb de laatste week zoveel dorst, echt gruwelijk veel. Toch woensdag maar even naar de vk. Maar ik kom niet bizar veel aan en de baby is ook niet supergroot, dus of het nou zwangerschapssuiker is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:54 schreef Gerberaatje het volgende:
Euhw my, dat is gevaarlijk zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Was je remvloeistof op ofzo? En toen met de handrem naar huis gekomen? Gelukkig is het goed afgelopen
.
Nou dat kan ik me voorstellen zeg, doodengquote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:59 schreef Gerberaatje het volgende:
De remvloeistof is op, maar of ie gewoon op is, of dat de remleidingen lek zijn durf ik niet te zeggen
Ik was hier in het dorp, en in principe kan ik zonder remmen thuiskomen dan (vooral op het tijdstip net met eigk geen andere auto's op de route naar huis) maar anders op de motor afremmen... en idd de parkeerplaats op met het laatste beetje remmen wat ie nog deed
Maandag maar wegbrengen en dan eerst nog even een sloot remvloeistof erin knallen zodat ik de garage in elk geval haal(die is ook in het dorp, dus gelukkig allemaal dichtbij)...
Maar toch zit je dan met samengeknepen billen in de auto
Had ik een paar weken geleden ook, en toen zei de vk dat je tijdens je zwangerschap normaal zo tussen de 2 en 3 liter mag/ moet drinken per dag! Dus ik vond het opeens niet zo gek meer dat ik dorst hadquote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:16 schreef KatyM het volgende:
Ik heb de laatste week zoveel dorst, echt gruwelijk veel. Toch woensdag maar even naar de vk. Maar ik kom niet bizar veel aan en de baby is ook niet supergroot, dus of het nou zwangerschapssuiker is?
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:54 schreef Gerberaatje het volgende:
Ai, dat is scarySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Mijn auto had dat vorig jaar ook, terwijl 'ie net gekeurd was. Eerst niets gevonden bij de garage en ging ik aan mezelf twijfelen. Later gebeurde het nog eens en een andere garage ontdekte dat de remkabels bijna doorgeroest waren
. Echt een wonder dat er geen ongelukken gebeurd zijn...
Omdat er toch nog meer mis bleek te zijn, heb ik inmiddels een ander autootje. Voelde me er ook echt niet prettig meer bij.Venus in pocketformaat
© loveli
Hier zaten ze er bij muppet echt eng dichtbijquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:34 schreef Mereltje het volgende:
Zoë23 gefeliciteerd met jullie dochter![]()
![]()
lekker slapen, klinkt toch als een heftige bevalling, hoe vaak hoor ik niet dat ze er qua gewicht toch helemaal naast zitten
Van harte gefeliciteerd!!!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:31 schreef Zoë23 het volgende:
Even een snelle update
Onze dochter S.ara is om 06:43 geboren
Ze weegt 3865 gram (ipv de geschatte iets minder dan 3200gram)
veel weeën gehad, svonds nog maar 1cm ontsluiting.
Na pijnmed, na een paar uurtjes 3cm en vliezen gebroken.
toen ging het hard en half 1snachts ruggenprik ivm vele weeën maar ook met de ruggenprik voelde ik ze. Om 04:30 vanmorgen 10cm ontsluiting en na lang persen kwam ze om 06:43 ter wereld
Behoorlijk uitgescheurdeen half uur lang gehecht.
Had niet verwacht dat het zooo snel zou gaan
Nu slapen met m'n lief en ons meisje, lief&ik zijn al 29uur wakker
Joh fijn toch juist! Ik heb hetzelfde. Bij dochter zo'n 18 kg aangekomen. Nu met de tweeling op 33 weken zit ik op +6 kg.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:43 schreef Gerberaatje het volgende:
Hier was de batterij van de weegschaal alweer even leeg (2 of 3 weken) net nieuwe gehaald en er bibberend op gaan staan... Ik ben gewoon geen gram aangekomenof het ding is koekkoek.... of er gaat iets heel erg goed
stand blijft op 5 kilo (oké, 5,2
) bij 30 weken
(en daar is ruim 1900 gram al kind van
en dan nog alles erbij...)
Het zegt allemaal niks, maar ik ben gewoon zo verbaasd over het verschil met de vorige keer... toen was het nu zo +20 al ongeveer
/gemiep en gezever over gewicht
4equote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:05 schreef KatyM het volgende:
Ik sta op een gedeelde 5de plek!![]()
Ik hoop dat ie snel komt! Na de 37 weken dan natuurlijk
Ivm google!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:21 schreef OooLizaooO het volgende:
Goed gedaan Zoë!!!! Gefeliciteerd!![]()
Schrijf je 't nu bewust S.(punt)ara?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..... met gevoel voor drama....
Nou idd, lijkt me heerlijk!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:37 schreef LeNeHe het volgende:
TW; nu heb ik ook zin in een massage en verwennerij
I know, het is ook gewoon een luxeprobleemquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:19 schreef Thistleweed het volgende:
Nog eventjes Covie en dan mag je weer.
Dankje, 'k heb het door!quote:
Maar dan nog, als men dat hier kan verzinnen dan kunnen anderen dat toch ook weer verzinnen als ze gaan zoeken... Zo vergezocht is een punt ertussen nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:39 schreef Sannne het volgende:
Toch is fok goed vindbaar in google, en zeker icm met wat andere feiten is het makkelijker te vinden als de volle naam er staat. Als je anoniem wilt zijn kun je daarom beter zo de naam typen, of een koosnaam.
Dat is niet gek! Je hebt een geweldig iets gedaan. En minder leuke dingen moeten doorstaan er voor.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:01 schreef Zoë23 het volgende:
lenehe wat vervelend.,
Ohtinuviel!
Verder niet bijgelezen
Voel me niet zo top, erg duizelig enz. Lig veel op bed, moet veel rust nemen. We zijn bezig met borstvoeding, komt langzaam wat op gang dmv kolven. Ze wil nog niet echt aan de borst en krijgt ook bijvoeding.
Ze ligt veel bij me en sowieso in het wiegje naast ons bed.
Echt het mooiste wat er bestaat![]()
Ben zo trots!
Dank je welquote:Op zondag 13 mei 2012 21:57 schreef LeNeHe het volgende:
Sterrenmunt, gefeliciteerd met je knipperende hartje!![]()
Peace Lover; van harte gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 13 mei 2012 22:02 schreef peace-lover het volgende:
[..]
Dank je wel
Fijn dat je moederdag uiteindelijk fijn afgelopen is
Ik vind het wel onwerkelijk hoorzal blij zijn als ik een echo gehad heb ofzo...
Ik merk nergens aan dat ik zwanger ben dus wat als het mis is... (okee van het goede uitgaan; ik ben blij dat ik nergens last van heb natuurlijk
)
Jij ook gefeliciteerdquote:Op zondag 13 mei 2012 22:13 schreef eliis het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
We zijn ongeveer even lang zwanger: ik ben ook in week zes nu
Heb precies hetzelfde als jij: ik weet nu een week dat ik zwanger ben, maar merk (bijna) niks en heb over 2/3 weken afspraken bij de verloskundige en echo. Behalve m'n vriend weet niemand dat ik zwanger ben, is natuurlijk ook nog maar heel pril, en alles gaat dus gewoon verder hoe het was. Dus eigenlijk voel je je hetzelfde en doe je hetzelfde, maar tegelijkertijd is alles heel anders.
Ik zal ook heel blij zijn na de eerste echo denk ik; dan weten we zeker dat alles okee is en dan voelt het allemaal ook waarschijnlijk wat werkelijker. Denk ik
quote:Op zondag 13 mei 2012 22:27 schreef peace-lover het volgende:
[..]
Jij ook gefeliciteerd
Ja inderdaad, alles loopt gewoon door enzo, heel gek ergens ook...
En bij mij was het dus ook niet de bedoeling dat iemand het wist maar mn moeder gokte het ineens
Een nieuwe aanwinst!! Gefeliciteerd en welkom!quote:Op zondag 13 mei 2012 22:02 schreef peace-lover het volgende:
[..]
Dank je wel
Fijn dat je moederdag uiteindelijk fijn afgelopen is
Ik vind het wel onwerkelijk hoorzal blij zijn als ik een echo gehad heb ofzo...
Ik merk nergens aan dat ik zwanger ben dus wat als het mis is... (okee van het goede uitgaan; ik ben blij dat ik nergens last van heb natuurlijk
)
Dank je welquote:Op zondag 13 mei 2012 23:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Een nieuwe aanwinst!! Gefeliciteerd en welkom!![]()
Kan het me heel goed voorstellen, dat gevoel heb ik ook. In het begin dacht ik ook; ja, ik word niet meer ongesteld, ja, raar gevoel in mn maag en moe, dus ik zal wel zwanger zijn?Zelfs met positieve test.
Die 1e echo is zo bijzonder.. Zo vaag dat er dan zo'n wurmpje in je aan het groeien is![]()
Whaha ja moeders kennen je vaak te goed heOf zei ze het echt op de gok?
Dom?quote:Op maandag 14 mei 2012 08:19 schreef eliis het volgende:
Wel fijn hoor, om te lezen dat jullie ook last hadden van onzekerheid in het begin! Ik heb er zelfs even aan gedacht om nog een keer een zwangerschapstest te doen, om te checken of ik nog wel zwanger ben..zo dom
quote:Op maandag 14 mei 2012 08:20 schreef Gerberaatje het volgende:
Son, over 6 weken mág ze gewoon al komendoes niet zo eng!
quote:Op maandag 14 mei 2012 08:20 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Dom?mens, ik heb geloof ik wel 40 testen gedaan
Ik denk dat er níemand is die niet onzeker is, die eerste weken....
Nou zeg dat!quote:Op maandag 14 mei 2012 10:47 schreef Thistleweed het volgende:
Bijtje, wat een held ben jij! Zo lang nog doorwerken met een tweeling, ik vind het knap.
Haha wat je zegt .. Fijn voor jullie allemaal!quote:Op maandag 14 mei 2012 10:59 schreef clauwheee het volgende:
Nationale aftelweek! Hier ook nog maar t/m woensdag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor al jullie lieve woorden!
en alle adviezen & leuke gesprekken de afgelopen maanden!
Een dikkevoor iedereen die 'm kan gebruiken
![]()
Dat heb ik eigenlijk ook constant, maar wat beschrijf je het ook lief en mooiquote:Op maandag 14 mei 2012 12:53 schreef Mangostine het volgende:
En meiden. Ik ben zo gelukkig.Ik voel me al een week of 2 werkelijk kiplekker. Sinds dit weekend word ik ineens overspoeld door verliefde vlindergevoelens. Wij krijgen een kindje! Dat idee, in combinatie met de schopjes en klopjes die ik de hele tijd mag voelen.... ik word daar toch zo blij en emo van. Zo wil ik de rest van mijn leven wel zwanger zijn
![]()
![]()
Oh ik ga even kijken, tnx! (hoewel, mij kennende, ik dat vooral eind van het jaar ineens weer ga regelenquote:Op maandag 14 mei 2012 13:20 schreef Mereltje het volgende:
Zoë wat een schatje![]()
Ach Kersjes![]()
peace-lover zelf heb ik ook een uitgebreid pakket voor de ziektekosten (De Friesland Gezin). Ik kan zonder extra te betalen bevallen in het ziekenhuis zonder medische indicatie, heb mijn cursus Eerste Hulp bij Kinderongelukken gehaald, eigen bijdrage kraamzorg wordt betaald, zwangerschapscursus zit er ook in maar dat sla ik over.
Deze keer kies ik ook voor een borstvoedingspakket voor 135 euro bij de kraamzorg. Daarvan wordt dan 100 euro vergoed door zorgverzekeraar. De vorige keer was ik ook in de zomer uitgerekend en was er geen lactatiedeskundige te vinden vanwege vakanties. Heel gedoe geweest om uiteindelijk toch iemand langs te laten komen. Deze keer dus beter voorbereid.
Nou dit ja! Stomme neplente tot nu toe!!quote:Op maandag 14 mei 2012 13:29 schreef bijtje84 het volgende:
Ik vind trouwens wel dat als er deze week zoveel dames met verlof mogen dat de zomer dan ook maar eens door moet zetten hoor vanaf volgende weekdat zou het wel helemaal af maken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whaha iddquote:Op zondag 13 mei 2012 23:12 schreef peace-lover het volgende:
[..]
Dank je wel
Het gesprek ging er ineens over en misschien werd ik toen al een beetje zenuwachtig en merkte ze hetZe vroeg wel nog "echt??" maar was wel heel blij
Omg..quote:Op maandag 14 mei 2012 07:13 schreef maffemuts het volgende:
Toppunt van zwangerschaps-dementie: En dan weet je wat je vergeten bent het hele weekend... tanken, aangezien de tank van de auto al op reserve staat!
Gelukkig spelen mijn schoonouders even voor reddende engel, aangezienzo slim is geweest pas + alle contanten mee te nemen
Vandaag 28w, Woensdag weer een controle echo en weer een uitbreiding op het "pre-geboorte-album" de rest van de week gewoon werken enzo... nog even volhouden
Twinkquote:Op maandag 14 mei 2012 07:41 schreef Twinkle20 het volgende:
Peace gefeliciteerd!
Ik herken je onzekerheid! Ik geloofde het ook niet totdat wij onze eerste echo hadden en Chefke rond zagen springen. En zelfs in de weken erna blijf je onzeker. Ik ben nu a.s. woensdag 16 weken en nog vraag ik me geregeld af of ie nog wel leeft en of alles wel goed is. Ik moet nog een maand wachten eer ik weer naar de VK mag. Week erop 20-wekenecho.
Het blijft spannend maar probeer van het positieve uit te gaan!
Enf! Fijn dat je weer terug bent en het weekend redelijk zonder kleerscheuren hebt overleefd.
En Zoe rustig aan meid! Hallo je hebt er net een kind uitgepoept, da's een hele prestatie voor je lijf he! Lekker blijevn liggen en je door alles en iedereen laten verwennen. Dat heb jij wel verdiend!
Jij bent dat ook een expert op het gebied van je eigen darmenquote:Op maandag 14 mei 2012 14:10 schreef Enfermera het volgende:
Twink: whihi kan best!Ja, ik weet gewoon goed hoe mn darmen voelen en dit is echt zó anders... echt een kort stompje zeg maar, heel zacht
mn darmen gaat meer geleidelijker zeg maar. Magoed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van F. (2012) en M. (2016)
Ik zit bij Zilveren Kruis, ik vulde mn woonplaats in en kreeg 3 VK's waar ik uit kon kiezen, alledrie buiten mn woonplaatsquote:Op maandag 14 mei 2012 16:18 schreef Poppedein het volgende:
Wat een vreemd verhaal peace-lover, de tarieven 2012 zijn al sinds november vorig jaar bekend! Verloskundige zorg wordt altijd vanuit de basisverzekering vergoed, tenzij de betreffende VK een reden had t contract met jouw verzekeraar niet te willen tekenen of andersom. Zit je bij CZ toevallig? Daar is nog wel wat om te doen geweest namelijk.
Ik kan je wel een ongeveer bedrag PMen, doen ze ook je echo's?
De Mac was ook niet zo'n goed plan, maagzuur technischquote:Op maandag 14 mei 2012 16:07 schreef Sonnetje85 het volgende:
Zure matjes en maagzuur zijn geen goede.combi, eigenlijk...maar.wel lekkervindt dreumes niet trouwens. Die is me aan t feeden
![]()
Gelukkig bestaan er rennies![]()
Oh en babykamer is weer een stukje verder klaar. Er zitten nu goede kozijnen en ramen in
Nee, niet echt. Was eigenlijk al flink gerustgesteld toen de nekplooimeting zelf heel goed was (en er een neusbotje aanwezig was). De gyn zei toen al dat ze heel raar zou staan kijken omdat ook mijn leeftijd nog 'goed' isquote:Op maandag 14 mei 2012 15:28 schreef Phaidra het volgende:
Coco, kan me voorstellen dat je even enorm schrikt!![]()
Gelukkig was er een andere aanleiding. Vind je het vervelend dat de test nu niet volledig is?
Die zou ik in principe gewoon moeten betalen, ben 30, dus wordt niet vergoed, nee.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:32 schreef Gerberaatje het volgende:
Coco, dat is wel een foutje zeg... ook al is het een kansberekening, je laat niet voor niets een nekplooimeting doen en die hoort gewoon met de bloedtest.. hoe zit dat met de kosten? Want je zit nog niet in de leeftijdscategorie voor wie hij vergoed wordt, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar daarom denk ik niet dat ik nu ineens niet ga hoeven betalen ofzo. Geen idee eigenlijk. Aangezien de fout ook bij mij ligt, en een deel van de test wél is uitgevoerd, wilde ik er niet moeilijk om gaan doen.
Ik zit waarschijnlijk op 12 januari, lopen we met z'n 3en dus bijna gelijk.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:36 schreef pardijntje het volgende:
Peace lover, gefeliciteerd, we lopen gelijk op, naar eigen berekening kom ik ook op 13 jan uitgerekende datum uit
quote:Op maandag 14 mei 2012 11:39 schreef Zoë23 het volgende:
Dit is ze dan!Wat een schatje!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor al jullie lieve woorden!
en alle adviezen & leuke gesprekken de afgelopen maanden!
Een dikkevoor iedereen die 'm kan gebruiken
![]()
![]()
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
Goed bezig zijn wequote:Op maandag 14 mei 2012 16:43 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
De Mac was ook niet zo'n goed plan, maagzuur technischmaar wel lekker!
Verlofmijne begint over 4 weken
(maar ik speel vals, kweet het...
)
Aww, dat is idd zielig. Mijn mr is as we speak naar de winkel om ijs te halenquote:Op maandag 14 mei 2012 18:46 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Goed bezig zijn we![]()
Officieel verlof is ook fijn!
Ik ben zielig...k heb geen toetje...vergeten te halen. En mn eten was.net te weinig![]()
Oh en heb last van maagzuur![]()
Verder gaat alles goed hoor
Daarvoor hoef je (helaas) niet bij een bedrijf te werken die vestigingen heeft in meerdere landen hoorquote:Op maandag 14 mei 2012 19:32 schreef Skoap het volgende:
pfff ik moet echt wat gaan veranderen. Vorige week 47 uur gewerkt. (In 5 dagen) en vandaag ook weer 9 uur gemaakt. Het is zo kut om voor een bedrijf te werken wat in meerdere landen zit.
Mijn collega's komen pas rond half 3 / half 4 's middags online. Ze hebben dan om 18:00 echt niet door dat voor mij de dag er al weer op zit. En blijven maar aan mijn kop zeuren.
Ik moet echt eens leren nee te zeggen
Nee, nu moet je eerst nog n paar uurtjes minstens slapen en goed uitgerust zijn zodat je het zware werk kan doenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:44 schreef covie het volgende:
pfieuw het is goed gekomen :p meneer is niet meer te leen.
Denk dat het door de drukte in mijn buik komt van de afgelopen dagen en hij even de zenuwen kreeg.
Nou ja klimop is gesnoeid, plakplastic zit op de ramen, en de schuur is opgeruimd. Ik mag bevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |