abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111451845
Zwangerschap & geboorte deel 963

24 mei: Covie

02 juni: thistleweed
16 juni: adesse
23 juni: Phaidra (jongetje)
26 juni: KatyM (jongetje)
26 juni: Marjolijntje (meisje)
29 juni: bijtje84 (2 jongens)
29 juni: Lunta
30 juni: clauwheee (meisje)

4 Juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
12 juli: Fenne
13 juli: Kersjes (jongen)
13 juli kin238 (meisje)
17 juli: Sonnetje85 (meisje)
21 juli: Gerberaatje (meisje)
24 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

1 augustus: Nanadu (jongen)
3 augustus: _Bunny_ (meisje)
6 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

1 september: Sopho
10 september: LeNeHe
***10 september: Loodje en Blijepeen***
11 September: Frups (jongetje)
17 september: Kwisted (meisje)
26 september: NiGeLaToR (meisje)

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
31 oktober: Twinkle20

6 november: Cocotrimonium
11 november: Qeza
26 november: Regenboogjes
27 november: OooLizaooO
30 november: Kaatjejannie

6 december: Nytar
26 december: Ladylike
31 december: Sterrenmunt

Estrys

2013

01 januari: rebel-angel

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door Sonnetje85 op 12-05-2012 12:43:17 ]
pi_111451864
Wordt dit Zoe's topic?
Of hopelijk voor haar t topic waar ze de geboorte van de meisje komt melden O+
  zaterdag 12 mei 2012 @ 09:05:30 #3
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111451882
Dat hoop/denk ik ook!
pi_111451904
Goedemorgen,

Keshet uit de kast, gefeliciteerd!

Voor de zekerheid nog een paar :% :% :% voor Zoë, maar ik hoop dat ze haar kleintje al heeft.

Vandaag de mijlpaal waar ik het meest naar uit heb gekeken, 37 weken *O* Nu 'mag' het!
pi_111451911
Oja, meld *)
pi_111451929
Soohr mag eruit Son! :P

TW, 37 weken gehaald *O*

Ik ben vandaag alweer 30 weken :o OMG!
pi_111451967
Fixed ;)

*O* voor tw en gerbera *O*

Auw, ik weet niet wat mn banden aan t doen zijn :X althans vermoed dat,t banden,zijn... Maar geen prettig gevoel :X (zelfs hangend op de bank niet dus)
Ze is.de afgelopen dagen ook de rechterkant aan t uitrekken (althans k voel alleen maar iets rechts, dus.denk dat ze daar hangt. Ook veel getrappel in rechterzij enzo), en rechts dus ook de.pijn...
pi_111452181
Oww hoop zo dat Zoe haar kleintje inmiddels heeft!! :)
pi_111452201
Heb je al eens op een 'rechte' stoel een tijdje gezeten Son? Ik merk het op onze hangbank... dat ik gewoon spierpijn achtig iets heb als ik daar te lang op gezeten heb...
pi_111452232
Nou ik zit nu weer rechtop ;)
Maar dat hangen en Floris op de bank helpen viel even verkeerd _O- kon niet eens.rechtop gaan zitten :')
Idd.meer spierpijnachtig gevoel
pi_111452266
Zoë23 hoop dat je inmiddels lekker aan het genieten bent van de kleine meid :)

Keshet wat leuk dat je weer zwanger bent, gefeliciteerd *O*

TW 37 weken *O*

Gerberaatje 30 weken *O*

Ik heb eindelijk verlof dus vaker op fok! en kan ik tenminste weer een beetje op iedereen reageren *O*
pi_111452280
Heb je nu al verlof merel :o
Je bent toch nog geen 34 weken?
Wel fijn! Lekker rustig aandoen!
pi_111452321
Ik heb mijn zomervakantie er voor geplakt, ben morgen 32 weken.
pi_111452333
Ah kijk, ben ik niet.gek :D
Das.helemaal lekker.dan!
pi_111452527
Ah ik had zoo gehoopt op een babymelding van Zoë!
Hopelijk lig je al lekker te genieten meis. En anders, zet m op! :%

*O* voor TW en Gerb mijlpalen, en voor Keshet die uit de kloon-kast is gekomen :)

En nu ga ik een pomp halen om het waterbed leeg te zuigen, dan kan het andere bed naar onze slaapkamer, jeej!
pi_111453521
Zoë waar ben je???? :D
pi_111453771
Ik heb de laatste week zoveel dorst, echt gruwelijk veel. Toch woensdag maar even naar de vk. Maar ik kom niet bizar veel aan en de baby is ook niet supergroot, dus of het nou zwangerschapssuiker is?
pi_111454001
terwijl we wachten op baby nieuws van Zoë gooi ik er nog wel een echo foto tegenaan

ons meisje met 20 weken en 4 dagen O+
pi_111454030
Mereltje wat lekker zo vroeg verlof.
Katy, wat vervelend, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Ik verder niet zo veel van zwangeschapssuiker maar goed dat je toch even aan de bel trekt.

Ik ben me aan het afvragen of ik nou zo hormonaal ben? Wij gaan gebruik maken van een cosleeper. Nou moet deze ook op klossen anders gaat het niet lukken om de matrassen op gelijke hoogte te krijgen. Voor ons bed heeft mijn man deze gemaakt van hout en dat moet dus ook nog gebeuren voor het babybedje. Ook moet het matrasje nog op de goede hoogte worden gemaakt. (we hebben een gewoon bedje van de Ikea die we ombouwen tot cosleeper) Nu is dat nog niet gebeurd en ben ik me druk aan het maken over het feit dat als de baby nu geboren wordt het nog geen plek heeft om te slapen. Nou heb ik mijn meneer al een paar keer gevraagd of hij dat in orde wil maken (ik heb twee linkerhanden) maar hij doet het steeds maar niet. Vandaag gezegd dat ik me er zorgen over maak en toen werd ie boos }:| Toen moest ik al weer bijna huilen. Maak ik me nou te veel druk?
Nu is het natuurlijk wel de bedoeling dat jullie me gelijk geven en zeggen dat mijn meneer stom is en dat hij het allaaaaaang al had moeten doen enzo ;)

Zo meteen zwanger massage, ben benieuwd, nog nooit een professionele massage gehad. Anderhalf uur in de watten gelegd worden lijkt me toch wel heel fijn.
pi_111454242
Kwisted wat een mooi echo zeg!
pi_111454279
quote:
15s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 11:16 schreef KatyM het volgende:
Ik heb de laatste week zoveel dorst, echt gruwelijk veel. Toch woensdag maar even naar de vk. Maar ik kom niet bizar veel aan en de baby is ook niet supergroot, dus of het nou zwangerschapssuiker is?
Had ik ook....HEEEEEL veel dorst! ze hebben alles na gekeken en er was niks geks...dus het hoeft niet!

ZOEEEEE ben zo benieuwd O+

Lief Kwisted!!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_111454354
hij had het al laaaang moeten doen :)

Misschien toch zelf proberen en daarna heel hulpeloos kijken als het niet lukt (of het lukt gewoon wel en ben je superstoer).

Ben benieuwd naar zoe :)

oh en kwisted wat een mooi echo!
pi_111454390
Kwisted O+

Thistle, irritant die mannen he :P ze snappen t gewoon niet :D
Hier heb k m net even aan zn staart getrokken over de stucador :P ik dacht dat ie nog niks.geregeld had, maar wel dus O+
Hij zei zelf.dat eind mei de kamer klaar zou zijn, dus daar hou k m aan :+ heb gezegd dat eerste weekend juni ook wel mag. Is t iig voor mn verlof.klaar :D
pi_111454460
Of gewoon het bed slopen als lesje dat ie boos werd... Mijn meneer weet dat ik het hem 2 of 3 keer zou vragen en het dan zelf zou gaan doen, met de consequenties voor hem :+ (ben ik eigk een gemeen wijf hè :+)

Oh Bijtje handig zo'n pomp.. Ik hem mijn waterbed met de zwangerschap van muppet met een slang en 2 emmers leeggehaald.. Ging eigk best maar een pOmp was makkelijker geweest...
pi_111454567
Kwisted! Wat een mooi meisje en een goed gelukte echo zeg, wow O+.

TW, ik vind dat je niet zeurt hoor, je man had dat allang even kunnen doen lijkt me. Alles wat jij voor hem zou moeten doen doe je dus nu ook niet meer. Niet koken, niet wassen, niks ophalen van de stomerij etc :+.

Bitterend, ha er hoeft dus heus niks te zijn. Ik denk ook dat er niks is, maar ja je weet t niet. Zo'n ranzig glucose drankje zit ik ook niet zo op te wachten :+.
pi_111454675
Kwisted O+ wat een beauty!
pi_111454698
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_111454789
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 11:54 schreef Gerberaatje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Euhw my, dat is gevaarlijk zeg :o. Was je remvloeistof op ofzo? En toen met de handrem naar huis gekomen? Gelukkig is het goed afgelopen :).
pi_111454858
Ik heb vannacht gedroomd dat m'n vriend naar curacao was verhuisd. En allemaal knappe vrouwen daar toen ik hem kwam opzoeken. Doutzen Kroes, italiaanse modellen, onwijs skinny }:|. Hij wilde niet meer mee naar huis ;(.
pi_111454874
De remvloeistof is op, maar of ie gewoon op is, of dat de remleidingen lek zijn durf ik niet te zeggen :')

Ik was hier in het dorp, en in principe kan ik zonder remmen thuiskomen dan (vooral op het tijdstip net met eigk geen andere auto's op de route naar huis) maar anders op de motor afremmen... en idd de parkeerplaats op met het laatste beetje remmen wat ie nog deed :')

Maandag maar wegbrengen en dan eerst nog even een sloot remvloeistof erin knallen zodat ik de garage in elk geval haal :') (die is ook in het dorp, dus gelukkig allemaal dichtbij)...

Maar toch zit je dan met samengeknepen billen in de auto :D
  zaterdag 12 mei 2012 @ 12:07:41 #31
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_111455084
Jeetje Gerberaatje! misschien toch maar iemand taxichauffeur laten spelen tijdens je zwangerschap _O-

Thistle, dat ken ik heel goed... vandaar dat ik nu ook min of meer geëist heb dat alles maar dan ook alles geregeld is voor 30weken, op het geboortekaartje na (die we eigenlijk ook al rond hadden, maar afgelopen week bericht kregen dat deze onverwachts uit het assortiment gehaald was) en de definitieve naam (iets met initialen en achternaam die niet lekker lopen) is fysiek alles aanwezig en op 1 keer uitwassen na, klaar voor gebruik O+
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_111455213
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 11:59 schreef Gerberaatje het volgende:
De remvloeistof is op, maar of ie gewoon op is, of dat de remleidingen lek zijn durf ik niet te zeggen :')

Ik was hier in het dorp, en in principe kan ik zonder remmen thuiskomen dan (vooral op het tijdstip net met eigk geen andere auto's op de route naar huis) maar anders op de motor afremmen... en idd de parkeerplaats op met het laatste beetje remmen wat ie nog deed :')

Maandag maar wegbrengen en dan eerst nog even een sloot remvloeistof erin knallen zodat ik de garage in elk geval haal :') (die is ook in het dorp, dus gelukkig allemaal dichtbij)...

Maar toch zit je dan met samengeknepen billen in de auto :D
Nou dat kan ik me voorstellen zeg, doodeng :o.
pi_111455359
Gerberaatje wat eng zeg :X

Kwisted wat een prachtige echo zeg met dat handje O+

TW je bent 2 juni uitgerekend, dan mag je vent echt wel even achter de broek zitten hoor! geniet van je zwangerschapsmassage.

Denk dat ik de komende week ook eens met lijstjes ga beginnen wat er allemaal nog moet gebeuren. Kindje blijft de eerste maanden gewoon bij ons op de kamer. Daarna gaat het kindje bij onze dochter op de kamer dus daar hoeven we niet heel veel aan te doen. Heb me al wel bedacht om op onze kamer een extra commode, simpel dingetje van de IKEA te kopen zodat we niet steeds van ene naar de andere kamer hoeven.
pi_111455438
Oef Gerb wat eng! Hopelijk is er niks heel groots kapot aan je auto!
Pff met een paar emmers en een slang lukte dat joh? Zo'n pomp werkt echt super! ( moet je wel de slangen correct aansluiten... Deze doos is nu kapot omdat het apparaat niet wilde werken... Om er na een half uur kloten achter te komen dat ik twee slangen verkeerd om had aangesloten whehe).
pi_111455609
quote:
15s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 11:16 schreef KatyM het volgende:
Had ik een paar weken geleden ook, en toen zei de vk dat je tijdens je zwangerschap normaal zo tussen de 2 en 3 liter mag/ moet drinken per dag! Dus ik vond het opeens niet zo gek meer dat ik dorst had :+. Nu probeer ik echt tot minstens 2 liter te komen en gaat t veel beter!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111455705
Even een snelle update

Onze dochter S.ara is om 06:43 geboren O+
Ze weegt 3865 gram (ipv de geschatte iets minder dan 3200gram :+ )

veel weeën gehad, svonds nog maar 1cm ontsluiting.
Na pijnmed, na een paar uurtjes 3cm en vliezen gebroken.
toen ging het hard en half 1snachts ruggenprik ivm vele weeën maar ook met de ruggenprik voelde ik ze. Om 04:30 vanmorgen 10cm ontsluiting en na lang persen kwam ze om 06:43 ter wereld O+

Behoorlijk uitgescheurd :X een half uur lang gehecht.

Had niet verwacht dat het zooo snel zou gaan :P

Nu slapen met m'n lief en ons meisje, lief&ik zijn al 29uur wakker :o
pi_111455734
Jaaaaaaa ze is er!!!! En niks niet klein meisje :o gewoon een dikke 7,5 ponder :D

Van harte Zoë en meneer met S.ara! O+ en nu lekker bijkomen en vooral genieten vrouw! Good job!!

*O*
  zaterdag 12 mei 2012 @ 12:33:39 #38
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111455765
*O* gefeliciteerd met je meissie! *O* genieten en uitrusten proberen nu! :*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_111455776
Zoë23 gefeliciteerd met jullie dochter *O* *O* *O* lekker slapen, klinkt toch als een heftige bevalling, hoe vaak hoor ik niet dat ze er qua gewicht toch helemaal naast zitten :D
pi_111455793
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 11:54 schreef Gerberaatje het volgende:
SPOILER
Ai, dat is scary :o. Mijn auto had dat vorig jaar ook, terwijl 'ie net gekeurd was. Eerst niets gevonden bij de garage en ging ik aan mezelf twijfelen. Later gebeurde het nog eens en een andere garage ontdekte dat de remkabels bijna doorgeroest waren :X. Echt een wonder dat er geen ongelukken gebeurd zijn...

Omdat er toch nog meer mis bleek te zijn, heb ik inmiddels een ander autootje. Voelde me er ook echt niet prettig meer bij.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111455796
Slik, ik sta 16e :o (ga ervanuit dat Knife inmiddels wel papa is?)
pi_111455817
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 12:34 schreef Mereltje het volgende:
Zoë23 gefeliciteerd met jullie dochter *O* *O* *O* lekker slapen, klinkt toch als een heftige bevalling, hoe vaak hoor ik niet dat ze er qua gewicht toch helemaal naast zitten :D
Hier zaten ze er bij muppet echt eng dichtbij :D daar schatte de vlos 's morgens voor de inleiding een 3700/3800 gram, en ze was 3675 :D het kán dus wel :D
pi_111455854
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 12:31 schreef Zoë23 het volgende:
Even een snelle update

Onze dochter S.ara is om 06:43 geboren O+
Ze weegt 3865 gram (ipv de geschatte iets minder dan 3200gram :+ )

veel weeën gehad, svonds nog maar 1cm ontsluiting.
Na pijnmed, na een paar uurtjes 3cm en vliezen gebroken.
toen ging het hard en half 1snachts ruggenprik ivm vele weeën maar ook met de ruggenprik voelde ik ze. Om 04:30 vanmorgen 10cm ontsluiting en na lang persen kwam ze om 06:43 ter wereld O+

Behoorlijk uitgescheurd :X een half uur lang gehecht.

Had niet verwacht dat het zooo snel zou gaan :P

Nu slapen met m'n lief en ons meisje, lief&ik zijn al 29uur wakker :o
Van harte gefeliciteerd!!! *O* *O*

Klinkt heftig, nu gelukkig wat bijkomen met meisje op je buik in plaats van erin ;). Geniet ervan!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111455920
Van harte Zoë! *O*
pi_111455922
Gefeliciteerd zoe!!! *O*
pi_111455930
Zoe! Daar is ze! Jullie S.ara! Van harte gefeliciteerd, kom lekker bij en genietse meid :* Enne, toch nog wat spekkies ;).
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  zaterdag 12 mei 2012 @ 12:40:45 #47
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111455947
Zoe, van harte gefeliciteerd met je dochter! Mooie naam O+
En nu lekker genieten :*
pi_111455965
Jaaaaaaaa daar is ze!!!! Gefeliciteerd met je dochter!!!!! *O* *O* *O* *O* *O* Lekker uitrusten nu :* :*
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_111455967
Zoe O+ gefeliciteerd met jullie kleine meid *O*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_111455994
Zoe van harte met S.ara!
Nu lekker gaan genieten!
Toch iets minder klein ;) wel mooi gewicht!
pi_111456004
Jaaa daar is ze dan eindelijk!! Zoë en man van harte gefeliciteerd met jullie dochter! O+
Prachtige naam! En wat een mooi gewicht zeg, meid waar heb je t geláten!
Ga lekker uitrusten en genieten!! *O*
pi_111456013
Hier was de batterij van de weegschaal alweer even leeg (2 of 3 weken) net nieuwe gehaald en er bibberend op gaan staan... Ik ben gewoon geen gram aangekomen :? of het ding is koekkoek.... of er gaat iets heel erg goed :D stand blijft op 5 kilo (oké, 5,2 :')) bij 30 weken :o (en daar is ruim 1900 gram al kind van :') en dan nog alles erbij...)

Het zegt allemaal niks, maar ik ben gewoon zo verbaasd over het verschil met de vorige keer... toen was het nu zo +20 al ongeveer :')

/gemiep en gezever over gewicht :')
  zaterdag 12 mei 2012 @ 12:44:19 #53
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_111456034
Van harte Zoë en man!!!
pi_111456047
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah *0*
Daar is ze dan super fijn zoe! Gefeliciteerd hoor, was wel zwaar zo te horen maar gelukkig toch sneller gegaan dan gedacht,
en idd nog een heel gewicht :D

Geniet er van samen!!!

Gerbera pas een beetje op ja :D

Thistle ik geef je groot gelijk hoor! Hij moet het nu gewiin regelen, de kleine mag nu komen! En llm *O*

Nu sta ik 2e wow ineens in een week tijd van 9 naar 2.. Mss zelfs al wel 1 als knife al vader is poeh.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 12:46:59 #55
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_111456113
Zoë *O* van harte!! *O* . Wat heerlijk dat jullie meisje er is! En helemaal niet zo'n ieniemienie dus :o ! Geniet ervan meis :* .
pi_111456135
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 12:43 schreef Gerberaatje het volgende:
Hier was de batterij van de weegschaal alweer even leeg (2 of 3 weken) net nieuwe gehaald en er bibberend op gaan staan... Ik ben gewoon geen gram aangekomen :? of het ding is koekkoek.... of er gaat iets heel erg goed :D stand blijft op 5 kilo (oké, 5,2 :')) bij 30 weken :o (en daar is ruim 1900 gram al kind van :') en dan nog alles erbij...)

Het zegt allemaal niks, maar ik ben gewoon zo verbaasd over het verschil met de vorige keer... toen was het nu zo +20 al ongeveer :')

/gemiep en gezever over gewicht :')
Joh fijn toch juist! Ik heb hetzelfde. Bij dochter zo'n 18 kg aangekomen. Nu met de tweeling op 33 weken zit ik op +6 kg.
En dan te bedenken dat de jongens van de week zijn geschat op 2 kg per stuk... Plus nog vruchtwater en twee placenta's...
Ik ben allang blij dat ik niet nog tien kg extra mee moet zeulen... Denk dat mijn bekken en rug het dan helemaal op zouden geven.
Joh Gerb wij komen gewoon slanker uit onze zwangerschappen dan we erin gingen hihi.

Ow en dorst is heeeeuuuul herkenbaar. Ik blijf drinken. En het liefst moet het zo koud mogelijk zijn.
pi_111456191
Ja ik ben er ook heel blij mee hoor! Ik zei al tegen meneer, nou vooruit, dan toch nóg maar een baby hierna :') dan hoef ik verder niet meer af te vallen _O-

Dorst: check. Koud en mét prik. De spa rood is niet aan te slepen!
pi_111456219
Zoe, van harte met jullie meisje! *O*
pi_111456340
Oh bijtje en Phaidra, jullie hebben het dus ook :o. Ik ga nog meer drinken, kijken of dat helpt.

Zoë, gefeliciteerd met jullie S.ara! Ik vind het klinken als een lange en heftige bevalling maar fijn dat jij het idee heb dat het zo snel ging! Geniet ervan O+.! *O*
pi_111456514
Ik sta op een gedeelde 5de plek! :o :o

*O* Ik hoop dat ie snel komt! Na de 37 weken dan natuurlijk *O*
pi_111456597
Zoe van harte! *O* En wat een lieve naam O+ Geniet ervan!
  zaterdag 12 mei 2012 @ 13:10:33 #62
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_111456632
zoë van harte met je dochter *O*
W
Z
E
pi_111456681
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 13:05 schreef KatyM het volgende:
Ik sta op een gedeelde 5de plek! :o :o

*O* Ik hoop dat ie snel komt! Na de 37 weken dan natuurlijk *O*
4e :o Dat is snel gegaan opeens :D.

En 34 weken vandaag *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 12 mei 2012 @ 13:18:11 #64
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_111456805
*O* *O* *O* Zoe Gefeliciteerd met je dochter !!!!!!!!!! *O* *O*
pi_111456890
Goed gedaan Zoë!!!! Gefeliciteerd! *O*
Schrijf je 't nu bewust S.(punt)ara?
  zaterdag 12 mei 2012 @ 13:37:52 #66
374977 eliis
Relativeer!
pi_111457265
Gefeliciteerd Zoe!! Prachtige naam :)
pi_111457319
Zoë; proficiat met jullie meisje! Geniet ervan samen!
  zaterdag 12 mei 2012 @ 13:48:11 #68
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_111457472
Zoë, je hebt het toch maar mooi gedaan! ^O^
Van harte gefeliciteerd met je meisje! *O*
pi_111457532
Gefeliciteerd Zoe! Wat een prachtige naam!! Geniet ervan!
pi_111457541
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 13:21 schreef OooLizaooO het volgende:
Goed gedaan Zoë!!!! Gefeliciteerd! *O*
Schrijf je 't nu bewust S.(punt)ara?
Ivm google!

Phaidra, ook een jompel voor de 34 weken hoor *O* nog 6 te gaan. Nou ja, hoogstens 7 *O*
pi_111457547
Jaaaaaaa Zoe heeft haar kleine meisje! *O* *O* *O*
Of ja klein ... groter dan eigenlijk geschat was dus (hoor ik ook vaak de laatste tijd hoor).

Ga lekker genieten meid!

TW ik snap jou helemaal hoor! Hmm .. moet jij eens nadenken wat jij allemaal voor meneer doet .. moet je hem soms ook even onder zijn neus wrijven.
Ik vroeg hem eerdaags ook of hij even de stofzuiger door de kamer wilde doen .. ik kon echt niet meer. Dikke zucht van zijn kant.

Ik zeg: Halloo?? Zal ik gewoon ook jouw was niet meer doen en jouw afwas en niet meer de badkamer iedere week soppen en de hond niet meer uitlaten en dweilen en wat al niet meer?

Toen was het stil en ging ie braaf stofzuigen :')

Ze hebben soms echt NIET in de gaten wat jij allemaal tussen neus en lippen nog eens doet voor ze. En daar zit je zelf nooit over te zuchten en te kreunen.

En zeker als je 2 juni uitgerekend bent vind ik dat je echt wel in je recht staat.
Ik bedoel.. het zou zo nmaar kunnen dat je kleintje twee weekjes eerder komt .. da's dan al over een week :o

Gewoon achter zijn vodden aan zitten dus. Ik geef je groot gelijk! :P
  zaterdag 12 mei 2012 @ 13:51:52 #72
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_111457571
Gefeliciteerd Zoe!!!! *O* *O* *O*
Klinkt als een heel pittige bevalling, hopelijk kun je nu lekker uitrusten en snuffelen O+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_111457842
Hallo top 10 :D. Die laatste wk van juni staat best vol :D.

Wij zijn de hele dag al aant babyshoppen en auto's gluren. Dr moet nog een andere auto komen. Ik heb me ff een uurtje op de bank laten dumpen want kan ff niet meer haha. Komt ie me straks maar weer oppikken :P.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 14:04:12 #74
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111457893
Zoe, het is je gelukt!
Gefeliciteerd met jullie S.ara *O*

Gerbera, niet meer zo eng doen met de auto hoor :o
En hier gaat er per dag ook minstens een 1,5 liter fles spa doorheen. Niet rood maar turquoise, net wat minder bubbels erin. Doooooooorst!!!

TW, geniet van je massage! Lekker hoor, word er helemaal jaloers van :D
.... met gevoel voor drama....
  zaterdag 12 mei 2012 @ 14:07:10 #75
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111457983
SPOILER
pi_111458022
Zoë! Daar is je meisje dan eindelijk! Gefeliciteerd en wat een mooie naam. *O* *O* *O* *O* *O*
Sterkte met het herstel.

Covie; you're next! :P

*O* *O* Voor de mijlpalen van TW en Gerberaatje.

Kwisted; mooie foto zeg!
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  zaterdag 12 mei 2012 @ 14:14:56 #77
30252 Soempie
Procreating
pi_111458260
Wat een mooie naam, Zoë. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje. :*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_111458533
Ha, daar is Zoë! Gefeliciteerd met je mooie meid!

Oei, dat verhaal over die remmen, brrr. Ik moet er niet aan denken, lijkt me dood eng.

Zwangerschapsmassage kan ik iedereen toch wel aanraden. Ik ben er totaal niet van om zo'n klap met geld uit te geven aan mezelf maar het was het wel waard. Voel me een heel stuk beter. Alle knopen zijn er weer uit en ben heerlijk ontspannen. Dus als je twijfelt, gewoon doen.
Ik denk ook dat ik nu gewoon helemaal los ga. Ik heb nog wat geld te besteden dus ik denk dat ik ook gewoon even naar de kapper ga, misschien nog wel een pedicure/manicure, gezichtsbehandeling. Na de bevalling heb ik daar toch voorlopig geen tijd voor denk ik zo.

Jullie zijn lief :D Mijn man had dat natuurlijk al lang moeten doen. En dankzij jullie reacties denk ik er ook al weer milder over, haha. Niets meer voor hem doen zit er niet echt in omdat hij hier al heel veel doet in huis en daarnaast heeft hij het ook enorm druk omdat hij, de laatste twee weken, bijna al zijn vrije tijd heeft besteed aan het helpen van een vriend van hem die een beetje in de problemen zat met een verhuizing/verbouwing. Dat vind ik dan ook wel weer lief van hem. Natuurlijk had hij gewoon een uurtje minder lang die vriend moeten helpen en ipv daar van het bedje moeten maken maargoed.
pi_111458596
Gefeliciteerd met jullie baby's Zoë, Soohr, Sam, Tinuviel en Sproetjehopelijk vergeet ik niemand! *O* Wat geweldig dat ze er zijn en dat het allemaal goed is gegaan. Veel geluk met elkaar!

Ik liep dus een beetje achter. :@

Hier alweer 24 weken en 4 dagen. Gaat vlot. Veel heb ik niet te melden, want het gaat allemaal voorspoedig. Verder hebben we 't erg rommelig druk i.v.m. mogelijke verhuizingen andere bezigheden, dus vandaar.

Baby (geslacht nog onbekend voor ons) maak het goed en laat zich regelmatig duidelijk voelen. Gek, het is zo'n bekend gevoel en tegelijkertijd vind ik het ongelofelijk dat er weer een echt kind in mijn buik zit.

Qua kwaaltjes is het één groot feest der herkenning van de zwangerschap van E: maagzuur en vreselijk moe. Maar goed, aan maagzuur is gelukkig wat te doen en die vermoeidheid hoort er voor mij nu eenmaal bij, blijkbaar. Ik ben wel erg blij dat ik in het onderwijs werk, want zodoende heb ik met 32 weken al verlof. B-)
pi_111458664
Fijn dat alles voorspoedig gaat Cantare. Hoe kan het dat jij al zo snel verlof hebt? Sluit de zomervakantie soms aan?
pi_111458707
Jup, 29 juni is de laatste schooldag en dan houden mijn werkzaamheden ook op, dus dan kan ik op m'n kont gaan zitten :D helaas loopt mijn tijdelijke contract dan ook af en weet ik nog steeds niet of het verlengd wordt.
pi_111458797
Relexed hoor, dat dat aansluit op de zomervakantie. Hoewel het misschien nog fijner is als de zomervakantie aan het einde van het verlof er nog aan vast zou zitten. Jammer dat je niet weet of je daarna nog werk hebt, lijkt me niet echt een lekker gevoel. Krijg je wel gewoon zwangerschapsverlof als je tijdelijke contract niet verlengt wordt?
pi_111458889
Het was ook mooi geweest als ik nog een stuk zomervakantie aan het eind van mijn verlof had gehad, ja, alleen dat zou betekenen dat ik middenin mijn eerste tijdelijke contract bij deze werkgever zwanger was geworden en dat wilde ik liever niet. Nu kon ik mooi het schooljaar afmaken.

Op zich is er steeds wel gezegd dat mijn contract verlengd wordt, of dat ik tijdelijk uit dienst ga en dan weer terug kan komen, maar het blijft allemaal maar onzeker door de (afgeblazen/uitgestelde) bezuinigingen Passend onderwijs. Ingewikkeld verhaal, maar inderdaad: een lekker gevoel is het niet. Nou ja, nog uiterlijk tot 22 mei, dan heb ik een gesprek waarin ik zal horen wat kan/mag/moet.

Als mijn contract niet verlengd wordt dan krijg ik als het goed is een zwangerschapsuitkering van het UWV en aanvullend (voor de periode daarvoor en daarna, mocht ik nog geen werk hebben) WW.
pi_111458921
Dat remmen verhaal :o Eng!

Cantare, fijn dat het goed gaat en dat je al zo lekker vroeg verlof hebt. Wel balen dat je nog geen zekerheid hebt over je contract. :{

TW; nu heb ik ook zin in een massage en verwennerij :D
I found myself alone,
pi_111458963
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 14:37 schreef LeNeHe het volgende:

TW; nu heb ik ook zin in een massage en verwennerij :D
Nou idd, lijkt me heerlijk!
pi_111459080
Zoë *O* Gefeliciteerd meis!! :*
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_111459101
Over zwangerschapsmassages...

Dr. Feelgood O+ schijnt echt een onwijse aanrader te zijn:
http://www.doctorfeelgood.nl/

Voor de mensen in en rondom Amsterdam :).
pi_111459138
Gefeliciteerd Zoë en man met jullie dochter *O*
  zaterdag 12 mei 2012 @ 15:02:14 #89
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_111459678
Zoe, gefeliciteerd met S.ara *O* *O* Moooooie naam O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Tante_Soesa op 12-05-2012 17:07:28 (thanks Ophelia) ]
pi_111462176
Zoë en man gefeliciteerd *O* *O*
  zaterdag 12 mei 2012 @ 16:27:02 #91
35189 Troel
scherp en bot
pi_111462345
Zoë, gefeliciteerd!!!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_111463800
Echt een rampenweekend voor mij ;)

Vanavond uit eten (maar nog steeds geen biefstuk) morgen brunchen met schoonfamilie en heb lekker zalm en filet americain en alles gehaald :9~ en dan daarna een feest waarbij we ook een buffet hebben.
Ook met allemaal vis (kan ik niet binnenhouden) en biefstuk enzo.

Fijn zo aan het eind even nog :')
Ik kom vast ook niet tekort, maar heb zooooooooo'n verschrikkelijke zin in een lekker sappige steak :9~ :9
pi_111463840
Nog eventjes Covie en dan mag je weer.
pi_111463860
Zoë! Gefeliciteerd! Wat een prachtige naam hebben jullie haar gegeven!!

(hier schatting van 2500-3000 en ze was 3394)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_111464441
Gefeliciteerd, dames!

L werd ook op 2500 geschat. Ze woog 3570. Daarom wilde de vk in eerste instantie ook niet knippen. "Dat kindje past jou precies!" was haar reactie op mijn paniekerige "Het paaaaaast nieeeeet!"

Later kwam ze erop terug en gaf ze toe dat L toch groter was dat verwacht. :)
  † In Memoriam † zaterdag 12 mei 2012 @ 17:48:34 #96
309370 Nanadu
pi_111464692
Zoe daar is ze dan eindelijk en toch ook snel. Gefeliciteerd *O* *O* *O* Nu lekker genieten van elkaar.

Covie nu als eerste!!

Cantara wat balen dat je nog niet zeker weet dat je contract wordt verlengd. Ik hoop dat je positief nieuws te horen krijgt. Mijn contract loopt af wanneer ik met verlof ben (en uitgerekend, 1 augustus). ik weet ook niet 100 % zeker dat het gewoon verlengd wordt, maar ze gaf gisteren aan dat we er binnenkort even voor gaan zitten en ze vroeg ook of ik gewoon weer 31,5 uur wilde gaan werken en dezelfde dagen. Ik neem dus aan dat het gewoon verlengd wordt, maar toch.... Ze kan misschien ook besluiten om mijn contract te verlengen als ik terug ben van verlof :? Beetje onzin lijkt mij, want ze krijgt toch geld van het UWV tijdens mijn verlof, dus het kost haar geen geld. Of heb ik het mis?

TW die massage klinkt heerlijk :Y Die kan ik ook wel gebruiken. Gisteren de hele dag gewerkt en daarna nog personeelsuitje gehad. Was erg leuk, maar was pas rond 23.15 thuis en mijn hele lijf deed pijn. Vandaag weer bezig geweest in de kamer van mijn dochter, omdat ze die zal gaan delen met haar broertje (de eerste paar jaar dan). Nu uitgeput :O
pi_111464785
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 17:19 schreef Thistleweed het volgende:
Nog eventjes Covie en dan mag je weer.
I know, het is ook gewoon een luxeprobleem :P
pi_111464836
Hoe lang na de start van je verlof eindigt je contract, Nanadu? En je hoeveelste contract is dit? Als je namelijk 3 maanden niet op contract bent bij het bedrijf, begint de teller weer bij nul (ivm die 3 keer tijdelijk contract binnen 3 jaar...) en kunnen ze die hele periode dus weer opnieuw starten zonder vast contract...

Ik leg het een beetje onduidelijk uit misschien, hoop dat je me snapt...

Hoeveel last kun je hebben van je hormonen? :') heel erg.. en vooral van gewoon lekker in je vel en blij-ig, naar ik ben alles even echt helemaal vreselijk zat, vooral het zwanger zijn :r

Zo maar met de muppet mee naar bed meteen :') ik denk ook dat het komt omdat ik vanmiddag heel graag even mee wilde slapen en ze nét toen besloot dat ze aan 30 minuten slaap genoeg had :') en meneer is weg voor zijn werk. Dus gewoon even bluh!
pi_111465204
Gefeliciteerd Zoé met de geboorte van jullie dochter!!! *O* *O* *O*
Tralalalaaa
pi_111465367
Zoë, gefeliciteerd met jullie mooie dochter S.ara!! Ik ben heel benieuwd naar de foto's. Eindelijk kun je haar vasthouden O+
pi_111466541
Zoe, gefeliciteerd met je dochter! En morgen gelijk moederdag vieren O+
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_111466628
oh inderdaad ja! Wat leuk! Je eerste moederdag :D

Ik heb vandaag al de hele dag een gek gevoel. Mijn buik staat flink gespannen, dus ik geloof dat ik goed aan het groeien ben. En ze trappelt de hele dag :P

Ik ben aan het bedenken wanneer ik het beste de pret echo kan plannen. Iemand tips met hoeveel weken dat mooi is?
pi_111468962
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 13:50 schreef KatyM het volgende:

[..]

Ivm google!

Ik ben nog niet mee, sorry :X
  † In Memoriam † zaterdag 12 mei 2012 @ 20:04:41 #104
309370 Nanadu
pi_111469164
Gerberaatje ik snap je uitleg. Mijn contract loopt 1 augustus af en half oktober loopt mijn verlof af. Het zou dus een reden kunnen zijn, want dan zou ze per 1 november een nieuw contract kunnen doen en dan zitten er 3 maanden tussen. Ik ga maandag maar even navragen wanneer we het gesprek hebben. Ik verwacht dat ze mijn contract gewoon verlengd, maar je weet nooit hoe werkgevers kunnen zijn.

Liza met een punt ertussen kan je niet gevonden worden als iemand je naam googled. (voor later)
  zaterdag 12 mei 2012 @ 20:53:25 #106
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_111471425
Zoe, gefeliciteerd met S. ara! *O* Rust lekker uit en geniet ervan!
pi_111471587
Keshet uit de kast *O*
Dat je maar gewoon een volledige zwangerschap mag gaan meemaken :*
En vraagje, waarom word je eerder ingeleid?
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_111472479
Gefeliciteerd Zoé met je toch niet zo kleine S.ara! Het klinkt als een heftig avontuur wat je hebt meegemaakt, maar ze is er! Slaap lekker!
pi_111474907
quote:
Dankje, 'k heb het door!
Begrijp nu wel nog niet goed waarom het hier gebruikt wordt. Tegen de tijd dat S.ara haar naam kan googlen, of moest iemand dat nu al doen, dan zijn er toch gigantisch veel resultaten op haar naam?
Misschien heb ik het dus nog niet helemaal door, voel me beetje nitwit :x
pi_111475051
Toch is fok goed vindbaar in google, en zeker icm met wat andere feiten is het makkelijker te vinden als de volle naam er staat. Als je anoniem wilt zijn kun je daarom beter zo de naam typen, of een koosnaam.
  zondag 13 mei 2012 @ 00:19:28 #111
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_111478359
Zoe gefeliciteerd met je flinke meid! geniet morgen lekker samen van jullie moederdag!
(ook alle andere <bijna>moeders, een hele fijne <bijna>moederdag! )
En nu ga ik ook slapen... te drukke dag op m'n vrije dag :')
Gewoon n stuiterballetje
pi_111483616
Murning!!

Wauw, maar 2 keer eruit om te plassen vannacht... :D en ik heb geloof ik de halve nacht op mijn rug liggen slapen :? best bijzonder met 30 weken zwanger? Of valt dat wel mee? Bij muppet kon ik dat met 20 weken al niet meer :D
pi_111483675
Goedemorgen, fijne (bijna) moederdag iedereen! Weten jullie dat we volgend jaar allemaal zo'n klein frummeltje (erbij) hebben om moederdag mee te vieren? O+

En gedeelde 5e plaats, help!! :o

Ik heb hier eigenlijk vrij weinig last van op mn rug of mn rechterzij slapen, stiekem. Schijnt ook niet normaal te zijn volgens google :P En maar 2x plassen, ben jaloers!
pi_111483705
Ja ik ook want vanaf dat de embryo werd teruggeplaatst ;) kan ik er minimaal 4 keer uit 's nachts (elke 1,5 uur :'))

Oh rechterzij gaat ook prima! Zelfs nog half op mijn buik, alleen krijg ik dan wel vaak commentaar :D alleen mijn heupen gaan wat meer zeer doen als ik even in 1 houding lig...

Ja mama's to be, volgend jaar hebben jullie ook zo'n kwijlend, schaterend, (ws tandenloos :P) muppetje die jullie (samen met papa) ontbijt op bed komen brengen en vervolgens alle lekkers van je bord afpikken O+

Gelukkiger kun je niet zijn. geloof me maar :D
pi_111483721
Fijne moederdag iedereen!!!

Keshet,wat een verrassing! Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe!!

Zoe gefeliciteerd!!!

Ik slaap zelfs nog op mijn buik, ook bizar!!
En mijn tosti is idd door Mex op gegeten net,haha, maar hij had een prachtige tekening voor me gemaakt O+
pi_111483736
Ik kan nooit op mn rug slapen. Maar zwanger lijkt t me helemaal niet fijn, omdat k ook niet.lekker op mn rug.kan liggen (ivm niet lekker worden).
Ik ben een echte zij/buikslaper. En gelukkig kan dat nog steeds. Vorige keer ook tot t eind

Oh en mijn moederdag begon door mn lief wakker te maken dat dreumes wakker was. En 2 uur later door een voetenkriebelende dreumes gewekt worden O+
pi_111483853
O+ mijn meneer is dus weg voor zijn werk, maar er lagen al cadeautjes klaar! Een prachtige door de dame versierde pannenlap (van de opvang, heel grappig want ik kook echt nagenoeg nooit :D) en een prachtig canvas doek van een foto van papa en muppet die ik graag wilde hebben (meneer belde net en zei: ja je wil alleen eigengemaakte dingen, maar nu je thuis zit heb ik geen kans meer om iets met muppet te maken :D daar heeft ie gelijk in :')) O+

muppet en ik hebben lekker tosti's gegeten!
pi_111483926
:D
die canvas is ook wel heel lief. Enne traditioneel zijn ze bij de opvang :P
Ik kreeg vrijdag al een bos bloemen O+ verder niks :P maar vond t al lief dat ie er spontaan mee.aan kwam zetten :D
  zondag 13 mei 2012 @ 09:44:47 #119
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_111483995
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 22:39 schreef Sannne het volgende:
Toch is fok goed vindbaar in google, en zeker icm met wat andere feiten is het makkelijker te vinden als de volle naam er staat. Als je anoniem wilt zijn kun je daarom beter zo de naam typen, of een koosnaam.
Maar dan nog, als men dat hier kan verzinnen dan kunnen anderen dat toch ook weer verzinnen als ze gaan zoeken... Zo vergezocht is een punt ertussen nou ook weer niet.
pi_111484049
Zoë, gefeliciteerd!
En wat n mooie echo zag ik voorbij komen!

Ik lig nog lekker in bed... Kleuter kwam me net vertellen dat ik pas naar beneden mag als hij het zegt dus nu lig ik te genieten van de geluiden die uit de keuken komen en de praatjes die ze met zn alle maken
pi_111484328
Goedemorgen allemaal en een fijne moederdag!

Ik heb ook vrij lang nog half op mijn buik geslapen. Ook mijn rug is favoriet. Mijn verloskundige zegt dat het allemaal prima is, zolang het maar prettig blijft voelen.
pi_111484504
Zoë gefeliciteerd met jullie dochter!!! *O* *O*
pi_111485089
goedemorgen allemaal een fijne (baar)moederdag! *O*

wij gaan ook maar eens beginnen aan alle bezoeken vandaag...
pi_111485115
Rug en buik hier ook fijnste posities om in slaap te vallen .. Buik wordt wel steeds lastiger merk ik.. Hoop dat ik rug nog een tijdje vol kan houden :Y
  zondag 13 mei 2012 @ 11:04:43 #125
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_111485266
Zoe gefeliciteerd :D *O* *O* *O* *O* *O*
Fijne moederdag :D

Heerlijke racedag vandaag :Y
Be dance |Be real| Be You
pi_111485389
Fijne (bijna) moederdag allemaal! :*

*O* voor Zoe en alle andere verse baby's van de afgelopen tijd.
pi_111487854
*O* Zoë gefeliciteerd met je meisje. Wat een bevallingsverhaal zeg, rust nu maar lekker *O*

Keshet nogmaals persoonlijk gefeliciteerd *O*

Beterschap voor Toby Kersjes

Fijne moederdag allemaal *O*
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  † In Memoriam † zondag 13 mei 2012 @ 16:16:28 #128
309370 Nanadu
pi_111495107
fijne moederdag allemaal ( en bijna moeders) *O* *O*

Hier ook wakker gemaakt door een meisje die samen met papa een ontbijtje had gemaakt. Daarna een zelfgemaakt cadeautje gekregen die door haar zelf is uitgepakt. Na het ontbijt zijn we naar artis gegaan met dit heerlijke weer 8-)
pi_111497273
Nou, hier echt een geweldige (not) Moederdag. Eerst mijn :N schoonzus met een paar rotopmerkingen getrotseerd en daarna ruzie met (8>
Terwijl we onderweg waren naar mijn moeder. Gevolg dat ik keihard zat te janken en niet met dikke rode ogen gezellig wilde doen. Zijn maar terug naar huis gegaan en hebben net weer een succesvolle poging gedaan.

Leuk, hormonen! :{
I found myself alone,
  zondag 13 mei 2012 @ 17:21:51 #130
35189 Troel
scherp en bot
pi_111497328
he Lenehe, dat is helemaal niet leuk. Gaat het nu wel weer een beetje?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_111499102
Ja gelukkig is de rust weergekeerd. Vanavond duik ik lekker vroeg m'n bed in.
I found myself alone,
pi_111499145
Lenehe :*
pi_111499739
Balen LeNeHe, dat het eerst zo mis ging. :* Gelukkig maar is alles uitgesproken.

Reken er maar niet op dat het na de bevalling beter is. Ben zelf ook nog een hormo(o)nster.

Moet nog even komen opscheppen. Herinneren jullie je nog aan dat badfilmpje. Ik had dat met mijn zoontje zo kunnen nabootsen. We misten alleen de muziek, de tevreden gezichtsuitdrukking & en bij het uit bad halen kwam er een heel klein huiltje vanaf.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_111501492
:* lenehe wat vervelend.,

Oh O+ tinuviel!

Verder niet bijgelezen :@

Voel me niet zo top, erg duizelig enz. Lig veel op bed, moet veel rust nemen. We zijn bezig met borstvoeding, komt langzaam wat op gang dmv kolven. Ze wil nog niet echt aan de borst en krijgt ook bijvoeding.
Ze ligt veel bij me en sowieso in het wiegje naast ons bed.

Echt het mooiste wat er bestaat O+
Ben zo trots!
pi_111501535
Hoop dat het met de andere dames goed gaat! :*

Fijne Moederdag!
  † In Memoriam † zondag 13 mei 2012 @ 19:37:16 #136
309370 Nanadu
pi_111503200
Lenehe wat vervelend zo'n dag :*

Zoe pas je goed op jezelf. Veel rust nemen en laat je maar lekker verwennen. Heb je een fijne kraamhulp?
pi_111503636
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 19:01 schreef Zoë23 het volgende:
:* lenehe wat vervelend.,

Oh O+ tinuviel!

Verder niet bijgelezen :@

Voel me niet zo top, erg duizelig enz. Lig veel op bed, moet veel rust nemen. We zijn bezig met borstvoeding, komt langzaam wat op gang dmv kolven. Ze wil nog niet echt aan de borst en krijgt ook bijvoeding.
Ze ligt veel bij me en sowieso in het wiegje naast ons bed.

Echt het mooiste wat er bestaat O+
Ben zo trots!
Dat is niet gek! Je hebt een geweldig iets gedaan. En minder leuke dingen moeten doorstaan er voor.
Lekker trots wezen ;) Gefeliciteerd nog!
O en niet eigenwijs wezen (zoals ik) je rust heb je hard nodig.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_111504866
Lenehe :* komt wel weer goed!

Tinuviel ik herinner me idd dat badfilmpje die is O+ (duikt trouwens ook op facebook enzo ineens op steeds) en dat je zo je kind in bad kan doen is toch heerlijk!!

Zoë denk goed aan jezelf hoor, waarschijnlijk komt die borstvoeding beter op gang als je zelf ook sterker bent. Goed uitrusten!!

Hier is het apart, gisteren uit eten, maar heb alleen 1 garnaal vooraf, half stukje vlees en een paar aardappeltjes gegeten, zelfs geen toetje!! Vannacht slecht geslapen, steeds maar even rechtop zitten, draaien en onrustig. Vanmorgen moest ik rennen naar de wc :% , daarna ging het wel dus toch wezen brunchen bij schoonmoeder, maar moest een uur later overgeven.
Alleen ben wel moe maar voel me niet ziek.

Vanmiddag hadden we eigenlijk feest, maar toch maar niet gegaan en nu veel harde buiken :o

Gisteren wiegje gekregen dus het mag nu ook best doorzetten hoor :D
Mijn vriend is nu zenuwachtig, maar heb gezegd dat het ook best voorwerk kan zijn dat het nog 2 weken kan duren.
pi_111504973
Kraamhulp is erg lief&behulpzaam
Wijst me er ook op om rust te nemen enz en is superlief voor ons meisje :)

Dankjewel tally!
:@ ben soms wel wat eigenwijs en daarna ben ik echt megaduizelig :@ ben het aan het afleren!
Kan beter rustig aan doen, dan kan ik er ook beter voor s.ara zijn.
Maar 't is even wennen allemaal.

Covie
Zal ik doen, jij ook rustig aan! :*
pi_111507394
Zoë, wat de anderen al zeggen. Lekker rustig aan; laat je verwennen. Je hebt een topprestatie geleverd! :Y
Fijn dat je een lieve kraam hebt

Tinuviel; 9 maanden op, 9 maanden af zeggen ze hè? ;)
Wat lekker dat je je jochie zo hebt kunnen badderen. Dat filmpje was echt O+

Covie, klinkt niet lekker. Jij ook easypeasy doen hè? :*
I found myself alone,
pi_111507968
snuggere henkie ben ik, post ik iets voor het 2e streepjes topic.

Had ik al verteld dat we een knipperend hartje hadden gezien? Ja toch. Een heel klein embryootje, bijna onmogelijk om er een 3D echo van te maken.

Maar men, wat ben ik moe zeg, ik moest vandaag autorijden, kind en vent lagen te tukken in de auto en ik had ook moeite om mijn ogen open te houden.
Misselijkheid gaat op en af, zodra ik niet meer misselijk bent schiet ik in de stress, gaat het nog wel goed? Onzekerheid ten top.

[ Bericht 90% gewijzigd door sterrenmunt op 13-05-2012 21:11:43 ]
pi_111508660
Zoe, lekker rustig aan doen hoor, kraamperiode is vooral om te rusten, te wennen en verwend te worden.
  zondag 13 mei 2012 @ 21:31:03 #143
374280 peace-lover
Vrede op aarde!
pi_111510005
Ja hoi ik kom me hier ook even melden :@

Donderdag (en vrijdag :') ) positieve test, 5 weken zwanger (kort! :o ) en als de berekening klopt 13-1-13 uitgerekend...

En ik ben toch wel een beetje bang dat er iets mis gaat (heb nergens last van, enkel wat gevoelige borsten)... Heb me aangemeld voor MvM en morgen de VK bellen, en dan...

Gisteren t tegen mn moeder gezegd, was totaal niet de bedoeling maar ineens zei ze "of ga je nu zeggen dat je zwanger bent?" en toen kon ik niet liegen :')

Nu even lezen wat er in dit topic allemaal gaande is :)
Als je dacht alles gezien te hebben...
pi_111510074
Rustig aan Zoe, je hebt inderdaad een topprestatie geleverd, nu lekker bijkomen en je laten verwennen!
Je meisje heeft niets aan een moeder die haar rust niet pakt :*

Mijn meisje probeert een nieuwe uitgang te maken, via mn navel. Auw :')
  zondag 13 mei 2012 @ 21:37:21 #145
374280 peace-lover
Vrede op aarde!
pi_111510435
Zoe gefeliciteerd en geniet ervan! En idd rustig aan doen maar daar zou ik ook problemen mee hebben gok ik :P
  zondag 13 mei 2012 @ 21:46:01 #146
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111510980
Soohr wat een liefje! O+

Kwisted wat een mooi plaatje O+ :D

Zoë nog gefeliciteerd met jullie dochter!! :D *O* Wat een mooie naam :D en idd, wel een stukje zwaarder! :o
Succes met je herstel meis! :* En geniet er nog een beetje van ook! ;) :D :*

Heb ik verder nog iets heel belangrijks gemist? :@

Heb zelf een heerlijk familieweekend gehad :D O+ Onwijs gezellig. Wel wat drama maar dat was overkomelijk :D Wel onwijs hopeloze bedden, dus had erge nekpijn. Net even gedoucht en gemasseerd, en dat helpt al O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_111511766
Sterrenmunt, gefeliciteerd met je knipperende hartje! *O*

Peace Lover; van harte gefeliciteerd!! *O*
I found myself alone,
  zondag 13 mei 2012 @ 22:02:01 #148
374280 peace-lover
Vrede op aarde!
pi_111512078
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:57 schreef LeNeHe het volgende:
Sterrenmunt, gefeliciteerd met je knipperende hartje! *O*

Peace Lover; van harte gefeliciteerd!! *O*
Dank je wel O+
Fijn dat je moederdag uiteindelijk fijn afgelopen is :*

Ik vind het wel onwerkelijk hoor :@ zal blij zijn als ik een echo gehad heb ofzo... :@ Ik merk nergens aan dat ik zwanger ben dus wat als het mis is... (okee van het goede uitgaan; ik ben blij dat ik nergens last van heb natuurlijk :s) )
  zondag 13 mei 2012 @ 22:13:26 #149
374977 eliis
Relativeer!
pi_111512866
quote:
17s.gif Op zondag 13 mei 2012 22:02 schreef peace-lover het volgende:

[..]

Dank je wel O+

Ik vind het wel onwerkelijk hoor :@ zal blij zijn als ik een echo gehad heb ofzo... :@ Ik merk nergens aan dat ik zwanger ben dus wat als het mis is... (okee van het goede uitgaan; ik ben blij dat ik nergens last van heb natuurlijk :s) )
Gefeliciteerd!

We zijn ongeveer even lang zwanger: ik ben ook in week zes nu :)

Heb precies hetzelfde als jij: ik weet nu een week dat ik zwanger ben, maar merk (bijna) niks en heb over 2/3 weken afspraken bij de verloskundige en echo. Behalve m'n vriend weet niemand dat ik zwanger ben, is natuurlijk ook nog maar heel pril, en alles gaat dus gewoon verder hoe het was. Dus eigenlijk voel je je hetzelfde en doe je hetzelfde, maar tegelijkertijd is alles heel anders.

Ik zal ook heel blij zijn na de eerste echo denk ik; dan weten we zeker dat alles okee is en dan voelt het allemaal ook waarschijnlijk wat werkelijker. Denk ik ;)
  zondag 13 mei 2012 @ 22:27:19 #150
374280 peace-lover
Vrede op aarde!
pi_111513794
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 22:13 schreef eliis het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!

We zijn ongeveer even lang zwanger: ik ben ook in week zes nu :)

Heb precies hetzelfde als jij: ik weet nu een week dat ik zwanger ben, maar merk (bijna) niks en heb over 2/3 weken afspraken bij de verloskundige en echo. Behalve m'n vriend weet niemand dat ik zwanger ben, is natuurlijk ook nog maar heel pril, en alles gaat dus gewoon verder hoe het was. Dus eigenlijk voel je je hetzelfde en doe je hetzelfde, maar tegelijkertijd is alles heel anders.

Ik zal ook heel blij zijn na de eerste echo denk ik; dan weten we zeker dat alles okee is en dan voelt het allemaal ook waarschijnlijk wat werkelijker. Denk ik ;)
Jij ook gefeliciteerd *O*

Ja inderdaad, alles loopt gewoon door enzo, heel gek ergens ook... :)

En bij mij was het dus ook niet de bedoeling dat iemand het wist maar mn moeder gokte het ineens :D
pi_111514086
Zoe gefeliciteerd O+ wat een prachtige naam!

En welkom nieuwe zwangeren!
Life is what happens while you are busy making other plans...
  zondag 13 mei 2012 @ 22:53:04 #152
374977 eliis
Relativeer!
pi_111515461
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 22:27 schreef peace-lover het volgende:

[..]

Jij ook gefeliciteerd *O*

Ja inderdaad, alles loopt gewoon door enzo, heel gek ergens ook... :)

En bij mij was het dus ook niet de bedoeling dat iemand het wist maar mn moeder gokte het ineens :D
:D Moeders he, die weten altijd alles ;)
  zondag 13 mei 2012 @ 23:09:54 #153
374280 peace-lover
Vrede op aarde!
pi_111516371
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2012 22:53 schreef eliis het volgende:

[..]

:D Moeders he, die weten altijd alles ;)
Ja _O-
  zondag 13 mei 2012 @ 23:10:16 #154
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111516388
quote:
17s.gif Op zondag 13 mei 2012 22:02 schreef peace-lover het volgende:

[..]

Dank je wel O+

Een nieuwe aanwinst!! Gefeliciteerd en welkom! :* *G*
Kan het me heel goed voorstellen, dat gevoel heb ik ook. In het begin dacht ik ook; ja, ik word niet meer ongesteld, ja, raar gevoel in mn maag en moe, dus ik zal wel zwanger zijn? :? Zelfs met positieve test.
Die 1e echo is zo bijzonder.. Zo vaag dat er dan zo'n wurmpje in je aan het groeien is :o O+
Whaha ja moeders kennen je vaak te goed he :D Of zei ze het echt op de gok? :P
  zondag 13 mei 2012 @ 23:12:18 #155
374280 peace-lover
Vrede op aarde!
pi_111516498
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 23:10 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Een nieuwe aanwinst!! Gefeliciteerd en welkom! :* *G*
Kan het me heel goed voorstellen, dat gevoel heb ik ook. In het begin dacht ik ook; ja, ik word niet meer ongesteld, ja, raar gevoel in mn maag en moe, dus ik zal wel zwanger zijn? :? Zelfs met positieve test.
Die 1e echo is zo bijzonder.. Zo vaag dat er dan zo'n wurmpje in je aan het groeien is :o O+
Whaha ja moeders kennen je vaak te goed he :D Of zei ze het echt op de gok? :P
Dank je wel O+
Het gesprek ging er ineens over en misschien werd ik toen al een beetje zenuwachtig en merkte ze het :P Ze vroeg wel nog "echt??" maar was wel heel blij O+
pi_111521969
Peace lover, gefeliciteerd!!

Volgens mij was er hier een klein buikmeisje ook blij dat papa weer thuis is :') hemel wat een drukte in mijn buik vannacht :') kapot nu :D
  maandag 14 mei 2012 @ 07:13:18 #157
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_111522133
Toppunt van zwangerschaps-dementie: En dan weet je wat je vergeten bent het hele weekend... tanken, aangezien de tank van de auto al op reserve staat!

Gelukkig spelen mijn schoonouders even voor reddende engel, aangezien (8> zo slim is geweest pas + alle contanten mee te nemen _O-

Vandaag 28w, Woensdag weer een controle echo en weer een uitbreiding op het "pre-geboorte-album" de rest van de week gewoon werken enzo... nog even volhouden *O*
Gewoon n stuiterballetje
pi_111522342
Peace gefeliciteerd!
Ik herken je onzekerheid! Ik geloofde het ook niet totdat wij onze eerste echo hadden en Chefke rond zagen springen. En zelfs in de weken erna blijf je onzeker. Ik ben nu a.s. woensdag 16 weken en nog vraag ik me geregeld af of ie nog wel leeft en of alles wel goed is. Ik moet nog een maand wachten eer ik weer naar de VK mag. Week erop 20-wekenecho.

Het blijft spannend maar probeer van het positieve uit te gaan!

Enf! Fijn dat je weer terug bent en het weekend redelijk zonder kleerscheuren hebt overleefd.

En Zoe rustig aan meid! Hallo je hebt er net een kind uitgepoept, da's een hele prestatie voor je lijf he! Lekker blijevn liggen en je door alles en iedereen laten verwennen. Dat heb jij wel verdiend! :Y
pi_111522346
En een *O* voor MaffeMuts met haar 28 weekjes *O*
pi_111522612
*O* voor.de 28 weken van maffemuts.

En minimuppet van gerbera, doe s lief voor je.moeder ;)

Peace lover gefeliciteerd!

Morgen alweer 31 weken. Komt wel dichtbij nu. Nog 3 weken werken en dan verlof, heeeerlijk!
Ben echt aan t aftellen :@
  maandag 14 mei 2012 @ 08:19:49 #161
374977 eliis
Relativeer!
pi_111522675
Wel fijn hoor, om te lezen dat jullie ook last hadden van onzekerheid in het begin! Ik heb er zelfs even aan gedacht om nog een keer een zwangerschapstest te doen, om te checken of ik nog wel zwanger ben..zo dom :D
pi_111522678
Son, over 6 weken mág ze gewoon al komen :o does niet zo eng!
pi_111522691
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 08:19 schreef eliis het volgende:
Wel fijn hoor, om te lezen dat jullie ook last hadden van onzekerheid in het begin! Ik heb er zelfs even aan gedacht om nog een keer een zwangerschapstest te doen, om te checken of ik nog wel zwanger ben..zo dom :D
Dom? :') mens, ik heb geloof ik wel 40 testen gedaan :')

Ik denk dat er níemand is die niet onzeker is, die eerste weken.... ;)
pi_111522723
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 08:20 schreef Gerberaatje het volgende:
Son, over 6 weken mág ze gewoon al komen :o does niet zo eng!
:X
Daar ben k helemaal nog niet klaar voor :X
Maar verwacht niet dat ze dan al komt ;)
pi_111523389
Zoë, ik weet dat het niet gemakkelijk is, maar probeer je rustig te houden, anders zit het er dik in dat je later een serieuze dip krijgt!

Nieuwe zwangeren! *O* Welkom en gefeliciteerd!

En die onzekerheid is zéééér herkenbaar! Ik had een knipperlichtje gezien rond 6 weken, maar tegen mijn 12-weken echo zat ik toch weer met de schrik :{. Deze echo maakte veel goed *)

En nu begin ik ook effectief een buikje te krijgen, allemaal leuke signalen :).
De misselijkheid neemt af, de vermoeidheid iets minder, maar ik voel me toch al beter en gerustgestelder :).
  maandag 14 mei 2012 @ 09:13:44 #166
374977 eliis
Relativeer!
pi_111523405
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 08:20 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Dom? :') mens, ik heb geloof ik wel 40 testen gedaan :')

Ik denk dat er níemand is die niet onzeker is, die eerste weken.... ;)
:D

Ha dat relativeert het weer wat, fijn!
pi_111523621
Oww Lizaa jouw echo lijkt wel een beetje op de mijnes! :D
Echt lachen he!? :D

Ja zeker als je klachten afnemen .. dan ga je zo aan jezelf twijfelen!
Maar nu mijn buikje begint te groeien met de dag (hij's echt mega zichtbaar nu, geen twijfel meer mogelijk :') ) geloof ik er wel in.

Al duurt het wel verrekte lang tot die 20 weken echo maja.. geduld is niet mijn sterkste kant en nu al helemaaaal niet :')

Het merendeel van de zwangerschappen gaat gewoon goed en daar houd ik me maar aan vast :Y
pi_111523642
*O* voor de 28 weken van Maffe!!

Nieuwe zwangere gefeliciteerd en welkom! *O*

Zoë doe je rustig aan?! Je hebt net een kind gekregen he. Over een week of 2 ga je maar weer een beetje dingen doen ofzo. Voor nu ga je in je bed liggen of op de bank of weet ik waar, genieten van je meisje en alles over je heen laten komen! :*
Krijgen we nog een fototje? Ik ben zooo benieuwd!

Wij zijn gisteren even naar schoonouders geweest, en mijn ouders hebben de kleine meid smiddags even op sleeptouw genomen. Tja ik ben zo immobiel nu dat we niet verder meer komen dan een rondje supermarkt. En voor een vier-jarige is dat niet erg spannend natuurlijk. En toen ze terug kwamen hebben we met zn alle gegeten.
Zaterdag hebben we het waterbed leeggehaald en ons oude bed in de slaapkamer gezet. Dat slaapt al stukken beter zo! Nou en dat was mijn weekend haha.
En dan toch nu kapot zijn, mijn bekken wil totaaaaaal niet vandaag ;(
  maandag 14 mei 2012 @ 09:36:17 #169
351479 KatyM
Hihaah!
pi_111523827
Een etentje op zondagavond, om half 12 gaan slapen en vervolgens om kwart over 6 op is echt geen goed idee. :{. Goddank m'n laatste week, nog 3 werkdagen te gaan *O*
pi_111523926
Ai jij ook al kapot dus Katy -O- We gaan lekker onze laatste werkweek in op deze manier!

Woensdag is ook jouw laatste dag toch? *O* We zijn er bijna!! :)
pi_111524267
Hier begint liggen nu ook echt niet comfortabel meer te worden :D dat je nog net niet wat hoort kraken als je weer in beweging komt... :') schaambeen is ook weer duidelijk aanwezig :7
pi_111524359
Mwoah hier gaat het wel .. maar straks komt de 8)7 ben ik bang .. Lag opzich op tijd in bed maar manlief snurkt :{ .. Heeft me de hele nacht wakker gehouden. En dan knijp ik hem een keer in zijn neus en dan gaat ie wel weer anders liggen en heb ik er eventjes geen last van. Om een uur later weer vrolijk wakker te worden gesnurkt :|W
pi_111524423
pffff :O
Ik had nog wel een paar uurtjes extra slaap kunnen gebruiken vandaag.

Mijn buik is sinds zaterdag echt een stuk groter. Even wennen. Paste ook amper mijn gewone kleren nog.
Zelfs mijn rokjes zaten niet echt lekker meer :D

Gelukkig maar 3 dagen werken vandaag. Vrijdag lekker vrij genomen O+
Een vriendin van me was zo slim me daaraan te helpen herinneren anders had ik de vrijdag na hemelvaart gewoon weer moeten werken.

Ik moet maar eens kijken hoe ik dat ga regelen op mijn werk met mijn vakantie dagen.
Ik heb er nog 24 :') En ik ga midden september ergens met verlof. Ik werk voor een relatief klein bedrijf en ze zien heel erg tegen mijn verlof op. Aangezien er niet echt vervanging is. Heerlijk geregeld allemaal weer.
pi_111524499
Ahh skoap dan gaan wij ongeveer gelijktijdig met verlof denk ik. Ik wil 6 weken van tevoren (moet nog wel even overleggen met werkgever dus nog geen 100% zekerheid hierover). En jij bent 2 weken eerder als mij uitgerekend.

Heerlijk vooruitzicht! :D

Tja meid en dat ze het niet geregeld hebben qua vervanging ofzo ... Daar moet jij je niet schuldig over voeeln. Je kunt het aangeven en meedenken maar verdere stappen hierin zijn toch echt voor jouw werkgever :Y
pi_111524516
Zeg Skoap, zonder foto's geloven we er geen barst van hè, dat je een buikje begint te krijgen :+

En dat wordt nog wat, zonder jou :D benieuwd hoe ze het gaan doen inderdaad :D hen kennende ;)
pi_111524992
zo vannacht heeft het eerst lekker doorgerommeld maar later afgezakt. Toch behoorlijk geslapen nog en ga er nu pas uit :p

Katy nog even volhouden hoor!

Bijtje jij werkt toch allang niet meer?!
pi_111525180
goedemorgen allemaal

Ha, covie, jij dus ook lekker lang geslapen. Hopen dat het gerommel wat heeft gedaan.
Ik zag ook nog een nieuwe zwangere voorbij komen, gefeliciteerd Peace lover. Die onzekerheid kennen we denk ik allemaal wel. Het is ook erg spannend.
pi_111525217
oja, is vandaag niet de laatste werkdag van marjolijntje? Veel succes vandaag, nog eventjes en je bent er vanaf *O*
pi_111525282
Ow ja Marjolijntje zet hem op vandaag! Nog een paar uurtjes doorbikkelen en dan heul lang niet meer
pi_111525371
Zoe, van harte gefeliciteerd met je meisje! *O* Geniet ervan en goed herstel gewenst!

Keshet, daar ben je!!! *O* Zo leuk, van harte!!!
pi_111525409
Covie wel jammer dat het gerommel niet doorgezet heeft!! Spannend hoor, ben benieuwd wanneer het gaat beginnen bij je.
Nou was het maar waar! Nee ik sta sinds eind maart wel op 50% in de ziektewet, wat inhield dat ik in plaats van drie volle dagen nog drie ochtenden moest werken per week.
Aankomende vrijdag ben ik 34 weken, dan gaat officieel mijn verlof in. Ik werkte maandag woensdag en donderdag, maar donderdag is hemelvaartdag dus die krijg ik cadeau :) en dus vandaag nog en woensdag nog werken en dan eindelijk klaar *O*
pi_111525490
Bijtje, wat een held ben jij! Zo lang nog doorwerken met een tweeling, ik vind het knap.
pi_111525501
Bijtje fijn dat voor jou ook het einde in zicht is dan eindelijk... zeker omdat je er 2 in je buik hebt!
pi_111525574
Covie met gerommel, er gebeurt wat :)

Marjolijntje bijna verlof net als bijtje. Hier vandaag mijn eerste verlofdag :)

Gefeliciteerd nieuwe zwangeren.

Heb vandaag het kraampakket maar eens opengemaakt om te zien wat voor kadootje er in zat. Het is een boekje met 'baby's eerste jaar' vrees dat ik hier niet heel veel gebruik van ga maken..
pi_111525609
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 10:47 schreef Thistleweed het volgende:
Bijtje, wat een held ben jij! Zo lang nog doorwerken met een tweeling, ik vind het knap.
Nou zeg dat!

Maar Bijtje, wat heerlijk voor je dat het einde in zicht is!
pi_111525654
Ow Mereltje.. en al die sexy kraamverbanden zeker ook :X
Gelukkig is dat nog even een ver van mijn bed show :D
pi_111525837
Nationale aftelweek! Hier ook nog maar t/m woensdag! *O*
pi_111525900
Jeetje wat een verlof hier! Jij ook nog succes Clauwhee.
pi_111526017
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 10:59 schreef clauwheee het volgende:
Nationale aftelweek! Hier ook nog maar t/m woensdag! *O*
Haha wat je zegt .. Fijn voor jullie allemaal! *O*
pi_111526048
Dan wordt het hier vanaf volgende week gezellig druk denk ik met al die met-verlof-zijnde-dames! :D

Mereltje voor je eerste verlofdag *O*

TW :@ nou held... hihi das een hoop credit hoor! Heb een zittend beroep dus tja. Af en toe een rondje waggelen zodat ik niet vastroest zeg maar, maar verder is het niet zo heel spannend lichamelijk gezien dan ;)
pi_111526156
Ik denk dat je nooit echt goed zulke situaties kunt vergelijken en nooit kunt zeggen wie het zwaarder heeft. Ik heb geen zittend beroep en vond het op het einde erg zwaar maar ik heb ook wel eens gehoord dat mensen die veel zitten veel meer kans hebben op bekkenklachten. Ik bewoog heel afwisselend op mijn werk en heb wel wat fysieke klachten gehad maar niet zo veel. En een tweeling zwangerschap lijkt me ook veel zwaarder maar aan de andere kant hoor ik ook wel eens 'gewone' zwangere die het volgens mij ook heel zwaar hebben.
Maar... ik vind het wel knap van je, je hebt wel lekker doorgewerkt tot 34 weken en dat heb je toch maar mooi voor elkaar gekregen.
pi_111526332
Ik wou zeggen.. ik heb ook een grotendeels zittend beroep. Maar mijn collega die 8 weken verder is heeft het toch verdomd zwaar qua bekken. Dus dat kan voor ieder ander weer zo anders uitpakken. Valt van tevoren eigenlijk geen peil op te trekken.

Ik vind het voor iedereen knap .. :Y .. Tis niet niks he dames! Even niet vergeten :D
pi_111526352
Daar heb je absoluut gelijk in. Voor iedereen zal het altijd anders zijn, vergelijken is eigenlijk nooit goed te doen.
En wellicht heb je daar ook wel een punt, als ik heel de dag op mijn stoel blijf zitten dan kunnen we wel een kraan laten komen om me aan het einde van de dag er nog uit te krijgen ;) afwisseling is ook een stuk beter, zeker als je al bekkenklachten hebt/had. Maar ja, om nou achter de pc te gaan staan is ook weer zoiets he ;)
Ik ervaar deze tweelingzwangerschap zeker als zwaarder dan de eenling-zwangerschap van mijn dochter. En dat is dus ook het enige vergelijk dat gemaakt kan worden, mijn eigen ervaring daarin. Ik kan inderdaad niet zeggen dat mijn tweeling-zwangerschap per definitie zwaarder is dan welke eenling-zwangerschap van een ander dan ook.

Maar, dat laatste heb je absoluut gelijk in, ik ben best wel een beetje trots op mezelf dat ik het toch maar uitgezongen heb tot nu toe :)
pi_111527042
Dit is ze dan! O+

SPOILER
Bedankt voor al jullie lieve woorden! O+
en alle adviezen & leuke gesprekken de afgelopen maanden!

Een dikke :* voor iedereen die 'm kan gebruiken :)
pi_111527202
Mereltje, eerste verlofdag *O*
Marjolijntje, je laatste werkdag!! *O*
Bijtje, Katy, Clauwhee, laatste week!! *O*

Ik moet nog 2 weken -O- :X. Ik heb zoooo geen zin meer. Ik was afgelopen weekend zo moe ook. Goed geslapen, nog dutjes overdag en toch zo'n zombiegevoel. Nou ja, het is écht nog maar even. Einde klaag.

Zoë, wat een mooierd heb je gebakken O+ O+ O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111527254
Zoë wat een schatje O+
  maandag 14 mei 2012 @ 11:53:20 #197
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_111527508
Oh wow zoe, wat een prachtig kindje O+
pi_111527742
Zoë wat een snoepje hebben jullie gemaakt O+

Phaidra :* nog eventjes. Laatste loodjes kunnen erg zwaar wegen maar je gaat het redden!

Ik had ook wel verwacht meer fysieke klachten te hebben en het mentaal veel langer vol te kunnen houden. Ik ben kleuterjuf dus ergonomisch gezien niet het meest gunstige beroep voor een zwangere maar dat viel me juist wel heel erg mee. Het viel me tegen dat ik op het einde helemaal niet zo goed meer 25 kleuters om me heen kon hebben. Gelukkig had ik een superzoet en lief klasje die het stiekem ook wel met wat minder input van juf redde. En ik was moeoeoeoe. Wat was ik blij dat ik het gered had. Was ook wel trots op mezelf, haha.
pi_111528001
Ooh Zoë wat een mooierd!! O+ *rammelrammel*
Ga je door naar het babytopic?

TW oef kleuterjuf... daar moet ik normaal gesproken stiekem al niet aan denken... 25 kleuters... laat staan in zwangere toestand! Hihi :@ Dus dan zeg ik op mijn beurt ook: petje af voor jou!!

Phaidra twee weken zijn vast snel voorbij :* zet m op meid!!
  maandag 14 mei 2012 @ 12:14:16 #200
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111528247
Zoe O+

Oh man, ik blijf maar overgeven en krijg er elke keer pijnlijke harde buiken van. Gaat hier even wat minder voorspoedig dus :{
  maandag 14 mei 2012 @ 12:15:26 #201
374616 pardijntje
gelooft in wonderen
pi_111528280
Goede middag

Alle nieuwe mama's en papa's gefeliciteerd! wat zijn er de afgelopen dagen best een aantal bevallen!
Prachtige baby's zag ik!

Ik lurk wel vooral mee, maar was nogal druk de afgelopen week.
Eigenlijk heb ik ook weinig te melden nog, voel me behoorlijk misselijk, heb pas over 2 weken de eerste controle en hoop dan een knipper te zien
Ik hoop dat ik voor die tijd al wat minder onzeker ben maar denk dat ik de bevestiging daar zoek
pi_111528327
Ach ja, vergis je niet, het is denk ik makkelijker 25 kleuters te hebben die je om 3 uur naar huis kunt sturen dan 1 kleuter van je zelf :) Kleuters functioneren in een groep vaak heel zelfstandig. En ze volgen automatisch de vaste regels en routines in de klas. En het is mijn passie! Als ik niet kan werken voel ik me verloren, ik hou echt van werken met kinderen, het geeft zo veel voldoening. En als er dan zo'n groepje kids tegen je buik aan staan te kletsen: "Hallo baby van juf, hoe gaat het met jou?" dan wordt je al weer zo vrolijk dat je er weer een paar uur tegen aan kan. Ze leven zo ontzettend mee met een zwangerschap. Ik vond het loeizwaar maar ook heel bijzonder.

Kersjes :* Ik had zo gehoopt dat je misselijkheid over zou zijn.

Voor jou dus ook aftellen pardijntje, hopen dat de tijd snel voorbij gaat en je een mooie knipper te zien krijgt.
pi_111528881
TW heb zelf pabo gedaan dus herken het gevoel van al die lieve kleutertjes om je heen wel O+
Als je ze er een klein beetje bewust van kan maken heb je al veel gewonnen. Dan zijn ze meestal super lief voor je O+

Kersjes, ah gassie heb je een paar 'betere' dagen gehad .. nu weer beetje terug bij af. Vervelend voor je :{ :* .. doe rustig aan! Nog geen idee hoe harde buiken aanvoelen, maar da's wel een teken dat je goed aan jezelf moet denken lijkt me!

Pardijntje ik hoop ook op een knipper voor jou! :) .. Echt zenuwslopend spannend is deze periode nu voor jou.. eerst zit je met een test die positief danwel negatief uit kan vallen.. ben je eindeiljk verzekerd van een positieve test en dus zwanger.. kan je vervolgens nog ik-weet-niet-hoelang gaan wachten eer je zeker weet dat het goed gaat met je wuppie. Maar ook dit overleef je :*

Zoe wat een lief meiske heb je ervan gemaakt :D ... Geniet ervan joh!
pi_111528937
Kersjes, wat een domper na een paar betere dagen :* :* :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 14 mei 2012 @ 12:52:59 #205
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_111529422
Zoë, wat een mooi meisje O+ Ohhhh, ik kan ook niet meer wachten!

Kersjes -O- Ik had zo gehoopt dat die paar goede dagen inhielden dat het nu echt de goede kant op ging! Rustig aan :*

Bijtje, ook ik vind het echt heel wat dat je het zo goed hebt volgehouden :Y! Als ik naar mezelf kijk...
met nog 4 weken te gaan begin ik toch wel wat op mijn tandvlees te lopen. Ik ben zo moe en in mijn hoofd allang niet meer echt met het werk bezig. Maar, het eind is wel in zicht gelukkig. Nog 4 weken werken waar Hemelvaartsdag nog tussen zit en 2e pinksterdag dus al met al is het voorbij voor ik het weet.

Tevens is het jompeltijd, 30 weken vandaag *O*. Dat voelt toch al heel ver :+
pi_111529430
Zoë, wat een mooierd O+

Kers, balen :* het leek net weer bergopwaarts te gaan... sterkte!

Voor de dames die mogen aftellen: *O*
Ik ben zelf ook aan het aftellen, maar dan tot mijn zomerverlof. Nog 8 werkdagen en dan ben ik een hele maand met vakantie!

En meiden. Ik ben zo gelukkig. O+ Ik voel me al een week of 2 werkelijk kiplekker. Sinds dit weekend word ik ineens overspoeld door verliefde vlindergevoelens. Wij krijgen een kindje! Dat idee, in combinatie met de schopjes en klopjes die ik de hele tijd mag voelen.... ik word daar toch zo blij en emo van. Zo wil ik de rest van mijn leven wel zwanger zijn :D O+ :')
  maandag 14 mei 2012 @ 12:57:03 #207
351479 KatyM
Hihaah!
pi_111529518
Bijtje... ik moet nog morgen en vrijdag, maar vrijdag zijn er weinig mensen, dus dat is wel prima! Lekker vanaf volgende week rust he O+

Marjolijntje, veel succes vandaag! *O*

Ik heb het gewoon tot 35 weken volgehouden, geen dag ziek gemeld, geen uur eerder weggegaan. Pfffk dat was opzich al een bevalling.

Kersjes, veel sterkte. Het ging zo goed, geen idee zeker waarom je nu weer zo'n terugval heb? Wel erg balen.

Zoe, wat een schatje zeg! O+. Lekker bol O+.
  maandag 14 mei 2012 @ 12:58:40 #208
351479 KatyM
Hihaah!
pi_111529547
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 12:53 schreef Mangostine het volgende:

En meiden. Ik ben zo gelukkig. O+ Ik voel me al een week of 2 werkelijk kiplekker. Sinds dit weekend word ik ineens overspoeld door verliefde vlindergevoelens. Wij krijgen een kindje! Dat idee, in combinatie met de schopjes en klopjes die ik de hele tijd mag voelen.... ik word daar toch zo blij en emo van. Zo wil ik de rest van mijn leven wel zwanger zijn :D O+ :')
Dat heb ik eigenlijk ook constant, maar wat beschrijf je het ook lief en mooi :D O+! Fijn he, zo genieten.

Covie, binnenkort actie dus *O*
  maandag 14 mei 2012 @ 13:01:10 #209
374280 peace-lover
Vrede op aarde!
pi_111529620
:W
Zoe wat een mooie baby! O+
Kersjes en Pardijntje sterkte met de misselijkheid, balen zeg -O-

Hier is net de MvM mevrouw weg, vanaf donderdag vrijdag beginnen en dan eind juli klaar, dat klinkt lang! _O-

Meteen maar eens mn ziekteverzekeringpolis erbij gepakt, en ik krijg geen lactatiekundige hulp vergoed dus misschien in december maar snel overstappen als ik niet vóór 2013 beval ;)

En ik kan niet vinden of ik zwangerschapsgym/-zwem/-yoga vergoed krijg, ook even opzoeken :Y Oh en de VK bellen natuurlijk, goh wat een gedoe al in je 6e week _O-
pi_111529635
*O* voor Tante Soesa

Oww Mango jij beschrijft het wel heel leuk O+

Ik lig 3 weekjes achter op jou maar voel me nu ook kiplekker gelukkig .. Ja je moet wel een tandje terug .. Gister de hele middag op de Landmachtdagen rondgesjokt en toen was ik zo gaar als een konijn. Dus zo'n goed plan was het niet :') ... Maar een paar weken geleden had ik dat echt niet aan gekunnen!
pi_111529892
Als ik kijk naar 2 weken geleden, dan stond ik al eens moe op, door de dag weinig energie, en aan het proberen om de vlagen van misselijkheid weg te zuchten.

En nu zit ik al bijna op de helft :o
pi_111530174
Zoë wat een schatje O+

Ach Kersjes :*

peace-lover zelf heb ik ook een uitgebreid pakket voor de ziektekosten (De Friesland Gezin). Ik kan zonder extra te betalen bevallen in het ziekenhuis zonder medische indicatie, heb mijn cursus Eerste Hulp bij Kinderongelukken gehaald, eigen bijdrage kraamzorg wordt betaald, zwangerschapscursus zit er ook in maar dat sla ik over.
Deze keer kies ik ook voor een borstvoedingspakket voor 135 euro bij de kraamzorg. Daarvan wordt dan 100 euro vergoed door zorgverzekeraar. De vorige keer was ik ook in de zomer uitgerekend en was er geen lactatiedeskundige te vinden vanwege vakanties. Heel gedoe geweest om uiteindelijk toch iemand langs te laten komen. Deze keer dus beter voorbereid.
  maandag 14 mei 2012 @ 13:21:17 #213
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_111530183
Zoë wat een schatje! Kom maar snel naar het babytopic O+ .
pi_111530258
Zoe, wat een mooierd!!

Ennnn ik heb verlof! *O* *O* Oh, zo heerlijk! Echt een last van mijn schouders. En ik ben lekker niet langs die stomme PZ mevrouw geweest om gedag te zeggen :6
En ik weet ook nog steeds niet wanneer ik weer moet beginnen, maar dat zie ik dan wel!
pi_111530301
heerlijk verlof Marjolijntje!!
*poef* nu is het weg
  maandag 14 mei 2012 @ 13:25:54 #216
374280 peace-lover
Vrede op aarde!
pi_111530343
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 13:20 schreef Mereltje het volgende:
Zoë wat een schatje O+

Ach Kersjes :*

peace-lover zelf heb ik ook een uitgebreid pakket voor de ziektekosten (De Friesland Gezin). Ik kan zonder extra te betalen bevallen in het ziekenhuis zonder medische indicatie, heb mijn cursus Eerste Hulp bij Kinderongelukken gehaald, eigen bijdrage kraamzorg wordt betaald, zwangerschapscursus zit er ook in maar dat sla ik over.
Deze keer kies ik ook voor een borstvoedingspakket voor 135 euro bij de kraamzorg. Daarvan wordt dan 100 euro vergoed door zorgverzekeraar. De vorige keer was ik ook in de zomer uitgerekend en was er geen lactatiedeskundige te vinden vanwege vakanties. Heel gedoe geweest om uiteindelijk toch iemand langs te laten komen. Deze keer dus beter voorbereid.
Oh ik ga even kijken, tnx! (hoewel, mij kennende, ik dat vooral eind van het jaar ineens weer ga regelen :') ), dat borstvoedingspakket klinkt goed! Hoewel lactatiekundige hulp dus niet standaard bij mijn verzekering vergoed wordt maar als het goed is duurt het nog even dus komt dat wel goed :) Eers maar eens zien wat ik dit jaar kan krijgen ;)

Marjolijntje gefeliciteerd met je verlof! *O*
pi_111530470
Jaaa Marjolijntje met verlof!! *O* *O* geniet ervan meid!! En groot gelijk dat je niet langs die stomme pz mevrouw bent gegaan :6

Kersjes he verdorie -O- ik had ook zo gehoopt voor je dat die paar dagen niet spugen een indicatie waren dat het over was!

Mango wat omschrijf je dat lief!! O+ zo heb ik me ook een poos gevoeld, gewoon zo blij en verliefd en gelukkig. Heerlijk! Geniet er van meid.

Ik vind trouwens wel dat als er deze week zoveel dames met verlof mogen dat de zomer dan ook maar eens door moet zetten hoor vanaf volgende week :Y dat zou het wel helemaal af maken!
pi_111530585
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 13:29 schreef bijtje84 het volgende:

Ik vind trouwens wel dat als er deze week zoveel dames met verlof mogen dat de zomer dan ook maar eens door moet zetten hoor vanaf volgende week :Y dat zou het wel helemaal af maken!
Nou dit ja! Stomme neplente tot nu toe!! |:(
pi_111530653
Even kijken op knmi doe ik ook niet meer :') vandaag lekker, morgen weer ruk! *O* :')
pi_111530687
Vind ik ook, lekker kleertjes wassen en buiten ophangen, goed excuus om veel ijsjes te gaan eten, lekker pootje baden in de tuin, lekker op het terras zitten :s)
pi_111530724
Ik heb allemaal spullen voor op het strand in huis, wat zo zuur is als het steeds plenst en koud is ;( (nog zuurder dat je dan op 5 minuten van het strand woont, maar enfin.....)
pi_111530804
En nu ga ik denk ik een Big Mac halen en naar binnen proppen

SPOILER
pi_111531048
Woei Gerb da's wel eng! En een klap geld ja .. doet altijd pijn zoiets he.

Geef je groot gelijk van die Big Mac ... je kunt hem hebben :* .. En al was het niet dan nog :D
Ben een klein beetje jaloers op je hahaha. Zit hier op kantoor en lust der eigenlijk ook wel eentje :@ :9
  † In Memoriam † maandag 14 mei 2012 @ 13:52:07 #224
309370 Nanadu
pi_111531235
Zoe wat een mooi meisje heb je gebakken O+

Marjolijntje verlof en Mereltje ook *O*

Gereberaatje dat klinkt niet fijn zo'n reperatie. Geniet van je troost eten. :9

Daarnaast nog een paar meiden die aan het aftellen zijn. Het wordt straks een drukte hier ;) Ik begin ook langzaam af te tellen. Ik moet nog 6 weken, maar door alle vrije dagen en een weekendje weg tussendoor hoef ik nog maar 15 dagen te werken *O*

Vandaag helaas een lange dag, tot acht uur werken en al vanaf 7.45 bezig ;( Maar morgen nog maar een halve dag en dan de rest van de week vrij.
  maandag 14 mei 2012 @ 13:58:52 #225
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111531496
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 23:12 schreef peace-lover het volgende:

[..]

Dank je wel O+
Het gesprek ging er ineens over en misschien werd ik toen al een beetje zenuwachtig en merkte ze het :P Ze vroeg wel nog "echt??" maar was wel heel blij O+
Whaha idd :D O+ Lief!

quote:
11s.gif Op maandag 14 mei 2012 07:13 schreef maffemuts het volgende:
Toppunt van zwangerschaps-dementie: En dan weet je wat je vergeten bent het hele weekend... tanken, aangezien de tank van de auto al op reserve staat!

Gelukkig spelen mijn schoonouders even voor reddende engel, aangezien (8> zo slim is geweest pas + alle contanten mee te nemen _O-

Vandaag 28w, Woensdag weer een controle echo en weer een uitbreiding op het "pre-geboorte-album" de rest van de week gewoon werken enzo... nog even volhouden *O*
Omg.. :') _O- Ja, dat soort momenten zijn zeer herkenbaar. Ben echt ook heel verstrooid aan het worden, dat heb ik nog nooit gehad :@
Ah, wat lief O+

quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 07:41 schreef Twinkle20 het volgende:
Peace gefeliciteerd!
Ik herken je onzekerheid! Ik geloofde het ook niet totdat wij onze eerste echo hadden en Chefke rond zagen springen. En zelfs in de weken erna blijf je onzeker. Ik ben nu a.s. woensdag 16 weken en nog vraag ik me geregeld af of ie nog wel leeft en of alles wel goed is. Ik moet nog een maand wachten eer ik weer naar de VK mag. Week erop 20-wekenecho.

Het blijft spannend maar probeer van het positieve uit te gaan!

Enf! Fijn dat je weer terug bent en het weekend redelijk zonder kleerscheuren hebt overleefd.

En Zoe rustig aan meid! Hallo je hebt er net een kind uitgepoept, da's een hele prestatie voor je lijf he! Lekker blijevn liggen en je door alles en iedereen laten verwennen. Dat heb jij wel verdiend! :Y
Twink :* Haha zeker :P Op het einde toen we afscheid namen van iedereen zij bijna iedereen tegen me: "nou, succes en sterkte he!!" Ik echt zo tegen mn nichtje later (die zat ernaast): why? :? :') What, like it's hard? :{w XD Whehe. :+
Maar verder heul gezellig :Y

Zoë wat een schatjeeeee! :D O+ :* Geniet ervan!!!!

Kersjes wat vervelend -O- Knuf :*

Mango, fijn is dat he O+ :D

Marjolijntje heerlijk je verlof!! EindelijK! Whahaha XD Nee tuurlijk moet je niet langs die stomme mevrouw gaan :+ Ghehe :7

Gerbera :* dat is idd minder.. big mac heb je wel verdient nu :*

Nanadu succes met je lange werkdag... :* straks lekker genieten idd!

Hier een lekker dagje, wel genoeg te doen maar lekker ff bijkomen O+ Manlief is de jungle in de achtertuin (lees; woekerend onkruid, kniehoog) aan het temmen met een grasmaaier en ik geniet er met volle teugen van O+ Nu nog wat tegels neerpleuren en we kunnen binnenkort al lekker in de zon zitten!

Vanmiddag weer controle bij de VK, ben benieuwd.
Ik voel echt al regelmatig plopjes en schopjes, en dat zijn echt niet mn darmen.. zo bijzonder. Zelfs mn man voelt ze af en toe, wat ik haast voor onmogelijk houd, maar toch :o Mn placenta moet dan wel aan de achterkant liggen denk ik dan, als ik ze nu al zo regelmatig voel. O+
pi_111531810
Woei zal het dan niet lang duren voordat ik ook iets ga voelen? :D O+

Ik meende straks iets te voelen boven mijn schaambot maar tis zo moeilijk thuis te brengen.. en wat moet je dan precies voelen :? .. Nog even geduld dus, hopelijk kan ik snel met jullie meepraten :+

En dat manlief de beeb ook kan voelen .. Ondanks de echo's en alles blijft het voor hem toch nog een betrekkelijk iets. Wil hem er zo graag bij betrekken en doe dat ook zoveel mogelijk. Maja lijkt me als man zijnde best lastig allemaal.
  maandag 14 mei 2012 @ 14:10:18 #227
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111531947
Twink: whihi kan best! :D Ja, ik weet gewoon goed hoe mn darmen voelen en dit is echt zó anders... echt een kort stompje zeg maar, heel zacht :+ mn darmen gaat meer geleidelijker zeg maar. Magoed. :P

Ja precies.. Voor mannen is het helemaal apart he. Als hij 'm kan voelen zal het ook allemaal wat echter worden denk ik, maar pas als jij die beeb uitgepoept hebt zal ie pas iets hebben van; ohhhh, wacht! Het is ECHT! :o
:+
pi_111532045
Scheelt dat hij helemaal uit zichzelf aan het verven is geslagen van de meubeltjes voor onze kiddo :+
Kwam ie twee weken terug ineens ... Nou, wat voor kleur gaat het worden?
Ik zeg: Wat wat voor kleur gaat het worden?
Ja de meubeltjes zegt ie ..

Ik zeg ow .. nog heulemaal nie over nagedacht eigenlijk :@
Nou hup zegt ie, mee naar de winkel jij, verf uitzoeken :+

Kanjer is het eigenlijk ook he :@ ... soms dan :+
  maandag 14 mei 2012 @ 14:36:18 #229
374616 pardijntje
gelooft in wonderen
pi_111532866
He kersjes bah! Blijft balen dat gekots :*
(nu ik de ochtend overgestapt ben op vla is het in ieder geval vanmorgen binnen gebleven, beschuit met jam als lunch maakt nu wel ruzie)

Marjolijntje en Mereltje met verlof, geniet er van

Peace lover, gefeliciteerd, we lopen gelijk op, naar eigen berekening kom ik ook op 13 jan uitgerekende datum uit

Gerberaatje, das een hoop geld, en wat eng dat de remleidingen zover geroest al waren :*
pi_111533053
ik vind mijn kotsen nu met buikgriep al zo naar. En dan was het vanmorgen alleen maar gal. Nu durf ik niks te eten. Denk dat ik zo maar een droog beschuitje ga eten..
*poef* nu is het weg
  maandag 14 mei 2012 @ 14:43:53 #231
374616 pardijntje
gelooft in wonderen
pi_111533126
KJ, maar gal is ook naar, dan kan je beter wel wat in je maag hebben!
Hoop dat het beschuitje goed gaat, beterschap :*
pi_111533860
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2012 14:10 schreef Enfermera het volgende:
Twink: whihi kan best! :D Ja, ik weet gewoon goed hoe mn darmen voelen en dit is echt zó anders... echt een kort stompje zeg maar, heel zacht :+ mn darmen gaat meer geleidelijker zeg maar. Magoed. :P
Jij bent dat ook een expert op het gebied van je eigen darmen ;) :+ Wat tof dat je het al voelt O+

Peacelover, gefeli!

Kersjes, wat balen dat je je weer zo slecht voelt... :*

Zaterdag ontdekte ik dat ik een gemiste oproep v/h zhuis had. Totale paniek, want ze zouden alleen bellen als de uitslag van de combinatietest niet goed zou zijn. Vanmorgen teruggebeld, blijkt dat er iets mis is gegaan met de test zelf (het bloedprikken). En ik ben nu al te lang zwanger om het nog eens te doen. Maar jee, wat wat is opgelucht toen het dus geen echt slecht nieuws was :+

Dus nu heb ik alleen de nekplooimeting gehad. Die was gelukkig ruim binnen de marge en de echo zag er verder prima uit. Gyn zei dat ze nu alleen geen officiële kansberekening kan doen, maar dat ze er vanuit gaat dat alles gewoon goed is :)
pi_111533931
Ow beetje vervelend Coco.. nou ja als de nekplooimeting an sich er al netjes uit zag ben je waarschijnlijk al voor een groot deel gerust gesteld. En de kans blijft altijd he .. dat ...

We gaan gewoon van het positieve uit!
pi_111534737
Coco, kan me voorstellen dat je even enorm schrikt! :o :* Gelukkig was er een andere aanleiding. Vind je het vervelend dat de test nu niet volledig is?
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 14 mei 2012 @ 15:29:36 #235
374280 peace-lover
Vrede op aarde!
pi_111534760
Oeh dat is schrikken coco! :o

En leuk lijkt dat me, dat je je kindje gaat voelen O+

Ik ben net op zoek gegaan naar een VK, ik wilde er een die zowel door mn zusje als door mn vriendin als positief beoordeeld werd maar die zit niet aangesloten bij mn verzekering -O- Dan zou ik (waarschijnlijk, want de tarieven voor 2012 zijn nog niet bekend) maar 80% vergoed krijgen en dat vind ik stom :(
pi_111534841
Coco, dat is schrikken! :o gelukkig geen slecht nieuws!

Ikz ag dat Kersjes nog wel een dikke :* kan gebruiken. Meid, als ik zie waar jij doorheen moet nu, dan mag ik echt in mn handen klappen hoor!

Ipad vraag, onder een spoiler want totaaaal offtopic hier :P
SPOILER
pi_111534874
Wat raar PL? Ik dacht dat een verloskundige altijd gewoon vanuit de basis verzekering vergoed wordt? :?

Coco, dat is wel een foutje zeg... ook al is het een kansberekening, je laat niet voor niets een nekplooimeting doen en die hoort gewoon met de bloedtest.. hoe zit dat met de kosten? Want je zit nog niet in de leeftijdscategorie voor wie hij vergoed wordt, toch?

Big Mac was heeeeeerlijk :9
pi_111534957
Pfff Coco ik zou me ook dood schrikken.

Ik kreeg van de week post van het ziekenhuis, ik schrok ook gelijk :@
Maar het was een briefje dat de 20 weken echo met 15 min werd verzet.
pi_111534982
Gerbera, ook doorgeroeste remkabels dus... Eng idee he! Ik ben ook zo blij dat het bij mij nooit tot ongelukken geleid heeft.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111535045
Zoë, wat heb je een mooi meisje gebakken! O+

Kersjes, wat een k*tzooi dat je weer zo moet kotsen. :*

En *O* Voor de mijlpaal van Maffe!

Coco; jemig, kan me voorstellen dat je je helemaal rot bent geschrokken. Gelukkig was de marge goed.

Net weer bij de gyn geweest en echo gehad. Meisje lag precies op schema qua groei! *O*
Verder al een beetje de bevalling besproken. Ze vond het heel fijn om te horen dat ik zo gemotiveerd ben voor een vaginale bevalling.
I found myself alone,
  maandag 14 mei 2012 @ 15:37:44 #241
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111535054
Twink: whihi wat een lieverd O+ :D Oh heerlijk als mannen zoiets uit zichzelf zeggen! :D

Coco: Whaha ja :D Ik weet precies wanneer er een scheet aankomt :') :@
Ja tof he O+ echt zo apart en gaaf.. :D
Oh jeetje wat een stress ineens zeg :o Fijn dat er iig niets mis was! :D Oh super O+ *O*

PL idd raar, ik dacht dat een vk ook altijd vergoed werd.. beginnen ze nu al met het aanwijzen van bepaalde zorgverleners bij de verzekeringen? Bah :N
  maandag 14 mei 2012 @ 15:41:43 #242
374280 peace-lover
Vrede op aarde!
pi_111535200
Ja raar he, het was dat ik iets verder klikte, in mn polis staat namelijk gewoon dat het vergoed wordt...

En hoe kan ik nou kiezen voor eventueel toch deze vk als ik niet weet hoeveel ik dan zelf betalen moet :') lekker snel, de tarieven voor 2012 zijn nog niet bekend en de definitieve lijst met vk's ook niet, dat wordt elke week bijgewerkt :|W

Fijn dat je dochter op schema ligt LeNeHe O+
pi_111536208
Ik zou mn verzekering even bellen hoe t precies zit PL!
Wel stom gedoe.zeg!

Coco, das wel even schrikken idd. en ook een stomme.fout zeg!

Lenehe, fijn dat je een goede.controle had! Fijn dat,ze mooi op schema zit!

Zure matjes en maagzuur zijn geen goede.combi, eigenlijk...maar.wel lekker :') vindt dreumes niet trouwens. Die is me aan t feeden :D
Gelukkig bestaan er rennies :+
Oh en babykamer is weer een stukje verder klaar. Er zitten nu goede kozijnen en ramen in *O*
pi_111536639
Wat een vreemd verhaal peace-lover, de tarieven 2012 zijn al sinds november vorig jaar bekend! Verloskundige zorg wordt altijd vanuit de basisverzekering vergoed, tenzij de betreffende VK een reden had t contract met jouw verzekeraar niet te willen tekenen of andersom. Zit je bij CZ toevallig? Daar is nog wel wat om te doen geweest namelijk.

Ik kan je wel een ongeveer bedrag PMen, doen ze ook je echo's?
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  maandag 14 mei 2012 @ 16:22:28 #245
374280 peace-lover
Vrede op aarde!
pi_111536832
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2012 16:18 schreef Poppedein het volgende:
Wat een vreemd verhaal peace-lover, de tarieven 2012 zijn al sinds november vorig jaar bekend! Verloskundige zorg wordt altijd vanuit de basisverzekering vergoed, tenzij de betreffende VK een reden had t contract met jouw verzekeraar niet te willen tekenen of andersom. Zit je bij CZ toevallig? Daar is nog wel wat om te doen geweest namelijk.

Ik kan je wel een ongeveer bedrag PMen, doen ze ook je echo's?
Ik zit bij Zilveren Kruis, ik vulde mn woonplaats in en kreeg 3 VK's waar ik uit kon kiezen, alledrie buiten mn woonplaats :') Ik ga inderdaad morgen wel bellen :)

Als je wilt pmmen graag! :* Echo's gaan via een apart echocentrum volgens mij :s)
pi_111537570
pl ik kon ook niet kiezen welke vk maar had te maken met hun werkgebied. De ene is inderdaad dichterbij maar zit in een ander postcodegebied, dit heeft te maken dat de vk vanuit het hele gebied binnen zoveel tijd bij jou thuis moet kunnen zijn.

Zoe wat een schatje echt lief -insert hartjesmliley-

Bijtje je kan veel zeggen maar echt wel petje af hoor. Er zijn niet veel vrouwen die doorwerken tot hun verlof met een tweelingzwangerschap! Je hebt nu al meer mee te dragen dan bij een voldragen eenlingzwangerschap hoor poeh!

En jeetje wat veel gaan er met verlof deze week :D gezellig *O*
pi_111537776
ooh en +1 voor het mooie weer dat moet doorzetten!
Zit nu ook lekker in de achtertuin en dat bevalt prima!
pi_111537790
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 16:07 schreef Sonnetje85 het volgende:

Zure matjes en maagzuur zijn geen goede.combi, eigenlijk...maar.wel lekker :') vindt dreumes niet trouwens. Die is me aan t feeden :D
Gelukkig bestaan er rennies :+
Oh en babykamer is weer een stukje verder klaar. Er zitten nu goede kozijnen en ramen in *O*
De Mac was ook niet zo'n goed plan, maagzuur technisch :') maar wel lekker!

Verlof O+ mijne begint over 4 weken :D (maar ik speel vals, kweet het... :D)
pi_111537843
Ik heb met mezelf afgesproken dat ik mooi weer zou hebben met mijn verlof, dus kom maar op! Ben er klaar voor :D
pi_111540148
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 15:28 schreef Phaidra het volgende:
Coco, kan me voorstellen dat je even enorm schrikt! :o :* Gelukkig was er een andere aanleiding. Vind je het vervelend dat de test nu niet volledig is?
Nee, niet echt. Was eigenlijk al flink gerustgesteld toen de nekplooimeting zelf heel goed was (en er een neusbotje aanwezig was). De gyn zei toen al dat ze heel raar zou staan kijken omdat ook mijn leeftijd nog 'goed' is :)

quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 15:32 schreef Gerberaatje het volgende:
Coco, dat is wel een foutje zeg... ook al is het een kansberekening, je laat niet voor niets een nekplooimeting doen en die hoort gewoon met de bloedtest.. hoe zit dat met de kosten? Want je zit nog niet in de leeftijdscategorie voor wie hij vergoed wordt, toch?
Die zou ik in principe gewoon moeten betalen, ben 30, dus wordt niet vergoed, nee.

Wat betreft de fout: het is aan twee kanten fout gegaan.
SPOILER
Maar daarom denk ik niet dat ik nu ineens niet ga hoeven betalen ofzo. Geen idee eigenlijk. Aangezien de fout ook bij mij ligt, en een deel van de test wél is uitgevoerd, wilde ik er niet moeilijk om gaan doen.
pi_111540239
Zo, internet heeft er de hele middag uit gelegen }:|

Ik ben helemaal voor het mooie weer. Had ook bedacht dat het mooi weer zou zijn in mijn verlof maar het valt een beetje tegen.
  maandag 14 mei 2012 @ 17:59:12 #252
374977 eliis
Relativeer!
pi_111541021
Zoe wat een prachtig meisje, leuk om de foto's te zien!!

quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 14:36 schreef pardijntje het volgende:

Peace lover, gefeliciteerd, we lopen gelijk op, naar eigen berekening kom ik ook op 13 jan uitgerekende datum uit

Ik zit waarschijnlijk op 12 januari, lopen we met z'n 3en dus bijna gelijk.
Gefeliciteerd met je zwangerschap *O* !!
pi_111542461
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 11:39 schreef Zoë23 het volgende:

Dit is ze dan! O+

SPOILER
Bedankt voor al jullie lieve woorden! O+
en alle adviezen & leuke gesprekken de afgelopen maanden!

Een dikke :* voor iedereen die 'm kan gebruiken :)
Wat een schatje!!! O+ O+ O+
pi_111542900
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 16:43 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

De Mac was ook niet zo'n goed plan, maagzuur technisch :') maar wel lekker!

Verlof O+ mijne begint over 4 weken :D (maar ik speel vals, kweet het... :D)
Goed bezig zijn we ;)

Officieel verlof is ook fijn!

Ik ben zielig...k heb geen toetje...vergeten te halen. En mn eten was.net te weinig :P
Oh en heb last van maagzuur :+
Verder gaat alles goed hoor :')
pi_111543271
Ik heb een man te leen, na de bevalling mag hij pas weer terug gebracht worden :(

Hij pikt gewoon mijn zwangerschapskwaaltjes :6 , wordt er gek van, ineens moet er van alles vanavond nog gebeuren, hij doet het maar zelf. :{w
pi_111545280
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2012 18:46 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Goed bezig zijn we ;)

Officieel verlof is ook fijn!

Ik ben zielig...k heb geen toetje...vergeten te halen. En mn eten was.net te weinig :P
Oh en heb last van maagzuur :+
Verder gaat alles goed hoor :')
Aww, dat is idd zielig. Mijn mr is as we speak naar de winkel om ijs te halen O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111545625
pfff ik moet echt wat gaan veranderen. Vorige week 47 uur gewerkt. (In 5 dagen) en vandaag ook weer 9 uur gemaakt. Het is zo kut om voor een bedrijf te werken wat in meerdere landen zit.
Mijn collega's komen pas rond half 3 / half 4 's middags online. Ze hebben dan om 18:00 echt niet door dat voor mij de dag er al weer op zit. En blijven maar aan mijn kop zeuren.

Ik moet echt eens leren nee te zeggen :(
pi_111546548
Skoap :* Dat is normaal gesproken al zwaar en irritant, maar nu natuurlijk helemaal. Goed aangeven wanneer het je te veel wordt idd.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111547772
Dat wordt serieus afkicken voor ze Skoap, ze zijn het natuurlijk van je 'gewend'... telefoon gewoon uitgooien? ;)

Covie, misbruik van maken! Alles, maar dan ook álles wat je nog gedaan wil hebben voorleggen :P
pi_111547987
Waarom duurt het nou zo lang voordat ik de kleine aan de buitenkant kan voelen :{ Vriend wil het ook graag voelen en is steeds teleurgesteld.. Terwijl ik het zelf aan de binnenkant zo hard voel! Het lijkt me trouwens echt leuk als ze de hik heeft :)

ik heb me aangemeld voor een huffen en puffen cursus :P En een zwanger en fit cursus, toch een beetje in beweging blijven nu ik niet meer kan volleyballen. En het lijkt me zo gezellig om andere zwangere vrouwen uit de omgeving te ontmoeten.
pi_111548966
Irritant is dat hè, Kwisted? Dat je zelf echt KABAM voelt en dan hoopvol zegt: voelde je dat? O+

En dat ie dan zegt: nee, ik voelde niks :?

Heb je de placenta aan de voorkant toevallig?

Hier begint de dame al wat ruimte gebrek te krijgen zo te voelen ;) ik merk ook als ik in de auto zit dat ze al wat begint te protesteren, omdat ik dan aardig rechtop zit!

En mijn boobs :X ze doen zéér!! Mijn enige nog passende bh knelt inmiddels ook :') dus ik trek mijn voedingsbh's van muppet maar eens uit de kast morgen, kijken of dat fijner zit of dat ie ook te klein zijn inmiddels... :')
  maandag 14 mei 2012 @ 20:32:30 #262
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_111549163
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 19:32 schreef Skoap het volgende:
pfff ik moet echt wat gaan veranderen. Vorige week 47 uur gewerkt. (In 5 dagen) en vandaag ook weer 9 uur gemaakt. Het is zo kut om voor een bedrijf te werken wat in meerdere landen zit.
Mijn collega's komen pas rond half 3 / half 4 's middags online. Ze hebben dan om 18:00 echt niet door dat voor mij de dag er al weer op zit. En blijven maar aan mijn kop zeuren.

Ik moet echt eens leren nee te zeggen :(
Daarvoor hoef je (helaas) niet bij een bedrijf te werken die vestigingen heeft in meerdere landen hoor _O- Maar vervelend is het op zeker wel, geef daarom ook optijd je grenzen aan... iets wat ik (naar het lijkt) niet op tijd heb gedaan waardoor ik voorlopig nog op de blaren zit, en ws ook tijdens mijn verlof over n paar weekjes zit te telewerken... Ja, dat heb ik vandaag dus te horen gekregen... iets met digitale certificaten waar minstens 8 weken levertijd op zijn en pas morgen of woensdag aangevraagd kunnen worden door de verantwoordelijke... hiep hiep hoera -O-

Maar goed, zolang je je aardig goed voelt kan het, houd er ook rekening mee dat de verlof gebasseerd wordt op je inkomen 13 weken voor je verlof, heb je dus de pech dat je werkgever je vakantieuren (zoals bv VV&T) maandelijks meebetaald, en je neemt vakantie op voor je verlof brengt dit je inkomen aardig naar beneden, vaste urencontracten maakt dan geen verschil... denk dat dat mede voor mij een stimulans is om toch het uiterste nog te vergen van mezelf (zolang t gaat) om e.e.a veilig te stellen. Zou eerst 3 weken voor mijn wettelijke verlof vakantie opnemen, maar heb er om bovenstaande reden (wat ik uiteraard nagevraagd heb bij het UWV) maar niet gedaan, omdat het meer dan 400euro p/m zou gaan schelen...
Gewoon n stuiterballetje
pi_111549285
De mijne laat zich niet voelen aan dr vader :') Sowieso is ze niet heel duidelijk te voelen aan de buitenkant...ze is wel drukker dan dr broer, maar niet veel :') Ik heb rustige baby's (aan de binnenkant dan..hoop dat deze t iets rustiger aan doet dan grote broer ;))
Gisteren zat Floris op schoot en toen voelde k dr schoppen O+ (oh jee begint dat nu al ;))

Phaidra goed geregeld!

Skoap, lastig lijkt me! Goed je grenzen bewaken hoor!
pi_111558084
pfieuw het is goed gekomen :p meneer is niet meer te leen.
Denk dat het door de drukte in mijn buik komt van de afgelopen dagen en hij even de zenuwen kreeg.

Nou ja klimop is gesnoeid, plakplastic zit op de ramen, en de schuur is opgeruimd. Ik mag bevallen :')
  maandag 14 mei 2012 @ 23:03:17 #265
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_111559185
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 22:44 schreef covie het volgende:
pfieuw het is goed gekomen :p meneer is niet meer te leen.
Denk dat het door de drukte in mijn buik komt van de afgelopen dagen en hij even de zenuwen kreeg.

Nou ja klimop is gesnoeid, plakplastic zit op de ramen, en de schuur is opgeruimd. Ik mag bevallen :')
Nee, nu moet je eerst nog n paar uurtjes minstens slapen en goed uitgerust zijn zodat je het zware werk kan doen :6 :*
Gewoon n stuiterballetje
pi_111560863
Pfff net eerste keer stress van: oh jee doet baby t nog wel :')
Tis soms best vervelend een rustige buikbaby. Lijkt me best relaxed helemaal beurs getrapt te worden van binnen ;) (nja soms dan).
Maar goed even met de angelsounds geluisterd en hartje klopt nog vrolijk. En voelde net al een trapje in mn zij.
Nu maar weer proberen te slapen :')
pi_111561225
maffemuts, ik zat dat net toevallig op te zoeken over welke periode je verlof berekend word, maar ik kan alleen maar vinden dat het met de maand vooraf je verlof berekend word.
Ik kan 14 juni t/m 28 met mijn verlof beginnen en ik zou in juni veel uren kunnen werken toevallig, maar deze worden dan niet meegenomen in de berekening voor de hoogte van de uitkering. Alleen de uren van de maand mei.
Ik kan me van mijn vorige verlof ook herinneren dat ik van tevoren al een loonstrook moest inleveren en voor ik met verlof ging wist ik al hoeveel ik zou krijgen.

Ik was dus weer aan het twijfelen wanneer ik nou met verlof zou gaan, maar jij zegt nu toch weer iets anders....

Ojee Son, gelukkig doet ze het nog!

Ach covie, vaders mogen toch ook even hun buitje hebben! ;)
pi_111567245
Lijkt me idd soms lastig zo'n rustige beeb.. Ik heb echt stuiterballetjes in de buik.. (was muppet ook) Vannacht ook, dan ben ik (weer :') ik begin te verweken 5 minuten in 1 houding is al drama) even wakker, denk op dat moment nog: ooooh ze slaapt ook O+ maar kind denkt dan: heeee is mama nou wakker?? :D 'por' 'schuif' 'draai' 'schop'...

Super gezellig dat wel maar gevoelsmatig ligt ze echt nooit stil :D

Gek toch die verschillen...
  † In Memoriam † dinsdag 15 mei 2012 @ 07:47:18 #269
309370 Nanadu
pi_111567505
Goedemorgen allemaal!!

Ik herken het wat jij zegt Gereberaatje over de nachten. Ik word ook meerdere keren per nacht wakker en dan is de baby toch een feestje aan het houden in bed en 's avonds in bed krijg ik een hele show wat hij allemaal kan doen met mijn buik. Verder is hij overdag rustig als ik aan het werk ben, maar onderweg in de auto laat hij weer van zich horen :)

Gisteren is het uiteindelijk 21.30 geworden dat ik klaar was met werken, uiteindelijk dus een dag van 7.45-21.30 geworden :O Ik ben er ook achter gekomen dat ik niet meer 3 uur achter elkaar op een stoel kan zitten voor een vergadering. Ik had aan het eind van de avond echt overal pijn in mijn lichaam. Gelukkig vandaag maar een halve dag werken en ik denk dat ik mij daarna eens lekker laat verwennen bij de kapper :D En ik hoef pas volgende week weer te beginnen met werken *O*
pi_111567607
goedemorgen allemaal
pi_111567953
Nanadu, pak je wel op tijd je rust :o dit klinkt niet heel goed zo hoor!!

Hier gelukkig ook weer een behoorlijk drukke buikbaby. En vooral ook 's avonds en 's nachts ja. Het liefste als ik net wil gaan slapen :')

En straks ga ik richting Biesbosch, ik ga nog 'even' een evenement draaien :P Wel thuis slapen dit keer en niet meer in een tentje :+ Koken voor 250 man! (Of nouja, het doel is dat ik er een beetje rond hobbel en ga zitten enzo, en anderen het werk laat doen. Is een uitdaging voor mij, maar heb er zin in :D )
Dus ik ben maandag / dinsdag ofzo weer terug.

Oh! :o Mijlpalendag! 34 weken voor Katy en mij, en *O* *O* *O* voor alle andere mijlpalen!!
pi_111568552
*O* Voor de mijlpalen!

Maar Marjolijntje is dat voor je 'echte' werk of is dat ergens anders voor? Want gisteren had je toch je laatste werkdag?
pi_111568594
Nee, dit is vrijwilligerswerk :) Superleuk om te doen en heb er ook heel veel zin in. Mijn echte werk is nu klaar :)
pi_111568794
Klinkt wel als heel gezellig inderdaad!
pi_111568994
Zo, ik zit weer op mijn werk. Tijd om te Fokken :P Eigenlijk niet maar de concentratie is ver te zoeken deze dagen. Nog een week tot de echo. Gelukkig zijn dat maar 3 werkdagen.

Ik ben nu de hele dag door misselijk. En ik moet echt ieder uur wat eten, dat had ik vorige keer echt veel minder. Gisteren heb ik 'gewoon' drie maaltijden per dag gedaan en dat was geen succes. Bij de lunch had ik zo'n honger dat ik vijf boterhammen op heb, daarna ben ik de hele middag misselijk geweest en bij het avondeten had ik helemaal geen eetlust en was ik heel misselijk. Ik zat mezelf ook enorm in de weg gisteravond. Gewoon een bleh gevoel. Eens kijken of ik vandaag de hele dag door kleine beetjes kan eten. Straks even flink wat fruit en tomaatjes en zo halen bij de Turk, de hele dag door snoepen lijkt me ook niet zo'n goed idee :D
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_111569720
Femke naar de kdv en lekker aan de koffie c_/
Hier heb ik dat ook steeds, denk ik dat de baby druk in de buik is, legt mijn vriend zijn hand op mijn buik is het weer rustig :')

Nanadu en Skoap goed naar jullie lichaam luisteren hoor, neem je rust!

Covie goed geregeld met je man! :)
pi_111570031
Ah pm gehad van Knife weet niet of hij het zelf komt vertellen hier, maar hij is 7 mei vader geworden van een zoon O+ *O*

Zal de naam niet vermelden want weet niet of dat gewenst is.

*O* voor de mijlpalen

Marjolijntje veel plezier, doe het rustig aan hoor!
Wel leuk koken voor 250 man :Y)
pi_111570149
Oeh Son, dat is ff schrikken!
Gelukkig nu een hele actieve beeb in vergelijking met haar broer. Geeft me wel geruststelling.

Jemig Nanadu; wat een lange dag :o

Leuk Marjolijntje! Zit je bij mij in de buurt :)
En *O* *O* *O* voor de mijlpalen.

Estrys, balen van de misselijkheid :*

Knife; gefeliciteerd met je zoon! *O*

Vanmorgen bij de fysio geweest voor m'n bekken. Wat fijn!! De pijn is echt veel minder nu en ik heb allemaal tips gekregen wat wel en niet te doen. :)

Vanmiddag nog een sollicitatiegesprek, ben zenuwachtig! :X
I found myself alone,
pi_111570276
*O* voor alle mijlpalen *O*

*O* Gefeliciteerd knife met je zoontje *O*
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_111571930
Knife van harte gefeliciteerd met je zoon! *O*

*O* voor de mijlpalen van Katy en Marjolijntje!

Klinkt erg leuk dat vrijwilligerswerk Marjolijntje. Maar oef, vermoeiend!! Niet eigenwijs toch te veel willen doen he.

Ik ben vanochtend ook weer bij de fysio geweest, hele rug gemasseerd, bovenrug ook weer even meegenomen.
Daarna nog even bij kruidvat naar binnen gehobbeld, even wat van die kleine shampootjes gehaald voor in de ziekenhuistas. En een pak kunstvoeding voor t geval dat de bv niet of niet goed op gang komt. Je kunt het maar in huis hebben :)
  dinsdag 15 mei 2012 @ 11:13:06 #281
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_111572054
Deze wilde ik echt even met jullie delen:

http://www.erasmusmc.nl/algemeen/?lang=nl&link=3515849
A grand adventure has begun.
pi_111572268
Klinkt goed Bijtje, de fysio! Moet je nu al iedere week langs bij de gyn? En doen ze dan iets anders dan je bd opnemen en vragen hoe het gaat?
Met een meidenkwartet
  dinsdag 15 mei 2012 @ 11:25:28 #283
351479 KatyM
Hihaah!
pi_111572461
Bedankt voor de jompels! *O* 34 weken, samen met Marjolijntje *O*

En natuurlijk ook voor de andere mijlpalen *O*

Nog 1,5 dag te gaan :+
pi_111572809
Cathmar ik heb in de afgelopen maanden, vanaf 20 weken zo ongeveer, elke vier weken een afspraak bij de gyneacoloog gehad met vooraf daaraan een uitgebreide groeiecho. Dit doen ze omdat groeiachterstand vaak na de 20 weken zichtbaar wordt. Bij mijn jongens is er nooit een verminderde groei geconstateerd gelukkig. Die trekken zich er niks van aan dat ze hun ruimte moeten delen ;)
Nu moet ik elke twee weken bij de gyneacoloog komen, en vooralsnog doen ze niks anders dan dat inderdaad. Vragen hoe het gaat, bloeddruk meten, buik voelen en soms opmeten (van ribbenboog tot schaambot met een meetlint... vraag me niet waarom). En vorige week moest ik nog een keer bloedprikken voor hb gehalte.
Maar verder dus eigenlijk niks bijzonders!

Katy jeeej nog maar 1,5 dag te gaan, zet m op!! *O*
  dinsdag 15 mei 2012 @ 11:35:10 #285
351479 KatyM
Hihaah!
pi_111572856
Mijn man is vandaag gaan thuiswerken zodat ik met de auto naar mijn werk kon O+. Dat scheelt een hele hoop, zo lief. O+.

Bijtje, echt fijn dat het zo goed gaat met je mannen en met jou!

Nou nu snel weer verder. Nog genoeg af te maken. :).
pi_111573591
Fijn Katy, zo'n meedenkende man. Mijn man heeft zijn arm vorige week gebroken en kan geen kant uit :X
Kan ik vier weken met zijn luxe bolide naar mijn werk. Dat is dan ook meteen het enige voordeel.

Bijtje, lekker dat je jongens zo goed groeien. Heb je al iets gehoord van de gyn over de bevalling, evt inleiden en wanneer etc? Of is het gewoon afwachten tot het zover is, of tot het echt niet meer gaat.
Met een meidenkwartet
pi_111574037
Leuk Keshet! Heb je het zelf ook in de "cave" mogen zien? (Of is I-space weer iets anders?)
pi_111575003
ooh keshet, leuk he! Ik mag zo weer. Ben benieuwd of mijn wurm goed gegroeid is. En vent gaat mee, voor het eerst. Vorige keer issie geeneen keer meegeweest en deze keer sowieso vandaag.

Ik jompel voor alle mijlpalen en voor knife zijn zoon *O* *O*
pi_111577166
Hallo iedereen :-). ik wil ook nog even een update plaatsen! al is het al wel weer wat later, maar afgelopen week in een roes geleefd...

Op maandag 7 mei is onze zoon Collin geboren ! :-). Het ging allemaal super snel en eigenlijk vlekkenloos. ik was nog aan het werk, en zat wel te wachten op het telefoontje van mijn vriendin dat het allemaal zou gaan gebeuren. Op maandag 7 mei belde ze me op 16:00 dat ze onwijze buikpijn had en dat het allemaal niet meer leuk was. dus ik als een speer naar huis toe, en om 17:00 uur (na een half uur wee-en zitten timen) de verloskundige gebeld, die zou om 18:00 uur langs komen..ze was er om 18:15 en mijn vriendin zat toen al op bijna 5 cm ontsluiting.

Lief dat ze is, zei ze dat ik nog wel even iets moest gaan eten, dus ik snel een broodje gemaakt, verloskundige ging nog even wat administratie doen op kantoor, en we hadden om 20:00 uur afgesproken in het ziekenhuis. Dus wij om 19:15 ongeveer de auto in, kreeg ze in de auto een wee-en storm, niet normaal. om de minuut kreeg ze een wee. en bij de laatste bocht naar het ziekenhuis toe braken de vliezen. Maar in de auto weinig van gemerkt, er kwam gelukkig geen hele vloedgolf.

toen naar de verloskamer in het ziekenhuis, en om 20:45 nog even gekeken, en toen zat ze op 9,5 cm ontsluiting, en om 21:05 mocht ze beginnen met persen.

ons jongetje lag om 22:28 bij mijn vriendin lekker te schreeuwen.

We hebben toen besloten om nog 1 nachtje in de geboortekliniek te verblijven en de volgende dag naar huis te gaan. We zijn nu een weekje thuis, en je merkt dat het elke dag beter gaat met moeder en de kleine. Hij groeit goed, maakt lekker veel herrie als die wil eten enzo, en houdt ons goed wakker haha... Maar het is echt prachtig!

straks ben ik ook nog lekker 2,5 week vrij, kunnen we tijd met zijn 3-en doorbrengen en af en toe kraamvisite ontvangen.
pi_111577572
Cathmar nee ik heb nog niet 'the talk' gehad met de gyn over hoe en wat betreft de bevalling. Ga het maandag zelf maar even aankaarten, heb wel wat vragen over pijnbestrijding en de protocollen daarin zeg maar.
Verder weet ik dat als een meerlingzwangerschap 1-eiig is, en ze dus de placenta moeten delen, er bijna standaard ingeleid wordt zo rond de 36 weken. Maar als het 2-eiig is en dus beide kinderen een eigen placenta hebben kunnen ze in principe net zolang blijven zitten als een eenling.
Ze houden natuurlijk zeker in de laatste weken moeder en kinderen wel extra goed in de gaten. De kinderen vooral moeten het nog wel naar hun zin hebben in de buik van mama, anders grijpen ze in. Maar in principe is dus het uitgangspunt gewoon wachten wanneer ze zelf zin hebben om buiten te komen spelen! :)

Knife wat leuk om ook eens een papa-bevallingsverhaal te lezen! Het klinkt als een hele vlotte bevalling zonder al te veel moeilijkheden. Geniet lekker van je gezinnetje!!
pi_111578786
Knife + vriendin gefeliciteerd met jullie zoon Collin O+
pi_111579012
Gefeliciteerd met Collin Knife!! *O*
  † In Memoriam † dinsdag 15 mei 2012 @ 14:19:18 #293
309370 Nanadu
pi_111579111
gefeliciteerd knife *O* *O* met Collin
pi_111580493
*O* Gefeliciteerd Knife met je zoon *O*
  dinsdag 15 mei 2012 @ 15:05:08 #295
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_111581045
Foto's van de verse Collin?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_111582868
Feli Knife *O* fijn dat alles goed is gegaan, lekker genieten!

Ik mot effe klagen. }:|
Een collega zat net sushi te eten. En op dat moment realiseerde ik me pas hoe erg ik sushi mis. Normaal gesproken eet ik elke maand wel zo'n diepvriespakketje weg. Nu natuurlijk niet, maar de afgelopen 3 maanden had ik er ivm misselijkheid ook helemaal geen zin in.
Maar nu. OMFG. Ik moet NU sushi. :(
Dus nu heb ik berehonger. Heb net al twee bruine boterhammen met kaas weggewerkt, maar dat zet natuurlijk geen doden aan de zeik zoden aan de dijk.

On the bright side: over iets minder dan 2 uur is mijn vent hier, en dan rijden we door naar ons hotel om morgen de hele dag in onze blote kont bij de Zwaluwhoeve te zitten. Heerlijk! 8-)

Iedereen fijne dagen gewenst :W
pi_111583446
Mango, je weet dat als de vis echt heel vers is je het wel mag eten? Ik ben zelf trouwens vegetariër en ik vind de vega sushi altijd erg lekker, misschien een optie als je toch liever geen rauwe vis eet?
pi_111583586
ja, als het heel vers is. Maar ik woon in een soort van boerenkutgat waar geen Japanner of sushibar te bekennen is. Dus dan houdt het wel een beetje op.
Ik weet wel wat ik ga zitten wegvreten na de bevalling :+
pi_111583671
Balen dan!
pi_111585037
Ik zit al in de relaxmodus. Er komt al een uur niets meer uit mijn vingers. Ben van ellende maar begonnen aan een zoutlolly. :')
pi_111587047
eeeeeeen... dicht :-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')