Ik zit waarschijnlijk op 12 januari, lopen we met z'n 3en dus bijna gelijk.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:36 schreef pardijntje het volgende:
Peace lover, gefeliciteerd, we lopen gelijk op, naar eigen berekening kom ik ook op 13 jan uitgerekende datum uit
quote:Op maandag 14 mei 2012 11:39 schreef Zoë23 het volgende:
Dit is ze dan!Wat een schatje!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor al jullie lieve woorden!
en alle adviezen & leuke gesprekken de afgelopen maanden!
Een dikkevoor iedereen die 'm kan gebruiken
![]()
![]()
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
Goed bezig zijn wequote:Op maandag 14 mei 2012 16:43 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
De Mac was ook niet zo'n goed plan, maagzuur technischmaar wel lekker!
Verlofmijne begint over 4 weken
(maar ik speel vals, kweet het...
)
Aww, dat is idd zielig. Mijn mr is as we speak naar de winkel om ijs te halenquote:Op maandag 14 mei 2012 18:46 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Goed bezig zijn we![]()
Officieel verlof is ook fijn!
Ik ben zielig...k heb geen toetje...vergeten te halen. En mn eten was.net te weinig![]()
Oh en heb last van maagzuur![]()
Verder gaat alles goed hoor
Daarvoor hoef je (helaas) niet bij een bedrijf te werken die vestigingen heeft in meerdere landen hoorquote:Op maandag 14 mei 2012 19:32 schreef Skoap het volgende:
pfff ik moet echt wat gaan veranderen. Vorige week 47 uur gewerkt. (In 5 dagen) en vandaag ook weer 9 uur gemaakt. Het is zo kut om voor een bedrijf te werken wat in meerdere landen zit.
Mijn collega's komen pas rond half 3 / half 4 's middags online. Ze hebben dan om 18:00 echt niet door dat voor mij de dag er al weer op zit. En blijven maar aan mijn kop zeuren.
Ik moet echt eens leren nee te zeggen
Nee, nu moet je eerst nog n paar uurtjes minstens slapen en goed uitgerust zijn zodat je het zware werk kan doenquote:Op maandag 14 mei 2012 22:44 schreef covie het volgende:
pfieuw het is goed gekomen :p meneer is niet meer te leen.
Denk dat het door de drukte in mijn buik komt van de afgelopen dagen en hij even de zenuwen kreeg.
Nou ja klimop is gesnoeid, plakplastic zit op de ramen, en de schuur is opgeruimd. Ik mag bevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |