abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111531810
Woei zal het dan niet lang duren voordat ik ook iets ga voelen? :D O+

Ik meende straks iets te voelen boven mijn schaambot maar tis zo moeilijk thuis te brengen.. en wat moet je dan precies voelen :? .. Nog even geduld dus, hopelijk kan ik snel met jullie meepraten :+

En dat manlief de beeb ook kan voelen .. Ondanks de echo's en alles blijft het voor hem toch nog een betrekkelijk iets. Wil hem er zo graag bij betrekken en doe dat ook zoveel mogelijk. Maja lijkt me als man zijnde best lastig allemaal.
  maandag 14 mei 2012 @ 14:10:18 #227
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111531947
Twink: whihi kan best! :D Ja, ik weet gewoon goed hoe mn darmen voelen en dit is echt zó anders... echt een kort stompje zeg maar, heel zacht :+ mn darmen gaat meer geleidelijker zeg maar. Magoed. :P

Ja precies.. Voor mannen is het helemaal apart he. Als hij 'm kan voelen zal het ook allemaal wat echter worden denk ik, maar pas als jij die beeb uitgepoept hebt zal ie pas iets hebben van; ohhhh, wacht! Het is ECHT! :o
:+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_111532045
Scheelt dat hij helemaal uit zichzelf aan het verven is geslagen van de meubeltjes voor onze kiddo :+
Kwam ie twee weken terug ineens ... Nou, wat voor kleur gaat het worden?
Ik zeg: Wat wat voor kleur gaat het worden?
Ja de meubeltjes zegt ie ..

Ik zeg ow .. nog heulemaal nie over nagedacht eigenlijk :@
Nou hup zegt ie, mee naar de winkel jij, verf uitzoeken :+

Kanjer is het eigenlijk ook he :@ ... soms dan :+
  maandag 14 mei 2012 @ 14:36:18 #229
374616 pardijntje
gelooft in wonderen
pi_111532866
He kersjes bah! Blijft balen dat gekots :*
(nu ik de ochtend overgestapt ben op vla is het in ieder geval vanmorgen binnen gebleven, beschuit met jam als lunch maakt nu wel ruzie)

Marjolijntje en Mereltje met verlof, geniet er van

Peace lover, gefeliciteerd, we lopen gelijk op, naar eigen berekening kom ik ook op 13 jan uitgerekende datum uit

Gerberaatje, das een hoop geld, en wat eng dat de remleidingen zover geroest al waren :*
pi_111533053
ik vind mijn kotsen nu met buikgriep al zo naar. En dan was het vanmorgen alleen maar gal. Nu durf ik niks te eten. Denk dat ik zo maar een droog beschuitje ga eten..
*poef* nu is het weg
  maandag 14 mei 2012 @ 14:43:53 #231
374616 pardijntje
gelooft in wonderen
pi_111533126
KJ, maar gal is ook naar, dan kan je beter wel wat in je maag hebben!
Hoop dat het beschuitje goed gaat, beterschap :*
pi_111533860
quote:
10s.gif Op maandag 14 mei 2012 14:10 schreef Enfermera het volgende:
Twink: whihi kan best! :D Ja, ik weet gewoon goed hoe mn darmen voelen en dit is echt zó anders... echt een kort stompje zeg maar, heel zacht :+ mn darmen gaat meer geleidelijker zeg maar. Magoed. :P
Jij bent dat ook een expert op het gebied van je eigen darmen ;) :+ Wat tof dat je het al voelt O+

Peacelover, gefeli!

Kersjes, wat balen dat je je weer zo slecht voelt... :*

Zaterdag ontdekte ik dat ik een gemiste oproep v/h zhuis had. Totale paniek, want ze zouden alleen bellen als de uitslag van de combinatietest niet goed zou zijn. Vanmorgen teruggebeld, blijkt dat er iets mis is gegaan met de test zelf (het bloedprikken). En ik ben nu al te lang zwanger om het nog eens te doen. Maar jee, wat wat is opgelucht toen het dus geen echt slecht nieuws was :+

Dus nu heb ik alleen de nekplooimeting gehad. Die was gelukkig ruim binnen de marge en de echo zag er verder prima uit. Gyn zei dat ze nu alleen geen officiële kansberekening kan doen, maar dat ze er vanuit gaat dat alles gewoon goed is :)
pi_111533931
Ow beetje vervelend Coco.. nou ja als de nekplooimeting an sich er al netjes uit zag ben je waarschijnlijk al voor een groot deel gerust gesteld. En de kans blijft altijd he .. dat ...

We gaan gewoon van het positieve uit!
pi_111534737
Coco, kan me voorstellen dat je even enorm schrikt! :o :* Gelukkig was er een andere aanleiding. Vind je het vervelend dat de test nu niet volledig is?
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 14 mei 2012 @ 15:29:36 #235
374280 peace-lover
Vrede op aarde!
pi_111534760
Oeh dat is schrikken coco! :o

En leuk lijkt dat me, dat je je kindje gaat voelen O+

Ik ben net op zoek gegaan naar een VK, ik wilde er een die zowel door mn zusje als door mn vriendin als positief beoordeeld werd maar die zit niet aangesloten bij mn verzekering -O- Dan zou ik (waarschijnlijk, want de tarieven voor 2012 zijn nog niet bekend) maar 80% vergoed krijgen en dat vind ik stom :(
Als je dacht alles gezien te hebben...
pi_111534841
Coco, dat is schrikken! :o gelukkig geen slecht nieuws!

Ikz ag dat Kersjes nog wel een dikke :* kan gebruiken. Meid, als ik zie waar jij doorheen moet nu, dan mag ik echt in mn handen klappen hoor!

Ipad vraag, onder een spoiler want totaaaal offtopic hier :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_111534874
Wat raar PL? Ik dacht dat een verloskundige altijd gewoon vanuit de basis verzekering vergoed wordt? :?

Coco, dat is wel een foutje zeg... ook al is het een kansberekening, je laat niet voor niets een nekplooimeting doen en die hoort gewoon met de bloedtest.. hoe zit dat met de kosten? Want je zit nog niet in de leeftijdscategorie voor wie hij vergoed wordt, toch?

Big Mac was heeeeeerlijk :9
pi_111534957
Pfff Coco ik zou me ook dood schrikken.

Ik kreeg van de week post van het ziekenhuis, ik schrok ook gelijk :@
Maar het was een briefje dat de 20 weken echo met 15 min werd verzet.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_111534982
Gerbera, ook doorgeroeste remkabels dus... Eng idee he! Ik ben ook zo blij dat het bij mij nooit tot ongelukken geleid heeft.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111535045
Zoë, wat heb je een mooi meisje gebakken! O+

Kersjes, wat een k*tzooi dat je weer zo moet kotsen. :*

En *O* Voor de mijlpaal van Maffe!

Coco; jemig, kan me voorstellen dat je je helemaal rot bent geschrokken. Gelukkig was de marge goed.

Net weer bij de gyn geweest en echo gehad. Meisje lag precies op schema qua groei! *O*
Verder al een beetje de bevalling besproken. Ze vond het heel fijn om te horen dat ik zo gemotiveerd ben voor een vaginale bevalling.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  maandag 14 mei 2012 @ 15:37:44 #241
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111535054
Twink: whihi wat een lieverd O+ :D Oh heerlijk als mannen zoiets uit zichzelf zeggen! :D

Coco: Whaha ja :D Ik weet precies wanneer er een scheet aankomt :') :@
Ja tof he O+ echt zo apart en gaaf.. :D
Oh jeetje wat een stress ineens zeg :o Fijn dat er iig niets mis was! :D Oh super O+ *O*

PL idd raar, ik dacht dat een vk ook altijd vergoed werd.. beginnen ze nu al met het aanwijzen van bepaalde zorgverleners bij de verzekeringen? Bah :N
I never look back, darling. It distracts from the now.
  maandag 14 mei 2012 @ 15:41:43 #242
374280 peace-lover
Vrede op aarde!
pi_111535200
Ja raar he, het was dat ik iets verder klikte, in mn polis staat namelijk gewoon dat het vergoed wordt...

En hoe kan ik nou kiezen voor eventueel toch deze vk als ik niet weet hoeveel ik dan zelf betalen moet :') lekker snel, de tarieven voor 2012 zijn nog niet bekend en de definitieve lijst met vk's ook niet, dat wordt elke week bijgewerkt :|W

Fijn dat je dochter op schema ligt LeNeHe O+
pi_111536208
Ik zou mn verzekering even bellen hoe t precies zit PL!
Wel stom gedoe.zeg!

Coco, das wel even schrikken idd. en ook een stomme.fout zeg!

Lenehe, fijn dat je een goede.controle had! Fijn dat,ze mooi op schema zit!

Zure matjes en maagzuur zijn geen goede.combi, eigenlijk...maar.wel lekker :') vindt dreumes niet trouwens. Die is me aan t feeden :D
Gelukkig bestaan er rennies :+
Oh en babykamer is weer een stukje verder klaar. Er zitten nu goede kozijnen en ramen in *O*
pi_111536639
Wat een vreemd verhaal peace-lover, de tarieven 2012 zijn al sinds november vorig jaar bekend! Verloskundige zorg wordt altijd vanuit de basisverzekering vergoed, tenzij de betreffende VK een reden had t contract met jouw verzekeraar niet te willen tekenen of andersom. Zit je bij CZ toevallig? Daar is nog wel wat om te doen geweest namelijk.

Ik kan je wel een ongeveer bedrag PMen, doen ze ook je echo's?
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  maandag 14 mei 2012 @ 16:22:28 #245
374280 peace-lover
Vrede op aarde!
pi_111536832
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2012 16:18 schreef Poppedein het volgende:
Wat een vreemd verhaal peace-lover, de tarieven 2012 zijn al sinds november vorig jaar bekend! Verloskundige zorg wordt altijd vanuit de basisverzekering vergoed, tenzij de betreffende VK een reden had t contract met jouw verzekeraar niet te willen tekenen of andersom. Zit je bij CZ toevallig? Daar is nog wel wat om te doen geweest namelijk.

Ik kan je wel een ongeveer bedrag PMen, doen ze ook je echo's?
Ik zit bij Zilveren Kruis, ik vulde mn woonplaats in en kreeg 3 VK's waar ik uit kon kiezen, alledrie buiten mn woonplaats :') Ik ga inderdaad morgen wel bellen :)

Als je wilt pmmen graag! :* Echo's gaan via een apart echocentrum volgens mij :s)
pi_111537570
pl ik kon ook niet kiezen welke vk maar had te maken met hun werkgebied. De ene is inderdaad dichterbij maar zit in een ander postcodegebied, dit heeft te maken dat de vk vanuit het hele gebied binnen zoveel tijd bij jou thuis moet kunnen zijn.

Zoe wat een schatje echt lief -insert hartjesmliley-

Bijtje je kan veel zeggen maar echt wel petje af hoor. Er zijn niet veel vrouwen die doorwerken tot hun verlof met een tweelingzwangerschap! Je hebt nu al meer mee te dragen dan bij een voldragen eenlingzwangerschap hoor poeh!

En jeetje wat veel gaan er met verlof deze week :D gezellig *O*
pi_111537776
ooh en +1 voor het mooie weer dat moet doorzetten!
Zit nu ook lekker in de achtertuin en dat bevalt prima!
pi_111537790
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 16:07 schreef Sonnetje85 het volgende:

Zure matjes en maagzuur zijn geen goede.combi, eigenlijk...maar.wel lekker :') vindt dreumes niet trouwens. Die is me aan t feeden :D
Gelukkig bestaan er rennies :+
Oh en babykamer is weer een stukje verder klaar. Er zitten nu goede kozijnen en ramen in *O*
De Mac was ook niet zo'n goed plan, maagzuur technisch :') maar wel lekker!

Verlof O+ mijne begint over 4 weken :D (maar ik speel vals, kweet het... :D)
pi_111537843
Ik heb met mezelf afgesproken dat ik mooi weer zou hebben met mijn verlof, dus kom maar op! Ben er klaar voor :D
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_111540148
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 15:28 schreef Phaidra het volgende:
Coco, kan me voorstellen dat je even enorm schrikt! :o :* Gelukkig was er een andere aanleiding. Vind je het vervelend dat de test nu niet volledig is?
Nee, niet echt. Was eigenlijk al flink gerustgesteld toen de nekplooimeting zelf heel goed was (en er een neusbotje aanwezig was). De gyn zei toen al dat ze heel raar zou staan kijken omdat ook mijn leeftijd nog 'goed' is :)

quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 15:32 schreef Gerberaatje het volgende:
Coco, dat is wel een foutje zeg... ook al is het een kansberekening, je laat niet voor niets een nekplooimeting doen en die hoort gewoon met de bloedtest.. hoe zit dat met de kosten? Want je zit nog niet in de leeftijdscategorie voor wie hij vergoed wordt, toch?
Die zou ik in principe gewoon moeten betalen, ben 30, dus wordt niet vergoed, nee.

Wat betreft de fout: het is aan twee kanten fout gegaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar daarom denk ik niet dat ik nu ineens niet ga hoeven betalen ofzo. Geen idee eigenlijk. Aangezien de fout ook bij mij ligt, en een deel van de test wél is uitgevoerd, wilde ik er niet moeilijk om gaan doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')