Jij bent dat ook een expert op het gebied van je eigen darmenquote:Op maandag 14 mei 2012 14:10 schreef Enfermera het volgende:
Twink: whihi kan best!Ja, ik weet gewoon goed hoe mn darmen voelen en dit is echt zó anders... echt een kort stompje zeg maar, heel zacht
mn darmen gaat meer geleidelijker zeg maar. Magoed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van F. (2012) en M. (2016)
Ik zit bij Zilveren Kruis, ik vulde mn woonplaats in en kreeg 3 VK's waar ik uit kon kiezen, alledrie buiten mn woonplaatsquote:Op maandag 14 mei 2012 16:18 schreef Poppedein het volgende:
Wat een vreemd verhaal peace-lover, de tarieven 2012 zijn al sinds november vorig jaar bekend! Verloskundige zorg wordt altijd vanuit de basisverzekering vergoed, tenzij de betreffende VK een reden had t contract met jouw verzekeraar niet te willen tekenen of andersom. Zit je bij CZ toevallig? Daar is nog wel wat om te doen geweest namelijk.
Ik kan je wel een ongeveer bedrag PMen, doen ze ook je echo's?
De Mac was ook niet zo'n goed plan, maagzuur technischquote:Op maandag 14 mei 2012 16:07 schreef Sonnetje85 het volgende:
Zure matjes en maagzuur zijn geen goede.combi, eigenlijk...maar.wel lekkervindt dreumes niet trouwens. Die is me aan t feeden
![]()
Gelukkig bestaan er rennies![]()
Oh en babykamer is weer een stukje verder klaar. Er zitten nu goede kozijnen en ramen in
Nee, niet echt. Was eigenlijk al flink gerustgesteld toen de nekplooimeting zelf heel goed was (en er een neusbotje aanwezig was). De gyn zei toen al dat ze heel raar zou staan kijken omdat ook mijn leeftijd nog 'goed' isquote:Op maandag 14 mei 2012 15:28 schreef Phaidra het volgende:
Coco, kan me voorstellen dat je even enorm schrikt!![]()
Gelukkig was er een andere aanleiding. Vind je het vervelend dat de test nu niet volledig is?
Die zou ik in principe gewoon moeten betalen, ben 30, dus wordt niet vergoed, nee.quote:Op maandag 14 mei 2012 15:32 schreef Gerberaatje het volgende:
Coco, dat is wel een foutje zeg... ook al is het een kansberekening, je laat niet voor niets een nekplooimeting doen en die hoort gewoon met de bloedtest.. hoe zit dat met de kosten? Want je zit nog niet in de leeftijdscategorie voor wie hij vergoed wordt, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar daarom denk ik niet dat ik nu ineens niet ga hoeven betalen ofzo. Geen idee eigenlijk. Aangezien de fout ook bij mij ligt, en een deel van de test wél is uitgevoerd, wilde ik er niet moeilijk om gaan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |