quote:
Op zondag 13 mei 2012 23:12 schreef peace-lover het volgende:[..]
Dank je wel

Het gesprek ging er ineens over en misschien werd ik toen al een beetje zenuwachtig en merkte ze het

Ze vroeg wel nog "echt??" maar was wel heel blij

Whaha idd

Lief!
quote:
Op maandag 14 mei 2012 07:13 schreef maffemuts het volgende:Toppunt van zwangerschaps-dementie: En dan weet je wat je vergeten bent het hele weekend... tanken, aangezien de tank van de auto al op reserve staat!
Gelukkig spelen mijn schoonouders even voor reddende engel, aangezien

zo slim is geweest pas + alle contanten mee te nemen

Vandaag 28w, Woensdag weer een controle echo en weer een uitbreiding op het "pre-geboorte-album" de rest van de week gewoon werken enzo... nog even volhouden

Omg..

Ja, dat soort momenten zijn zeer herkenbaar. Ben echt ook heel verstrooid aan het worden, dat heb ik nog nooit gehad

Ah, wat lief
quote:
Op maandag 14 mei 2012 07:41 schreef Twinkle20 het volgende:Peace gefeliciteerd!
Ik herken je onzekerheid! Ik geloofde het ook niet totdat wij onze eerste echo hadden en Chefke rond zagen springen. En zelfs in de weken erna blijf je onzeker. Ik ben nu a.s. woensdag 16 weken en nog vraag ik me geregeld af of ie nog wel leeft en of alles wel goed is. Ik moet nog een maand wachten eer ik weer naar de VK mag. Week erop 20-wekenecho.
Het blijft spannend maar probeer van het positieve uit te gaan!
Enf! Fijn dat je weer terug bent en het weekend redelijk zonder kleerscheuren hebt overleefd.
En Zoe rustig aan meid! Hallo je hebt er net een kind uitgepoept, da's een hele prestatie voor je lijf he! Lekker blijevn liggen en je door alles en iedereen laten verwennen. Dat heb jij wel verdiend!

Twink

Haha zeker

Op het einde toen we afscheid namen van iedereen zij bijna iedereen tegen me: "nou, succes en sterkte he!!" Ik echt zo tegen mn nichtje later (die zat ernaast): why?

What, like it's hard?

XD Whehe.

Maar verder heul gezellig
Zoë wat een schatjeeeee!

Geniet ervan!!!!
Kersjes wat vervelend

Knuf

Mango, fijn is dat he

Marjolijntje heerlijk je verlof!! EindelijK! Whahaha XD Nee tuurlijk moet je niet langs die stomme mevrouw gaan

Ghehe

Gerbera

dat is idd minder.. big mac heb je wel verdient nu

Nanadu succes met je lange werkdag...

straks lekker genieten idd!
Hier een lekker dagje, wel genoeg te doen maar lekker ff bijkomen

Manlief is de jungle in de achtertuin (lees; woekerend onkruid, kniehoog) aan het temmen met een grasmaaier en ik geniet er met volle teugen van

Nu nog wat tegels neerpleuren en we kunnen binnenkort al lekker in de zon zitten!
Vanmiddag weer controle bij de VK, ben benieuwd.
Ik voel echt al regelmatig plopjes en schopjes, en dat zijn echt niet mn darmen.. zo bijzonder. Zelfs mn man voelt ze af en toe, wat ik haast voor onmogelijk houd, maar toch

Mn placenta moet dan wel aan de achterkant liggen denk ik dan, als ik ze nu al zo regelmatig voel.
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥