quote:Op zondag 13 mei 2012 22:27 schreef peace-lover het volgende:
[..]
Jij ook gefeliciteerd
Ja inderdaad, alles loopt gewoon door enzo, heel gek ergens ook...
En bij mij was het dus ook niet de bedoeling dat iemand het wist maar mn moeder gokte het ineens
Een nieuwe aanwinst!! Gefeliciteerd en welkom!quote:Op zondag 13 mei 2012 22:02 schreef peace-lover het volgende:
[..]
Dank je wel
Fijn dat je moederdag uiteindelijk fijn afgelopen is
Ik vind het wel onwerkelijk hoorzal blij zijn als ik een echo gehad heb ofzo...
Ik merk nergens aan dat ik zwanger ben dus wat als het mis is... (okee van het goede uitgaan; ik ben blij dat ik nergens last van heb natuurlijk
)
Dank je welquote:Op zondag 13 mei 2012 23:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Een nieuwe aanwinst!! Gefeliciteerd en welkom!![]()
Kan het me heel goed voorstellen, dat gevoel heb ik ook. In het begin dacht ik ook; ja, ik word niet meer ongesteld, ja, raar gevoel in mn maag en moe, dus ik zal wel zwanger zijn?Zelfs met positieve test.
Die 1e echo is zo bijzonder.. Zo vaag dat er dan zo'n wurmpje in je aan het groeien is![]()
Whaha ja moeders kennen je vaak te goed heOf zei ze het echt op de gok?
Dom?quote:Op maandag 14 mei 2012 08:19 schreef eliis het volgende:
Wel fijn hoor, om te lezen dat jullie ook last hadden van onzekerheid in het begin! Ik heb er zelfs even aan gedacht om nog een keer een zwangerschapstest te doen, om te checken of ik nog wel zwanger ben..zo dom
quote:Op maandag 14 mei 2012 08:20 schreef Gerberaatje het volgende:
Son, over 6 weken mág ze gewoon al komendoes niet zo eng!
quote:Op maandag 14 mei 2012 08:20 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Dom?mens, ik heb geloof ik wel 40 testen gedaan
Ik denk dat er níemand is die niet onzeker is, die eerste weken....
Nou zeg dat!quote:Op maandag 14 mei 2012 10:47 schreef Thistleweed het volgende:
Bijtje, wat een held ben jij! Zo lang nog doorwerken met een tweeling, ik vind het knap.
Haha wat je zegt .. Fijn voor jullie allemaal!quote:Op maandag 14 mei 2012 10:59 schreef clauwheee het volgende:
Nationale aftelweek! Hier ook nog maar t/m woensdag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor al jullie lieve woorden!
en alle adviezen & leuke gesprekken de afgelopen maanden!
Een dikkevoor iedereen die 'm kan gebruiken
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |