abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111514086
Zoe gefeliciteerd O+ wat een prachtige naam!

En welkom nieuwe zwangeren!
Life is what happens while you are busy making other plans...
  zondag 13 mei 2012 @ 22:53:04 #152
374977 eliis
Relativeer!
pi_111515461
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 22:27 schreef peace-lover het volgende:

[..]

Jij ook gefeliciteerd *O*

Ja inderdaad, alles loopt gewoon door enzo, heel gek ergens ook... :)

En bij mij was het dus ook niet de bedoeling dat iemand het wist maar mn moeder gokte het ineens :D
:D Moeders he, die weten altijd alles ;)
  zondag 13 mei 2012 @ 23:09:54 #153
374280 peace-lover
Vrede op aarde!
pi_111516371
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2012 22:53 schreef eliis het volgende:

[..]

:D Moeders he, die weten altijd alles ;)
Ja _O-
Als je dacht alles gezien te hebben...
  zondag 13 mei 2012 @ 23:10:16 #154
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111516388
quote:
17s.gif Op zondag 13 mei 2012 22:02 schreef peace-lover het volgende:

[..]

Dank je wel O+
Fijn dat je moederdag uiteindelijk fijn afgelopen is :*

Ik vind het wel onwerkelijk hoor :@ zal blij zijn als ik een echo gehad heb ofzo... :@ Ik merk nergens aan dat ik zwanger ben dus wat als het mis is... (okee van het goede uitgaan; ik ben blij dat ik nergens last van heb natuurlijk :s) )
Een nieuwe aanwinst!! Gefeliciteerd en welkom! :* *G*
Kan het me heel goed voorstellen, dat gevoel heb ik ook. In het begin dacht ik ook; ja, ik word niet meer ongesteld, ja, raar gevoel in mn maag en moe, dus ik zal wel zwanger zijn? :? Zelfs met positieve test.
Die 1e echo is zo bijzonder.. Zo vaag dat er dan zo'n wurmpje in je aan het groeien is :o O+
Whaha ja moeders kennen je vaak te goed he :D Of zei ze het echt op de gok? :P
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zondag 13 mei 2012 @ 23:12:18 #155
374280 peace-lover
Vrede op aarde!
pi_111516498
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 23:10 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Een nieuwe aanwinst!! Gefeliciteerd en welkom! :* *G*
Kan het me heel goed voorstellen, dat gevoel heb ik ook. In het begin dacht ik ook; ja, ik word niet meer ongesteld, ja, raar gevoel in mn maag en moe, dus ik zal wel zwanger zijn? :? Zelfs met positieve test.
Die 1e echo is zo bijzonder.. Zo vaag dat er dan zo'n wurmpje in je aan het groeien is :o O+
Whaha ja moeders kennen je vaak te goed he :D Of zei ze het echt op de gok? :P
Dank je wel O+
Het gesprek ging er ineens over en misschien werd ik toen al een beetje zenuwachtig en merkte ze het :P Ze vroeg wel nog "echt??" maar was wel heel blij O+
Als je dacht alles gezien te hebben...
pi_111521969
Peace lover, gefeliciteerd!!

Volgens mij was er hier een klein buikmeisje ook blij dat papa weer thuis is :') hemel wat een drukte in mijn buik vannacht :') kapot nu :D
  maandag 14 mei 2012 @ 07:13:18 #157
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_111522133
Toppunt van zwangerschaps-dementie: En dan weet je wat je vergeten bent het hele weekend... tanken, aangezien de tank van de auto al op reserve staat!

Gelukkig spelen mijn schoonouders even voor reddende engel, aangezien (8> zo slim is geweest pas + alle contanten mee te nemen _O-

Vandaag 28w, Woensdag weer een controle echo en weer een uitbreiding op het "pre-geboorte-album" de rest van de week gewoon werken enzo... nog even volhouden *O*
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_111522342
Peace gefeliciteerd!
Ik herken je onzekerheid! Ik geloofde het ook niet totdat wij onze eerste echo hadden en Chefke rond zagen springen. En zelfs in de weken erna blijf je onzeker. Ik ben nu a.s. woensdag 16 weken en nog vraag ik me geregeld af of ie nog wel leeft en of alles wel goed is. Ik moet nog een maand wachten eer ik weer naar de VK mag. Week erop 20-wekenecho.

Het blijft spannend maar probeer van het positieve uit te gaan!

Enf! Fijn dat je weer terug bent en het weekend redelijk zonder kleerscheuren hebt overleefd.

En Zoe rustig aan meid! Hallo je hebt er net een kind uitgepoept, da's een hele prestatie voor je lijf he! Lekker blijevn liggen en je door alles en iedereen laten verwennen. Dat heb jij wel verdiend! :Y
pi_111522346
En een *O* voor MaffeMuts met haar 28 weekjes *O*
pi_111522612
*O* voor.de 28 weken van maffemuts.

En minimuppet van gerbera, doe s lief voor je.moeder ;)

Peace lover gefeliciteerd!

Morgen alweer 31 weken. Komt wel dichtbij nu. Nog 3 weken werken en dan verlof, heeeerlijk!
Ben echt aan t aftellen :@
  maandag 14 mei 2012 @ 08:19:49 #161
374977 eliis
Relativeer!
pi_111522675
Wel fijn hoor, om te lezen dat jullie ook last hadden van onzekerheid in het begin! Ik heb er zelfs even aan gedacht om nog een keer een zwangerschapstest te doen, om te checken of ik nog wel zwanger ben..zo dom :D
pi_111522678
Son, over 6 weken mág ze gewoon al komen :o does niet zo eng!
pi_111522691
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 08:19 schreef eliis het volgende:
Wel fijn hoor, om te lezen dat jullie ook last hadden van onzekerheid in het begin! Ik heb er zelfs even aan gedacht om nog een keer een zwangerschapstest te doen, om te checken of ik nog wel zwanger ben..zo dom :D
Dom? :') mens, ik heb geloof ik wel 40 testen gedaan :')

Ik denk dat er níemand is die niet onzeker is, die eerste weken.... ;)
pi_111522723
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 08:20 schreef Gerberaatje het volgende:
Son, over 6 weken mág ze gewoon al komen :o does niet zo eng!
:X
Daar ben k helemaal nog niet klaar voor :X
Maar verwacht niet dat ze dan al komt ;)
pi_111523389
Zoë, ik weet dat het niet gemakkelijk is, maar probeer je rustig te houden, anders zit het er dik in dat je later een serieuze dip krijgt!

Nieuwe zwangeren! *O* Welkom en gefeliciteerd!

En die onzekerheid is zéééér herkenbaar! Ik had een knipperlichtje gezien rond 6 weken, maar tegen mijn 12-weken echo zat ik toch weer met de schrik :{. Deze echo maakte veel goed *)

En nu begin ik ook effectief een buikje te krijgen, allemaal leuke signalen :).
De misselijkheid neemt af, de vermoeidheid iets minder, maar ik voel me toch al beter en gerustgestelder :).
  maandag 14 mei 2012 @ 09:13:44 #166
374977 eliis
Relativeer!
pi_111523405
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2012 08:20 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Dom? :') mens, ik heb geloof ik wel 40 testen gedaan :')

Ik denk dat er níemand is die niet onzeker is, die eerste weken.... ;)
:D

Ha dat relativeert het weer wat, fijn!
pi_111523621
Oww Lizaa jouw echo lijkt wel een beetje op de mijnes! :D
Echt lachen he!? :D

Ja zeker als je klachten afnemen .. dan ga je zo aan jezelf twijfelen!
Maar nu mijn buikje begint te groeien met de dag (hij's echt mega zichtbaar nu, geen twijfel meer mogelijk :') ) geloof ik er wel in.

Al duurt het wel verrekte lang tot die 20 weken echo maja.. geduld is niet mijn sterkste kant en nu al helemaaaal niet :')

Het merendeel van de zwangerschappen gaat gewoon goed en daar houd ik me maar aan vast :Y
pi_111523642
*O* voor de 28 weken van Maffe!!

Nieuwe zwangere gefeliciteerd en welkom! *O*

Zoë doe je rustig aan?! Je hebt net een kind gekregen he. Over een week of 2 ga je maar weer een beetje dingen doen ofzo. Voor nu ga je in je bed liggen of op de bank of weet ik waar, genieten van je meisje en alles over je heen laten komen! :*
Krijgen we nog een fototje? Ik ben zooo benieuwd!

Wij zijn gisteren even naar schoonouders geweest, en mijn ouders hebben de kleine meid smiddags even op sleeptouw genomen. Tja ik ben zo immobiel nu dat we niet verder meer komen dan een rondje supermarkt. En voor een vier-jarige is dat niet erg spannend natuurlijk. En toen ze terug kwamen hebben we met zn alle gegeten.
Zaterdag hebben we het waterbed leeggehaald en ons oude bed in de slaapkamer gezet. Dat slaapt al stukken beter zo! Nou en dat was mijn weekend haha.
En dan toch nu kapot zijn, mijn bekken wil totaaaaaal niet vandaag ;(
  maandag 14 mei 2012 @ 09:36:17 #169
351479 KatyM
Hihaah!
pi_111523827
Een etentje op zondagavond, om half 12 gaan slapen en vervolgens om kwart over 6 op is echt geen goed idee. :{. Goddank m'n laatste week, nog 3 werkdagen te gaan *O*
pi_111523926
Ai jij ook al kapot dus Katy -O- We gaan lekker onze laatste werkweek in op deze manier!

Woensdag is ook jouw laatste dag toch? *O* We zijn er bijna!! :)
pi_111524267
Hier begint liggen nu ook echt niet comfortabel meer te worden :D dat je nog net niet wat hoort kraken als je weer in beweging komt... :') schaambeen is ook weer duidelijk aanwezig :7
pi_111524359
Mwoah hier gaat het wel .. maar straks komt de 8)7 ben ik bang .. Lag opzich op tijd in bed maar manlief snurkt :{ .. Heeft me de hele nacht wakker gehouden. En dan knijp ik hem een keer in zijn neus en dan gaat ie wel weer anders liggen en heb ik er eventjes geen last van. Om een uur later weer vrolijk wakker te worden gesnurkt :|W
pi_111524423
pffff :O
Ik had nog wel een paar uurtjes extra slaap kunnen gebruiken vandaag.

Mijn buik is sinds zaterdag echt een stuk groter. Even wennen. Paste ook amper mijn gewone kleren nog.
Zelfs mijn rokjes zaten niet echt lekker meer :D

Gelukkig maar 3 dagen werken vandaag. Vrijdag lekker vrij genomen O+
Een vriendin van me was zo slim me daaraan te helpen herinneren anders had ik de vrijdag na hemelvaart gewoon weer moeten werken.

Ik moet maar eens kijken hoe ik dat ga regelen op mijn werk met mijn vakantie dagen.
Ik heb er nog 24 :') En ik ga midden september ergens met verlof. Ik werk voor een relatief klein bedrijf en ze zien heel erg tegen mijn verlof op. Aangezien er niet echt vervanging is. Heerlijk geregeld allemaal weer.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_111524499
Ahh skoap dan gaan wij ongeveer gelijktijdig met verlof denk ik. Ik wil 6 weken van tevoren (moet nog wel even overleggen met werkgever dus nog geen 100% zekerheid hierover). En jij bent 2 weken eerder als mij uitgerekend.

Heerlijk vooruitzicht! :D

Tja meid en dat ze het niet geregeld hebben qua vervanging ofzo ... Daar moet jij je niet schuldig over voeeln. Je kunt het aangeven en meedenken maar verdere stappen hierin zijn toch echt voor jouw werkgever :Y
pi_111524516
Zeg Skoap, zonder foto's geloven we er geen barst van hè, dat je een buikje begint te krijgen :+

En dat wordt nog wat, zonder jou :D benieuwd hoe ze het gaan doen inderdaad :D hen kennende ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')