Dankje, 'k heb het door!quote:
Maar dan nog, als men dat hier kan verzinnen dan kunnen anderen dat toch ook weer verzinnen als ze gaan zoeken... Zo vergezocht is een punt ertussen nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:39 schreef Sannne het volgende:
Toch is fok goed vindbaar in google, en zeker icm met wat andere feiten is het makkelijker te vinden als de volle naam er staat. Als je anoniem wilt zijn kun je daarom beter zo de naam typen, of een koosnaam.
Dat is niet gek! Je hebt een geweldig iets gedaan. En minder leuke dingen moeten doorstaan er voor.quote:Op zondag 13 mei 2012 19:01 schreef Zoë23 het volgende:
lenehe wat vervelend.,
Ohtinuviel!
Verder niet bijgelezen
Voel me niet zo top, erg duizelig enz. Lig veel op bed, moet veel rust nemen. We zijn bezig met borstvoeding, komt langzaam wat op gang dmv kolven. Ze wil nog niet echt aan de borst en krijgt ook bijvoeding.
Ze ligt veel bij me en sowieso in het wiegje naast ons bed.
Echt het mooiste wat er bestaat![]()
Ben zo trots!
Dank je welquote:Op zondag 13 mei 2012 21:57 schreef LeNeHe het volgende:
Sterrenmunt, gefeliciteerd met je knipperende hartje!![]()
Peace Lover; van harte gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 13 mei 2012 22:02 schreef peace-lover het volgende:
[..]
Dank je wel
Fijn dat je moederdag uiteindelijk fijn afgelopen is
Ik vind het wel onwerkelijk hoorzal blij zijn als ik een echo gehad heb ofzo...
Ik merk nergens aan dat ik zwanger ben dus wat als het mis is... (okee van het goede uitgaan; ik ben blij dat ik nergens last van heb natuurlijk
)
Jij ook gefeliciteerdquote:Op zondag 13 mei 2012 22:13 schreef eliis het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
We zijn ongeveer even lang zwanger: ik ben ook in week zes nu
Heb precies hetzelfde als jij: ik weet nu een week dat ik zwanger ben, maar merk (bijna) niks en heb over 2/3 weken afspraken bij de verloskundige en echo. Behalve m'n vriend weet niemand dat ik zwanger ben, is natuurlijk ook nog maar heel pril, en alles gaat dus gewoon verder hoe het was. Dus eigenlijk voel je je hetzelfde en doe je hetzelfde, maar tegelijkertijd is alles heel anders.
Ik zal ook heel blij zijn na de eerste echo denk ik; dan weten we zeker dat alles okee is en dan voelt het allemaal ook waarschijnlijk wat werkelijker. Denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |