abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111466541
Zoe, gefeliciteerd met je dochter! En morgen gelijk moederdag vieren O+
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_111466628
oh inderdaad ja! Wat leuk! Je eerste moederdag :D

Ik heb vandaag al de hele dag een gek gevoel. Mijn buik staat flink gespannen, dus ik geloof dat ik goed aan het groeien ben. En ze trappelt de hele dag :P

Ik ben aan het bedenken wanneer ik het beste de pret echo kan plannen. Iemand tips met hoeveel weken dat mooi is?
pi_111468962
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 13:50 schreef KatyM het volgende:

[..]

Ivm google!

Ik ben nog niet mee, sorry :X
  † In Memoriam † zaterdag 12 mei 2012 @ 20:04:41 #104
309370 Nanadu
pi_111469164
Gerberaatje ik snap je uitleg. Mijn contract loopt 1 augustus af en half oktober loopt mijn verlof af. Het zou dus een reden kunnen zijn, want dan zou ze per 1 november een nieuw contract kunnen doen en dan zitten er 3 maanden tussen. Ik ga maandag maar even navragen wanneer we het gesprek hebben. Ik verwacht dat ze mijn contract gewoon verlengd, maar je weet nooit hoe werkgevers kunnen zijn.

Liza met een punt ertussen kan je niet gevonden worden als iemand je naam googled. (voor later)
  zaterdag 12 mei 2012 @ 20:53:25 #106
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_111471425
Zoe, gefeliciteerd met S. ara! *O* Rust lekker uit en geniet ervan!
pi_111471587
Keshet uit de kast *O*
Dat je maar gewoon een volledige zwangerschap mag gaan meemaken :*
En vraagje, waarom word je eerder ingeleid?
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_111472479
Gefeliciteerd Zoé met je toch niet zo kleine S.ara! Het klinkt als een heftig avontuur wat je hebt meegemaakt, maar ze is er! Slaap lekker!
pi_111474907
quote:
Dankje, 'k heb het door!
Begrijp nu wel nog niet goed waarom het hier gebruikt wordt. Tegen de tijd dat S.ara haar naam kan googlen, of moest iemand dat nu al doen, dan zijn er toch gigantisch veel resultaten op haar naam?
Misschien heb ik het dus nog niet helemaal door, voel me beetje nitwit :x
pi_111475051
Toch is fok goed vindbaar in google, en zeker icm met wat andere feiten is het makkelijker te vinden als de volle naam er staat. Als je anoniem wilt zijn kun je daarom beter zo de naam typen, of een koosnaam.
  zondag 13 mei 2012 @ 00:19:28 #111
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_111478359
Zoe gefeliciteerd met je flinke meid! geniet morgen lekker samen van jullie moederdag!
(ook alle andere <bijna>moeders, een hele fijne <bijna>moederdag! )
En nu ga ik ook slapen... te drukke dag op m'n vrije dag :')
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_111483616
Murning!!

Wauw, maar 2 keer eruit om te plassen vannacht... :D en ik heb geloof ik de halve nacht op mijn rug liggen slapen :? best bijzonder met 30 weken zwanger? Of valt dat wel mee? Bij muppet kon ik dat met 20 weken al niet meer :D
pi_111483675
Goedemorgen, fijne (bijna) moederdag iedereen! Weten jullie dat we volgend jaar allemaal zo'n klein frummeltje (erbij) hebben om moederdag mee te vieren? O+

En gedeelde 5e plaats, help!! :o

Ik heb hier eigenlijk vrij weinig last van op mn rug of mn rechterzij slapen, stiekem. Schijnt ook niet normaal te zijn volgens google :P En maar 2x plassen, ben jaloers!
pi_111483705
Ja ik ook want vanaf dat de embryo werd teruggeplaatst ;) kan ik er minimaal 4 keer uit 's nachts (elke 1,5 uur :'))

Oh rechterzij gaat ook prima! Zelfs nog half op mijn buik, alleen krijg ik dan wel vaak commentaar :D alleen mijn heupen gaan wat meer zeer doen als ik even in 1 houding lig...

Ja mama's to be, volgend jaar hebben jullie ook zo'n kwijlend, schaterend, (ws tandenloos :P) muppetje die jullie (samen met papa) ontbijt op bed komen brengen en vervolgens alle lekkers van je bord afpikken O+

Gelukkiger kun je niet zijn. geloof me maar :D
pi_111483721
Fijne moederdag iedereen!!!

Keshet,wat een verrassing! Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe!!

Zoe gefeliciteerd!!!

Ik slaap zelfs nog op mijn buik, ook bizar!!
En mijn tosti is idd door Mex op gegeten net,haha, maar hij had een prachtige tekening voor me gemaakt O+
pi_111483736
Ik kan nooit op mn rug slapen. Maar zwanger lijkt t me helemaal niet fijn, omdat k ook niet.lekker op mn rug.kan liggen (ivm niet lekker worden).
Ik ben een echte zij/buikslaper. En gelukkig kan dat nog steeds. Vorige keer ook tot t eind

Oh en mijn moederdag begon door mn lief wakker te maken dat dreumes wakker was. En 2 uur later door een voetenkriebelende dreumes gewekt worden O+
pi_111483853
O+ mijn meneer is dus weg voor zijn werk, maar er lagen al cadeautjes klaar! Een prachtige door de dame versierde pannenlap (van de opvang, heel grappig want ik kook echt nagenoeg nooit :D) en een prachtig canvas doek van een foto van papa en muppet die ik graag wilde hebben (meneer belde net en zei: ja je wil alleen eigengemaakte dingen, maar nu je thuis zit heb ik geen kans meer om iets met muppet te maken :D daar heeft ie gelijk in :')) O+

muppet en ik hebben lekker tosti's gegeten!
pi_111483926
:D
die canvas is ook wel heel lief. Enne traditioneel zijn ze bij de opvang :P
Ik kreeg vrijdag al een bos bloemen O+ verder niks :P maar vond t al lief dat ie er spontaan mee.aan kwam zetten :D
  zondag 13 mei 2012 @ 09:44:47 #119
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_111483995
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 22:39 schreef Sannne het volgende:
Toch is fok goed vindbaar in google, en zeker icm met wat andere feiten is het makkelijker te vinden als de volle naam er staat. Als je anoniem wilt zijn kun je daarom beter zo de naam typen, of een koosnaam.
Maar dan nog, als men dat hier kan verzinnen dan kunnen anderen dat toch ook weer verzinnen als ze gaan zoeken... Zo vergezocht is een punt ertussen nou ook weer niet.
pi_111484049
Zoë, gefeliciteerd!
En wat n mooie echo zag ik voorbij komen!

Ik lig nog lekker in bed... Kleuter kwam me net vertellen dat ik pas naar beneden mag als hij het zegt dus nu lig ik te genieten van de geluiden die uit de keuken komen en de praatjes die ze met zn alle maken
pi_111484328
Goedemorgen allemaal en een fijne moederdag!

Ik heb ook vrij lang nog half op mijn buik geslapen. Ook mijn rug is favoriet. Mijn verloskundige zegt dat het allemaal prima is, zolang het maar prettig blijft voelen.
pi_111484504
Zoë gefeliciteerd met jullie dochter!!! *O* *O*
pi_111485089
goedemorgen allemaal een fijne (baar)moederdag! *O*

wij gaan ook maar eens beginnen aan alle bezoeken vandaag...
pi_111485115
Rug en buik hier ook fijnste posities om in slaap te vallen .. Buik wordt wel steeds lastiger merk ik.. Hoop dat ik rug nog een tijdje vol kan houden :Y
  zondag 13 mei 2012 @ 11:04:43 #125
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_111485266
Zoe gefeliciteerd :D *O* *O* *O* *O* *O*
Fijne moederdag :D

Heerlijke racedag vandaag :Y
Be dance |Be real| Be You
pi_111485389
Fijne (bijna) moederdag allemaal! :*

*O* voor Zoe en alle andere verse baby's van de afgelopen tijd.
pi_111487854
*O* Zoë gefeliciteerd met je meisje. Wat een bevallingsverhaal zeg, rust nu maar lekker *O*

Keshet nogmaals persoonlijk gefeliciteerd *O*

Beterschap voor Toby Kersjes

Fijne moederdag allemaal *O*
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  † In Memoriam † zondag 13 mei 2012 @ 16:16:28 #128
309370 Nanadu
pi_111495107
fijne moederdag allemaal ( en bijna moeders) *O* *O*

Hier ook wakker gemaakt door een meisje die samen met papa een ontbijtje had gemaakt. Daarna een zelfgemaakt cadeautje gekregen die door haar zelf is uitgepakt. Na het ontbijt zijn we naar artis gegaan met dit heerlijke weer 8-)
pi_111497273
Nou, hier echt een geweldige (not) Moederdag. Eerst mijn :N schoonzus met een paar rotopmerkingen getrotseerd en daarna ruzie met (8>
Terwijl we onderweg waren naar mijn moeder. Gevolg dat ik keihard zat te janken en niet met dikke rode ogen gezellig wilde doen. Zijn maar terug naar huis gegaan en hebben net weer een succesvolle poging gedaan.

Leuk, hormonen! :{
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  zondag 13 mei 2012 @ 17:21:51 #130
35189 Troel
scherp en bot
pi_111497328
he Lenehe, dat is helemaal niet leuk. Gaat het nu wel weer een beetje?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_111499102
Ja gelukkig is de rust weergekeerd. Vanavond duik ik lekker vroeg m'n bed in.
I found myself alone,
pi_111499145
Lenehe :*
pi_111499739
Balen LeNeHe, dat het eerst zo mis ging. :* Gelukkig maar is alles uitgesproken.

Reken er maar niet op dat het na de bevalling beter is. Ben zelf ook nog een hormo(o)nster.

Moet nog even komen opscheppen. Herinneren jullie je nog aan dat badfilmpje. Ik had dat met mijn zoontje zo kunnen nabootsen. We misten alleen de muziek, de tevreden gezichtsuitdrukking & en bij het uit bad halen kwam er een heel klein huiltje vanaf.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_111501492
:* lenehe wat vervelend.,

Oh O+ tinuviel!

Verder niet bijgelezen :@

Voel me niet zo top, erg duizelig enz. Lig veel op bed, moet veel rust nemen. We zijn bezig met borstvoeding, komt langzaam wat op gang dmv kolven. Ze wil nog niet echt aan de borst en krijgt ook bijvoeding.
Ze ligt veel bij me en sowieso in het wiegje naast ons bed.

Echt het mooiste wat er bestaat O+
Ben zo trots!
pi_111501535
Hoop dat het met de andere dames goed gaat! :*

Fijne Moederdag!
  † In Memoriam † zondag 13 mei 2012 @ 19:37:16 #136
309370 Nanadu
pi_111503200
Lenehe wat vervelend zo'n dag :*

Zoe pas je goed op jezelf. Veel rust nemen en laat je maar lekker verwennen. Heb je een fijne kraamhulp?
pi_111503636
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 19:01 schreef Zoë23 het volgende:
:* lenehe wat vervelend.,

Oh O+ tinuviel!

Verder niet bijgelezen :@

Voel me niet zo top, erg duizelig enz. Lig veel op bed, moet veel rust nemen. We zijn bezig met borstvoeding, komt langzaam wat op gang dmv kolven. Ze wil nog niet echt aan de borst en krijgt ook bijvoeding.
Ze ligt veel bij me en sowieso in het wiegje naast ons bed.

Echt het mooiste wat er bestaat O+
Ben zo trots!
Dat is niet gek! Je hebt een geweldig iets gedaan. En minder leuke dingen moeten doorstaan er voor.
Lekker trots wezen ;) Gefeliciteerd nog!
O en niet eigenwijs wezen (zoals ik) je rust heb je hard nodig.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_111504866
Lenehe :* komt wel weer goed!

Tinuviel ik herinner me idd dat badfilmpje die is O+ (duikt trouwens ook op facebook enzo ineens op steeds) en dat je zo je kind in bad kan doen is toch heerlijk!!

Zoë denk goed aan jezelf hoor, waarschijnlijk komt die borstvoeding beter op gang als je zelf ook sterker bent. Goed uitrusten!!

Hier is het apart, gisteren uit eten, maar heb alleen 1 garnaal vooraf, half stukje vlees en een paar aardappeltjes gegeten, zelfs geen toetje!! Vannacht slecht geslapen, steeds maar even rechtop zitten, draaien en onrustig. Vanmorgen moest ik rennen naar de wc :% , daarna ging het wel dus toch wezen brunchen bij schoonmoeder, maar moest een uur later overgeven.
Alleen ben wel moe maar voel me niet ziek.

Vanmiddag hadden we eigenlijk feest, maar toch maar niet gegaan en nu veel harde buiken :o

Gisteren wiegje gekregen dus het mag nu ook best doorzetten hoor :D
Mijn vriend is nu zenuwachtig, maar heb gezegd dat het ook best voorwerk kan zijn dat het nog 2 weken kan duren.
pi_111504973
Kraamhulp is erg lief&behulpzaam
Wijst me er ook op om rust te nemen enz en is superlief voor ons meisje :)

Dankjewel tally!
:@ ben soms wel wat eigenwijs en daarna ben ik echt megaduizelig :@ ben het aan het afleren!
Kan beter rustig aan doen, dan kan ik er ook beter voor s.ara zijn.
Maar 't is even wennen allemaal.

Covie
Zal ik doen, jij ook rustig aan! :*
pi_111507394
Zoë, wat de anderen al zeggen. Lekker rustig aan; laat je verwennen. Je hebt een topprestatie geleverd! :Y
Fijn dat je een lieve kraam hebt

Tinuviel; 9 maanden op, 9 maanden af zeggen ze hè? ;)
Wat lekker dat je je jochie zo hebt kunnen badderen. Dat filmpje was echt O+

Covie, klinkt niet lekker. Jij ook easypeasy doen hè? :*
I found myself alone,
pi_111507968
snuggere henkie ben ik, post ik iets voor het 2e streepjes topic.

Had ik al verteld dat we een knipperend hartje hadden gezien? Ja toch. Een heel klein embryootje, bijna onmogelijk om er een 3D echo van te maken.

Maar men, wat ben ik moe zeg, ik moest vandaag autorijden, kind en vent lagen te tukken in de auto en ik had ook moeite om mijn ogen open te houden.
Misselijkheid gaat op en af, zodra ik niet meer misselijk bent schiet ik in de stress, gaat het nog wel goed? Onzekerheid ten top.

[ Bericht 90% gewijzigd door sterrenmunt op 13-05-2012 21:11:43 ]
pi_111508660
Zoe, lekker rustig aan doen hoor, kraamperiode is vooral om te rusten, te wennen en verwend te worden.
  zondag 13 mei 2012 @ 21:31:03 #143
374280 peace-lover
Vrede op aarde!
pi_111510005
Ja hoi ik kom me hier ook even melden :@

Donderdag (en vrijdag :') ) positieve test, 5 weken zwanger (kort! :o ) en als de berekening klopt 13-1-13 uitgerekend...

En ik ben toch wel een beetje bang dat er iets mis gaat (heb nergens last van, enkel wat gevoelige borsten)... Heb me aangemeld voor MvM en morgen de VK bellen, en dan...

Gisteren t tegen mn moeder gezegd, was totaal niet de bedoeling maar ineens zei ze "of ga je nu zeggen dat je zwanger bent?" en toen kon ik niet liegen :')

Nu even lezen wat er in dit topic allemaal gaande is :)
Als je dacht alles gezien te hebben...
pi_111510074
Rustig aan Zoe, je hebt inderdaad een topprestatie geleverd, nu lekker bijkomen en je laten verwennen!
Je meisje heeft niets aan een moeder die haar rust niet pakt :*

Mijn meisje probeert een nieuwe uitgang te maken, via mn navel. Auw :')
  zondag 13 mei 2012 @ 21:37:21 #145
374280 peace-lover
Vrede op aarde!
pi_111510435
Zoe gefeliciteerd en geniet ervan! En idd rustig aan doen maar daar zou ik ook problemen mee hebben gok ik :P
  zondag 13 mei 2012 @ 21:46:01 #146
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_111510980
Soohr wat een liefje! O+

Kwisted wat een mooi plaatje O+ :D

Zoë nog gefeliciteerd met jullie dochter!! :D *O* Wat een mooie naam :D en idd, wel een stukje zwaarder! :o
Succes met je herstel meis! :* En geniet er nog een beetje van ook! ;) :D :*

Heb ik verder nog iets heel belangrijks gemist? :@

Heb zelf een heerlijk familieweekend gehad :D O+ Onwijs gezellig. Wel wat drama maar dat was overkomelijk :D Wel onwijs hopeloze bedden, dus had erge nekpijn. Net even gedoucht en gemasseerd, en dat helpt al O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_111511766
Sterrenmunt, gefeliciteerd met je knipperende hartje! *O*

Peace Lover; van harte gefeliciteerd!! *O*
I found myself alone,
  zondag 13 mei 2012 @ 22:02:01 #148
374280 peace-lover
Vrede op aarde!
pi_111512078
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2012 21:57 schreef LeNeHe het volgende:
Sterrenmunt, gefeliciteerd met je knipperende hartje! *O*

Peace Lover; van harte gefeliciteerd!! *O*
Dank je wel O+
Fijn dat je moederdag uiteindelijk fijn afgelopen is :*

Ik vind het wel onwerkelijk hoor :@ zal blij zijn als ik een echo gehad heb ofzo... :@ Ik merk nergens aan dat ik zwanger ben dus wat als het mis is... (okee van het goede uitgaan; ik ben blij dat ik nergens last van heb natuurlijk :s) )
  zondag 13 mei 2012 @ 22:13:26 #149
374977 eliis
Relativeer!
pi_111512866
quote:
17s.gif Op zondag 13 mei 2012 22:02 schreef peace-lover het volgende:

[..]

Dank je wel O+
Fijn dat je moederdag uiteindelijk fijn afgelopen is :*

Ik vind het wel onwerkelijk hoor :@ zal blij zijn als ik een echo gehad heb ofzo... :@ Ik merk nergens aan dat ik zwanger ben dus wat als het mis is... (okee van het goede uitgaan; ik ben blij dat ik nergens last van heb natuurlijk :s) )
Gefeliciteerd!

We zijn ongeveer even lang zwanger: ik ben ook in week zes nu :)

Heb precies hetzelfde als jij: ik weet nu een week dat ik zwanger ben, maar merk (bijna) niks en heb over 2/3 weken afspraken bij de verloskundige en echo. Behalve m'n vriend weet niemand dat ik zwanger ben, is natuurlijk ook nog maar heel pril, en alles gaat dus gewoon verder hoe het was. Dus eigenlijk voel je je hetzelfde en doe je hetzelfde, maar tegelijkertijd is alles heel anders.

Ik zal ook heel blij zijn na de eerste echo denk ik; dan weten we zeker dat alles okee is en dan voelt het allemaal ook waarschijnlijk wat werkelijker. Denk ik ;)
  zondag 13 mei 2012 @ 22:27:19 #150
374280 peace-lover
Vrede op aarde!
pi_111513794
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2012 22:13 schreef eliis het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!

We zijn ongeveer even lang zwanger: ik ben ook in week zes nu :)

Heb precies hetzelfde als jij: ik weet nu een week dat ik zwanger ben, maar merk (bijna) niks en heb over 2/3 weken afspraken bij de verloskundige en echo. Behalve m'n vriend weet niemand dat ik zwanger ben, is natuurlijk ook nog maar heel pril, en alles gaat dus gewoon verder hoe het was. Dus eigenlijk voel je je hetzelfde en doe je hetzelfde, maar tegelijkertijd is alles heel anders.

Ik zal ook heel blij zijn na de eerste echo denk ik; dan weten we zeker dat alles okee is en dan voelt het allemaal ook waarschijnlijk wat werkelijker. Denk ik ;)
Jij ook gefeliciteerd *O*

Ja inderdaad, alles loopt gewoon door enzo, heel gek ergens ook... :)

En bij mij was het dus ook niet de bedoeling dat iemand het wist maar mn moeder gokte het ineens :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')