abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111451845
Zwangerschap & geboorte deel 963

24 mei: Covie

02 juni: thistleweed
16 juni: adesse
23 juni: Phaidra (jongetje)
26 juni: KatyM (jongetje)
26 juni: Marjolijntje (meisje)
29 juni: bijtje84 (2 jongens)
29 juni: Lunta
30 juni: clauwheee (meisje)

4 Juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
12 juli: Fenne
13 juli: Kersjes (jongen)
13 juli kin238 (meisje)
17 juli: Sonnetje85 (meisje)
21 juli: Gerberaatje (meisje)
24 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

1 augustus: Nanadu (jongen)
3 augustus: _Bunny_ (meisje)
6 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

1 september: Sopho
10 september: LeNeHe
***10 september: Loodje en Blijepeen***
11 September: Frups (jongetje)
17 september: Kwisted (meisje)
26 september: NiGeLaToR (meisje)

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
31 oktober: Twinkle20

6 november: Cocotrimonium
11 november: Qeza
26 november: Regenboogjes
27 november: OooLizaooO
30 november: Kaatjejannie

6 december: Nytar
26 december: Ladylike
31 december: Sterrenmunt

Estrys

2013

01 januari: rebel-angel

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door Sonnetje85 op 12-05-2012 12:43:17 ]
pi_111451864
Wordt dit Zoe's topic?
Of hopelijk voor haar t topic waar ze de geboorte van de meisje komt melden O+
  zaterdag 12 mei 2012 @ 09:05:30 #3
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111451882
Dat hoop/denk ik ook!
pi_111451904
Goedemorgen,

Keshet uit de kast, gefeliciteerd!

Voor de zekerheid nog een paar :% :% :% voor Zoë, maar ik hoop dat ze haar kleintje al heeft.

Vandaag de mijlpaal waar ik het meest naar uit heb gekeken, 37 weken *O* Nu 'mag' het!
pi_111451911
Oja, meld *)
pi_111451929
Soohr mag eruit Son! :P

TW, 37 weken gehaald *O*

Ik ben vandaag alweer 30 weken :o OMG!
pi_111451967
Fixed ;)

*O* voor tw en gerbera *O*

Auw, ik weet niet wat mn banden aan t doen zijn :X althans vermoed dat,t banden,zijn... Maar geen prettig gevoel :X (zelfs hangend op de bank niet dus)
Ze is.de afgelopen dagen ook de rechterkant aan t uitrekken (althans k voel alleen maar iets rechts, dus.denk dat ze daar hangt. Ook veel getrappel in rechterzij enzo), en rechts dus ook de.pijn...
pi_111452181
Oww hoop zo dat Zoe haar kleintje inmiddels heeft!! :)
pi_111452201
Heb je al eens op een 'rechte' stoel een tijdje gezeten Son? Ik merk het op onze hangbank... dat ik gewoon spierpijn achtig iets heb als ik daar te lang op gezeten heb...
pi_111452232
Nou ik zit nu weer rechtop ;)
Maar dat hangen en Floris op de bank helpen viel even verkeerd _O- kon niet eens.rechtop gaan zitten :')
Idd.meer spierpijnachtig gevoel
pi_111452266
Zoë23 hoop dat je inmiddels lekker aan het genieten bent van de kleine meid :)

Keshet wat leuk dat je weer zwanger bent, gefeliciteerd *O*

TW 37 weken *O*

Gerberaatje 30 weken *O*

Ik heb eindelijk verlof dus vaker op fok! en kan ik tenminste weer een beetje op iedereen reageren *O*
pi_111452280
Heb je nu al verlof merel :o
Je bent toch nog geen 34 weken?
Wel fijn! Lekker rustig aandoen!
pi_111452321
Ik heb mijn zomervakantie er voor geplakt, ben morgen 32 weken.
pi_111452333
Ah kijk, ben ik niet.gek :D
Das.helemaal lekker.dan!
pi_111452527
Ah ik had zoo gehoopt op een babymelding van Zoë!
Hopelijk lig je al lekker te genieten meis. En anders, zet m op! :%

*O* voor TW en Gerb mijlpalen, en voor Keshet die uit de kloon-kast is gekomen :)

En nu ga ik een pomp halen om het waterbed leeg te zuigen, dan kan het andere bed naar onze slaapkamer, jeej!
pi_111453521
Zoë waar ben je???? :D
pi_111453771
Ik heb de laatste week zoveel dorst, echt gruwelijk veel. Toch woensdag maar even naar de vk. Maar ik kom niet bizar veel aan en de baby is ook niet supergroot, dus of het nou zwangerschapssuiker is?
pi_111454001
terwijl we wachten op baby nieuws van Zoë gooi ik er nog wel een echo foto tegenaan

ons meisje met 20 weken en 4 dagen O+
pi_111454030
Mereltje wat lekker zo vroeg verlof.
Katy, wat vervelend, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Ik verder niet zo veel van zwangeschapssuiker maar goed dat je toch even aan de bel trekt.

Ik ben me aan het afvragen of ik nou zo hormonaal ben? Wij gaan gebruik maken van een cosleeper. Nou moet deze ook op klossen anders gaat het niet lukken om de matrassen op gelijke hoogte te krijgen. Voor ons bed heeft mijn man deze gemaakt van hout en dat moet dus ook nog gebeuren voor het babybedje. Ook moet het matrasje nog op de goede hoogte worden gemaakt. (we hebben een gewoon bedje van de Ikea die we ombouwen tot cosleeper) Nu is dat nog niet gebeurd en ben ik me druk aan het maken over het feit dat als de baby nu geboren wordt het nog geen plek heeft om te slapen. Nou heb ik mijn meneer al een paar keer gevraagd of hij dat in orde wil maken (ik heb twee linkerhanden) maar hij doet het steeds maar niet. Vandaag gezegd dat ik me er zorgen over maak en toen werd ie boos }:| Toen moest ik al weer bijna huilen. Maak ik me nou te veel druk?
Nu is het natuurlijk wel de bedoeling dat jullie me gelijk geven en zeggen dat mijn meneer stom is en dat hij het allaaaaaang al had moeten doen enzo ;)

Zo meteen zwanger massage, ben benieuwd, nog nooit een professionele massage gehad. Anderhalf uur in de watten gelegd worden lijkt me toch wel heel fijn.
pi_111454242
Kwisted wat een mooi echo zeg!
pi_111454279
quote:
15s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 11:16 schreef KatyM het volgende:
Ik heb de laatste week zoveel dorst, echt gruwelijk veel. Toch woensdag maar even naar de vk. Maar ik kom niet bizar veel aan en de baby is ook niet supergroot, dus of het nou zwangerschapssuiker is?
Had ik ook....HEEEEEL veel dorst! ze hebben alles na gekeken en er was niks geks...dus het hoeft niet!

ZOEEEEE ben zo benieuwd O+

Lief Kwisted!!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_111454354
hij had het al laaaang moeten doen :)

Misschien toch zelf proberen en daarna heel hulpeloos kijken als het niet lukt (of het lukt gewoon wel en ben je superstoer).

Ben benieuwd naar zoe :)

oh en kwisted wat een mooi echo!
pi_111454390
Kwisted O+

Thistle, irritant die mannen he :P ze snappen t gewoon niet :D
Hier heb k m net even aan zn staart getrokken over de stucador :P ik dacht dat ie nog niks.geregeld had, maar wel dus O+
Hij zei zelf.dat eind mei de kamer klaar zou zijn, dus daar hou k m aan :+ heb gezegd dat eerste weekend juni ook wel mag. Is t iig voor mn verlof.klaar :D
pi_111454460
Of gewoon het bed slopen als lesje dat ie boos werd... Mijn meneer weet dat ik het hem 2 of 3 keer zou vragen en het dan zelf zou gaan doen, met de consequenties voor hem :+ (ben ik eigk een gemeen wijf hè :+)

Oh Bijtje handig zo'n pomp.. Ik hem mijn waterbed met de zwangerschap van muppet met een slang en 2 emmers leeggehaald.. Ging eigk best maar een pOmp was makkelijker geweest...
pi_111454567
Kwisted! Wat een mooi meisje en een goed gelukte echo zeg, wow O+.

TW, ik vind dat je niet zeurt hoor, je man had dat allang even kunnen doen lijkt me. Alles wat jij voor hem zou moeten doen doe je dus nu ook niet meer. Niet koken, niet wassen, niks ophalen van de stomerij etc :+.

Bitterend, ha er hoeft dus heus niks te zijn. Ik denk ook dat er niks is, maar ja je weet t niet. Zo'n ranzig glucose drankje zit ik ook niet zo op te wachten :+.
pi_111454675
Kwisted O+ wat een beauty!
pi_111454698
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_111454789
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 11:54 schreef Gerberaatje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Euhw my, dat is gevaarlijk zeg :o. Was je remvloeistof op ofzo? En toen met de handrem naar huis gekomen? Gelukkig is het goed afgelopen :).
pi_111454858
Ik heb vannacht gedroomd dat m'n vriend naar curacao was verhuisd. En allemaal knappe vrouwen daar toen ik hem kwam opzoeken. Doutzen Kroes, italiaanse modellen, onwijs skinny }:|. Hij wilde niet meer mee naar huis ;(.
pi_111454874
De remvloeistof is op, maar of ie gewoon op is, of dat de remleidingen lek zijn durf ik niet te zeggen :')

Ik was hier in het dorp, en in principe kan ik zonder remmen thuiskomen dan (vooral op het tijdstip net met eigk geen andere auto's op de route naar huis) maar anders op de motor afremmen... en idd de parkeerplaats op met het laatste beetje remmen wat ie nog deed :')

Maandag maar wegbrengen en dan eerst nog even een sloot remvloeistof erin knallen zodat ik de garage in elk geval haal :') (die is ook in het dorp, dus gelukkig allemaal dichtbij)...

Maar toch zit je dan met samengeknepen billen in de auto :D
  zaterdag 12 mei 2012 @ 12:07:41 #31
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_111455084
Jeetje Gerberaatje! misschien toch maar iemand taxichauffeur laten spelen tijdens je zwangerschap _O-

Thistle, dat ken ik heel goed... vandaar dat ik nu ook min of meer geëist heb dat alles maar dan ook alles geregeld is voor 30weken, op het geboortekaartje na (die we eigenlijk ook al rond hadden, maar afgelopen week bericht kregen dat deze onverwachts uit het assortiment gehaald was) en de definitieve naam (iets met initialen en achternaam die niet lekker lopen) is fysiek alles aanwezig en op 1 keer uitwassen na, klaar voor gebruik O+
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_111455213
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 11:59 schreef Gerberaatje het volgende:
De remvloeistof is op, maar of ie gewoon op is, of dat de remleidingen lek zijn durf ik niet te zeggen :')

Ik was hier in het dorp, en in principe kan ik zonder remmen thuiskomen dan (vooral op het tijdstip net met eigk geen andere auto's op de route naar huis) maar anders op de motor afremmen... en idd de parkeerplaats op met het laatste beetje remmen wat ie nog deed :')

Maandag maar wegbrengen en dan eerst nog even een sloot remvloeistof erin knallen zodat ik de garage in elk geval haal :') (die is ook in het dorp, dus gelukkig allemaal dichtbij)...

Maar toch zit je dan met samengeknepen billen in de auto :D
Nou dat kan ik me voorstellen zeg, doodeng :o.
pi_111455359
Gerberaatje wat eng zeg :X

Kwisted wat een prachtige echo zeg met dat handje O+

TW je bent 2 juni uitgerekend, dan mag je vent echt wel even achter de broek zitten hoor! geniet van je zwangerschapsmassage.

Denk dat ik de komende week ook eens met lijstjes ga beginnen wat er allemaal nog moet gebeuren. Kindje blijft de eerste maanden gewoon bij ons op de kamer. Daarna gaat het kindje bij onze dochter op de kamer dus daar hoeven we niet heel veel aan te doen. Heb me al wel bedacht om op onze kamer een extra commode, simpel dingetje van de IKEA te kopen zodat we niet steeds van ene naar de andere kamer hoeven.
pi_111455438
Oef Gerb wat eng! Hopelijk is er niks heel groots kapot aan je auto!
Pff met een paar emmers en een slang lukte dat joh? Zo'n pomp werkt echt super! ( moet je wel de slangen correct aansluiten... Deze doos is nu kapot omdat het apparaat niet wilde werken... Om er na een half uur kloten achter te komen dat ik twee slangen verkeerd om had aangesloten whehe).
pi_111455609
quote:
15s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 11:16 schreef KatyM het volgende:
Had ik een paar weken geleden ook, en toen zei de vk dat je tijdens je zwangerschap normaal zo tussen de 2 en 3 liter mag/ moet drinken per dag! Dus ik vond het opeens niet zo gek meer dat ik dorst had :+. Nu probeer ik echt tot minstens 2 liter te komen en gaat t veel beter!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111455705
Even een snelle update

Onze dochter S.ara is om 06:43 geboren O+
Ze weegt 3865 gram (ipv de geschatte iets minder dan 3200gram :+ )

veel weeën gehad, svonds nog maar 1cm ontsluiting.
Na pijnmed, na een paar uurtjes 3cm en vliezen gebroken.
toen ging het hard en half 1snachts ruggenprik ivm vele weeën maar ook met de ruggenprik voelde ik ze. Om 04:30 vanmorgen 10cm ontsluiting en na lang persen kwam ze om 06:43 ter wereld O+

Behoorlijk uitgescheurd :X een half uur lang gehecht.

Had niet verwacht dat het zooo snel zou gaan :P

Nu slapen met m'n lief en ons meisje, lief&ik zijn al 29uur wakker :o
pi_111455734
Jaaaaaaa ze is er!!!! En niks niet klein meisje :o gewoon een dikke 7,5 ponder :D

Van harte Zoë en meneer met S.ara! O+ en nu lekker bijkomen en vooral genieten vrouw! Good job!!

*O*
  zaterdag 12 mei 2012 @ 12:33:39 #38
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111455765
*O* gefeliciteerd met je meissie! *O* genieten en uitrusten proberen nu! :*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_111455776
Zoë23 gefeliciteerd met jullie dochter *O* *O* *O* lekker slapen, klinkt toch als een heftige bevalling, hoe vaak hoor ik niet dat ze er qua gewicht toch helemaal naast zitten :D
pi_111455793
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 11:54 schreef Gerberaatje het volgende:
SPOILER
Ai, dat is scary :o. Mijn auto had dat vorig jaar ook, terwijl 'ie net gekeurd was. Eerst niets gevonden bij de garage en ging ik aan mezelf twijfelen. Later gebeurde het nog eens en een andere garage ontdekte dat de remkabels bijna doorgeroest waren :X. Echt een wonder dat er geen ongelukken gebeurd zijn...

Omdat er toch nog meer mis bleek te zijn, heb ik inmiddels een ander autootje. Voelde me er ook echt niet prettig meer bij.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111455796
Slik, ik sta 16e :o (ga ervanuit dat Knife inmiddels wel papa is?)
pi_111455817
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 12:34 schreef Mereltje het volgende:
Zoë23 gefeliciteerd met jullie dochter *O* *O* *O* lekker slapen, klinkt toch als een heftige bevalling, hoe vaak hoor ik niet dat ze er qua gewicht toch helemaal naast zitten :D
Hier zaten ze er bij muppet echt eng dichtbij :D daar schatte de vlos 's morgens voor de inleiding een 3700/3800 gram, en ze was 3675 :D het kán dus wel :D
pi_111455854
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 12:31 schreef Zoë23 het volgende:
Even een snelle update

Onze dochter S.ara is om 06:43 geboren O+
Ze weegt 3865 gram (ipv de geschatte iets minder dan 3200gram :+ )

veel weeën gehad, svonds nog maar 1cm ontsluiting.
Na pijnmed, na een paar uurtjes 3cm en vliezen gebroken.
toen ging het hard en half 1snachts ruggenprik ivm vele weeën maar ook met de ruggenprik voelde ik ze. Om 04:30 vanmorgen 10cm ontsluiting en na lang persen kwam ze om 06:43 ter wereld O+

Behoorlijk uitgescheurd :X een half uur lang gehecht.

Had niet verwacht dat het zooo snel zou gaan :P

Nu slapen met m'n lief en ons meisje, lief&ik zijn al 29uur wakker :o
Van harte gefeliciteerd!!! *O* *O*

Klinkt heftig, nu gelukkig wat bijkomen met meisje op je buik in plaats van erin ;). Geniet ervan!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111455920
Van harte Zoë! *O*
pi_111455922
Gefeliciteerd zoe!!! *O*
pi_111455930
Zoe! Daar is ze! Jullie S.ara! Van harte gefeliciteerd, kom lekker bij en genietse meid :* Enne, toch nog wat spekkies ;).
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  zaterdag 12 mei 2012 @ 12:40:45 #47
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111455947
Zoe, van harte gefeliciteerd met je dochter! Mooie naam O+
En nu lekker genieten :*
pi_111455965
Jaaaaaaaa daar is ze!!!! Gefeliciteerd met je dochter!!!!! *O* *O* *O* *O* *O* Lekker uitrusten nu :* :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_111455967
Zoe O+ gefeliciteerd met jullie kleine meid *O*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_111455994
Zoe van harte met S.ara!
Nu lekker gaan genieten!
Toch iets minder klein ;) wel mooi gewicht!
pi_111456004
Jaaa daar is ze dan eindelijk!! Zoë en man van harte gefeliciteerd met jullie dochter! O+
Prachtige naam! En wat een mooi gewicht zeg, meid waar heb je t geláten!
Ga lekker uitrusten en genieten!! *O*
pi_111456013
Hier was de batterij van de weegschaal alweer even leeg (2 of 3 weken) net nieuwe gehaald en er bibberend op gaan staan... Ik ben gewoon geen gram aangekomen :? of het ding is koekkoek.... of er gaat iets heel erg goed :D stand blijft op 5 kilo (oké, 5,2 :')) bij 30 weken :o (en daar is ruim 1900 gram al kind van :') en dan nog alles erbij...)

Het zegt allemaal niks, maar ik ben gewoon zo verbaasd over het verschil met de vorige keer... toen was het nu zo +20 al ongeveer :')

/gemiep en gezever over gewicht :')
  zaterdag 12 mei 2012 @ 12:44:19 #53
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_111456034
Van harte Zoë en man!!!
pi_111456047
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah *0*
Daar is ze dan super fijn zoe! Gefeliciteerd hoor, was wel zwaar zo te horen maar gelukkig toch sneller gegaan dan gedacht,
en idd nog een heel gewicht :D

Geniet er van samen!!!

Gerbera pas een beetje op ja :D

Thistle ik geef je groot gelijk hoor! Hij moet het nu gewiin regelen, de kleine mag nu komen! En llm *O*

Nu sta ik 2e wow ineens in een week tijd van 9 naar 2.. Mss zelfs al wel 1 als knife al vader is poeh.
  zaterdag 12 mei 2012 @ 12:46:59 #55
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_111456113
Zoë *O* van harte!! *O* . Wat heerlijk dat jullie meisje er is! En helemaal niet zo'n ieniemienie dus :o ! Geniet ervan meis :* .
pi_111456135
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 12:43 schreef Gerberaatje het volgende:
Hier was de batterij van de weegschaal alweer even leeg (2 of 3 weken) net nieuwe gehaald en er bibberend op gaan staan... Ik ben gewoon geen gram aangekomen :? of het ding is koekkoek.... of er gaat iets heel erg goed :D stand blijft op 5 kilo (oké, 5,2 :')) bij 30 weken :o (en daar is ruim 1900 gram al kind van :') en dan nog alles erbij...)

Het zegt allemaal niks, maar ik ben gewoon zo verbaasd over het verschil met de vorige keer... toen was het nu zo +20 al ongeveer :')

/gemiep en gezever over gewicht :')
Joh fijn toch juist! Ik heb hetzelfde. Bij dochter zo'n 18 kg aangekomen. Nu met de tweeling op 33 weken zit ik op +6 kg.
En dan te bedenken dat de jongens van de week zijn geschat op 2 kg per stuk... Plus nog vruchtwater en twee placenta's...
Ik ben allang blij dat ik niet nog tien kg extra mee moet zeulen... Denk dat mijn bekken en rug het dan helemaal op zouden geven.
Joh Gerb wij komen gewoon slanker uit onze zwangerschappen dan we erin gingen hihi.

Ow en dorst is heeeeuuuul herkenbaar. Ik blijf drinken. En het liefst moet het zo koud mogelijk zijn.
pi_111456191
Ja ik ben er ook heel blij mee hoor! Ik zei al tegen meneer, nou vooruit, dan toch nóg maar een baby hierna :') dan hoef ik verder niet meer af te vallen _O-

Dorst: check. Koud en mét prik. De spa rood is niet aan te slepen!
pi_111456219
Zoe, van harte met jullie meisje! *O*
pi_111456340
Oh bijtje en Phaidra, jullie hebben het dus ook :o. Ik ga nog meer drinken, kijken of dat helpt.

Zoë, gefeliciteerd met jullie S.ara! Ik vind het klinken als een lange en heftige bevalling maar fijn dat jij het idee heb dat het zo snel ging! Geniet ervan O+.! *O*
pi_111456514
Ik sta op een gedeelde 5de plek! :o :o

*O* Ik hoop dat ie snel komt! Na de 37 weken dan natuurlijk *O*
pi_111456597
Zoe van harte! *O* En wat een lieve naam O+ Geniet ervan!
  zaterdag 12 mei 2012 @ 13:10:33 #62
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_111456632
zoë van harte met je dochter *O*
W
Z
E
pi_111456681
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 13:05 schreef KatyM het volgende:
Ik sta op een gedeelde 5de plek! :o :o

*O* Ik hoop dat ie snel komt! Na de 37 weken dan natuurlijk *O*
4e :o Dat is snel gegaan opeens :D.

En 34 weken vandaag *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 12 mei 2012 @ 13:18:11 #64
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_111456805
*O* *O* *O* Zoe Gefeliciteerd met je dochter !!!!!!!!!! *O* *O*
pi_111456890
Goed gedaan Zoë!!!! Gefeliciteerd! *O*
Schrijf je 't nu bewust S.(punt)ara?
  zaterdag 12 mei 2012 @ 13:37:52 #66
374977 eliis
Relativeer!
pi_111457265
Gefeliciteerd Zoe!! Prachtige naam :)
pi_111457319
Zoë; proficiat met jullie meisje! Geniet ervan samen!
  zaterdag 12 mei 2012 @ 13:48:11 #68
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_111457472
Zoë, je hebt het toch maar mooi gedaan! ^O^
Van harte gefeliciteerd met je meisje! *O*
pi_111457532
Gefeliciteerd Zoe! Wat een prachtige naam!! Geniet ervan!
pi_111457541
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 13:21 schreef OooLizaooO het volgende:
Goed gedaan Zoë!!!! Gefeliciteerd! *O*
Schrijf je 't nu bewust S.(punt)ara?
Ivm google!

Phaidra, ook een jompel voor de 34 weken hoor *O* nog 6 te gaan. Nou ja, hoogstens 7 *O*
pi_111457547
Jaaaaaaa Zoe heeft haar kleine meisje! *O* *O* *O*
Of ja klein ... groter dan eigenlijk geschat was dus (hoor ik ook vaak de laatste tijd hoor).

Ga lekker genieten meid!

TW ik snap jou helemaal hoor! Hmm .. moet jij eens nadenken wat jij allemaal voor meneer doet .. moet je hem soms ook even onder zijn neus wrijven.
Ik vroeg hem eerdaags ook of hij even de stofzuiger door de kamer wilde doen .. ik kon echt niet meer. Dikke zucht van zijn kant.

Ik zeg: Halloo?? Zal ik gewoon ook jouw was niet meer doen en jouw afwas en niet meer de badkamer iedere week soppen en de hond niet meer uitlaten en dweilen en wat al niet meer?

Toen was het stil en ging ie braaf stofzuigen :')

Ze hebben soms echt NIET in de gaten wat jij allemaal tussen neus en lippen nog eens doet voor ze. En daar zit je zelf nooit over te zuchten en te kreunen.

En zeker als je 2 juni uitgerekend bent vind ik dat je echt wel in je recht staat.
Ik bedoel.. het zou zo nmaar kunnen dat je kleintje twee weekjes eerder komt .. da's dan al over een week :o

Gewoon achter zijn vodden aan zitten dus. Ik geef je groot gelijk! :P
  zaterdag 12 mei 2012 @ 13:51:52 #72
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_111457571
Gefeliciteerd Zoe!!!! *O* *O* *O*
Klinkt als een heel pittige bevalling, hopelijk kun je nu lekker uitrusten en snuffelen O+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_111457842
Hallo top 10 :D. Die laatste wk van juni staat best vol :D.

Wij zijn de hele dag al aant babyshoppen en auto's gluren. Dr moet nog een andere auto komen. Ik heb me ff een uurtje op de bank laten dumpen want kan ff niet meer haha. Komt ie me straks maar weer oppikken :P.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  zaterdag 12 mei 2012 @ 14:04:12 #74
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111457893
Zoe, het is je gelukt!
Gefeliciteerd met jullie S.ara *O*

Gerbera, niet meer zo eng doen met de auto hoor :o
En hier gaat er per dag ook minstens een 1,5 liter fles spa doorheen. Niet rood maar turquoise, net wat minder bubbels erin. Doooooooorst!!!

TW, geniet van je massage! Lekker hoor, word er helemaal jaloers van :D
.... met gevoel voor drama....
  zaterdag 12 mei 2012 @ 14:07:10 #75
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_111457983
SPOILER
.... met gevoel voor drama....
pi_111458022
Zoë! Daar is je meisje dan eindelijk! Gefeliciteerd en wat een mooie naam. *O* *O* *O* *O* *O*
Sterkte met het herstel.

Covie; you're next! :P

*O* *O* Voor de mijlpalen van TW en Gerberaatje.

Kwisted; mooie foto zeg!
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  zaterdag 12 mei 2012 @ 14:14:56 #77
30252 Soempie
Procreating
pi_111458260
Wat een mooie naam, Zoë. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje. :*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_111458533
Ha, daar is Zoë! Gefeliciteerd met je mooie meid!

Oei, dat verhaal over die remmen, brrr. Ik moet er niet aan denken, lijkt me dood eng.

Zwangerschapsmassage kan ik iedereen toch wel aanraden. Ik ben er totaal niet van om zo'n klap met geld uit te geven aan mezelf maar het was het wel waard. Voel me een heel stuk beter. Alle knopen zijn er weer uit en ben heerlijk ontspannen. Dus als je twijfelt, gewoon doen.
Ik denk ook dat ik nu gewoon helemaal los ga. Ik heb nog wat geld te besteden dus ik denk dat ik ook gewoon even naar de kapper ga, misschien nog wel een pedicure/manicure, gezichtsbehandeling. Na de bevalling heb ik daar toch voorlopig geen tijd voor denk ik zo.

Jullie zijn lief :D Mijn man had dat natuurlijk al lang moeten doen. En dankzij jullie reacties denk ik er ook al weer milder over, haha. Niets meer voor hem doen zit er niet echt in omdat hij hier al heel veel doet in huis en daarnaast heeft hij het ook enorm druk omdat hij, de laatste twee weken, bijna al zijn vrije tijd heeft besteed aan het helpen van een vriend van hem die een beetje in de problemen zat met een verhuizing/verbouwing. Dat vind ik dan ook wel weer lief van hem. Natuurlijk had hij gewoon een uurtje minder lang die vriend moeten helpen en ipv daar van het bedje moeten maken maargoed.
pi_111458596
Gefeliciteerd met jullie baby's Zoë, Soohr, Sam, Tinuviel en Sproetjehopelijk vergeet ik niemand! *O* Wat geweldig dat ze er zijn en dat het allemaal goed is gegaan. Veel geluk met elkaar!

Ik liep dus een beetje achter. :@

Hier alweer 24 weken en 4 dagen. Gaat vlot. Veel heb ik niet te melden, want het gaat allemaal voorspoedig. Verder hebben we 't erg rommelig druk i.v.m. mogelijke verhuizingen andere bezigheden, dus vandaar.

Baby (geslacht nog onbekend voor ons) maak het goed en laat zich regelmatig duidelijk voelen. Gek, het is zo'n bekend gevoel en tegelijkertijd vind ik het ongelofelijk dat er weer een echt kind in mijn buik zit.

Qua kwaaltjes is het één groot feest der herkenning van de zwangerschap van E: maagzuur en vreselijk moe. Maar goed, aan maagzuur is gelukkig wat te doen en die vermoeidheid hoort er voor mij nu eenmaal bij, blijkbaar. Ik ben wel erg blij dat ik in het onderwijs werk, want zodoende heb ik met 32 weken al verlof. B-)
pi_111458664
Fijn dat alles voorspoedig gaat Cantare. Hoe kan het dat jij al zo snel verlof hebt? Sluit de zomervakantie soms aan?
pi_111458707
Jup, 29 juni is de laatste schooldag en dan houden mijn werkzaamheden ook op, dus dan kan ik op m'n kont gaan zitten :D helaas loopt mijn tijdelijke contract dan ook af en weet ik nog steeds niet of het verlengd wordt.
pi_111458797
Relexed hoor, dat dat aansluit op de zomervakantie. Hoewel het misschien nog fijner is als de zomervakantie aan het einde van het verlof er nog aan vast zou zitten. Jammer dat je niet weet of je daarna nog werk hebt, lijkt me niet echt een lekker gevoel. Krijg je wel gewoon zwangerschapsverlof als je tijdelijke contract niet verlengt wordt?
pi_111458889
Het was ook mooi geweest als ik nog een stuk zomervakantie aan het eind van mijn verlof had gehad, ja, alleen dat zou betekenen dat ik middenin mijn eerste tijdelijke contract bij deze werkgever zwanger was geworden en dat wilde ik liever niet. Nu kon ik mooi het schooljaar afmaken.

Op zich is er steeds wel gezegd dat mijn contract verlengd wordt, of dat ik tijdelijk uit dienst ga en dan weer terug kan komen, maar het blijft allemaal maar onzeker door de (afgeblazen/uitgestelde) bezuinigingen Passend onderwijs. Ingewikkeld verhaal, maar inderdaad: een lekker gevoel is het niet. Nou ja, nog uiterlijk tot 22 mei, dan heb ik een gesprek waarin ik zal horen wat kan/mag/moet.

Als mijn contract niet verlengd wordt dan krijg ik als het goed is een zwangerschapsuitkering van het UWV en aanvullend (voor de periode daarvoor en daarna, mocht ik nog geen werk hebben) WW.
pi_111458921
Dat remmen verhaal :o Eng!

Cantare, fijn dat het goed gaat en dat je al zo lekker vroeg verlof hebt. Wel balen dat je nog geen zekerheid hebt over je contract. :{

TW; nu heb ik ook zin in een massage en verwennerij :D
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_111458963
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 14:37 schreef LeNeHe het volgende:

TW; nu heb ik ook zin in een massage en verwennerij :D
Nou idd, lijkt me heerlijk!
pi_111459080
Zoë *O* Gefeliciteerd meis!! :*
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_111459101
Over zwangerschapsmassages...

Dr. Feelgood O+ schijnt echt een onwijse aanrader te zijn:
http://www.doctorfeelgood.nl/

Voor de mensen in en rondom Amsterdam :).
pi_111459138
Gefeliciteerd Zoë en man met jullie dochter *O*
  zaterdag 12 mei 2012 @ 15:02:14 #89
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_111459678
Zoe, gefeliciteerd met S.ara *O* *O* Moooooie naam O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Tante_Soesa op 12-05-2012 17:07:28 (thanks Ophelia) ]
pi_111462176
Zoë en man gefeliciteerd *O* *O*
  zaterdag 12 mei 2012 @ 16:27:02 #91
35189 Troel
scherp en bot
pi_111462345
Zoë, gefeliciteerd!!!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_111463800
Echt een rampenweekend voor mij ;)

Vanavond uit eten (maar nog steeds geen biefstuk) morgen brunchen met schoonfamilie en heb lekker zalm en filet americain en alles gehaald :9~ en dan daarna een feest waarbij we ook een buffet hebben.
Ook met allemaal vis (kan ik niet binnenhouden) en biefstuk enzo.

Fijn zo aan het eind even nog :')
Ik kom vast ook niet tekort, maar heb zooooooooo'n verschrikkelijke zin in een lekker sappige steak :9~ :9
pi_111463840
Nog eventjes Covie en dan mag je weer.
pi_111463860
Zoë! Gefeliciteerd! Wat een prachtige naam hebben jullie haar gegeven!!

(hier schatting van 2500-3000 en ze was 3394)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_111464441
Gefeliciteerd, dames!

L werd ook op 2500 geschat. Ze woog 3570. Daarom wilde de vk in eerste instantie ook niet knippen. "Dat kindje past jou precies!" was haar reactie op mijn paniekerige "Het paaaaaast nieeeeet!"

Later kwam ze erop terug en gaf ze toe dat L toch groter was dat verwacht. :)
  † In Memoriam † zaterdag 12 mei 2012 @ 17:48:34 #96
309370 Nanadu
pi_111464692
Zoe daar is ze dan eindelijk en toch ook snel. Gefeliciteerd *O* *O* *O* Nu lekker genieten van elkaar.

Covie nu als eerste!!

Cantara wat balen dat je nog niet zeker weet dat je contract wordt verlengd. Ik hoop dat je positief nieuws te horen krijgt. Mijn contract loopt af wanneer ik met verlof ben (en uitgerekend, 1 augustus). ik weet ook niet 100 % zeker dat het gewoon verlengd wordt, maar ze gaf gisteren aan dat we er binnenkort even voor gaan zitten en ze vroeg ook of ik gewoon weer 31,5 uur wilde gaan werken en dezelfde dagen. Ik neem dus aan dat het gewoon verlengd wordt, maar toch.... Ze kan misschien ook besluiten om mijn contract te verlengen als ik terug ben van verlof :? Beetje onzin lijkt mij, want ze krijgt toch geld van het UWV tijdens mijn verlof, dus het kost haar geen geld. Of heb ik het mis?

TW die massage klinkt heerlijk :Y Die kan ik ook wel gebruiken. Gisteren de hele dag gewerkt en daarna nog personeelsuitje gehad. Was erg leuk, maar was pas rond 23.15 thuis en mijn hele lijf deed pijn. Vandaag weer bezig geweest in de kamer van mijn dochter, omdat ze die zal gaan delen met haar broertje (de eerste paar jaar dan). Nu uitgeput :O
pi_111464785
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 17:19 schreef Thistleweed het volgende:
Nog eventjes Covie en dan mag je weer.
I know, het is ook gewoon een luxeprobleem :P
pi_111464836
Hoe lang na de start van je verlof eindigt je contract, Nanadu? En je hoeveelste contract is dit? Als je namelijk 3 maanden niet op contract bent bij het bedrijf, begint de teller weer bij nul (ivm die 3 keer tijdelijk contract binnen 3 jaar...) en kunnen ze die hele periode dus weer opnieuw starten zonder vast contract...

Ik leg het een beetje onduidelijk uit misschien, hoop dat je me snapt...

Hoeveel last kun je hebben van je hormonen? :') heel erg.. en vooral van gewoon lekker in je vel en blij-ig, naar ik ben alles even echt helemaal vreselijk zat, vooral het zwanger zijn :r

Zo maar met de muppet mee naar bed meteen :') ik denk ook dat het komt omdat ik vanmiddag heel graag even mee wilde slapen en ze nét toen besloot dat ze aan 30 minuten slaap genoeg had :') en meneer is weg voor zijn werk. Dus gewoon even bluh!
pi_111465204
Gefeliciteerd Zoé met de geboorte van jullie dochter!!! *O* *O* *O*
Tralalalaaa
pi_111465367
Zoë, gefeliciteerd met jullie mooie dochter S.ara!! Ik ben heel benieuwd naar de foto's. Eindelijk kun je haar vasthouden O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')