Mereltje wat lekker zo vroeg verlof.
Katy, wat vervelend, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Ik verder niet zo veel van zwangeschapssuiker maar goed dat je toch even aan de bel trekt.
Ik ben me aan het afvragen of ik nou zo hormonaal ben? Wij gaan gebruik maken van een cosleeper. Nou moet deze ook op klossen anders gaat het niet lukken om de matrassen op gelijke hoogte te krijgen. Voor ons bed heeft mijn man deze gemaakt van hout en dat moet dus ook nog gebeuren voor het babybedje. Ook moet het matrasje nog op de goede hoogte worden gemaakt. (we hebben een gewoon bedje van de Ikea die we ombouwen tot cosleeper) Nu is dat nog niet gebeurd en ben ik me druk aan het maken over het feit dat als de baby nu geboren wordt het nog geen plek heeft om te slapen. Nou heb ik mijn meneer al een paar keer gevraagd of hij dat in orde wil maken (ik heb twee linkerhanden) maar hij doet het steeds maar niet. Vandaag gezegd dat ik me er zorgen over maak en toen werd ie boos

Toen moest ik al weer bijna huilen. Maak ik me nou te veel druk?
Nu is het natuurlijk wel de bedoeling dat jullie me gelijk geven en zeggen dat mijn meneer stom is en dat hij het allaaaaaang al had moeten doen enzo 
Zo meteen zwanger massage, ben benieuwd, nog nooit een professionele massage gehad. Anderhalf uur in de watten gelegd worden lijkt me toch wel heel fijn.