Had ik ook....HEEEEEL veel dorst! ze hebben alles na gekeken en er was niks geks...dus het hoeft niet!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:16 schreef KatyM het volgende:
Ik heb de laatste week zoveel dorst, echt gruwelijk veel. Toch woensdag maar even naar de vk. Maar ik kom niet bizar veel aan en de baby is ook niet supergroot, dus of het nou zwangerschapssuiker is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:54 schreef Gerberaatje het volgende:
Euhw my, dat is gevaarlijk zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Was je remvloeistof op ofzo? En toen met de handrem naar huis gekomen? Gelukkig is het goed afgelopen
.
Nou dat kan ik me voorstellen zeg, doodengquote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:59 schreef Gerberaatje het volgende:
De remvloeistof is op, maar of ie gewoon op is, of dat de remleidingen lek zijn durf ik niet te zeggen
Ik was hier in het dorp, en in principe kan ik zonder remmen thuiskomen dan (vooral op het tijdstip net met eigk geen andere auto's op de route naar huis) maar anders op de motor afremmen... en idd de parkeerplaats op met het laatste beetje remmen wat ie nog deed
Maandag maar wegbrengen en dan eerst nog even een sloot remvloeistof erin knallen zodat ik de garage in elk geval haal(die is ook in het dorp, dus gelukkig allemaal dichtbij)...
Maar toch zit je dan met samengeknepen billen in de auto
Had ik een paar weken geleden ook, en toen zei de vk dat je tijdens je zwangerschap normaal zo tussen de 2 en 3 liter mag/ moet drinken per dag! Dus ik vond het opeens niet zo gek meer dat ik dorst hadquote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:16 schreef KatyM het volgende:
Ik heb de laatste week zoveel dorst, echt gruwelijk veel. Toch woensdag maar even naar de vk. Maar ik kom niet bizar veel aan en de baby is ook niet supergroot, dus of het nou zwangerschapssuiker is?
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:54 schreef Gerberaatje het volgende:
Ai, dat is scarySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Mijn auto had dat vorig jaar ook, terwijl 'ie net gekeurd was. Eerst niets gevonden bij de garage en ging ik aan mezelf twijfelen. Later gebeurde het nog eens en een andere garage ontdekte dat de remkabels bijna doorgeroest waren
. Echt een wonder dat er geen ongelukken gebeurd zijn...
Omdat er toch nog meer mis bleek te zijn, heb ik inmiddels een ander autootje. Voelde me er ook echt niet prettig meer bij.Venus in pocketformaat
© loveli
Hier zaten ze er bij muppet echt eng dichtbijquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:34 schreef Mereltje het volgende:
Zoë23 gefeliciteerd met jullie dochter![]()
![]()
lekker slapen, klinkt toch als een heftige bevalling, hoe vaak hoor ik niet dat ze er qua gewicht toch helemaal naast zitten
Van harte gefeliciteerd!!!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:31 schreef Zoë23 het volgende:
Even een snelle update
Onze dochter S.ara is om 06:43 geboren
Ze weegt 3865 gram (ipv de geschatte iets minder dan 3200gram)
veel weeën gehad, svonds nog maar 1cm ontsluiting.
Na pijnmed, na een paar uurtjes 3cm en vliezen gebroken.
toen ging het hard en half 1snachts ruggenprik ivm vele weeën maar ook met de ruggenprik voelde ik ze. Om 04:30 vanmorgen 10cm ontsluiting en na lang persen kwam ze om 06:43 ter wereld
Behoorlijk uitgescheurdeen half uur lang gehecht.
Had niet verwacht dat het zooo snel zou gaan
Nu slapen met m'n lief en ons meisje, lief&ik zijn al 29uur wakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |