abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111451845
Zwangerschap & geboorte deel 963

24 mei: Covie

02 juni: thistleweed
16 juni: adesse
23 juni: Phaidra (jongetje)
26 juni: KatyM (jongetje)
26 juni: Marjolijntje (meisje)
29 juni: bijtje84 (2 jongens)
29 juni: Lunta
30 juni: clauwheee (meisje)

4 Juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
12 juli: Fenne
13 juli: Kersjes (jongen)
13 juli kin238 (meisje)
17 juli: Sonnetje85 (meisje)
21 juli: Gerberaatje (meisje)
24 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

1 augustus: Nanadu (jongen)
3 augustus: _Bunny_ (meisje)
6 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

1 september: Sopho
10 september: LeNeHe
***10 september: Loodje en Blijepeen***
11 September: Frups (jongetje)
17 september: Kwisted (meisje)
26 september: NiGeLaToR (meisje)

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
31 oktober: Twinkle20

6 november: Cocotrimonium
11 november: Qeza
26 november: Regenboogjes
27 november: OooLizaooO
30 november: Kaatjejannie

6 december: Nytar
26 december: Ladylike
31 december: Sterrenmunt

Estrys

2013

01 januari: rebel-angel

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door Sonnetje85 op 12-05-2012 12:43:17 ]
pi_111451864
Wordt dit Zoe's topic?
Of hopelijk voor haar t topic waar ze de geboorte van de meisje komt melden O+
  zaterdag 12 mei 2012 @ 09:05:30 #3
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111451882
Dat hoop/denk ik ook!
pi_111451904
Goedemorgen,

Keshet uit de kast, gefeliciteerd!

Voor de zekerheid nog een paar :% :% :% voor Zoë, maar ik hoop dat ze haar kleintje al heeft.

Vandaag de mijlpaal waar ik het meest naar uit heb gekeken, 37 weken *O* Nu 'mag' het!
pi_111451911
Oja, meld *)
pi_111451929
Soohr mag eruit Son! :P

TW, 37 weken gehaald *O*

Ik ben vandaag alweer 30 weken :o OMG!
pi_111451967
Fixed ;)

*O* voor tw en gerbera *O*

Auw, ik weet niet wat mn banden aan t doen zijn :X althans vermoed dat,t banden,zijn... Maar geen prettig gevoel :X (zelfs hangend op de bank niet dus)
Ze is.de afgelopen dagen ook de rechterkant aan t uitrekken (althans k voel alleen maar iets rechts, dus.denk dat ze daar hangt. Ook veel getrappel in rechterzij enzo), en rechts dus ook de.pijn...
pi_111452181
Oww hoop zo dat Zoe haar kleintje inmiddels heeft!! :)
pi_111452201
Heb je al eens op een 'rechte' stoel een tijdje gezeten Son? Ik merk het op onze hangbank... dat ik gewoon spierpijn achtig iets heb als ik daar te lang op gezeten heb...
pi_111452232
Nou ik zit nu weer rechtop ;)
Maar dat hangen en Floris op de bank helpen viel even verkeerd _O- kon niet eens.rechtop gaan zitten :')
Idd.meer spierpijnachtig gevoel
pi_111452266
Zoë23 hoop dat je inmiddels lekker aan het genieten bent van de kleine meid :)

Keshet wat leuk dat je weer zwanger bent, gefeliciteerd *O*

TW 37 weken *O*

Gerberaatje 30 weken *O*

Ik heb eindelijk verlof dus vaker op fok! en kan ik tenminste weer een beetje op iedereen reageren *O*
pi_111452280
Heb je nu al verlof merel :o
Je bent toch nog geen 34 weken?
Wel fijn! Lekker rustig aandoen!
pi_111452321
Ik heb mijn zomervakantie er voor geplakt, ben morgen 32 weken.
pi_111452333
Ah kijk, ben ik niet.gek :D
Das.helemaal lekker.dan!
pi_111452527
Ah ik had zoo gehoopt op een babymelding van Zoë!
Hopelijk lig je al lekker te genieten meis. En anders, zet m op! :%

*O* voor TW en Gerb mijlpalen, en voor Keshet die uit de kloon-kast is gekomen :)

En nu ga ik een pomp halen om het waterbed leeg te zuigen, dan kan het andere bed naar onze slaapkamer, jeej!
pi_111453521
Zoë waar ben je???? :D
pi_111453771
Ik heb de laatste week zoveel dorst, echt gruwelijk veel. Toch woensdag maar even naar de vk. Maar ik kom niet bizar veel aan en de baby is ook niet supergroot, dus of het nou zwangerschapssuiker is?
pi_111454001
terwijl we wachten op baby nieuws van Zoë gooi ik er nog wel een echo foto tegenaan

ons meisje met 20 weken en 4 dagen O+
pi_111454030
Mereltje wat lekker zo vroeg verlof.
Katy, wat vervelend, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Ik verder niet zo veel van zwangeschapssuiker maar goed dat je toch even aan de bel trekt.

Ik ben me aan het afvragen of ik nou zo hormonaal ben? Wij gaan gebruik maken van een cosleeper. Nou moet deze ook op klossen anders gaat het niet lukken om de matrassen op gelijke hoogte te krijgen. Voor ons bed heeft mijn man deze gemaakt van hout en dat moet dus ook nog gebeuren voor het babybedje. Ook moet het matrasje nog op de goede hoogte worden gemaakt. (we hebben een gewoon bedje van de Ikea die we ombouwen tot cosleeper) Nu is dat nog niet gebeurd en ben ik me druk aan het maken over het feit dat als de baby nu geboren wordt het nog geen plek heeft om te slapen. Nou heb ik mijn meneer al een paar keer gevraagd of hij dat in orde wil maken (ik heb twee linkerhanden) maar hij doet het steeds maar niet. Vandaag gezegd dat ik me er zorgen over maak en toen werd ie boos }:| Toen moest ik al weer bijna huilen. Maak ik me nou te veel druk?
Nu is het natuurlijk wel de bedoeling dat jullie me gelijk geven en zeggen dat mijn meneer stom is en dat hij het allaaaaaang al had moeten doen enzo ;)

Zo meteen zwanger massage, ben benieuwd, nog nooit een professionele massage gehad. Anderhalf uur in de watten gelegd worden lijkt me toch wel heel fijn.
pi_111454242
Kwisted wat een mooi echo zeg!
pi_111454279
quote:
15s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 11:16 schreef KatyM het volgende:
Ik heb de laatste week zoveel dorst, echt gruwelijk veel. Toch woensdag maar even naar de vk. Maar ik kom niet bizar veel aan en de baby is ook niet supergroot, dus of het nou zwangerschapssuiker is?
Had ik ook....HEEEEEL veel dorst! ze hebben alles na gekeken en er was niks geks...dus het hoeft niet!

ZOEEEEE ben zo benieuwd O+

Lief Kwisted!!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_111454354
hij had het al laaaang moeten doen :)

Misschien toch zelf proberen en daarna heel hulpeloos kijken als het niet lukt (of het lukt gewoon wel en ben je superstoer).

Ben benieuwd naar zoe :)

oh en kwisted wat een mooi echo!
pi_111454390
Kwisted O+

Thistle, irritant die mannen he :P ze snappen t gewoon niet :D
Hier heb k m net even aan zn staart getrokken over de stucador :P ik dacht dat ie nog niks.geregeld had, maar wel dus O+
Hij zei zelf.dat eind mei de kamer klaar zou zijn, dus daar hou k m aan :+ heb gezegd dat eerste weekend juni ook wel mag. Is t iig voor mn verlof.klaar :D
pi_111454460
Of gewoon het bed slopen als lesje dat ie boos werd... Mijn meneer weet dat ik het hem 2 of 3 keer zou vragen en het dan zelf zou gaan doen, met de consequenties voor hem :+ (ben ik eigk een gemeen wijf hè :+)

Oh Bijtje handig zo'n pomp.. Ik hem mijn waterbed met de zwangerschap van muppet met een slang en 2 emmers leeggehaald.. Ging eigk best maar een pOmp was makkelijker geweest...
pi_111454567
Kwisted! Wat een mooi meisje en een goed gelukte echo zeg, wow O+.

TW, ik vind dat je niet zeurt hoor, je man had dat allang even kunnen doen lijkt me. Alles wat jij voor hem zou moeten doen doe je dus nu ook niet meer. Niet koken, niet wassen, niks ophalen van de stomerij etc :+.

Bitterend, ha er hoeft dus heus niks te zijn. Ik denk ook dat er niks is, maar ja je weet t niet. Zo'n ranzig glucose drankje zit ik ook niet zo op te wachten :+.
pi_111454675
Kwisted O+ wat een beauty!
pi_111454698
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_111454789
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 11:54 schreef Gerberaatje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Euhw my, dat is gevaarlijk zeg :o. Was je remvloeistof op ofzo? En toen met de handrem naar huis gekomen? Gelukkig is het goed afgelopen :).
pi_111454858
Ik heb vannacht gedroomd dat m'n vriend naar curacao was verhuisd. En allemaal knappe vrouwen daar toen ik hem kwam opzoeken. Doutzen Kroes, italiaanse modellen, onwijs skinny }:|. Hij wilde niet meer mee naar huis ;(.
pi_111454874
De remvloeistof is op, maar of ie gewoon op is, of dat de remleidingen lek zijn durf ik niet te zeggen :')

Ik was hier in het dorp, en in principe kan ik zonder remmen thuiskomen dan (vooral op het tijdstip net met eigk geen andere auto's op de route naar huis) maar anders op de motor afremmen... en idd de parkeerplaats op met het laatste beetje remmen wat ie nog deed :')

Maandag maar wegbrengen en dan eerst nog even een sloot remvloeistof erin knallen zodat ik de garage in elk geval haal :') (die is ook in het dorp, dus gelukkig allemaal dichtbij)...

Maar toch zit je dan met samengeknepen billen in de auto :D
  zaterdag 12 mei 2012 @ 12:07:41 #31
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_111455084
Jeetje Gerberaatje! misschien toch maar iemand taxichauffeur laten spelen tijdens je zwangerschap _O-

Thistle, dat ken ik heel goed... vandaar dat ik nu ook min of meer geëist heb dat alles maar dan ook alles geregeld is voor 30weken, op het geboortekaartje na (die we eigenlijk ook al rond hadden, maar afgelopen week bericht kregen dat deze onverwachts uit het assortiment gehaald was) en de definitieve naam (iets met initialen en achternaam die niet lekker lopen) is fysiek alles aanwezig en op 1 keer uitwassen na, klaar voor gebruik O+
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_111455213
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 11:59 schreef Gerberaatje het volgende:
De remvloeistof is op, maar of ie gewoon op is, of dat de remleidingen lek zijn durf ik niet te zeggen :')

Ik was hier in het dorp, en in principe kan ik zonder remmen thuiskomen dan (vooral op het tijdstip net met eigk geen andere auto's op de route naar huis) maar anders op de motor afremmen... en idd de parkeerplaats op met het laatste beetje remmen wat ie nog deed :')

Maandag maar wegbrengen en dan eerst nog even een sloot remvloeistof erin knallen zodat ik de garage in elk geval haal :') (die is ook in het dorp, dus gelukkig allemaal dichtbij)...

Maar toch zit je dan met samengeknepen billen in de auto :D
Nou dat kan ik me voorstellen zeg, doodeng :o.
pi_111455359
Gerberaatje wat eng zeg :X

Kwisted wat een prachtige echo zeg met dat handje O+

TW je bent 2 juni uitgerekend, dan mag je vent echt wel even achter de broek zitten hoor! geniet van je zwangerschapsmassage.

Denk dat ik de komende week ook eens met lijstjes ga beginnen wat er allemaal nog moet gebeuren. Kindje blijft de eerste maanden gewoon bij ons op de kamer. Daarna gaat het kindje bij onze dochter op de kamer dus daar hoeven we niet heel veel aan te doen. Heb me al wel bedacht om op onze kamer een extra commode, simpel dingetje van de IKEA te kopen zodat we niet steeds van ene naar de andere kamer hoeven.
pi_111455438
Oef Gerb wat eng! Hopelijk is er niks heel groots kapot aan je auto!
Pff met een paar emmers en een slang lukte dat joh? Zo'n pomp werkt echt super! ( moet je wel de slangen correct aansluiten... Deze doos is nu kapot omdat het apparaat niet wilde werken... Om er na een half uur kloten achter te komen dat ik twee slangen verkeerd om had aangesloten whehe).
pi_111455609
quote:
15s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 11:16 schreef KatyM het volgende:
Had ik een paar weken geleden ook, en toen zei de vk dat je tijdens je zwangerschap normaal zo tussen de 2 en 3 liter mag/ moet drinken per dag! Dus ik vond het opeens niet zo gek meer dat ik dorst had :+. Nu probeer ik echt tot minstens 2 liter te komen en gaat t veel beter!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111455705
Even een snelle update

Onze dochter S.ara is om 06:43 geboren O+
Ze weegt 3865 gram (ipv de geschatte iets minder dan 3200gram :+ )

veel weeën gehad, svonds nog maar 1cm ontsluiting.
Na pijnmed, na een paar uurtjes 3cm en vliezen gebroken.
toen ging het hard en half 1snachts ruggenprik ivm vele weeën maar ook met de ruggenprik voelde ik ze. Om 04:30 vanmorgen 10cm ontsluiting en na lang persen kwam ze om 06:43 ter wereld O+

Behoorlijk uitgescheurd :X een half uur lang gehecht.

Had niet verwacht dat het zooo snel zou gaan :P

Nu slapen met m'n lief en ons meisje, lief&ik zijn al 29uur wakker :o
pi_111455734
Jaaaaaaa ze is er!!!! En niks niet klein meisje :o gewoon een dikke 7,5 ponder :D

Van harte Zoë en meneer met S.ara! O+ en nu lekker bijkomen en vooral genieten vrouw! Good job!!

*O*
  zaterdag 12 mei 2012 @ 12:33:39 #38
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_111455765
*O* gefeliciteerd met je meissie! *O* genieten en uitrusten proberen nu! :*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_111455776
Zoë23 gefeliciteerd met jullie dochter *O* *O* *O* lekker slapen, klinkt toch als een heftige bevalling, hoe vaak hoor ik niet dat ze er qua gewicht toch helemaal naast zitten :D
pi_111455793
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 11:54 schreef Gerberaatje het volgende:
SPOILER
Ai, dat is scary :o. Mijn auto had dat vorig jaar ook, terwijl 'ie net gekeurd was. Eerst niets gevonden bij de garage en ging ik aan mezelf twijfelen. Later gebeurde het nog eens en een andere garage ontdekte dat de remkabels bijna doorgeroest waren :X. Echt een wonder dat er geen ongelukken gebeurd zijn...

Omdat er toch nog meer mis bleek te zijn, heb ik inmiddels een ander autootje. Voelde me er ook echt niet prettig meer bij.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111455796
Slik, ik sta 16e :o (ga ervanuit dat Knife inmiddels wel papa is?)
pi_111455817
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 12:34 schreef Mereltje het volgende:
Zoë23 gefeliciteerd met jullie dochter *O* *O* *O* lekker slapen, klinkt toch als een heftige bevalling, hoe vaak hoor ik niet dat ze er qua gewicht toch helemaal naast zitten :D
Hier zaten ze er bij muppet echt eng dichtbij :D daar schatte de vlos 's morgens voor de inleiding een 3700/3800 gram, en ze was 3675 :D het kán dus wel :D
pi_111455854
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 12:31 schreef Zoë23 het volgende:
Even een snelle update

Onze dochter S.ara is om 06:43 geboren O+
Ze weegt 3865 gram (ipv de geschatte iets minder dan 3200gram :+ )

veel weeën gehad, svonds nog maar 1cm ontsluiting.
Na pijnmed, na een paar uurtjes 3cm en vliezen gebroken.
toen ging het hard en half 1snachts ruggenprik ivm vele weeën maar ook met de ruggenprik voelde ik ze. Om 04:30 vanmorgen 10cm ontsluiting en na lang persen kwam ze om 06:43 ter wereld O+

Behoorlijk uitgescheurd :X een half uur lang gehecht.

Had niet verwacht dat het zooo snel zou gaan :P

Nu slapen met m'n lief en ons meisje, lief&ik zijn al 29uur wakker :o
Van harte gefeliciteerd!!! *O* *O*

Klinkt heftig, nu gelukkig wat bijkomen met meisje op je buik in plaats van erin ;). Geniet ervan!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_111455920
Van harte Zoë! *O*
pi_111455922
Gefeliciteerd zoe!!! *O*
pi_111455930
Zoe! Daar is ze! Jullie S.ara! Van harte gefeliciteerd, kom lekker bij en genietse meid :* Enne, toch nog wat spekkies ;).
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  zaterdag 12 mei 2012 @ 12:40:45 #47
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_111455947
Zoe, van harte gefeliciteerd met je dochter! Mooie naam O+
En nu lekker genieten :*
pi_111455965
Jaaaaaaaa daar is ze!!!! Gefeliciteerd met je dochter!!!!! *O* *O* *O* *O* *O* Lekker uitrusten nu :* :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_111455967
Zoe O+ gefeliciteerd met jullie kleine meid *O*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_111455994
Zoe van harte met S.ara!
Nu lekker gaan genieten!
Toch iets minder klein ;) wel mooi gewicht!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')