Vraag haar iets te gaan doen samen. Wacht niet te lang anders ga je gefriendzoned worden.quote:
Ik weet niet of ik haar daar lang genoeg voor ken. Maargoed als ik het doe moet het snel want over een maand ongeveer al zomervakantie. En dan zit ik de hele vakantie met zo'n ****** gevoel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:21 schreef Eekhoorn_ het volgende:
[..]
Vraag haar iets te gaan doen samen. Wacht niet te lang anders ga je gefriendzoned worden.
GHBquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:25 schreef Ga.aguyim het volgende:
En dit is niet zomaar een lekker sletje. Deze is echt.......
wat nou nee?!quote:
Nee bobbernaut. GHB is geen optie.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:30 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
wat nou nee?!
kan je maken met huishoudartikelen!
geloof me nou ik heb ervaring ze is verlegen maar als ze dan wakker wordt in jou huis voelt ze zich heel gelukkig!
WEL GEWOON DAT WIJF KANKERHARD NEUKEN!!quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:37 schreef bobbernaut het volgende:
PM is foto dan oordeel ik wel of ze doable is.
Ik ga hier geen namen noemen maar ze is echt mooi en leuk.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:36 schreef cookie-monstaa het volgende:
Als ik het vragen mag...wie is dat meisje dan?
Geen foto's.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:37 schreef bobbernaut het volgende:
PM is foto dan oordeel ik wel of ze doable is.
bob stuurt een foto van zijn pik als jij een foto stuurt van die chickquote:
Ze is kankerlelijk en nu durf je geen pics te posten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:39 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik ga hier geen namen noemen maar ze is echt mooi en leuk.
[..]
Geen foto's.
Als jij foto's van je moeder stuurt zal ik erover nadenken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:40 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ze is kankerlelijk en nu durf je geen pics te posten.
Nou ik heet iig geen bob.quote:
wie ben jij?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:41 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Als jij foto's van je moeder stuurt zal ik erover nadenken.
hahah...sorry ben melig vandaag!! Komt door de efteling hahah en de schoolbus<ik was overbesext bezigquote:
neej, maar vraag haar gewoon gezellig mee naar de filmquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
Maar even serieus. Niemand hier zoiets gehad?
Wat is je ping?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:43 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
hahah...sorry ben melig vandaag!! Komt door de efteling hahah en de schoolbus<ik was overbesext bezig
En stop dan GHB in haar popcorn.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:44 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
neej, maar vraag haar gewoon gezellig mee naar de film
Heb je een webcam?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:43 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
hahah...sorry ben melig vandaag!! Komt door de efteling hahah en de schoolbus<ik was overbesext bezig
Loop naar haar toe en zeg het volgende:quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
DM je nummer dushiiquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:45 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ik doe niet meer aan ping bijna niemand heeft het nog> wel whatsappen
Heb je al een fotoboek gefixt?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:46 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
wat heb jij met dat spul...volgendsmij heb je dat altijd bij je hahah
Om chicks zoals jou te hosselenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:46 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
wat heb jij met dat spul...volgendsmij heb je dat altijd bij je hahah
kap nou maar, want nu lijk je een gore nerd die alleen kan hosselen met GHBquote:
Jij had toch ook nog nooit een chick gehosselt?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:48 schreef gogosweden het volgende:
[..]
kap nou maar, want nu lijk je een gore nerd die alleen kan hosselen met GHB
dat gaat je niet helpen dus
ik bedoel dit:quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:47 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
heb ik allang maar ben mijn wachtwoord vergeten en mag er niet 2 op 1 emailadres
maar ik heb ze wel bij mij thuis gekregen zonder GHB of ander gesnorquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:48 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Jij had toch ook nog nooit een chick gehosselt?
Anders snappen sommige mensen het hier niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:48 schreef Klipnap het volgende:
Als je haar chimeid noemt zul je haar in elk geval nooit versieren.
Tja en vervolgens gebeurt er niks.. Heb je ze wel thuis, heb je geen GHB, doe je toch niet goed danquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
maar ik heb ze wel bij mij thuis gekregen zonder GHB of ander gesnor
ben nog aan het leren, je game is niet in 1x perfect hequote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:50 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Tja en vervolgens gebeurt er niks.. Heb je ze wel thuis, heb je geen GHB, doe je toch niet goed dan
Graagquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:49 schreef Edward-Elric het volgende:
[..]
Ik kan wel een meisje regelen die met je wil Whatsappen.
Succes er dan maar meequote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:50 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ben nog aan het leren, je game is niet in 1x perfect he
net als ik hahahquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:51 schreef Edward-Elric het volgende:
[..]
Nog verzoeken hoe ze eruit moet zien?
hahah hoezo?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:52 schreef gogosweden het volgende:
[..]
daar kan ik nog niet over oordelen eigenlijk
ey man we praten op skype en dan doe je zo! :\quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:48 schreef gogosweden het volgende:
[..]
kap nou maar, want nu lijk je een gore nerd die alleen kan hosselen met GHB
dat gaat je niet helpen dus
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:53 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ey man we praten op skype en dan doe je zo! :\
Dus ze heeft een vagina.quote:
Die klapjosti woont in zweden tockkkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:54 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
dan had je vandaag maar naar de efteling moeten komen
of jij naar Zweden, dan hadden we mekaar lekker warm kunnen houdenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:54 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ga lekker zelf ontopic.quote:
Walibi is leuker.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:54 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
mijn moeder heeft dat niet anders kon ze geen 7 kinderen op de wereld zetten...bijna 8quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:54 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Dus ze heeft een vagina.
geen piemel zoals je "moeder"
IN DIE FUCKING SNEEUW!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:55 schreef gogosweden het volgende:
[..]
of jij naar Zweden, dan hadden we mekaar lekker warm kunnen houden
ah t was niet tegen jou maar tegen die kerol waar jij op reageerdequote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:55 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
mijn moeder heeft dat niet anders kon ze geen 7 kinderen op de wereld zetten...bijna 8
ow sorryquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:56 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ah t was niet tegen jou maar tegen die kerol waar jij op reageerde
gewoon vragen of ze een ijsje wil, en als ze dan een ijsje heeft vragen of ze er slagroom op wil.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:56 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ja binnekort ga ik vragen om te chillen aan haar. Eerst meer praten met haar enzo.
DEZE MANquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:57 schreef gogosweden het volgende:
[..]
gewoon vragen of ze een ijsje wil, en als ze dan een ijsje heeft vragen of ze er slagroom op wil.
Als ze daar ja op antwoord je lul uit je broek halen en zeggen dat ze de slagroom eruit mag zuigen
Kan niet fout gaan
jij wilt wel zuigen aan gogo's zuigstok he?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:58 schreef cookie-monstaa het volgende:
Een jongen in de bus had een zuigstok gekocht en ik zo; jongens die zuigen zijn homo's hij beet er ook in. Focking melig
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:58 schreef cookie-monstaa het volgende:
Een jongen in de bus had een zuigstok gekocht en ik zo; jongens die zuigen zijn homo's hij beet er ook in. Focking melig
hoe groot is die dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:58 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
jij wilt wel zuigen aan gogo's zuigstok he?
WAT EEN MOOIE PUNTJES HEB JE DAAR!!quote:
WHUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:00 schreef gogosweden het volgende:
[..]
groot genoeg om lekker aan te kunnen sabbelen
ow:@ slikquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:01 schreef Edward-Elric het volgende:
[..]
30 cm is hier het gemiddelde heb ik gehoord.
REAGEER OP JE DM!quote:
kom nou maar naar Zweden, lekker knuffelen onder de dekens met de sneeuw buiten het raam paar kaarsjes aan enzoquote:
Ik ga mee met haar want zweden want ikea.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:02 schreef gogosweden het volgende:
[..]
kom nou maar naar Zweden, lekker knuffelen onder de dekens met de sneeuw buiten het raam paar kaarsjes aan enzo
En dan mag jij de zuurstok eten
omdat doe gewoon.quote:
dat is verquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:02 schreef gogosweden het volgende:
[..]
kom nou maar naar Zweden, lekker knuffelen onder de dekens met de sneeuw buiten het raam paar kaarsjes aan enzo
En dan mag jij de zuurstok eten
zit je op mobiel? nee toch?quote:
kom gewoon op FOK! via laptop!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:05 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ja, ik ben op mijn laptop huiswerk aan het maken dus doe ik fokken via mobiel
heb je skype? dan kan je in groepschat met mij en gogoquote:
gestuurdquote:
heb geen skypequote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:06 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
heb je skype? dan kan je in groepschat met mij en gogo
reageer dan op je PMquote:
Gymnasium hierquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:10 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ik snapte jouw bericht niet ik doe ook maar havo
Bedanktquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:10 schreef gogosweden het volgende:
[..]
suc6 nog TS, en sorry voor de overlast.
is goed!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:11 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
over een paar jaar slimme kindjes maken?? Ik ben nu nog minderjarig
hahahquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:15 schreef gogosweden het volgende:
[..]
is goed!
moet je wel naar Zweden komen
ik ookquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:10 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ik snapte jouw bericht niet ik doe ook maar havo
cammen?quote:
*meldt zich.*quote:
ik ken dat liedje.quote:
5x doorgelezen. Maar ik vind dit geen goed idee.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:21 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ok dit is misschien wel de beste tip die iemand je ooit mee zal geven, dus lees dit grondig door en doe dit nog 5 maal. Komtie.
Aan der haren meesleuren naar je hol en haar achter het aanrecht pleuren.
... ja hoe de neuk wil ik dat nou typen?quote:
gewoon een klein stukje typen dat je kent hahahquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:24 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
... ja hoe de neuk wil ik dat nou typen?
DEJU!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:23 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
5x doorgelezen. Maar ik vind dit geen goed idee.
ok hahahquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:28 schreef bobbernaut het volgende:
Girl the way you moving got me in a trance.
gooi je whatsapp danquote:
Heb jij haters dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:31 schreef cookie-monstaa het volgende:
Rain rain go away that is what my haters say !
ik ben geen klein kindquote:
hahah hoe oud ben je dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:38 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ik ben geen klein kindheb alleen de baard nog niet in me keel!
jij eerst.quote:
degene die vraagt moet t eerst zeggen.quote:
neej...ben jij 12?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:40 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
degene die vraagt moet t eerst zeggen.
nee..quote:
zeg jij eerst danquote:
aah komop, pm andersquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:43 schreef Edward-Elric het volgende:
Wie zal deze strijd winnen? Dat zie u zo na de reclame.
Waarom zo onaardig?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:44 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
jij eerst...anders snij ik je piemel eraf en stop em in je reet
kijk je PMquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:47 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ik ben niet gemeen,,,hoe oud ben je?
hahahahaahaquote:
hahahaha neequote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:50 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
hahahah ik dacht echt dat je klein was...bn je het broertje van gogosweden?
een jongenquote:
....quote:
haha k bel je zo welquote:
waarom hang je op?quote:
haha k bel je nuquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:59 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ik schrok...dat ding trilde in mijn handen
kijk zo hossel je dat, en ook nog zonder ghb!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:05 schreef Ga.aguyim het volgende:
Er is zowaar liefde ontstaan hier!!
bobbernaut (L) cookie-monstaa
Mijn heldquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:06 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
kijk zo hossel je dat, en ook nog zonder ghb!
al 2 keer gebeld jwzquote:
wie weetquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:10 schreef bobbernaut het volgende:
En het was niet eens mijn bedoeling om iemand te hosselen! Ik trek ze aan jwz
ah ik wachtte alquote:
Tja je hebt t of je hebt t nietquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:12 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Leer mij?
Wat mij niet lukt in paar maanden lukt jouw in een paar uur
komt nog welquote:
die tiny chatquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:13 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ah ik wachtte al
wat doet t dan niet?
geduld is een schone zaak mien jung, stap 1 is gezet stap 2 volgtquote:
kan je printscreen sturen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:15 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
die tiny chatterwijl ik net 2 weken Geleden een nieuwe laptop heb gehaal...maarja mijn oma heeft er weer op gezeten
Im watching youquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:16 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
geduld is een schone zaak mien jung, stap 1 is gezet stap 2 volgt
neej hoor ik vind je niet leuk jwzquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:10 schreef bobbernaut het volgende:
En het was niet eens mijn bedoeling om iemand te hosselen! Ik trek ze aan jwz
je hebt me nog niet gezienquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:22 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
neej hoor ik vind je niet leuk jwz
doe ik niet meer aan> kut followers.ik doe hyves, msn etc,quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:24 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
je hebt me nog niet gezienheb je twitter?
wat is je hyves dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:25 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
doe ik niet meer aan> kut followers.ik doe hyves, msn etc,
Neu hoor, wij worden nooit verliefd.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
Tell your story..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:27 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Neu hoor, wij worden nooit verliefd.
ey nu niet zo lullig .. geef je hyves via dm/pmquote:
neej doe maar morgen...ik heb geen zin om iemand toe te voegen nu heb mijn laptop uit..ok??? Afgesproken??quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:29 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ey nu niet zo lullig .. geef je hyves via dm/pm
nee stuur snel! dan voeg ik jou toe!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:30 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
neej doe maar morgen...ik heb geen zin om iemand toe te voegen nu heb mijn laptop uit..ok??? Afgesproken??
maar dan moet ik weer gaan accepterenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:31 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
nee stuur snel! dan voeg ik jou toe!
hoeft niet doe je morgen dan maarquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:32 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
maar dan moet ik weer gaan accepteren
Haha ja dat had ik al doorquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:34 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Was niet serieus bedoeld hoor (zeker niet aangezien dit FOK! is).
wtf met mij valt niet te hosselenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:34 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Bobbernaut = hosselaar 4 life
Ode aan deze man!!!
hahahaha stuur je hyves dan!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:36 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
wtf met mij valt niet te hosselen
hard to get?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:37 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
morgen...ik ga je het nu zo moeilijk maken!!!
neeeeem nou op!quote:
misschien kan ik je opvrolijken?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:43 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
geen zin nu...bel maar morgen. Ik ben nu chagrijnnig hoor
ruzie?quote:
neej maar een vriendin is hier blijven slapen> net een half uurtje hier...en fokt zich nu op van dat gebel. Er bellen al de hele tijd vriendinnen van me en jij belt me ook de hele tijdquote:
owh oke, kan je je hyves sturen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:46 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
neej maar een vriendin is hier blijven slapen> net een half uurtje hier...en fokt zich nu op van dat gebel. Er bellen al de hele tijd vriendinnen van me en jij belt me ook de hele tijd
neej nu eff niet> ik ga me nu wassen en pyama aandoenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:47 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
owh oke, kan je je hyves sturen?
veel plezier
Weltruste (K)(L)quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:48 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
neej nu eff niet> ik ga me nu wassen en pyama aandoen
yeey! Wil je nu je hyves DM/Pmen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:05 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ik ga niet slapen> ben ik weer!!
quote:
haha noudan stuur je hyvesquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:09 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
jouw vriend gogosweden is mijn mattie hahah( jij ook hoor)
je kan nu toch ook op hyves?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:11 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
neej plzz morgen> dan kan ik je ook gelijk accepteren
das irri...ik doe het gewoon morgen want als je me nu een uitnodiging stuurt kan ik gaan zoeken want ik krijg op 1 dag meer dan 100 berichten> dan kan ik weer gaan zoekenquote:
stuur anders alleen je hyves, nodig ik je morgen uit!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:14 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
das irri...ik doe het gewoon morgen want als je me nu een uitnodiging stuurt kan ik gaan zoeken want ik krijg op 1 dag meer dan 100 berichten> dan kan ik weer gaan zoeken
kap nou...hoe kan jij aardig zijn terwijl ik jou beledig enzo?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:15 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
stuur anders alleen je hyves, nodig ik je morgen uit!
je beledigt me niet?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:16 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
kap nou...hoe kan jij aardig zijn terwijl ik jou beledig enzo?
ow..ok je stem leek een beetje op die van hem. Hij was ook 14 en zooooooo schattig. Hij leek op ene van 8quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:18 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
je beledigt me niet?
en nee ik heet geen jelle.. wil je alsjeblieft je hyves sturen?
Mag ik alsjeblieft je hyves?quote:
15quote:
Gun hem jouw hyves dan ;p, mja grappig evenoud als ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:25 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
15....maar die jongen die mijn hyves wil is 1 jaar jonger ram niet fijn
Ik heb haar nummerquote:Op zaterdag 12 mei 2012 04:54 schreef HL_Dog43 het volgende:
JA DEJU HOE IS HET NOU AFGELOPEN DAN?
Ik popcorn gepakt en terug zitten lezen, ineens niks meer.
heb je dr ping al gefixt?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:17 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ik ben verliefd op zo'n mooie chimeid uit mijn klas. Wat is dat kut :s. We kennen elkaar en praten enz.. Maar verder niks. Deze chimeid kan ik niet hosselen :s...
Nu loop ik rond met zo'n kut gevoel want het lukt niet om haar te hosselen.
Ik heb haar msn, kom haar nooit tegen behalve in school..quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:29 schreef Gulmez het volgende:
[..]
heb je dr ping al gefixt?
en waarom kan je haar niet fixe wats met jou man iedere jongens als je beetje goede kleding draagt kan elk chima krijgen moet je alleen goed aanpakken kom je haar wel is tegen met uitgaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |