Vraag haar iets te gaan doen samen. Wacht niet te lang anders ga je gefriendzoned worden.quote:
Ik weet niet of ik haar daar lang genoeg voor ken. Maargoed als ik het doe moet het snel want over een maand ongeveer al zomervakantie. En dan zit ik de hele vakantie met zo'n ****** gevoel.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:21 schreef Eekhoorn_ het volgende:
[..]
Vraag haar iets te gaan doen samen. Wacht niet te lang anders ga je gefriendzoned worden.
GHBquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:25 schreef Ga.aguyim het volgende:
En dit is niet zomaar een lekker sletje. Deze is echt.......
wat nou nee?!quote:
Nee bobbernaut. GHB is geen optie.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:30 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
wat nou nee?!
kan je maken met huishoudartikelen!
geloof me nou ik heb ervaring ze is verlegen maar als ze dan wakker wordt in jou huis voelt ze zich heel gelukkig!
WEL GEWOON DAT WIJF KANKERHARD NEUKEN!!quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:37 schreef bobbernaut het volgende:
PM is foto dan oordeel ik wel of ze doable is.
Ik ga hier geen namen noemen maar ze is echt mooi en leuk.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:36 schreef cookie-monstaa het volgende:
Als ik het vragen mag...wie is dat meisje dan?
Geen foto's.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:37 schreef bobbernaut het volgende:
PM is foto dan oordeel ik wel of ze doable is.
bob stuurt een foto van zijn pik als jij een foto stuurt van die chickquote:
Ze is kankerlelijk en nu durf je geen pics te posten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:39 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik ga hier geen namen noemen maar ze is echt mooi en leuk.
[..]
Geen foto's.
Als jij foto's van je moeder stuurt zal ik erover nadenken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:40 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ze is kankerlelijk en nu durf je geen pics te posten.
Nou ik heet iig geen bob.quote:
wie ben jij?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:41 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Als jij foto's van je moeder stuurt zal ik erover nadenken.
hahah...sorry ben melig vandaag!! Komt door de efteling hahah en de schoolbus<ik was overbesext bezigquote:
neej, maar vraag haar gewoon gezellig mee naar de filmquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
Maar even serieus. Niemand hier zoiets gehad?
Wat is je ping?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:43 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
hahah...sorry ben melig vandaag!! Komt door de efteling hahah en de schoolbus<ik was overbesext bezig
En stop dan GHB in haar popcorn.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:44 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
neej, maar vraag haar gewoon gezellig mee naar de film
Heb je een webcam?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:43 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
hahah...sorry ben melig vandaag!! Komt door de efteling hahah en de schoolbus<ik was overbesext bezig
Loop naar haar toe en zeg het volgende:quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
Maar even serieus. Niemand hier zoiets gehad?
DM je nummer dushiiquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:45 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ik doe niet meer aan ping bijna niemand heeft het nog> wel whatsappen
Heb je al een fotoboek gefixt?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:46 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
wat heb jij met dat spul...volgendsmij heb je dat altijd bij je hahah
Om chicks zoals jou te hosselenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:46 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
wat heb jij met dat spul...volgendsmij heb je dat altijd bij je hahah
kap nou maar, want nu lijk je een gore nerd die alleen kan hosselen met GHBquote:
Jij had toch ook nog nooit een chick gehosselt?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:48 schreef gogosweden het volgende:
[..]
kap nou maar, want nu lijk je een gore nerd die alleen kan hosselen met GHB
dat gaat je niet helpen dus
ik bedoel dit:quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:47 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
heb ik allang maar ben mijn wachtwoord vergeten en mag er niet 2 op 1 emailadres
maar ik heb ze wel bij mij thuis gekregen zonder GHB of ander gesnorquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:48 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Jij had toch ook nog nooit een chick gehosselt?
Anders snappen sommige mensen het hier niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:48 schreef Klipnap het volgende:
Als je haar chimeid noemt zul je haar in elk geval nooit versieren.
Tja en vervolgens gebeurt er niks.. Heb je ze wel thuis, heb je geen GHB, doe je toch niet goed danquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
maar ik heb ze wel bij mij thuis gekregen zonder GHB of ander gesnor
ben nog aan het leren, je game is niet in 1x perfect hequote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:50 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Tja en vervolgens gebeurt er niks.. Heb je ze wel thuis, heb je geen GHB, doe je toch niet goed dan
Graagquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:49 schreef Edward-Elric het volgende:
[..]
Ik kan wel een meisje regelen die met je wil Whatsappen.
Succes er dan maar meequote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:50 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ben nog aan het leren, je game is niet in 1x perfect he
net als ik hahahquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:51 schreef Edward-Elric het volgende:
[..]
Nog verzoeken hoe ze eruit moet zien?
hahah hoezo?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:52 schreef gogosweden het volgende:
[..]
daar kan ik nog niet over oordelen eigenlijk
ey man we praten op skype en dan doe je zo! :\quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:48 schreef gogosweden het volgende:
[..]
kap nou maar, want nu lijk je een gore nerd die alleen kan hosselen met GHB
dat gaat je niet helpen dus
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:53 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ey man we praten op skype en dan doe je zo! :\
Dus ze heeft een vagina.quote:
Die klapjosti woont in zweden tockkkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:54 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
dan had je vandaag maar naar de efteling moeten komen
of jij naar Zweden, dan hadden we mekaar lekker warm kunnen houdenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:54 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ga lekker zelf ontopic.quote:
Walibi is leuker.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:54 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
mijn moeder heeft dat niet anders kon ze geen 7 kinderen op de wereld zetten...bijna 8quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:54 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Dus ze heeft een vagina.
geen piemel zoals je "moeder"
IN DIE FUCKING SNEEUW!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:55 schreef gogosweden het volgende:
[..]
of jij naar Zweden, dan hadden we mekaar lekker warm kunnen houden
ah t was niet tegen jou maar tegen die kerol waar jij op reageerdequote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:55 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
mijn moeder heeft dat niet anders kon ze geen 7 kinderen op de wereld zetten...bijna 8
ow sorryquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:56 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ah t was niet tegen jou maar tegen die kerol waar jij op reageerde
gewoon vragen of ze een ijsje wil, en als ze dan een ijsje heeft vragen of ze er slagroom op wil.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:56 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ja binnekort ga ik vragen om te chillen aan haar. Eerst meer praten met haar enzo.
DEZE MANquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:57 schreef gogosweden het volgende:
[..]
gewoon vragen of ze een ijsje wil, en als ze dan een ijsje heeft vragen of ze er slagroom op wil.
Als ze daar ja op antwoord je lul uit je broek halen en zeggen dat ze de slagroom eruit mag zuigen
Kan niet fout gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |