net als ik hahahquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:51 schreef Edward-Elric het volgende:
[..]
Nog verzoeken hoe ze eruit moet zien?
hahah hoezo?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:52 schreef gogosweden het volgende:
[..]
daar kan ik nog niet over oordelen eigenlijk
ey man we praten op skype en dan doe je zo! :\quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:48 schreef gogosweden het volgende:
[..]
kap nou maar, want nu lijk je een gore nerd die alleen kan hosselen met GHB
dat gaat je niet helpen dus
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:53 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ey man we praten op skype en dan doe je zo! :\
Dus ze heeft een vagina.quote:
Die klapjosti woont in zweden tockkkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:54 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
dan had je vandaag maar naar de efteling moeten komen
of jij naar Zweden, dan hadden we mekaar lekker warm kunnen houdenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:54 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ga lekker zelf ontopic.quote:
Walibi is leuker.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:54 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
mijn moeder heeft dat niet anders kon ze geen 7 kinderen op de wereld zetten...bijna 8quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:54 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Dus ze heeft een vagina.
geen piemel zoals je "moeder"
IN DIE FUCKING SNEEUW!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:55 schreef gogosweden het volgende:
[..]
of jij naar Zweden, dan hadden we mekaar lekker warm kunnen houden
ah t was niet tegen jou maar tegen die kerol waar jij op reageerdequote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:55 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
mijn moeder heeft dat niet anders kon ze geen 7 kinderen op de wereld zetten...bijna 8
ow sorryquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:56 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ah t was niet tegen jou maar tegen die kerol waar jij op reageerde
gewoon vragen of ze een ijsje wil, en als ze dan een ijsje heeft vragen of ze er slagroom op wil.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:56 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ja binnekort ga ik vragen om te chillen aan haar. Eerst meer praten met haar enzo.
DEZE MANquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:57 schreef gogosweden het volgende:
[..]
gewoon vragen of ze een ijsje wil, en als ze dan een ijsje heeft vragen of ze er slagroom op wil.
Als ze daar ja op antwoord je lul uit je broek halen en zeggen dat ze de slagroom eruit mag zuigen
Kan niet fout gaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |