Heb je al een fotoboek gefixt?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:46 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
wat heb jij met dat spul...volgendsmij heb je dat altijd bij je hahah
Om chicks zoals jou te hosselenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:46 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
wat heb jij met dat spul...volgendsmij heb je dat altijd bij je hahah
kap nou maar, want nu lijk je een gore nerd die alleen kan hosselen met GHBquote:
Jij had toch ook nog nooit een chick gehosselt?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:48 schreef gogosweden het volgende:
[..]
kap nou maar, want nu lijk je een gore nerd die alleen kan hosselen met GHB
dat gaat je niet helpen dus
ik bedoel dit:quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:47 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
heb ik allang maar ben mijn wachtwoord vergeten en mag er niet 2 op 1 emailadres
maar ik heb ze wel bij mij thuis gekregen zonder GHB of ander gesnorquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:48 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Jij had toch ook nog nooit een chick gehosselt?
Anders snappen sommige mensen het hier niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:48 schreef Klipnap het volgende:
Als je haar chimeid noemt zul je haar in elk geval nooit versieren.
Tja en vervolgens gebeurt er niks.. Heb je ze wel thuis, heb je geen GHB, doe je toch niet goed danquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
maar ik heb ze wel bij mij thuis gekregen zonder GHB of ander gesnor
ben nog aan het leren, je game is niet in 1x perfect hequote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:50 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Tja en vervolgens gebeurt er niks.. Heb je ze wel thuis, heb je geen GHB, doe je toch niet goed dan
Graagquote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:49 schreef Edward-Elric het volgende:
[..]
Ik kan wel een meisje regelen die met je wil Whatsappen.
Succes er dan maar meequote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:50 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ben nog aan het leren, je game is niet in 1x perfect he
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |