neej nu eff niet> ik ga me nu wassen en pyama aandoenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:47 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
owh oke, kan je je hyves sturen?
veel plezier
Weltruste (K)(L)quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:48 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
neej nu eff niet> ik ga me nu wassen en pyama aandoen
yeey! Wil je nu je hyves DM/Pmen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:05 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ik ga niet slapen> ben ik weer!!
quote:
haha noudan stuur je hyvesquote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:09 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
jouw vriend gogosweden is mijn mattie hahah( jij ook hoor)
je kan nu toch ook op hyves?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:11 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
neej plzz morgen> dan kan ik je ook gelijk accepteren
das irri...ik doe het gewoon morgen want als je me nu een uitnodiging stuurt kan ik gaan zoeken want ik krijg op 1 dag meer dan 100 berichten> dan kan ik weer gaan zoekenquote:
stuur anders alleen je hyves, nodig ik je morgen uit!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:14 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
das irri...ik doe het gewoon morgen want als je me nu een uitnodiging stuurt kan ik gaan zoeken want ik krijg op 1 dag meer dan 100 berichten> dan kan ik weer gaan zoeken
kap nou...hoe kan jij aardig zijn terwijl ik jou beledig enzo?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:15 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
stuur anders alleen je hyves, nodig ik je morgen uit!
je beledigt me niet?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:16 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
kap nou...hoe kan jij aardig zijn terwijl ik jou beledig enzo?
ow..ok je stem leek een beetje op die van hem. Hij was ook 14 en zooooooo schattig. Hij leek op ene van 8quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:18 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
je beledigt me niet?
en nee ik heet geen jelle.. wil je alsjeblieft je hyves sturen?
Mag ik alsjeblieft je hyves?quote:
15quote:
Gun hem jouw hyves dan ;p, mja grappig evenoud als ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 22:25 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
15....maar die jongen die mijn hyves wil is 1 jaar jonger ram niet fijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |