Tell your story..quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:27 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Neu hoor, wij worden nooit verliefd.
ey nu niet zo lullig .. geef je hyves via dm/pmquote:
neej doe maar morgen...ik heb geen zin om iemand toe te voegen nu heb mijn laptop uit..ok??? Afgesproken??quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:29 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ey nu niet zo lullig .. geef je hyves via dm/pm
nee stuur snel! dan voeg ik jou toe!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:30 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
neej doe maar morgen...ik heb geen zin om iemand toe te voegen nu heb mijn laptop uit..ok??? Afgesproken??
maar dan moet ik weer gaan accepterenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:31 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
nee stuur snel! dan voeg ik jou toe!
hoeft niet doe je morgen dan maarquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:32 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
maar dan moet ik weer gaan accepteren
Haha ja dat had ik al doorquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:34 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Was niet serieus bedoeld hoor (zeker niet aangezien dit FOK! is).
wtf met mij valt niet te hosselenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:34 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Bobbernaut = hosselaar 4 life
Ode aan deze man!!!
hahahaha stuur je hyves dan!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:36 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
wtf met mij valt niet te hosselen
hard to get?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:37 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
morgen...ik ga je het nu zo moeilijk maken!!!
neeeeem nou op!quote:
misschien kan ik je opvrolijken?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:43 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
geen zin nu...bel maar morgen. Ik ben nu chagrijnnig hoor
ruzie?quote:
neej maar een vriendin is hier blijven slapen> net een half uurtje hier...en fokt zich nu op van dat gebel. Er bellen al de hele tijd vriendinnen van me en jij belt me ook de hele tijdquote:
owh oke, kan je je hyves sturen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 21:46 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
neej maar een vriendin is hier blijven slapen> net een half uurtje hier...en fokt zich nu op van dat gebel. Er bellen al de hele tijd vriendinnen van me en jij belt me ook de hele tijd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |