jij wilt wel zuigen aan gogo's zuigstok he?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:58 schreef cookie-monstaa het volgende:
Een jongen in de bus had een zuigstok gekocht en ik zo; jongens die zuigen zijn homo's hij beet er ook in. Focking melig
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:58 schreef cookie-monstaa het volgende:
Een jongen in de bus had een zuigstok gekocht en ik zo; jongens die zuigen zijn homo's hij beet er ook in. Focking melig
hoe groot is die dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:58 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
jij wilt wel zuigen aan gogo's zuigstok he?
WAT EEN MOOIE PUNTJES HEB JE DAAR!!quote:
WHUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:00 schreef gogosweden het volgende:
[..]
groot genoeg om lekker aan te kunnen sabbelen
ow:@ slikquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:01 schreef Edward-Elric het volgende:
[..]
30 cm is hier het gemiddelde heb ik gehoord.
REAGEER OP JE DM!quote:
kom nou maar naar Zweden, lekker knuffelen onder de dekens met de sneeuw buiten het raam paar kaarsjes aan enzoquote:
Ik ga mee met haar want zweden want ikea.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:02 schreef gogosweden het volgende:
[..]
kom nou maar naar Zweden, lekker knuffelen onder de dekens met de sneeuw buiten het raam paar kaarsjes aan enzo
En dan mag jij de zuurstok eten
omdat doe gewoon.quote:
dat is verquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:02 schreef gogosweden het volgende:
[..]
kom nou maar naar Zweden, lekker knuffelen onder de dekens met de sneeuw buiten het raam paar kaarsjes aan enzo
En dan mag jij de zuurstok eten
zit je op mobiel? nee toch?quote:
kom gewoon op FOK! via laptop!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:05 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
ja, ik ben op mijn laptop huiswerk aan het maken dus doe ik fokken via mobiel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |