Enige rapper die ik persoonlijk ken is Jawat! dat is ook maar via me nicht maar toch.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Priester is een goede, maar dat is dan ook een gappie van mij
Jaloers welquote:
Welke gozer?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:26 schreef zoekeenleven het volgende:
Die gozer heb toch een hersentumor ofzo?
Ik moet nog vrij krijgen van mijn werk, drukste avond/nacht precies die dag van heel belangrijke klant.quote:
Die shit mag je ook niet missen manquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik moet nog vrij krijgen van mijn werk, drukste avond/nacht precies die dag van heel belangrijke klant.Maar als ik geen vrij krijg meld ik me gewoon ziek, heb ik al gezegd.
Nino is ineens totaal anders gaan rappen. In die tijd dat hij fittie had met Kempiquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:27 schreef stevenmac26 het volgende:
Hmm geen flauw idee man
Maar andere vriend van mij Nino vond ik paar jaar terug ook altijd wel dope met nummers, maar weet wat er met hem gebeurd is man, jack london filosofie shit
That shit cray.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die shit mag je ook niet missen man
Ja die fittie die nooit echt wasquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nino is ineens totaal anders gaan rappen. In die tijd dat hij fittie had met Kempi
Nee fittie was nooit echt, ging nergens over maar publiciteit voor beide. Ging ooit over een nummer van Nino dat verkeerd begrepen was, maar was snel over. Alleen die diss kwam toch nog uitquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja die fittie die nooit echt was
Ik sta nog op de achtergrond van 1 van zijn clips
Het is aan aan
Niet dat ik weet.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:28 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Die gozer die iedereen martelt, jigsaw heet hij volgens mij
Redelijkquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee fittie was nooit echt, ging nergens over maar publiciteit voor beide. Ging ooit over een nummer van Nino dat verkeerd begrepen was, maar was snel over. Alleen die diss kwam toch nog uit
Dat van aan aan was toch vlakbij de wijk waar ik woonde?
Wordt daar eigenlijk nog wat in verteld? De nummers die ik af heb kunnen luisteren (vind het echt herrie) gingen over dood en verderf.quote:
Ik kan al die nummers man, al mijn neven enzo luisterden daar naar haha. Zie allemaal negerts op de achtergrond trouwensquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Redelijk
Het is om de hoek genomen waar ik gewoond heb in Koog aan de Zaan
Is dat Vlaar?quote:
onder welke steen kom jij vandaan jongequote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:32 schreef GGMM het volgende:
Pirate Bay moet nu geblokkeerd worden door elke provider?
Ben vandaag niet veel thuis geweest, kijk nu het nieuws pas.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
onder welke steen kom jij vandaan jonge
Er staan 3 blanken tussen en ik ben 1 van die 3quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kan al die nummers man, al mijn neven enzo luisterden daar naar haha. Zie allemaal negerts op de achtergrond trouwens![]()
De enige die ik ook via via ken (kennissen die nog in zaandam wonen) was Don G. Maar die zit nu in de bak ofzo
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:34 schreef RensAjacied het volgende:
Hardstyle/Hardcore en dubstep! En af en toe klein beetje rap!
Gaat misschien naar Willem IIquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat is toch wel serieus de aids van de laatste tijd.
Mensen die pas sinds 2 jaar naar Dubstep luisterenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat is toch wel serieus de aids van de laatste tijd.
Ik zat in de klas met de oprichter van dubstep,nl 5 jaar geleden al ofzo.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mensen die pas sinds 2 jaar naar Dubstep luisteren
Mensen die überhaupt naar dubstep luisteren neem ik niet serieus.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oja? Weetje wat jongeman? Jouw moeder is een hoer.quote:
Ik dus. Maar ik heb er daarvoor ook wel naar geluisterd, alleen wist ik niet echt dat het dubstep was.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat is jou smaak. Hetzelfde als ik zeg dat vis niks met eten te maken heeft omdat ik het niet lekker vind. Eigenlijk ben je van een laag niveau als je zo denkt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:36 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Heeft totaal niets met muziek te maken.
Als je serieus denkt dat dubstep ook maar iets met muziek te maken heeft ben je toch wel een mongool eerste klas.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat is jou smaak. Hetzelfde als ik zeg dat vis niks met eten te maken heeft omdat ik het niet lekker vind. Eigenlijk ben je van een laag niveau als je zo denkt.
Boeiend.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:36 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Heeft totaal niets met muziek te maken.
Bazen 101barzquote:
Die andere met dat JayJay terug is ga ik altijd stuk om dit stukje: "Kijk dat is FI junior" dan zo'n mini negergangster van 6 jaarquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je serieus denkt dat dubstep ook maar iets met muziek te maken heeft ben je toch wel een mongool eerste klas.
Als je enig idee hebt hoe dubstep gemaakt wordt en dat zal wel niet in jouw geval, dan valt het bij deze gequote definitie wel degelijk onder muziek.quote:Muziek is een kunstvorm die gebruikmaakt van klanken, geschikt in een bepaalde tijdsduur. Om muziek te maken wordt gebruikgemaakt van de elementen toonhoogte, ritme, geluidssterkte (muzikale dynamiek), klankkleur en textuur (monofonie, polyfonie e.d.), maar ook stilte.
Dubstep kan iedereen maken.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Als je enig idee hebt hoe dubstep gemaakt wordt en dat zal wel niet in jouw geval, dan valt het bij deze gequote definitie wel degelijk onder muziek.
Troll je me nou of meen je dit serieus?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Als je enig idee hebt hoe dubstep gemaakt wordt en dat zal wel niet in jouw geval, dan valt het bij deze gequote definitie wel degelijk onder muziek.
Rock enzo moet je nog noten kunnen begrijpen.quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die andere met dat JayJay terug is ga ik altijd stuk om dit stukje: "Kijk dat is FI junior" dan zo'n mini negergangster van 6 jaar
Troll?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Troll je me nou of meen je dit serieus?
Nee hoor, genoeg grote artiesten die geen noten kunnen lezen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Rock enzo moet je nog noten kunnen begrijpen.
quote:
Bij twijfel krijg ik nog steeds kippenvel en dat terwijl ik niet van Nederlandse rap hou.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:42 schreef RensAjacied het volgende:
Nieuwe track van Fresku![]()
Blijf toch Twijfel en Nos Baranka zijn beste nummers vinden.
Daarom zei ik begrijpen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:42 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee hoor, genoeg grote artiesten die geen noten kunnen lezen.
Twijfel is het beste nummer ooit op Nederlandse aardbodem. Daarna komt Nos Baranka.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij twijfel krijg ik nog steeds kippenvel en dat terwijl ik niet van Nederlandse rap hou.
hate op dezen boysquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:43 schreef Typisch het volgende:
[..]:'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):')
Mannen zoals deze verpesten de hele hiphop, mensen denken dat elke rap alleen maar over bitches en gouden ringen gaat.
Precies, sowieso een beetje treurig om je heel erg druk te maken over iemand zijn muziek-smaak/mening. Als je het niets vindt gewoon niet luisteren, lijkt me.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:42 schreef GGMM het volgende:
Mijn muziek is veel cooler dan jullie muziek, jullie muziek is niet echt muziek, dat kan iedereen maken. Mijn muziek daarentegen is wel echte muziek, en kan door bijna niemand gemaakt worden.
Dan moet je Keuzes luisteren.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij twijfel krijg ik nog steeds kippenvel en dat terwijl ik niet van Nederlandse rap hou.
Daarom. Snap dat soort discussies nooit.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Precies, sowieso een beetje treurig om je heel erg druk te maken over iemand zijn muziek-smaak/mening. Als je het niets vindt gewoon niet luisteren, lijkt me.
Verschil met de rest is dat deze ook echt gangster zijn en niet kneusjes als Kempi etc. die alleen maar stoer doen. Ik ben meer van diepgaande teksten van Fresku. Toch is dit best hardquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:43 schreef Typisch het volgende:
Mannen zoals deze verpesten de hele hiphop, mensen denken dat elke rap alleen maar over bitches en gouden ringen gaat.
Maar rap over bitches enzo moet je niet elke dag luisteren.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:43 schreef Typisch het volgende:
Gevoelige jongen ben jij.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar rap over bitches enzo moet je niet elke dag luisteren.
Tijdens het sporten ofzo heb ik dat liever dan een rap over het leven.
ninja edit nvmquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[ ]
Denken dat greengang alleen over bitches rapt
Ik heb zo'n discussie regelmatig met mijn beste maat, hij is naast mijn huis geboren en zien elkaar nog elke week. Alles vinden we het zelfde dope, qua voetbal, uitgaansplekken enzo. Maar in films en muziek verschillen wij zoveel. Hij luistert veel house en dingen als Vato en weet ik 't wat nog meer, hij vind dat helemaal geweldig. Terwijl dat imo echt inhoudloos is, 3 of 4 zinnetjes die herhaald worden en voor de rest is het muziek om op los te gaan, niet om gewoon thuis te luisteren. Die discussie heb ik met hem nog regelmatig, zeker als we onder invloed zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Precies, sowieso een beetje treurig om je heel erg druk te maken over iemand zijn muziek-smaak/mening. Als je het niets vindt gewoon niet luisteren, lijkt me.
Dit is dus weer troep van GreenGang. met 101 barz zijn ze hard, maar dit is....quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
ze gingen allemaal dood, maar 1 iemand die dood leek te gaan bleef leven.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:46 schreef RensAjacied het volgende:
Film al afgelopen, lol door discussie heel het einde gemist.
Dan luister ik nog niet deze crap.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar rap over bitches enzo moet je niet elke dag luisteren.
Tijdens het sporten ofzo heb ik dat liever dan een rap over het leven.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Mwah vindt hem wel oke. Maar met een mooie melodietje ben ik ook al gauw tevreden.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit is dus weer troep van GreenGang. met 101 barz zijn ze hard, maar dit is....
Maar als je niet snapt wat leuk is aan trance/house/techno dan kan je het ook niet begrijpen. Vaak komt bij mij een gevoel los dat even veel doet als een goede rap.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb zo'n discussie regelmatig met mijn beste maat, hij is naast mijn huis geboren en zien elkaar nog elke week. Alles vinden we het zelfde dope, qua voetbal, uitgaansplekken enzo. Maar in films en muziek verschillen wij zoveel. Hij luistert veel house en dingen als Vato en weet ik 't wat nog meer, hij vind dat helemaal geweldig. Terwijl dat imo echt inhoudloos is, 3 of 4 zinnetjes die herhaald worden en voor de rest is het muziek om op los te gaan, niet om gewoon thuis te luisteren. Die discussie heb ik met hem nog regelmatig, zeker als we onder invloed zijn.
Ik doe dan ook rap met lekkere beat.quote:
Gewoon als je thuis zit te FOK!'en ja? dafuqquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar als je niet snapt wat leuk is aan trance/house/techno dan kan je het ook niet begrijpen. Vaak komt bij mij een gevoel los dat even veel doet als een goede rap.
Insluiten uitgeschakeld deze video? Dan geen view.quote:
Doorklikken kan ook...quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
Insluiten uitgeschakeld deze video? Dan geen view.
Dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
Insluiten uitgeschakeld deze video? Dan geen view.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Zo'n gozert hier in de buurt luistert echt dag en nacht "Frenchcore" en "terrorcore"
Da's echt het ergste wat er maar bestaat qua "muziek"
Nee dat niet, maar ze maken bijna geen rap meer wat je rustig achterover kan luisteren.quote:
Drukt ze dan niet goed op play?quote:
Gewoon wat beter zoeken, tegenwoordig kan elke nitwit een mixtape maken he. Watch the throne was bijvoorbeeld weer een pareltje. Op that's my bitch na, wat een pure schijt is dat. Echt van die schijt waarvan je hoopte dat je het nooit gegeten had, met hete pepers dus.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ze maken bijna geen rap meer wat je rustig achterover kan luisteren.
Achja, ik las dat in het Hardstyle forum van FOK!, maarja dat zijn dan ook de eckte.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:56 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
nee was laatst bij mij in de buurt, gewoon een goed feest
Welke rappers luister je nu?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon wat beter zoeken, tegenwoordig kan elke nitwit een mixtape maken he. Watch the throne was bijvoorbeeld weer een pareltje. Op that's my bitch na, wat een pure schijt is dat. Echt van die schijt waarvan je hoopte dat je het nooit gegeten had, met hete pepers dus.
dat zijn de doorgewinterde jah, ik bezoek die feesten niet zo heel veel. Wel al D-Block & S-te-fan, noisecontrollers, Korsakoff en natuurlijk paul elstak gezienquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
Achja, ik las dat in het Hardstyle forum van FOK!, maarja dat zijn dan ook de eckte.
Paul Elstak was 5 mei in Wageningen, heb hem gemist.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:58 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
dat zijn de doorgewinterde jah, ik bezoek die feesten niet zo heel veel. Wel al D-Block & S-te-fan, noisecontrollers, Korsakoff en natuurlijk paul elstak gezien
Schaam je, altijd 1 groot feestquote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Paul Elstak was 5 mei in Wageningen, heb hem gemist.![]()
Vooral oude dingen eigenlijk at the moment, soms heb ik van die fases. Komen ook gelijk dingen van die tijd naar boven, is wel leuk.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 01:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Welke rappers luister je nu?
Er zijn echt geen grote/goede releases laatste tijd.
Meek Mill mixtape is wel goed, maar dat was het dan ook wel.
Ik daar te lui voor.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij verdient dan ook een enkeltje naar mijn MP3 speler
Muziek downloaden met Pirate
Rockyquote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik daar te lui voor.
Maar je moet ASAP Rocky checken. Alleen maar weed music, is wel leuk.
Same hier. Daarom rap.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vooral oude dingen eigenlijk at the moment, soms heb ik van die fases. Komen ook gelijk dingen van die tijd naar boven, is wel leuk.
Welke genre?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:04 schreef RensAjacied het volgende:
Mijn dikke jaren 90 lijst die ik laatst hier poste op mijn oude account, dat was pas muziek
Download beter dan zijn hele mixtape.quote:
juist tijdloosquote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Same hier. Daarom rap.
Is nooit tijdloos.
Moet maar gaan slapen.quote:
Heb echt een lijst nodig met dat soort liedjes.quote:
nvmquote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Download beter dan zijn hele mixtape.
http://www.livemixtapes.c(...)cky_liveloveaap.html
Is best een geniale mixtape.
Heb nog wel wat youtube afspeellijsten, alleen die moet ik wel wat beter gaan orderen, staat beetje door elkaar.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb echt een lijst nodig met dat soort liedjes.
Ik mist het, moet denken aan een tijd zonder zorgen.
Kan je die misschien delen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb nog wel wat youtube afspeellijsten, alleen die moet ik wel wat beter gaan orderen, staat beetje door elkaar.
Special D was wel een baas ja, net zoals Basshunter.quote:
Ken alleen de 2e.quote:
Ik blijf bij je.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:16 schreef RensAjacied het volgende:
Flikker op ik kan helemaal niet slapen, maar hopelijk blijf ik dan niet alleen over
Welk genre en welk tijdzone zoek qua nummers? want ben nu aan het orderen en weet ik wat ik als eerst moet doen. Is zo klaar.quote:
Dat is van dit origineelquote:
Eigenlijk rond 1998-2002. Maar maakt verder niets uit.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Welk genre en welk tijdzone zoek qua nummers? want ben nu aan het orderen en weet ik wat ik als eerst moet doen. Is zo klaar.
Moet denken aan Ronaldo V voetbal op ps1.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:18 schreef MRN89 het volgende:
Dit liedje speelde we nog op oude casettebandjes in de F-jesals we een uitwedstrijd moesten spelen
Like this?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Eigenlijk rond 1998-2002. Maar maakt verder niets uit.
Ja bij mijn favorieten ook. Echt onzin soms.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:22 schreef RensAjacied het volgende:
Helft van de video's die ik erin heb staan zijn inmiddels door YouTube verwijderd wegens auteursrechten
Ben nu aparte afspeellijst aan het maken voor jequote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja bij mijn favorieten ook. Echt onzin soms.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Hehe deze hoor ik nog 1 keer per maand. Dan werk ik bij zo'n disco avond voor kinderen van 12 tot 15.quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ben nu aparte afspeellijst aan het maken voor je![]()
Bedankt man, ik waardeer het echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Haha met ons schoolfeest werd het gedraaid, vandaar dat ik het kenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehe deze hoor ik nog 1 keer per maand. Dan werk ik bij zo'n disco avond voor kinderen van 12 tot 15.Wat je daar allemaal ziet, gaat nergens over.
Mixtape is echt goed, dus je krijgt er iets voor terug.quote:
Meisjes van 12 hebben tegenwoordig sowieso meer tieten en reet dan toen ik die leeftijd had. En ze zijn ook makkelijker en meer sletjes.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha met ons schoolfeest werd het gedraaid, vandaar dat ik het ken
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Meisjes van 12 hebben tegenwoordig sowieso meer tieten en reet dan toen ik die leeftijd had. En ze zijn ook makkelijker en meer sletjes.
Er bood er eentje aan mij te pijpen voor gratis cola die avond.
moest morgen eigenlijk naar schoolquote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mixtape is echt goed, dus je krijgt er iets voor terug.
Wtf ?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Meisjes van 12 hebben tegenwoordig sowieso meer tieten en reet dan toen ik die leeftijd had. En ze zijn ook makkelijker en meer sletjes.
Er bood er eentje aan mij te pijpen voor gratis cola die avond.
Ik weet eigenlijk ook niet wat ik moet doen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Moet toch iets te doen hebben in de nacht.
Ja, je lacht er om. Maar wat daar allemaal gebeurt, dat zag ik niet eens op Mallorca vorig jaar... Behalve dan naakt dansen op de bar, maar dat waren dan ook Duitsers daar.quote:
Hahaha.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
moest morgen eigenlijk naar school
van 9 tot 11 uur, word m niet
spijbelen
Zulke sletjes heb je bij ons nog niet eens. Alhoewel hoorde wel laatst dat er een meisje van 13 ontmaagd werd in de bosjes na een schoolfeest voor bruggers bij onze schoolquote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, je lacht er om. Maar wat daar allemaal gebeurt, dat zag ik niet eens op Mallorca vorig jaar... Behalve dan naakt dansen op de bar, maar dat waren dan ook Duitsers daar.
achja mijn motivatie is op dit moment ver te zoeken opeensquote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hahaha.
Vandaag ook paar lessen overgeslagen.
Half negen lessen moeten verboden worden.
Daar komen ze samen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zulke sletjes heb je bij ons nog niet eens. Alhoewel hoorde wel laatst dat er een meisje van 13 ontmaagd werd in de bosjes na een schoolfeest voor bruggers bij onze school
Serieus heb precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
achja mijn motivatie is op dit moment ver te zoeken opeens
eerste 3 blokken was dat gelukkig anders
Waar kom je vandaan dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:30 schreef mrstylo het volgende:
Liedje van toen ik net naar Nederland kwam.
Hahaha snap die connectie niet.quote:
Laat je me onbeantwoord achter.quote:
Wat is de connectie van Koerden met PVV stemmers?quote:
Echt leuke herinneringen komen naar boven als ik al die namen zie.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:35 schreef RensAjacied het volgende:
Tot nu toe wat ik heb![]()
Bijna allemaal kut muziek maar van mijn afspeellijsten passen deze wel in die tijd![]()
http://www.youtube.com/pl(...)673&feature=view_all
edit: je naam ook nog verkeerd gespeld. Maar je hebt wel stylo hoor.
Vrij weinig, ik hoopte dat je uit je stekker zou gaan.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat is de connectie van Koerden met PVV stemmers?
Op een vrijdag ochtend al dit soort dingen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vrij weinig, ik hoopte dat je uit je stekker zou gaan.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Op een vrijdag ochtend al dit soort dingen?
En is je best gelukt, want ging bij schamen voor mijn volk.![]()
Echt allemaal liedjes die ik ken ook.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:46 schreef RensAjacied het volgende:
Hou het even voor gezien, ga volgende keer wel verder met me afspeellijsten. Tot nu toe van de tijd 1995-2005 heb ik dit:
http://www.youtube.com/pl(...)673&feature=view_all
Met als laatst toegevoegd dit nummer met die heerlijke clip![]()
Is niet zo makkelijk als het lijktquote:
terecht wel.quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van af morgen proberen te stoppen met roken. hopeloze opgave
Ik voel je.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Succes.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vanaf morgen een half jaar gestopt, met kauwgom afgebouwd vanaf een slof per week. Gaat prima, cold turkey is geen goed planquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jij stopt 20x per dag rightquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:15 schreef Caland het volgende:
Stoppen is best makkelijk hoor. Is mij regelmatig gelukt.
Dit.quote:
quote:I have now stopped smoking for 5 months, 4 weeks, 11 hours, 18 minutes, 25 seconds. That translates into 4,561 cigarettes NOT smoked, for a savings of $1,140.44!
Ikheb het ook even geprobeerd met vrienden rond m'n 12equote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit.
Al heb ik het wel geprobeerd, sigaar van mijn opa toen ik 3 was en sigaret toen ik 12 was. Smerig spul.![]()
ik rook ook een pakje per dag.,quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:19 schreef Saind het volgende:
Even rekendingetje opgeduikeld, scheelt nogal dit
[..]
Is nog een voorzichtige schatting, rookte meestal een pakje per dag en dan 2/3 pakken shag er naast per week. Maar omdat shag wat goedkoper is zit dit qua geld aardig in de buurt denk ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:21 schreef Geo4kant het volgende:
Dat is altijd confronterend die cijfers, net als die mensen bij zo'n afval programma.. dat ze dan op tafel gooien wat ze zuipen en vreten
4561 sigarettenscheelt een hoop geld.
succesquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
De teringquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:23 schreef Insomnia_ het volgende:
En dan te bedenken dat ze naar 7 euro per pakje gaan volgend jaar.
Wow, dat is echt waus.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:23 schreef Insomnia_ het volgende:
En dan te bedenken dat ze naar 7 euro per pakje gaan volgend jaar.
Kun je meteen wat mooi vuurwerk meenemenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Wow, dat is echt waus.
Als ik nog had gerookt was dat een maandelijks tripje België geworden
Prijzen zijn daar gelijk., moet je nog verder naar Luxemburg.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Wow, dat is echt waus.
Als ik nog had gerookt was dat een maandelijks tripje België geworden
Meh,quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kun je meteen wat mooi vuurwerk meenemen
Maar als ze hier stijgen als een gek, dan zijn ze daar toch goedkoper? Anders Duitsland, ga ik toch regelmatig heen om bier te halen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Prijzen zijn daar gelijk., moet je nog verder naar Luxemburg.
Dit. Dacht je nou echt dat ze het duurder maken omdat ze willen dat mensen stoppen? Onzin... Ze verdienen goud geld aan die rokers.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De tering![]()
Als iedereen dadelijk besluit dat het te duur wordt gaat Nederland nog harder naar de tering
Waar woon je dan dat dat zin heeft om in Duitsland en België sigaretten en bier te kopen?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Meh,
[..]
Maar als ze hier stijgen als een gek, dan zijn ze daar toch goedkoper? Anders Duitsland, ga ik toch regelmatig heen om bier te halen.
Maar kiek me speculeren dan, ben gestopt(af en toe zeggen blijft leuk)
Deil, heb alleen familie in Limburg waar we regelmatig heen moeten. Demente oma vandaarquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waar woon je dan dat dat zin heeft om in Duitsland en België sigaretten en bier te kopen?
Als je nou tegen je oma zegt dat je gister jarig was.. elke keer dat je er bent, kun je ook goedkoop zuipen en rokenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Deil, heb alleen familie in Limburg waar we regelmatig heen moeten. Demente oma vandaar
Haha alsof die enig idee heeft wie the fuck ik ben. Vorige keer was ik de huisarts, keer daarvoor ministerquote:Op vrijdag 11 mei 2012 12:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je nou tegen je oma zegt dat je gister jarig was.. elke keer dat je er bent, kun je ook goedkoop zuipen en roken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |